Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26801) Sensut válasza SaGa59 (#26799) üzenetére


Sensut
őstag

Kösz az infót. Nekem version 2 van, gondolom ez a 2-es, ami nem teljes, ha jól értem. Az eredetinek van magyarítása, vagy legalább angoltudása? Nem igazán szeretem a félbehagyott modokat.

[ Szerkesztve ]

(#26802) SaGa59 válasza Sensut (#26801) üzenetére


SaGa59
őstag

A google drive-omon ott a magyarítás mind a kettőhöz.

Nincs félbe hagyva, csak épp a fő sztorinak nincs benne vége, de ezt meg is mondják, nem csak úgy elakad valahol... Még nem láttam, hogy kijött volna a 3. verzió...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26803) SaGa59 válasza rétisün (#26800) üzenetére


SaGa59
őstag

Róla talán mondják is, hogy jó lenne, ha megmaradna, de nem biztos. A legtöbb feladatot olyankotól kapod, akik szép biztonségos bázison/épületben üldögélnek, míg el nem takarítod az ellent. A Monolit szerelő is jó, ha túléli a mutáns támadást a kihalt városban (nem ugrik be a város neve), bár nélküle is megszerezhető a hangtompító, de nem baj, ha él, úgy jóval könnyebb.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26804) Antonius1978 válasza - = Zk = - (#26797) üzenetére


Antonius1978
addikt

Nos, itt van amit kertel, 250 ezret allitottam be. [link]
Ha tobbet, kevesebbet, vegtelent akarsz, akkor F4-el megnyitod, es megkeresed az osszeget - min 250.000, max 250.000 es atirod annyira amennyire akarod.
Az allomanyt a configs/gameplay alkonyvtarba kell betenni, a tobbi xml melle.

(#26805) - = Zk = - válasza Antonius1978 (#26804) üzenetére


- = Zk = -
félisten

köszönöm szépen :R

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#26806) - = Zk = - válasza Antonius1978 (#26804) üzenetére


- = Zk = -
félisten

nah, ha új játékot kezdek, kifagy...
ugye a régi mentést meg nem változtatja
átírtam 2,5 millára... lehet ez a baj?! :D

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#26807) Antonius1978 válasza - = Zk = - (#26806) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hm, nem tudom hol lehet a baj :) , mert a jatek eredeti allomanyat kuldtem neked, csak annyi hogy atirtam az osszeget.Amugy ott meg azt irja, hogy 0 infinitive, azaz vegtelen, de kerdes hogy hogy erti, mindket helyre 0-t kell-e irni, vagy hogy ?!
Az is lehet hogy a jatek nem tud annyi nullat megjeleniteni, ki tudja...amugy minek kell neked annyi penz, 2,5 milla, talan Lada Nivat akarsz venni ? :P :DD
Jah, amugy ha kifagy, akkor a Users/Public documents/Stalker-Call of Pripyat/logs konyvtarban van egy xray_geped neve.log
Abban F3-F4-el megnezheted hogy mit ir a legvegen, az neki a baja, ami miatt megfekszik.

[ Szerkesztve ]

(#26808) - = Zk = - válasza Antonius1978 (#26807) üzenetére


- = Zk = -
félisten

nincs is olyan mappám :C

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#26809) Antonius1978 válasza - = Zk = - (#26808) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hat hogy a nyavajaba ?
Ha nincs, akkor letrehozod a jatekon belul, es beteszed az allomanyt :)

(#26810) Antonius1978 válasza Antonius1978 (#26809) üzenetére


Antonius1978
addikt

Elfelejtettem, hogy gamedata mappa eloszor, es abban letrehozod a tobbit.

