Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27701) Dhampir


Dhampir
félisten

A Halál ellen című játékban Zatonban Izumrudnoe (Изумрудное) favázai közül rám lőtt többször valaki.
Mint később kiderült, a Gyimka nevű zsoldos volt a tettes. Az ő kényszerű kiiktatása problémát jelenthet egy esetleges küldetés elmaradása miatt? :F

Buduláj PDA-jat átadtam Igézőnek, ez talán nem baj.

A hátizsákok lerakása ("Sztalkerek tárolói") feladatot nem értem, mert a területek kijelölve, de Fáraóhoz hiába mentem vissza a Szkadovszkra, semmi további utasítást nem kaptam és lerakandó hátizsákokat sem. A terepruhás tag, akit emiatt elkísértem eltűnt valahol, sehol semmi... :F

Szakáll és Kardán antennás feladatát elvégeztem, de egyikük sem mondott rá semmit. :F

Csehet még nem látogattam meg, nehogy egyszerre zúduljon a nyakamba egy szövevényes feladatsor, amibe belegabalyodhatnék...

A kötszereim elfogytak, a dokinál alig van egy-kettő, kitől lehet vásárolni? :F

(#27702) Aarpok válasza Dhampir (#27701) üzenetére


Aarpok
őstag

Gyimka kiiktatása semmi gonddal nem jár (SGM2.2 hozomány).A terepruhás tag pedig a Bojlertől nem messze legel arrafelé keresd.

Аарпок

(#27703) Dhampir válasza Aarpok (#27702) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm a segítséget! :)

Azt nem értem, hogy minek lövöldözött rám ez a Gyimka, amikor senki sem bántotta, még nem is találkoztam vele. Na mindegy, talán hangulatfokozónak vagy affélének szerepeltetik.

Az SGM 2.2 nem játszottam, talán csak az elejét (vagy az csak a Sniper volt? már nem is tudom).

A hátizsákok ügyében a Bojler körül kóricáló terepruhást kell megint felkeresni? Ő azt mondta, hogy menjek vissza a Szkadovszkra, de fölöslegesen mentem, mert Fáraó nem mondott semmit... netán várni kell estig?

Az SZBU-soktól begyűjtött összes kaja- és elsősegélycsomagok majd az Alállomáson tanyázó banditáknak köllenek?

(#27704) SaGa59 válasza Dhampir (#27703) üzenetére


SaGa59
őstag

Van még ilyen ok nélkül lődöző tag 2-3. Kellemetlen meglepetést tudnak okozni, maer nagyon messziről észrevesznek és nagyon pontosan lőnek.

A szöveg igazából úgy szól, hogy Krisz azt mondja szétnéz, a karakter meg azt, hogy ezek szerint vissza kéne menni a hajóra és beszélni fáraóval. De ez hülyeség. Először le kell rakni a 3 hátitatyót a helyére, majd megkeresni Krisz-t, beszélni vele és széthordani az ellátmányt. Mondjuk a hajóra azért érdemes elmenni, mert ott tárolod a cuccot. Ha széthordtad, utána több szó nem esik róla sehol, épp csak Fáraónál megnyílik a továbbvezető beszélgetés szál, ha a többieknek is csináltál ezt-azt a Szkadovszkon. Erről egy üzenet is jön.

Az összegyűjtött cucc egy része kell a banditáknak, a többi meg ezekbe a hátizsákokba.

Zsákonként egy AKM (ami a társaidnál volt az elején), 2 doboz lőszer, 1 visszhang detektor, 1 kötszer, egy gyógycsomag (a piros doboz), 1 antirad, egy kajafejadag.
A banditáknak 2 doboz AK, 3 doboz 5,56-os lőszer (vagy fordítva), 2 gyógycsomag (talán a lilás "táska") és két fejadag kell ha jól emlékszem. Hozzájuk érdemes úgy menni, hogy ezeket viszed magaddal, akkor elkerülöd a felesleges idegeskedést a lagolás miatt...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27705) Dhampir válasza SaGa59 (#27704) üzenetére


Dhampir
félisten

Csak azt nem értem, hogy kitől kapom meg a feltöltendő hátizsákokat, talán Krisztől?

Az első hajóra lépés óta nem volt lag, de lehet, hogy még lesz.

Kötszer nélkül nehéz lesz tovább folytatni, mert elvérzek.

(#27706) shield válasza Dhampir (#27705) üzenetére


shield
Topikgazda

A 3 hátizsákot fel kellett volna szedni amikor a felderítővel oda mentetek a Bojler közelébe. Ott vannak szétszórva, ha jól emlékszem valami csónak maradvány közelében.

