Mercis kalandok (Második rész)

Sziasztok!

Ahogy az első részben említettem, az autó megvásárlásának körülményeit szeretném leírni.

Na hát ezen sok beszélnivaló nincs, mert aki már vett, vagy keresett használtautót, az is bejárhatta ezeket a köröket.

Én is és faterom is lestük a használtautót, a jófogást, a facebookot, a joautokat és hasonlókat.
Nos az előzménye az egésznek, hogy nagyjából 10 év C Merci birtoklás után, egyszerűen meguntam a C-t és nagyobbat akartam. Az E-CLASS pedig mindíg is vonzott.

Persze egy W212- es mégjobban tetszene.

Na hát már igazából hetek óta nézelődtünk és mivel ismerjük a típust így sok telefonhívás után, inkább némelyiket meg sem néztük. Pontosan tudtuk mire számítsunk.
Sajnos nem csak az eladó autók szoktak elképesztő állapotban lenni (és ez nem csak a rozsdára vonatkozik), hanem a tulajdonos is elég "érdekes" lény.

Na de az autót, amit megvettem, végül a híres és hírhedt jobb napokat is látott Fővárosi Autópiacon hirdette meg egy kereskedő. Na hát mi másnak megfogtuk, hát nézzük meg, mit vesztünk vele. A meghirdetett ár 388 000 Forint volt. Na sokat ne várjunk érte.

Odaértünk a megbeszélt időbe, ott volt a kereskedő, körbenéztük beindítottuk a szokásos dolgok. Hát elég kaotikus volt a helyzet, két vacak kulcs, amiket inkább a kukába dobnék, és kicsit viharvert karosszéria és elképesztő kosz és tele minden vacakkal. De nézzük a jó oldalát. A motor pöc-röf... A klíma működik, a váltó ami 5 sebességes elektromos vezérlésű automata, kiváló. Szinte minden extra kiválóan működik, egyedül a szokásos tetőablak probléma. Az külön téma lesz. Az volt, hogy felpolírozzák az autót, mert javítottak a kasznin, de az idő nem engedte. Így a kereskedő mondta, ha akkor ott elvisszük, akkor 370 000 Forint. Kezet ráztunk rá és indult is a kaland.

Megírtuk a szokásos papírokat és elindultunk vele haza. Na hát szokásos dolgok jönnek. Üzemanyag benne nyilván annyi, amivel éppen az első kútig eljut az ember. Egy taxist kérdeztünk meg, hol van erre benzinkút, mosolyogva kérdezte nagyon SOS? Igen mondtuk, hát segített, jó-fej volt. Na a kúton rögtön prémium gázolajat kapott CDi révén és nekiálltunk, nézzük már meg a keréknyomást, jött a kutas srác segíteni. Hát 1 bar tól 1.3 ig terjedtek a kerekek. Mondanom sem kell 1-2 centit simán emelkedett az autó és rögtön simábban ment.

Aztán elindultam vele haza.

Folytatása következik...

További fejezetek:

Mercis kalandok - Első rész
Mercis kalandok - Második rész
Mercis kalandok - Harmadik rész
Mercis kalandok - Negyedik rész
Mercis kalandok - Ötödik rész
Mercis kalandok - Hatodik rész
Mercis kalandok - Hetedik rész
Mercis kalandok - Nyolcadik rész
Mercis kalandok - Kilencedik rész
Mercis kalandok - Tizedik rész
Mercis kalandok - Tizenegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenkettedik rész
Mercis kalandok - Tizenharmadik rész
Mercis kalandok - Tizennegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenötödik rész
Mercis kalandok - Tizenhatodik rész
Mercis kalandok - Tizenhetedik rész
Mercis kalandok - Tizennyolcadik rész
Mercis kalandok - Tizenkilencedik rész
Mercis kalandok - Huszadik rész
Mercis kalandok - Huszonegyedik rész

Óda a Mercedeshez
Mercis kalandok - A könyv

Lalikirály

Még van hozzászólás! Tovább