Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6001) hubai1979 válasza Sensut (#6000) üzenetére


hubai1979
őstag


Teljesen igazad van.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6002) Plazmacucci válasza hubai1979 (#6001) üzenetére


Plazmacucci
félisten

before-after képet pls.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6003) hubai1979 válasza hubai1979 (#6001) üzenetére


hubai1979
őstag

Megyek lenyomok egy 16-ost,aztán neki álok ezekel a beálításokal amit ajánlotatok ha nem megy többé elő sem veszem.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6004) Dhampir válasza hubai1979 (#6003) üzenetére


Dhampir
félisten

Klassz, kedvcsináló képek az újabb túrához. :K

(#6005) shield válasza Sensut (#6000) üzenetére


shield
őstag

Nálam DX10.1-el megy, nem volt eddig gond vele.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a kiürült Bár, újra fog-e népesedni vagy csak Petrenkóék maradnak hárman?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6006) sklopp válasza shield (#6005) üzenetére


sklopp
őstag

Átköltöztek.

(#6007) Antonius1978 válasza Dhampir (#5999) üzenetére


Antonius1978
addikt

Mint mondtam, en nem kellett valtogassak, nekem alapbol ment, pedig ugy emlekszem, hogy dinamikussal jatszodtam, nem statikussal.

Sensut mi nem az LA-rol beszeltunk, az LA-t mar nem tudom milyen beallitassal vittem vegig, mert az tavaly aprilisban volt, a megjelenesekor.
Amugy mi az abra, toltottek fel egy picit a nagy ures palyakat valamivel ?
Kicsit zavart, hogy annyira uresek a palyak (habar mondjuk vegulis elethu, mert egy radioaktiv teruleten nem futkarozhat annyi ember meg allat), es a sok megteendo ut is, tul sokat kellett maszkalni a kuldetesek miatt.

(#6008) Sensut válasza shield (#6005) üzenetére


Sensut
őstag

A Bár kiürült, a társaság átköltözött a Külvárosba. Ott nyitottak egy biliárd szalont :) . Szívás, mert ha használtad a ládát odabent az eredeti Bárban, akkor egy ideig nem jutsz a cuccokhoz. Később Petrenkóék újra kinyitják, de már nem lesz itt más, csak ők. Legelőször nálam nem nyitották ki újra és mindenem odalett. Ez egy hiba volt, mint utólag megtudtam, akkor még azt hittem, hogy ez van és kész :U .

(#6009) Dhampir válasza Antonius1978 (#6007) üzenetére


Dhampir
félisten

Valszeg jó konfiggal és driverrel toltad. :K

(#6010) shield válasza Sensut (#6008) üzenetére


shield
őstag

Akkor szerencsém volt, mert sosem szoktam a benti ládát használni. Az egyik épületben volt egy láda azt használtam. Ebben az esetben átköltözöm a Katonai raktárakhoz, a földalatti rejtekbe.
Kénytelen az ember visszajárni Petrenkóhoz javítani és eladni a cuccot. A kereskedők nagyon olcsón vennék meg.
Köszönöm az infót.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6011) hubai1979


hubai1979
őstag

Befejeztem elég volt,törőltem még a torrentet is, soha nem szedem elő.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6012) Dhampir válasza hubai1979 (#6011) üzenetére


Dhampir
félisten

Talán majd a javítás... én is arra várok.

(#6013) hubai1979 válasza Dhampir (#6012) üzenetére


hubai1979
őstag

Az őszintét monjam, nem bízok benne.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6014) Dhampir válasza hubai1979 (#6013) üzenetére


Dhampir
félisten

Lassú, mert kevesen fejlesztik, de végül "lassú víz partot mos".

(#6015) Antonius1978 válasza Dhampir (#6009) üzenetére


Antonius1978
addikt

Erre meg valaszolok, es aztan befejeztem, a COP-ban meg jobban kivesezhessuk.
Szoval, olvastam, hogy at kell allitani, de en altalaban eleg bukkfeju, vaskalapos vagyok, es mondtam magamnak, hogy na lam, akkor lassuk hogyan onlik ossze, azaz ugrik az asztalra, lesz ami lesz, de nekem siman betoltotte a palyat.De lehet az is hogy volt olyan hogy ott alul lent a 4 kor alaku szarsagnal kifagyott ?! mar nem emlekszem, csak az maradt meg, hogy semmit sem kellett allitsak.