Jó meglepődtem a végén. Nem gondoltam rá, hogy Navigátorral való utam, már a vége. Még ezután akartam a fegyvereket, ruhákat tuningolni. :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27707) Dhampir válasza shield (#27706) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm, akkor majd megkeresgélem.

Borkát nem bántottam, elengedtem.

SaGa-nak is köszönöm a korábbi magyarázatot. :R

[ Szerkesztve ]

(#27708) Dhampir


Dhampir
félisten

Nehéz abbahagyni a játékot. :-(

A "Fegyverek Enciklopédiája" PDA eladható?
Goblin 15.500-ért megvenné. Kellene a pénz kajatárolóra, egy még hiányzik a hátizsák feltöltéséhez.

[ Szerkesztve ]

(#27709) SaGa59 válasza Dhampir (#27708) üzenetére


SaGa59
őstag

Nyugodtan add el, senkinek se kell. Szerintem pont azért ilyen drága, hogy a kezdeti pénzhiányon átsegítsen. A benne lévő fegyverek túlynomó része amúgy is elérhetetlen a modban,

Ok nélkül lövöldözők, akikre emlékszem:
Egy zsoldos a gyerektábor romjai között, a kiégett bungiban. Nála néha RPG van, amivel hajlamos a ház oldalát eltalálni, ilyenkor nincs vele sok gond. Ha SVU-ja van, akkor nagyon veszélyes, mert messziről is pontosan lő.
Egy szabadságos a Noé Bárkájától a Karom felé vezető út melletti táborban (itt kell a szabadságosoknak levadászni a szolgálatos őrjáratot, időre). Ahogy kidugod a fejed a bárka mögötti emelkedőn, már kapod is a golyót, ha nem vagy elég gyors.
Egy bandita abban a csőben, ahol Ahillesszel először találkozol. Ő - ellentétben a másik kettővel - később kerül oda, gyanítom valami feladat elvégzése után. A másik kettő az elejétől ott lapul és rád vadászik.

A hátizsákokat Krisz megemlíti, mikor odaértek a helyszínre, hogy ni má, csak ez a három hátitatyó maradt itt utánuk, és alaposan kitárgyaljátok, hogy mi is történhetett, hisz ha mutánsok lettek volna, akkor lenne pár szétmarcangolt holttest, meg a zsákok se lennének egyben, ha banditák, azok a hátitatyókat is elvitték volna, így marad az, hogy menekültek a felderítők és hogy ne kelljen felesleges súly cipelni, eldobálták őket. Neked meg az lenne a dolgod, hogy szedd fel, tedd ki a megjelölt helyekre és gyere vissza Kriszhez.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27710) Dhampir válasza SaGa59 (#27709) üzenetére


Dhampir
félisten

Akkor ez fedezni fogja az élelmiszer tároló árát, melyből Szakáll kettőt árul, 11.000 és 12.000 körüli összegekért.

Itt piszkosul szajrézzák a pénzt, Sirálynak 3000, a Szabadságos tagnak 4.500, folyton elszegényedek. :(

Vajon fogok még találni Kitörés túléléséhez szükséges gyógyszert?
1 darab volt belőle, de már elhasználtam, amikor a híd tetején elkapott a Kitörés.

SVU-ja volt, már a csöveknél kinyírt, de a faromok között elfelejtett a háta mögé nézni. Persze ha ez valóság lenne, akkor már régen alulról szagoltam az ibolyát az orvlövésznek köszönhetően.
Az első mesterlövész puskát tőle szereztem, ami pár alkalommal nagyon jól jött a messziről lövöldözők ellen, pont a Noé bárkája mellett, amikor Kalóz bátyánkat kísérgettem.

Egyébként a Szolgálatos feladatoknál volt egy furcsaság Kalózzal kapcsolatban. Sikerült megmenteni, de minimum egy félóra ráment, közben Kitörés is történt, végül szégyenszemre az "Olvass el" segítségét kértem. :B

Kalózzal együtt mentünk vissza a Sevcsenkóhoz, de a hajó közelében előreszaladtam. Odafent a Szolgálat parancsnokának előadtam a közös történetünket, de ezután a beszélgetésben bennmaradt egy másik változat is, miszerint Kalóz nem élte túl. :F Addig jelzett a PDA amíg ezt a verziót is kiválasztottam a párbeszédből. Kalóz valóban nem érkezett meg, kimentem körülnézni, de már nem leltem. Ez vajon hiba lehet vagy ilyen fura a játék?