(#26811) - = Zk = - válasza Antonius1978 (#26809) üzenetére


- = Zk = -
félisten

nem tudok új játékot kezdeni, kifagy... hm.
márhájó' :C

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#26812) shield válasza - = Zk = - (#26811) üzenetére


shield
Topikgazda

Ez melyik mod?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26813) Sensut válasza SaGa59 (#26803) üzenetére


Sensut
őstag

Limanszk a város neve, a Clear Skyból. Elég jól előhaladtam a v2 ben, nem foglalkoztam az első verzióval. Egyelőre a replikánsokat kellett kinyírnom, az sikerült, most megyek vissza a monolithoz, mert ajánlatuk van a számomra. Tetszik ez a mod is, csak egyetlen ami zavar, hogy itt is erőltetik a járműveket akárcsak a LA-ban, holott ez a játék nem arra volt kitalálva. A járművek csak rontnak és csúfítnak a játékon. A harckocsit egy kutya is felborította, a helikopter meg úgy remegett mögöttem, hogy valósággal beleszédültem. Baj van a járművek fizikájával, talán nem is javítható. Különben, szerintem, az eredeti játékokba is beépítették volna őket.

(#26814) Dhampir válasza Sensut (#26813) üzenetére


Dhampir
félisten

A "vezethető" járműveket én is utálom. Használaton kívül, díszletnek viszont tökéletesek a megroggyant, viharvert gépkocsik, helikopterek...

[ Szerkesztve ]

(#26815) SaGa59 válasza Sensut (#26813) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen, Limanszk. Lesz egy jópofa fejtörő, vissza tudod itt is keresni, hogy lehet átteleportálni az építési területre, fotókat is belinkeltem még a nyár végén, ősz elején róla, illetve valahol bent van a linkje annak az orosz oldalnak, ahol minden makettről, hátizsákról, rejtekhelyről van kép.

Igazából túl sokat nem kell járművekkel közlekedni. Az elején elég a kapun túl menni, de a teherautóig már nem kell elhajtani és szép kényelmesen le lehet szedni mindent, ami szembe jön. A helikoptert nem te vezeted, ott csak lőni kell a megfelelő pillanatban. Később Borongóson lesz még olyan, hogy használhatsz autót vagy PSzH-t (ott konkértan jól jön, mert rakétával lőnek helikopterekből, amit gyalog elég nehéz megúszni), és gyorsan el kell menned az ott landoló helikopterhez, beszállni és elintézni a támadó helikoptereket. Kézi fegyverrel esélytelen. Ezen kívül másutt nem kell velük foglalkozni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26816) xFreex válasza - = Zk = - (#26811) üzenetére


xFreex
aktív tag

Ha csak a kijelölt sorban módosítottad a pénz mennyiségét és nem töröltél karaktert, akkor jónak kellene lenni.

Biztos, hogy alapjátékon van. Ha SGM-be másoltad be ezt a fájlt akkor az lehet a baj.

Amikor kidob a játék, elöjön a bugreport. Ott is meg tudod nézni a hibát.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#26817) rétisün


rétisün
veterán

szövetség ideje mod: amint mehetsz radarra (asszem oda lehet legkésőbb eljutni) érdemes egyből összeszedni trio-nak a mütyürkéit (bár itt mintha 1 lenne csak) mert igencsak jóféle távcsövest ad, ha mind a 10-et visszaviszed neki.
majdhogynem gauss hatékonyságú, csak éppen lőszert is lehet hozzá kapni. távcsöve nem olyan erős.

(#26778) SaGa59: "Ogrét nem tudod megvédeni semmiképp. Scriptelt a dolog."

de igen, láttam végigjátszást, ahol sikerült...de persze én se fogok emiatt még egyszer nekiállni, elég hülyére írták szegényt, kár ezzel vacakolni :DDD

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26818) SaGa59 válasza rétisün (#26817) üzenetére


SaGa59
őstag

Biztos van, akinek sikerült, de nekem az, hogy a hátam mögött két lépésnyire beesik 2-3 állig felfegyverzett tag és azonnal lelövik, még mielőtt észrevehetném, már a scriptelt kategória...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26819) hubai1979


hubai1979
őstag

[link]

Lesz fojtatás.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#26820) Sensut válasza hubai1979 (#26819) üzenetére


Sensut
őstag

Ez jó hír! Fasza volt az első rész, két ültemben vittem végig egy hétvégén :K

(#26821) Sensut válasza SaGa59 (#26815) üzenetére


Sensut
őstag

Megtaláltam a puskát, talán valakinek még szüksége lehet rá:

GLADIATOR II - A SZÖVETSÉG IDEJE véggjátszás (tedd a Google fordítóba).