(#6016) hubai1979 válasza Dhampir (#6014) üzenetére


hubai1979
őstag

A smertert meg egyetlen egy faszi,jó korántsem ekkora prolyekt de azért le a kalapal előte,persze a lost alpha készítőit nem akarom bántani isten ments tőle.Játszotam már sok modal mindegy, nem fojtatom.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6017) shield válasza hubai1979 (#6016) üzenetére


shield
őstag

Mi a bajod vele?
Már az x10 laborban kikapcsoltam az emittereket, megyek Pripyat külvárosába Voronyinhoz. Eddig semmilyen gondom nem volt vele.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6018) hubai1979 válasza shield (#6017) üzenetére


hubai1979
őstag

Borongoshoz mentem a bányalakok-hoz, a hogy átláptem le is csavarta magát,valami fegyver texura nem tetszet neki.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6019) shield válasza hubai1979 (#6018) üzenetére


shield
őstag

Nálam nem volt gond. Ott csak egyszer fagyott meg a bányában, amikor mentem a Vétkekhez.
Ott többször volt valami zúgás a hangban, akkor néha megtorpant, de megtudtam csinálni.
Melyik verziót használod?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6020) hubai1979 válasza shield (#6019) üzenetére


hubai1979
őstag

Az eredetit használtam, aztán hogy gondok voltak vele váltotam.[link]De már nem érdekel várok hátha jön hozzá majd egy jvítás.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6021) Dhampir válasza shield (#6019) üzenetére


Dhampir
félisten

Te az eredetit használod?

(#6022) shield válasza Dhampir (#6021) üzenetére


shield
őstag

Nem. Amit hubai1979 linkelt, a SeregA-Lus verziót.
Mert nem tudtam, hogy lehet-e hangot váltani az eredetiben.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6023) Dhampir válasza shield (#6022) üzenetére


Dhampir
félisten

Az eredetiben angol hang hallik, orosz nincsen?

Egyébként lehet hangot váltani az eredetiben is, erről megtudtál azóta valamit?

(#6024) rétisün válasza Dhampir (#6023) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól emlékszem, nem lehet, de valaki linkelt régebben egy orosz 'szinkront'.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6025) dezowave válasza CJ4567 (#5950) üzenetére


dezowave
csendes tag

nincs :) a legelső 1.0-ban volt, de az első patch ami kiadás után kb 3nappal kijött ki is vette. Kapcsolgathatod, de nincs hatással semmire, mert az engine-ben kitörölték... valami miatt. Mindenesetre még ha lenne is, akkor sem változtat a tényen, hogy 1024x1024-es árnyékot tud max, a LA pedig 8192x8192 max, a lassulás ebből ered, továbbá a tűéles dinamikus árnyékok is. Akinek elég volt a soc féle pixeles árnyék, az nyugodtan tolhatja low shadowmappal, bár még akkor is a duplája lesz a soc-énak.

S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha

(#6026) dezowave válasza hubai1979 (#5992) üzenetére


dezowave
csendes tag

Csak is kizárólag hivatalos megjelenést célszerű leszedni, megkímélted volna magadnak a sok bugot és idegeskedést amit az összetákolt módosított packok okoznak.

S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha

(#6027) dodopek


dodopek
addikt

Komolyan mondom, megint ugyanazért fogom abbahagyni, mint legutóbb. Egyszerűen agyfaszt kapok, hogy nem bírok kikeveredni a 100 rad bárból a szeméttelep felé. CSAK NEKEM VAN ILYEN LABIRINTUS ÉRZÉSEM???

(#6028) Dhampir válasza dodopek (#6027) üzenetére


Dhampir
félisten

Akkor még nem játszottál az utóbbi időben olyan, SaGa által honosított CoP-modokkal, ahol tényleg annyira részletesen csinálták meg a Bár területét, hogy szinte memóriaerősítő feladatnak is beillene. :)

[ Szerkesztve ]

(#6029) hubai1979 válasza dodopek (#6027) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester egyszerűen szoktam megoldani,jó csalá de azért könyebb,átírom az ugrást 10-11 re és tetőről tetőre, pilanatok alatt átugrálom a falakat.És már ott is vagyok.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6030) Dhampir válasza hubai1979 (#6029) üzenetére


Dhampir
félisten

Fú, mit összeszenvedek mindig az ugrásokkal, nagyon utálom, amikor nagyot kell ugrani.

(#6031) dodopek válasza hubai1979 (#6029) üzenetére


dodopek
addikt

Ez jó trükk, bár én ha lehet, kerülöm a cheatet. És ez az én olvasatomban vastagon annak számít. Nem írok az semmit, így játsszanék.
Logikailag is így gondolnám, hogy a Stalkerek nem mászkálnak fél órát egy sörért
Simán kirobbantanák a kerítést a könnyebb áthaladás kedvéért.
Persze csak ha a Szolgálat másképp nem rendelkezik...

