- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Megoldások IBS/IBD-re
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Egy korszak vége
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 20 éve a PH!-n
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
2.4 diesel: szebb hang, plusz egy porlasztó, drágább lendkerék, ha minden igaz.
Hengerfejesedés nagy eséllyel benne van a pakliban.
1.9 8v: kicsit lomhább, chippel okosítható, akkor jó lesz a 159 súlyához, egyébként talán a legmegbízhatóbb motor, különösebb problémák nélkül.
1.9 16v: 150e km felett lehet számolni a szívósor cseréjével (PREVENTÍV jelleggel), főleg a műanyag szívósorosoknál fennál a veszélye az örvénylapátok beszippantásának. Talán az EGR is problémásabb. Teljesítményre okés.
A 6-os manuális váltó valóban M32, abban a csapágyak előbb-utóbb cserések lesznek. kb 200e Ft.
Az automatáról semmit nem tudok, de biztosan az is el tud romlani.
DPF kiírás minden változatnál megoldható, persze költsége annak is van és le is leszel hurrogva érte.
Alapvetően én úgy látom kb. bármilyen motorral-váltóval veszed, mindegyikkel nagy esély van egy min. 2-300e Ft-os beavatkozásra a szokásos dolgokon kívül.Én 159-et 1.75 TBI-vel vennék.
Ja, igen ott van még 2.0 jtdm is, abban javítottak sok hibát. Az is jó motor. De akkor is TBI[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- MediaTek alapokon dolgozik a Honor Pad V9 is
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gumi és felni topik
- BestBuy topik
- Szólánc.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest