Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2901) jozzy222 válasza batman91 (#2894) üzenetére


jozzy222
csendes tag

kösz írtam privit hogy ne legyen szpojler

gigabyte p45 ds3 e2180@3.2 ati 4850

(#2902) Balathruin


Balathruin
veterán

Én szerintem kihagyom ezt a sun shadow cuccost, konzolból akárhogyan állíthatom, lassú lesz az egész... Megpróbálom még a Dx10 világosítást, ha az megy, akkor hagyom úgy, ha nem marad a Dx9. :(

(#2903) Balathruin


Balathruin
veterán

Sikerült megoldani a Dx10 sötétséget sun shadows nélkül!
Ezeket kell babrálni:
r2_sun_lumscale_amb
r2_sun_lumscale_hemi
1 és 2 között érdemes variálni őket, de mind2-t ugyanarra az értékre kell beállítani, vagy elszíneződés lesz a vége. r2_sun_lumscale nálam 1.0, a másik 2 pedig 1.5. Így remélem jó lesz... Persze hogy nem! Visszalépek és elszíneződik...

[ Szerkesztve ]

(#2904) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

SPOILER ALERT

amikor lenyírom a snipert és jön az izé az alagútból, az mit mond és mit akar jelenteni? :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#2905) #89015808 válasza =WiNTeR= (#2147) üzenetére


#89015808
törölt tag

.

[ Szerkesztve ]

(#2906) tatararpad


tatararpad
őstag

Ebből a játékból mikor lesz játszható, nem alfa verzió? Mert konkrétan egy pályán nem tudok végigmenni hogy leadjam a küldetést, mert hibaüzenet nélkül kidob.

(#2907) Balathruin


Balathruin
veterán

Ezt sikerült összehozni:
Alap

r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65

r2_sun_lumscale_amb 1.0
r2_sun_lumscale_hemi 1.35

r2_sun_lumscale_amb 0.9
r2_sun_lumscale_hemi 1.15

Szerintetek melyik a legjobb?

(#2908) bluyoo


bluyoo
nagyúr

A S.T.A.L.K.E.R -nek mindig is lelke volt!
Akinél nem fut rendesen, az nézzen magába hogy megérdemli vagy nem! ;]

(#2907) Balathruin
Na ennek adunk még egy esélyt. :)
Talán a
r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65 -öt próbálom.

Bazinga!

(#2909) Balathruin


Balathruin
veterán

Most jut eszembe, az Obokant azért nem lehet fejleszteni mert hibás a tuning része. Nem hivatalos fixszel kipróbáltam és mentés + betöltés után átalakult AKm 74-gyé.

(#2910) dzsudzsu7 válasza Balathruin (#2909) üzenetére


dzsudzsu7
csendes tag

Lehet fejleszteni, a hivatalos peccsel biztosan.

Valami fix Swampra?Engem is kivág a dokinál :O

(#2911) bluyoo válasza Balathruin (#2907) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Most nézem mér próbálkoztam az átírással. Akkor nem jött be mert túl finoman módosítottam.
De a
r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65
Úgy látszik tökéletes még épületben is. Köszi! :R

Bazinga!

(#2912) Dhampir válasza batman91 (#2892) üzenetére


Dhampir
félisten

Mi történt? Tegnap még minden okésan ment. :F

(#2913) cheatergs


cheatergs
senior tag

Halisztok!

Az időlimitet hogy lehet kikapcsolni (remaining 1 day)? Akár mod is jöhet, mert alapjátékban szintén azzal szabadultam meg ettől.

Hol lehet utánpótlást szerezni (nem tudom megmaradt-e az eredeti játék respawnoló ellenje, eddig - hál életnek - nem találkoztam ezzel, mert ha csak előrehaladni lehet, akkor hamar kifogyok az erőforrásokból)?

Nekem a grass shadows öli meg a gépet, DX-verziótól függetlenül. DX9-ben az ég nálam is bugos, olyan mintha vakító felhők takarnák el az eget, a HDR meg brutálisan világít a felületekről.
DX10-ben minden normális, viszont a gépigénye megnő, így vissza kell vennem a folyamatossághoz.

Melyik az aktuális verzió? Nekem valami 1.3000, viszont a hivatalos honlap nem naprakész, így sok infót nem kapni onnan.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#2914) rétisün válasza cheatergs (#2913) üzenetére


rétisün
veterán

kijött a patch, 1.30013 tudtommal ez a legutolsó, de a feltelepítése után is csak 1.3001-nek írja a főmenűben a játék verzióját.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#2915) miklos3391


miklos3391
csendes tag

Sacharovnak mit kell vinni, mikor ezt írja ki:

Get wire the scientist. :F

És azt a valamit hol találom?

Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.

(#2916) Cheesus válasza miklos3391 (#2915) üzenetére


Cheesus
senior tag

Látsz egy magányos stalkert kinn a tudós táboron kivül, akivel miután beszélsz kapsz egy küldit, hogy szerezd vissza a fegyverét. A vele szemben levő alagútba kell lemenned, és többek között ott lenn találod meg azt a kis kütyüt a tudósnak hosszas bóklászás után.

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/csehla

(#2917) =WiNTeR= válasza miklos3391 (#2915) üzenetére


=WiNTeR=
senior tag

SPOILER
A yantar-beli radar alatti labirintusban kell megszerezned egy kábelköteget, ami egy polcon van a folyosó végén (bemenni a föld alá a tudósok bázisa melletti törésben vagy a katonai bázis alaksorából lehet. Az előbbi esetén egy stalker ad neked egy fegyver visszahozásos küldit is, amely kábellel azonos helyszínen van).

"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."

(#2918) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Találtam valami receiver-t, jó valamire? :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#2919) Execute


Execute
tag

Tipp és SPOILER:

A bandita táborban, ahol bandita ruhában kell mászkálni, hogy feltörd a széfet könnyen lehet pénzt szerezni: Mindegyik banditánál van 5000RU. El kell nekik adni egyesével 5000 értékben cuccost, majd késsel szépen csendben le kell gyilkolni őket. Eredmény: pénz és cucc is a zsebben... :K

(#2920) Aino


Aino
tag

Na végig vittem a játékot.
SPOILER!!!
A játék végén vissza rak Sidorovich pincéjébe ahonnan viszont nem tudok kijönni, mert be van zárva az ajtó!
Nem tudtok vmi megoldást erre?

(#2921) miklos3391 válasza Cheesus (#2916) üzenetére


miklos3391
csendes tag

Kösz! :R

Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.

(#2922) Barin_Duty


Barin_Duty
tag

Végigvittem én is, király a vége. :))

(#2923) Barin_Duty válasza Aino (#2920) üzenetére


Barin_Duty
tag

Nekem nyitva volt.

(#2924) Dhampir válasza Barin_Duty (#2922) üzenetére


Dhampir
félisten

Ilyen hamar végig lehet vinni? :F

Mi van a szabad mászkálásokkal? Ennyire kevés küldetés van csak? :U

(#2925) Mate


Mate
nagyúr

Please check your game version on the main menu.
If it displays 1.30001, you will need to download the patch again. Due to an error, there are missing fixes.
The current patch on ModDB will bring the game up to version 1.3001
* * *
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v130013-patch
"S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA Patch v1.30013 (3rd of May 2014.) The patch is savegame compatible, so You do not have to start new game for this patch, but for maximum experience (and because of Murphy's law) it's highly recommended. If you installed 3rd party / user made fixes and mods for Lost Alpha, it's highly recommended to reinstall the game to have a clean install before you apply the official patch. This is required to avoid conflicts with the 3rd party content. We can not give support for such cases. hide detail -
S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA Patch v1.3001 (2nd of May 2014.) changelog:
The patch is savegame compatible, so You do not have to start new game for this patch, but for maximum experience (nad because of Murphy's law) it's highly recommended. If you installed 3rd party / user made fixes and mods for Lost Alpha retail, it's highly recommended to reinstall the game to have a clean install before you apply the official patch. This is required to avoid conflicts with the 3rd party content. We can not give support for such cases. Also if you are trying to load gamesave which you made while you used mods or fixes for the retail Lost Alpha, they won't work with the newly patched game. You will need to start new game in such case, because all previous modded content was saved to your savegame, which is now unavailable in game since new patch has new content.
- game binaries are working with administrator privileges now, avoiding problems with User Access Control (UAC) subsystem
- game will work on windows xp, although dx10 cannot be used
- quicksave / quickload buttons now can be remapped
- fixed serious bug with wrong ui_movies.xml which prevented to play half of the game
- fixed storyline battery task in sarcofag
- fixed flying tree and geometry on Yantar level
- fixged geometry on Garbage level
- fixed the crash on r1 (static lightning) render when player entered 'Great Metal Factory' level
- fixed rat monster crash and effectors bug
- fixed random crash related to pda contacts section
- temporaly disabled legs/shadow in options, if you have it enabled, please type this to console: g_actor_body 0
- with removing visible leg feature, the missing footsteps and self shadow works again by default
- "la options" debug menu is disabled on widescreen
- crows are again killable
- ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed
- proper fix for safe crash
- missing "chmieltist" beer drinking sound fixed
- missing p90 model added
- brightness, gamma and contrast sliders fixed
- no available phrase to say, dialog[yantar_sakharov_start_talk] fixed
- no available phrase to say, dialog[agr_ratcatcher_start] fixed
- no available phrase to say, dialog[dol_specnaz_leader_dialog] fixed- several (hopefully all) missing descriptions added back
- crash when player ESC from solitare and hex viewer fixed
- restored working class for hex viewer, text viewer, image viewer, console
- fix for artefact merger
- crash in repair window fixed
- wrong passwords for doors in pda fixed
- loading last save overlap window fixed
- added marker for 'strelok's flash' and 'yantar wires' because many users reported it's too hard to find them
- fixed camera position to climb out of UAZ jeep
- fixed OnMouseAction crash (Tetris in LA PC)
- Veles gives correct download module, so no need to buy it from Barman
- updated mi24 model, should fix "callback kils bone matrix bone: front_gun_tower"
- improved tasks and task completion on agroprom
- fixed luminocity and distance for stalkers to default value, ai works better
- removed the strange reverb when eax is enabled, and added more stable sound dlls
- temporary fix for missing suit upgrade
- fixed incorrect mag size for upgraded pb1
- added vehicle prices to dialogue
- corrected outfits icons and soldier outfit
- new helicopter sound with tuned volumes
- helicopter in cordon patrols less often
- helicopter windows in agroprom fixed (were transparent on r2-3 renders)
- added pda articles for downloads
- missing vehicle icons were added
- several vehicle properties were changed
- topoliny puh anomaly not glitching anymore
- car fuel should work now
- various small tweaks and fixes
----------------------------------------------
COPYRIGHT 2014. DEZOWAVE GROUP | GSC GAMEWORLD
Additional info:
If you experience flickering white stripes all over the level on r3 render, thats caused by selflight.s shader, we are constantly updating dx10 and 10.1 because its not finished yet. this glitch is not happening for everyone, because its very much driver and vga related. until we find the best solution you have 2 options:
1. you guys download the old selflight.s from here, and put it back to gamedata\shaders\r3 dir and overwrite the new Mediafire.com
2. switch to r2 render, which also uses dx9.5, with many dx10 features, so you get sunshafts and others, but at least no such glitches."
* * *
The other day I posted this information the wrong way around and I apologise for the confusion and frustration many of you no doubt went through.
This was an error on my part and not that of the Dez0wave team.
-Cyrus (page assistant admin type likely to be fed to the snorks soon!)

[ Szerkesztve ]

(#2926) Barin_Duty válasza Dhampir (#2924) üzenetére


Barin_Duty
tag

Van utána freeplay..."Hamar" :D Elég masszívan toltam, azaz igazság :D
A mai falfirkás témához, miszerint nem lehet érteni egyik falra felírt szöveget sem:
http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/05/431761_umo7ui0w7wfgixs4_ss_zoliii_05-05-14_00-38-59_la15_darkscape.jpg
:C

[ Szerkesztve ]

(#2927) Mate


Mate
nagyúr

Kilépéskor nektek is lefagy vagy csak nálam?

(#2928) Dhampir válasza Barin_Duty (#2926) üzenetére


Dhampir
félisten

Csak azért csodálkozom rajta, mert én kevésbé forró vérmérsékletűként hetekig elnyámmogtam az alapjátékokkal is. :D

Egy haszna van a rövidségnek, hogy talán kevesebb szöveget kell honosítani és majd gőzerővel megindulhat hozzá a mod-gyártás.

[ Szerkesztve ]

(#2929) Barin_Duty


Barin_Duty
tag

Tisztelgés a készítő előtt :D

http://kepfeltoltes.hu/140505/ss_zoliii_05-05-14_01-07-48__la08_deadcity__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(#2930) dergander válasza Mate (#2927) üzenetére


dergander
addikt

Nekem is lefagy,de ez ugylátszik csak az amd kártyások bugja.

Egyszerü a megoldás nemszabad kilépni. ;)

(#2931) B.Á.L.!.N.T


B.Á.L.!.N.T
senior tag

Már mind2 két képet linkeltem... ^^

[ Szerkesztve ]

(#2932) BorgBoss


BorgBoss
tag

SPOILER

Szerintem frankó a játék, de lenne egy kérdésem.
Tud valaki egy rövidebb utat a bárba (Rostok), ha a szeméttelepről megyek? Ez az Ikarusz stílus nekem elég fárasztó, mire bejutok. Az aréna ajtaja kinyílik majd egyszer? Gondoltam kikerülöm a szeméttelepet és az erdőn keresztül megyek. Na nem volt nagy buli, mert végtelen hosszú és tele van telekinézissel operáló zombival.