(#6032) robogo81 válasza dodopek (#6031) üzenetére


robogo81
aktív tag

Mondjuk én is inkább a baloldali kerítés felett közlekedek :DDD ,de azt hiszem ha bemész a főbejáraton,akkor követni érdemes a földön a kb.: 50x 50-es beton kockákból kirakott járdát,ha jól emlékszem a főkaputól egyenesen és balra kezdődik a lépcsőnél.
Na lőttem képet róla:

Így jegyeztem akkoriban,de az tényleg csak időhúzás hogy meg kell kerülni az egész bárt,amikor a bejárat az eredetiben milyen közel volt.

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#6033) dodopek válasza robogo81 (#6032) üzenetére


dodopek
addikt

NA EZ MÁR TIPP!!!! Köszönöm, este kipróbálom! :)

(#6034) shield válasza dodopek (#6027) üzenetére


shield
őstag

Nekem is először nagy mászkálás volt a bejutás. De amikor felismertem a Vadvidék és Katonai Raktárak kereszteződését, akkor már beugrott Bár területe. Erre a kereszteződésre koncentrálsz, akkor már Bár területe nem lehet probléma. Utána jót röhögtem, hogy ezzel az L kerülővel jól megtévesztettek, de látom akkor nem csak engem. :DD

Más ha egyszer kijön a javítás, akkor nagyszerű lenne ha a Ficsoport megcsinálná a videók feliratozását is.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6035) Dhampir válasza shield (#6034) üzenetére


Dhampir
félisten

Akkor válik izgalmassá a "labirintus", ha riadó van és támadás alá kerül a terület, bár azt nem tudom, hogy ilyen felzaklató helyzetek előfordulnak-e a LA-ban.

(#6036) PeL válasza dodopek (#6031) üzenetére


PeL
addikt

Elméletileg ha teljesíted az arénát, kapsz egy belépőkártyát amivel egyből be lehet menni az arénán keresztül a bár területére, nem kell körbe megkerülni az egész kócerájt, de ha jól rémlik 1.0003-ban még bugos, mikor adná a kártyát a végén az őr, kivág asztalra a játék. Kövi patchben elvileg orvosolva lesz ez is.

[ Szerkesztve ]

(#6037) Mathos


Mathos
csendes tag

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni egy hibával kapcsolatban, amire akárhogy kerestem rá, nem találtam megoldást. Elöljáróban annyit, hogy már sokadjára kezdtem újra a játékot, de ez a hiba nálam folyton előjön.
Én valószínűnek tartom, hogy ezt a legutóbbi patch okozza, bár nem vagyok benne teljesen biztos.
Szóval a hibáról: Annál a résznél tartok, amikor a Sin (Vétek) bányából kapott küldetés második felében le kell menni az X-18 laborba a dokumentumokért. A felső, komplexum-rész ugyebár tele van Monolith katonákkal. Nos, itt jön a probléma. A két "ajtónálló" NPC, akik az előző küldetésben jelszóval engedtek be, most ugyebár ellenségesek és (már számomra nem meglepő módon) halhatatlanok.
Teljesen mindegy mivel lövöm őket, meg sem érzik. Próbáltam már többféle grafikai beállítást, de semmi eredménye nem volt. Végignéztem a beírható parancsokat is, hátha valamelyikkel "meg tudok tőlük szabadulni", de ez is eredménytelennek bizonyult.
Ahogy írtam már keresgéltem Guglin', de úgy tűnik, hogy senki nem találkozott ezzel a problémával.
Ha van valakinek valamilyen ötlete, vagy megoldása, azt örömmel fogadnám, mivel ezen a ponton én már abszolút kifogytam belőlük.
Előre is köszi! :)

[ Szerkesztve ]

CHЗКI ЬЯЭКI

(#6038) hubai1979 válasza Mathos (#6037) üzenetére


hubai1979
őstag

Nekem is volt ilyen problémám,ott hagytam őket a francba.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#6039) Sensut válasza Mathos (#6037) üzenetére


Sensut
őstag

Ez furcsa. Én utólag mindig kinyírtam őket, de ilyennel nem találkoztam. Amúgy nem jelent semmit, hagyd élni őket, ha már ennyire ragaszkodnak hozza :)