Sikerült megtalálni a csónakok vázai között a hátizsákokat, már csak egy élelmiszer tároló doboz hiányzik a harmadik hátizsák feltöltéséhez.

A Halál ellen is olyan folytatásos mod, mint a Spectrum Project?

Köszönöm szépen az eddigi támogatásodat! :) Shieldnek is!

[ Szerkesztve ]

(#27711) SaGa59 válasza Dhampir (#27710) üzenetére


SaGa59
őstag

Sirálynak elég két doboz lőszer is és elmond mindent, amit tud. Többet akkor se látod, ha pénzt adsz neki...
Kajatároló (aka fejadag) nem kell több, mint amit találsz és kapsz jutalomként. Venni nem érdemes.

Kalóz, ha túl éli, elkisér a hajóig, de nem megy be, kint leül, majd eltűnik... Azt vártam, hogy esetleg a Megvilágosultaknál feltűnik, de nem.

Ez nem úgy "folytatásos", mint a SP, hogy a félkész darabokat is közreadták. Ez egy sorozat, de csak a modder (pontosabban a további részeknél a moddereket irányító modder) ugyanaz, illetve az eléggé sötét hangulat, fura történet és az egyáltalán nem happy end a közös bennük. Meg a sorozatcím.

A 2. részt most fordítgatom, az a Mocsárban játszódik, a karakter Vörös egy zsoldos féle, akinek ez az első megbízatása, de rögtön összerúgja a port a Szindikátussal.
Pár hónapig eltart, mire elkészülök vele az biztos.

Közben Geonezis-ék (ő a vezetőmoddere a sorozatnak) dolgoznak a 3. epizódon. Annyiban épülnek egymásra, hogy amit a korábbi modba beépítettek (pl a gyógyító ketyere, amit Kalóznál kellett használni) azt a későbbiekben is előszedik. Nem mindent, de van amit. igen. És mindegyik az SGM-ek alapján van összerakva, az azokban megismert újdonságok ebben a sorozatban is megjelennek, csak kicsit megcsavarva. A történet is egyre összetettebb, és jellemzően több irányt is vehetnek a feladatok a korábbiaktól és a a véletlentől függően.

Ebben a részben valóban be-be ragadt néhány beszélgetés szál, illetve nem igazán logikus, nem az az ág kerül elő, amit a korábbi események alapján várna az ember, bár benne van az is. Látszik, hogy tesztelték az elágazás lehetőségeit és nem vittek végig minden szálat, így maradtak félreérthető részek. Pl elvileg az elején arra is lenne mód, hogy a csapatot elsegítds egy menekülési pontra, van is hozzá beszélgetés Fáraóval, ami furamód nálam elő is jött, pedig előtte fél perccel mondtam neki, hogy egyszál magam maradtm a csapatból. És az a lehetőség se jött elő, amivel meg lehetett volna menteni őket, mind a 3 variációban odavesznek. Hol golyótól, hogy a furcsa "pszi-kitöréstől".

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27712) Dhampir válasza SaGa59 (#27711) üzenetére


Dhampir
félisten

Szinte sejtettem, hogy pórul jártam Sirállyal. :D

A modderek furán helyezték el az anomáliákat. Az Erdőgazdaság környéke és a Bojler anomália felé eső terület tele van vele, de a Szennyvíztelep-Karom anomália-Cirkusz anomália-Alállomás-Vaserdő menti út biztonságos. A hajók környéki vízi utak viszonylag biztonságosan gázolhatók.

A Kimérás feladat "murisan" és egy lövés nélkül sült el, mert fedezéket keresvén felkapaszkodtam egy roncs hajó fedélzetére és amikor a Kiméra felém ugrált, véletlenül elkapta a közelben lévő anomália, az végzett szegénykémmel.

A Szabadságosoknál a hátsó épület melléképületében földön csücsülő fickó adott egy feladatot az Odúhoz, hátha kajacsomagot kapok tőle, mert már csak az hiányzik az egyik hátizsákból. Mástól nem kaptam kajafejadagot, a banditák elszedték a korábbiakat és végül csak kettő maradt a hátizsákoknak.