“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton

(#2933) Pacy


Pacy
aktív tag

A pda-n melyik fül alatt találom a beszélgetéseket? A kódokra lenne szükségem, most épp x18-ba. Nem spoiler kell ne értsétek félre. Nekem a pda-ban az a fül ahol "három fej" van akkora bugtrappot eredményez mint a ház. A többi alatt meg nem leltem rá. Én vagyok a noob? Pls help.

(#2934) BorgBoss válasza Pacy (#2933) üzenetére


BorgBoss
tag

Az egyik fülön belül lehet egy halvány szöveget látni (message log). Arra klikk. Most fejből nem emlékszem hányadik fül azt hiszem a 2.

“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton

(#2935) batman91 válasza Dhampir (#2912) üzenetére


batman91
őstag

Nekem NPP belsejében és utána egyfolytában crashelt. :O

Barin_Duty: Legalább neked sikerült végigcsinálni, én feladtam, kikészített a folyamatos crash.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#2936) SaGa59 válasza dredbiro (#2885) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha w7-ed vagy w8-ad van, ne a "c:\program files" alá telepítsd, vagy futtasd adminként. Másképp nem tudja írni benne lévő fájlokat. A mentések és a user.ltx is ott vannak benne és az oprendszer védi ezeket a könyvtárakat.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#2937) T.Peterka


T.Peterka
csendes tag

Spoilerek

Ott járok, hogy átmentem a földalatt pripyatba, segítettem a tudósnak mintát gyüjteni. Következő küldetés hogy találjam meg a 26-os hotel szobát. Gondoltam előtte még visszamegyek az új Barba vásárolni kicsit. Vissza is engedett, feltételeztem hogyha át tudok mostmár jönni Pripyat déli részén vissza is tudok menni. De mikor mennék vissza a Bar felől , visszadob hogy can_reach_area_warning. Most komolyan, megint a radaron és az undergroundon keresztül kéne átmennem pripyatba, mikor itt nyil egyenesen jöttem át onnan? Valószínüleg bug, de kezd idegesítő lenni.

(#2938) op.erik


op.erik
aktív tag

A LA-ban vannak személyes rejtekhelyek? Amiket kapok más személyektől, teszem azt elvégzett feladatéert stb.? Ha igen, akkor hogyan láthatóak a térképen?

(#2939) Mate válasza dergander (#2930) üzenetére


Mate
nagyúr

Az jó, mert lakásban nyoma sincs AMD-nek :D

(#2940) M@trixfan


M@trixfan
addikt

Éjjellátó van a játékban? Zavaró a sima lámpa működése: bizonyosnál kozelebbre nem világít.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#2941) Dhampir válasza Barin_Duty (#2929) üzenetére


Dhampir
félisten

:C

(#2942) =WiNTeR= válasza M@trixfan (#2940) üzenetére


=WiNTeR=
senior tag

Van, a ruha fejlesztések között az egyik az éjjellátó, de elég ergya, alig segít valamit.

"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."

(#2943) AkoS6666 válasza Mate (#2925) üzenetére


AkoS6666
csendes tag

A fehér csík/háromszög villogáshoz amit írtál additional infoba tudnál linket adni? Sajnos a patchel nekem is előjött ez a probléma. (hd 5770-em van egyébként 13.9, 13.12-es és catalystal egyaránt rossz volt)

[ Szerkesztve ]

(#2944) Barin_Duty válasza op.erik (#2938) üzenetére


Barin_Duty
tag

Hulláknál is lehet találni, a térképen lila ikon :)

(#2945) kutga válasza op.erik (#2938) üzenetére


kutga
nagyúr

Igen vannak, a lelőtt ellenfelektől kapod az infót.

Let the Zone take me if I am.

(#2946) marked one94


marked one94
őstag

Itt hogy vannak a rejtekhelyek, úgy mint a SoC-ban vagy mint a CoP-ban?

You'll Never Walk Alone

(#2947) Plazmacucci válasza marked one94 (#2946) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Itt is úgy van, hogy amíg nem szerzed meg a koordinátát, hiába találod meg üres. Faszság.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#2948) SaGa59 válasza kutga (#2945) üzenetére


SaGa59
őstag

Meg a pda-n keresztül vehetsz infót ilyenekről a kóborló kollegáktól...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#2949) kutga válasza SaGa59 (#2948) üzenetére


kutga
nagyúr

Sokat egyébként eddig nem találtam, igaz még a játék elején járok (Agroprom).

Let the Zone take me if I am.

(#2950) marked one94 válasza Plazmacucci (#2947) üzenetére


marked one94
őstag

Ezt szomorúan hallom :O

You'll Never Walk Alone

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.