(#6040) Mathos


Mathos
csendes tag

Nos, úgy tűnik, hogy a probléma megoldódott magától. Nem tudom pontosan hogy, de elmondom én mit csináltam és, hogy mi lehetett a gond, hátha valakinek segít.
Szóval: a komplexum területén kinyirbáltam az összes "megölhető" monolithot, aztán felvettem tőlük annyi cuccot amennyit tudtam, majd gyorsan mentettem egyet.
Ezután összefutottam az egyik halhatatlan barátunkkal, aki puszta jóindulatból megtöltött ólommal, majd miután betöltöttem a mentett állást (ami már azután volt, hogy kicsináltam a nagy részüket) meglepő módon a maradékkal is sikerült végezni.
Ha tippelnem kéne, akkor itt a probléma valószínűleg az volt, hogy mivel még nem támadtam meg a monolith frakciót direktbe, valamint mivel az előző küldetéseknél "semleges" státuszban voltak velem, ez bekavart a játéknak és a kulcs NPC-k (akik kérték a jelszavat) halhatatlanok maradtak, hogy mondjuk egy kitörés esetén ne dögöljenek meg.
Itt jön képbe az, amit mondtam, hogy miután megtámadtam őket, azután ezt a sebezhetetlenséget a játék valószínűleg csak úgy tudta kikapcsolni, hogy újra betöltöttem onnan, ahol már harcban állok velük.
Na de a lényeg, hogy megoldódott, nem beszélve arról, hogy ilyen bugok nélkül már túl könnyű lenne a játék (meg az élet is).:U

[ Szerkesztve ]

CHЗКI ЬЯЭКI

(#6041) Sensut válasza Mathos (#6040) üzenetére


Sensut
őstag

Pontosan. A semlegesség, majd ellenségessé válás kavarhat be itt is. Nálam történt vala egyszer-kétszer ugyanitt, hogy simán ledermedtek és semmire se reagáltak, se a banditák, se a monolitosok. Odamentem mindegyikhez és főbe lőttem őket. Meg se palettázták :)

(#6042) Mathos válasza Sensut (#6041) üzenetére


Mathos
csendes tag

Hát, az tény, hogy az MI sosem volt a Stalker játékok erőssége, de ez az LA-nál többszörösen is igaz. Nem is tudom már, hogy hányszor volt olyan, hogy halomra lőttem az ellenfeleket egy fedezékből, anélkül, hogy rám lőttek volna egyszer is. Viszont néha napján megcsillan bennük az értelem, mert volt már, hogy megkerültek (jobban mondva próbálkoztak vele), vagy csak egyszerűen próbáltak lerohanni, amolyan minden mindegy alapon.
Én azért még reménykedem, hogy valamikor befejezik a játékot, annak ellenére, hogy semmi hírt nem adtak a fejlesztők már egy ideje magukról és a weboldaluk is eléggé el van hanyagolva.

CHЗКI ЬЯЭКI

(#6043) Plazmacucci válasza Mathos (#6042) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Nem is tudom melyik a jobb, ez vagy hogy centire pontosan dobják a gránátot :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6044) Dhampir válasza Mathos (#6042) üzenetére


Dhampir
félisten

Július 1-i bejegyzés:

We are still looking for help to finish LA-DC! If you have experience in xray SDK, and know how to work with alife (properly place them in sdk, script gulags and smartterrains) do not hesitate to contact us!

https://www.facebook.com/dezowave

[ Szerkesztve ]

(#6045) Mathos válasza Dhampir (#6044) üzenetére


Mathos
csendes tag

Oh, köszi! Nem igazán követtem őket eddig facebook-on. Reméljük találnak embert a feladatra.
Őszintén szólva én is szívesen besegítenék nekik, de nincsen tapasztalatom az xray SDK-val. Egyedül a Source SDK-jával babráltam anno, de az egy elég rövid életű próbálkozás volt.

CHЗКI ЬЯЭКI

(#6046) crazy07


crazy07
újonc

Sziasztok!
Könyörögve kérlek benneteket hogy adjatok nekem egy linket ahonnan letölthetem a játékot.
Jóságotokat előre is köszönöm! :R

(#6047) Sensut válasza crazy07 (#6046) üzenetére


Sensut
őstag

(#6048) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Innen ezek mindegyike köll a Lost Alpha telepítéséhez?:

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha SDK Addon 1

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha SDK v.2.6 beta

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha v1.3003 Patch

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 1

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 2

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 3

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 4

(#6049) Dhampir válasza crazy07 (#6046) üzenetére


Dhampir
félisten

Torrentről innen tölthető le.

(#6050) Plazmacucci válasza Dhampir (#6048) üzenetére


Plazmacucci
félisten

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 1

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 2

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 3

S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 4

majd

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha v1.3003 Patch

Vissza kell vinnem pár kazettát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.