Most a késsel osonok az építkezésen. Itt is van szkriptelés jócskán. Ha guggolva megyek, akár az ellenség elé is beállhatok helyenként, nem vesznek észre. De ha felálltam, egyből lelőnek :U . Még nem tudom hol kell kikapcsolni a dolgokat, először kinyírok mindenkit.

[ Szerkesztve ]

(#26822) SaGa59 válasza Sensut (#26821) üzenetére


SaGa59
őstag

Az egyik jelölő rossz helyen van. A kapcsolók az épület jobb oldali végén vannak mind, ahogy a főbejáraton belépsz. A földszinten abban a kis szobácskában, ahol egy őr sétálgat föl-le. A többi meg vagy ebben a sarkában, vagy a mellette lévőben, de mind azon a végén az épületnek, nagyjából mell magasságban. Nem könnyű észrevenni, de ha az első megvan, a többit már felismered. A felső szinten, ahol ketten sétálgatnak, egy kifelé néz, egy meg a földön ül, meg kell figyelni a mozgásukat, ha megvan, hogy melyik mikor merre fordul, gyorsan le lehet őket rendezni. Vigyázz, ha csak kézbe vesezl más fegyvert, mint a bicska, már szól is a riadó, így kipakolni is csak akkor érdemes őket, amikor már elfogytak, de még a kapcsolók lecsattintása lőtt, mert ez után beözönlenek a monolitosok és mindent elraknak, amit találnak.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26823) Sensut válasza SaGa59 (#26822) üzenetére


Sensut
őstag

Azokat megtaláltam s leállítottam a 3 dolgot. Van még egy deaktiválandó aknamező tovább, de most egyelőre visszamegyek mutánsmodelleket keresni a városba. Eddig egyet találtam az egész játékban, ilyen tempóval sose lesz meg a 10. Viszont újra meg újra az a tipikus, ócska mutánsmánia jön elő lépten-nyomon, de itt aztán durván. Elég egy visszatöltés s az összes rohadék újra ott a helyén s kezdhetem elölről a hentelést :(( . Remélem később lesz valami Csernobilhez köthető dolog is, mert eddig csak a frakciók verekedtek egymással, ami lehetne bármelyik akció játék a világon, de a Stalker sajátos hangulatához egyáltalán nem köthető. Tévedés ne essék, a mod az jó, csak nem igazi Stalker. Idáig.
Majd holnap folytatom, mennem kell melózni :( .

(#26824) rétisün válasza Sensut (#26823) üzenetére


rétisün
veterán

"Elég egy visszatöltés s az összes rohadék újra ott a helyén s kezdhetem elölről a hentelést"

igen, ezt én is utálom ebben a modban. ezért szoktam inkább elfutni/kikerülni őket, nem állok le kicsinálni őket. mondjuk limanszkban előbb a kiméra, aztán a két vérszívó is eltűnik, csak a snorkok meg a törpék az egyik épületben maradnak, de azok tényleg mindig ott vannak. lehenteled őket, elmész a pálya végéig, és visszafelé már megint megjelennek. ezt eléggé elk***ák a mod készítői...

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26825) shield válasza rétisün (#26824) üzenetére


shield
Topikgazda

Először még zavaró, de később már nem ellenfelek és egy idő után már is nem lesznek (ha jól emlékszem).

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26826) SaGa59 válasza Sensut (#26823) üzenetére


SaGa59
őstag

Az aknamező kapcsolójánál az a trükk, hogy a toronyban lapító mesterlövész szemből sérthetetlen, csak a kapcsoló mellől lehet kilőni. Viszont oda eljutni csak a jobb oldalon lévő házba bemenve, fel a padlásra, ki a tetőre, végig óvakodni a csőhídon a kultúrház terasza felé, közben minden ellenfelet leszedni, lekapcsolni, lemászni, bejönnek a monolitosok, majd jön egy komyolí mutáns roham, ezeket vissza kell verni, lehetőleg úgy, hogy a műszerészük megmaradjon, mert később még kellene...

A csőhíd alatt alá van aknázva a terep, de fura mód csak rád hat, az onnan sunnyogó monolitosokra és mutánsokra nem.

