Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz MaCS_70 #193 üzenetére

    Egyetértek.

    Ez egyrészt a vevők hibája: azt a moslékot veszik, amit írtózatos pénzekből beseóznak, eléjük raknak twitteren az influencerek, aztán két hétig játszák, majd mennek a következő divatjátékra.

    De ez valahol az AAA fejlesztők hibája is. Játékoknak álcázott filmes techdemókat árulnak, amiben wasdvel lehet repkedni. Amik aztán valahogy 200 gigabájtosak lesznek a végén, pedig nem néznek ki érezhetően jobban a 4 gbyteos társaiknál.

    Sőt, a méretnövekedés oka nem is feltétlenül a minőségnövekedés. Mondjuk előfordul, hogy ugyanazt a követ több tízezerszer belementik a pálya modelljébe ahelyett, hogy többször ugyanazt rajzolnák ki, hadd zabálja csak az erőforrásokat.

    Szóval valahol a lustaság, és az inkompetencia keveréke. Persze hogy is lehetne megoldani értelmesen, amikor 2 ember helyett ma már 200 fejleszt egy játékot, és az az ember, aki mondjuk a pályát csinálja, nem is ért hozzá olyan szinten, hogy értse is, mi az a betöltés, hanem mindenki szakbarbárkodik.

    Sajnos ma már az amatőr játékokhoz is erőmű kell. Sokszor ha egy B kategóriás, vagy akár egy indie játékot ha megnézel, lesz vagy 20 giga, és átlaggépen nem nagyon fog 20 fps fölött futni.

  • Rowon

    nagyúr

    válasz MaCS_70 #193 üzenetére

    :C :R Halvány emlékeim vannak annak idején Windows 95-ön milyen játékok voltak... Elég harmatos, de azzal is jól el lehetett szórakozni. Win98 után meg pláne XP-re már özönlöttek... De sokkal másabb volt, a kikapcsolódás volt előtérbe helyezve.

Új hozzászólás Aktív témák