A modellek pontos helyére is van a linkelt oldalon egy fotó sorozat... Egyet Limanszk eredeti bejárata (ahová a Vörös Erdő melletti hídról lehet bejutni a CS-ban) után közvetlenül az első jobb oldalon lévő ház mellett parkoló ZIL platóján találod meg.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26827) rétisün


rétisün
veterán

a fene megeszi, elkezdett a Время Альянса random kidobálni :((( a bárban vagyok, most takarítottuk ki a katonai raktárakat, más is járt így?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26828) Sensut válasza rétisün (#26827) üzenetére


Sensut
őstag

Ne keseríts. Még nem vagyok ott, egy cetlit kellene megtalálnom egy kóddal, amivel megszerezhetem a monolitostól a hangtompítót. Egy újabb tű a szénakazalban és addig nem enged tovább, amíg meg nincs a hangtompító. A hülyeség az, hogy már 2 kódot is találtam a környéken, de egyik se az mert a hátizsák mindig felrobban. Azért nem fair ilyen feladatot adni fő küldetésként. Mellesleg ez a kód nem is kellett az eredeti verzióban, hogy még a végigjátszást se használhassam :( .

(#26829) rétisün válasza Sensut (#26828) üzenetére


rétisün
veterán

este még játszottam vele, egyszer még kidobott (a mentést se töltötte be) utána már szépen.

a kód, amit keresel limanszkban, a lépcső (ami az építkezéshez visz fel) előtti területen valahol, a földön egy cetli. nem olyan kicsi, elég könnyű észrevenni.

ha jól emlékszem, a kód 1408

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26830) Sensut válasza rétisün (#26829) üzenetére


Sensut
őstag

Megtaláltam, köszi. Ott volt a fa alatt a bozót mellett. Félhomályban jártam arra s nem vettem észre. Kíváncsi leszek a crashekre, most már nem hagyom abba...

(#26831) rétisün válasza Sensut (#26830) üzenetére


rétisün
veterán

ez előtt nálam se crashelt, remélem marad is olyan stabil, kár lenne ha a végére kezdene sz***kodni.....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26832) Sensut válasza rétisün (#26831) üzenetére


Sensut
őstag

Megvolt az első crash már Borongós elején egy visszatöltéskor. Észrevettek, a helikopter is rám lőtt, vissza akartam tölteni, de kidobott.

(#26833) SaGa59 válasza Sensut (#26830) üzenetére


SaGa59
őstag

Az a cetli hajlamos nem megjelenni, néha az egész pályát újra kell kezdeni miatta. Crash.ek nálam nem voltak. Pontosabban pálya váltáskor néha, de mindig sikerült az autosave-t visszatölteni,

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26834) Sensut válasza SaGa59 (#26833) üzenetére


Sensut
őstag

Ala SGM. Ott is mindig baj volt ezekkel a cetlikkel, nem mindig jelentek meg. Több kidobás nem volt hál'istennek, osonok lassan a kövek közt, közben újratöltöttem vagy 5x, de nem volt több gond. Annyi még az alapjátékban is megtörténik.

(#26835) shield


shield
Topikgazda

Egy kis segítséget kérnék!
EZEN a videón látható aranyos lénynek kellene nevet adni.
rus - когтя смерти
eng - horn death
hun - ??? ???

Naa...ugye milyen tetszetős lény?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26836) Antonius1978 válasza shield (#26835) üzenetére


Antonius1978
addikt

Magyarul ez "Halalkarom", legalabbis igy volt forditva a Fallout 3-ban, mivelhogy onnan valo.
Angolbol forditva ez a "Szarvas Halal".Vagy Halalszarvas ? Ez magyarul hulyen hangzik.
Hogy hangzik a "Szar vashalal" ? vagy a "Halalszarom" ? :DD

(#26837) Dhampir válasza Antonius1978 (#26836) üzenetére


Dhampir
félisten

Érdemesebb tájszólással Ta'vat Hulió (Julio)-nak ejteni. :D

(#26838) Dhampir válasza shield (#26835) üzenetére


Dhampir
félisten

Mit szólnál a "Gyilokgyík", "Tülkös hüllő", "Tülkös zabáló" elnevezéshez?

[ Szerkesztve ]

(#26839) hubai1979 válasza shield (#26835) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester min dolgozól? ezekre a lényekre lehet vadászni,majd be csinálok izgalomtól. :Y :Y :Y :Y :Y

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#26841) SaGa59 válasza shield (#26835) üzenetére


SaGa59
őstag

Oroszul a halál karma, szerintem a halálkarom pont jó, bár a Zónában eléggé idegen jószág...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26842) Sensut


Sensut
őstag

Van egy ilyen feladatom a Szövetség idejében:

Elég rég ott van, azóta már Borongóst teljesen megtisztítottam, de semmiféle replikánsokkal nem találkoztam. Vajon ez valami későbbi dolog lesz, vagy csak simán ott ragadt a listán?

(#26843) rétisün válasza Sensut (#26842) üzenetére


rétisün
veterán

én se csináltam semmi különöset ez ügyben, és eltünt. később majd egy technikus replikánsára vonatkozó feladat lesz sokáig, de ahogy haladsz sztoriban, az is rendeződik.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26844) borovi válasza Sensut (#26842) üzenetére


borovi
aktív tag

Lesz ott még. Elbújt valahol vagy elkerülted, vagy lelőtted, de nem halt meg. Ez a feladat engem is megszopatott annak idején. Vagy 3x végigjártam a pályát, mire megtaláltam a rohadékot. Nálam a pálya végén csámborgott, a benzinkút tájékán.

(#26845) borovi válasza hubai1979 (#26839) üzenetére


borovi
aktív tag

Fallout 3-ban unalomig vadászhatsz rájuk, meg még más "kis aranyosokra" is! :K
Tényleg, de régen játszottam már azzal a játékkal! Pedig nekem nagyon bejön. Stalker után a másik kedvenc.

(#26846) borovi válasza Antonius1978 (#26836) üzenetére


borovi
aktív tag

Nekem ez Halálkarom marad, nagyon eltalálták a nevét a fordítók, hiszen tényleg a mancsával, karmaival öl. (Fegyvert is a karmaiból lehet készíteni.) Szerintem kár megváltoztatni a nevét.

(#26847) Dhampir válasza SaGa59 (#26841) üzenetére


Dhampir
félisten

Az a legjobb. :K

Számomra nem szimpatikus, hogy más játékból emelnek át a Zónába nem illő szörnyeket. Részemről maradok a megszokott mutánsoknál, ha már ennyire nincsen fantáziájuk a modok készítőinek. :(

[ Szerkesztve ]

(#26848) Aarpok válasza Dhampir (#26847) üzenetére


Aarpok
őstag

Kicsit én is kiakadtam mikor megláttam a SGM2.2 - ben a metro2033 - ból megismert könyvtárost.Azzal nem volt bajom,hogy belekerült hanem ahogyan belerakták.Szegénynek olyan béna mozgási animációt csináltak,mint ha egy vasúti sínen tologatták volna.A metróban viszont olyan kung-fu támadásokat mutatott be,hogy leesett az állam. :Y

Аарпок

(#26849) Sensut válasza Dhampir (#26847) üzenetére


Sensut
őstag

+1. Ha már mindenképpen hozni akarnak valamit, akkor hozzanak új katonákat, sztalkereket, ne mutánsokat. Abból van épp elég a Zónában és náluk félelmetesebb nem kell. Az a könyvtáros tényleg gáz volt, eleinte azt hittem valami robot. Teljesen elvette a játék ízét.

(#26850) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Gladiator 2: Time to alliance (Szövetség ideje): A kezdeti helyen vagyok, és ott tartok hogy a fegyvermester macskája szétszórta a szerszámokat. Már vagy 1 órája keresem, és sehol sem találom, viszont találtam egy dokumentumot, ami számomra nem érthető, mert a magyaritás ugye még nem 100% -os állapota miatt érthetetlen kötőjeles meg fekvőkötő jeles angol rövidítéseket tartalmazó szöveget dob ki.

Hogyan tovább? Előre is köszönöm a választ!

[ Szerkesztve ]

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.