(#27713) SaGa59 válasza Dhampir (#27712) üzenetére


SaGa59
őstag

A Szkadovszkon ad valaki kajacsomagot az egyik feladatért, de meg nem mondom ki az...
A hátul ücsörgő lustaság feladata érdekes, de ha jól emlékeszem, nem valami jól fizető és meg kell gondolni, hogy a Karomnál hogy szólsz azokhoz, akik ott ácsorognak.
Ha végeztél, érdemes felmenni a Larom mögötti dombra, van ott egy szerszámosláda a földön, a Benzinkút felöli oldalon, de a kúttól ne lehet oda jutni, csak lentről.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27714) Antonius1978 válasza Dhampir (#27710) üzenetére


Antonius1978
addikt

Kitores tulelese : nem lesz ra szukseged a modban, az elejen en is ettol voltam berezelve, egyet el is hasznaltam, aztan jol pofara estem, amikor az egyik kuldetesben 3 darabot kertek tolem a 2-bol :)
Szerencsere epp 1 kuldetest sikerult megcsinalnom - mar meg nem mondom hogy melyiket, talan Noe barkajan alldogalo faszinak hoztam Gauss puskat, mintha - szoval a kuldetes jutalmakent talaltam egy tarolot, es volt benne epp 1 anabiotikus szer, szoval meglett a 3.A 3 szert tartsd meg, mert ha nem jol pofara esel...
(Bocs ha esetleg rosszul emlekeznek, keress ra a nevemre a forumba, lehet hogy emlitettem hogy kitol kaptam a jutalmat, mert a tenyt megemlitettem, amikor ezzel a gonddal szembesultem).

(#27715) Dhampir válasza SaGa59 (#27713) üzenetére


Dhampir
félisten

Félek ettől az Odútól. :D

Köszönöm a tippeket.

Volt egy olyan furcsaság is, hogy banditákkal együtt végeztem el Baró feladatát: a Megvilágosultak járőrének kiiktatását.
Már csak egy bandita maradt életben, a sötétben azt sem láttam, hogy ki-kire lődözik. :D Jó darabig mutatta még a PDA a feladat végrehajtásának helyszínét, aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve lepuffantottam a velem lévő banditát és csak ekkor írta ki a Feladat végrehajtva üzenetet.

(#27714) Antonius1978

Na, akkor most én is úgy jártam a kapszulával. :U Sebaj, így izgalmasabb lesz a beszerzésük.

[ Szerkesztve ]

(#27716) Dhampir válasza Dhampir (#27715) üzenetére


Dhampir
félisten

Tök jó az Odú, benne van a szerszámosláda is.

Miért nem tudok kilépni a kódfejtő eszközből? :F
Végrehajtottam mindhárom lépést.

Végül eltünt az eszköz, de elmentek a hangok és csak zene van, nincsen helyzetjelzőm, csak ha bemegyek a PDA-ba. Ez jó kis bugocska. Most kilépek a játékból és újból elindítom.

[ Szerkesztve ]

(#27717) Dhampir válasza Dhampir (#27716) üzenetére


Dhampir
félisten

A játék újraindítása után visszajött minden, de nincsenek környezeti hangok, zajok csak sejtelmes háttérzene. Mi a csuda lehet ez a hiba? :F

A régi mentés visszatöltése után sincsenek hangok, csak zene. :W

[ Szerkesztve ]

(#27718) Dhampir válasza Dhampir (#27717) üzenetére


Dhampir
félisten

Megvan a hiba oka, a játékban jelentkező hiba levette a beállításokban levette a Hang menüben az Effektek hangerejét nullára.

Ez a hiba azután következett be, amikor a "hacker tool"-ból nem tudtam kilépni és a jobboldalon lévő zöld házjelzés piros színűre változott (ez egyébként mit jelent, alváshiányt?), majd eltűnése után megjelent a piros kaja figyelmeztetés. Ekkor időugrás is történt, a háttér elsötétedett, mert éjféli időpontra dobott és csak a háttérzene szólt.

Ismét fölhúztam a hangeffektek csúszkáját így visszakaptam a zajokat.

(#27719) szabog4


szabog4
aktív tag

Üdv mindenkinek!

Feltelepítettem a Misery mód 2.1.1-et és szükségem lenne 1-2 tanácsra! Magyarosítás van hozzá?

Na szóval meglepődtem, hogy, mint (elvileg) képzett katona nem katonai ruhában, mp44-el pisztoly és távcső nélkül valamint 2-2 tárral indul a zónában egy olyan helyen, ahol kapásból mögöttem anomália előttem kiugrálós rész van (miért???? Nem számít). Na szóval a vízműnél kapásból előbb megláttak, innen elmenekültem, mert 2v1 volt és ők láttak én meg őket nem. Majd az ormányosok a semmiből előjöttek, akik elől elmenekülni nehéz...haltam. Következőre, csak ormányosokba futottam...haltam. Majd kutyákba...és haltam. Eljutottam az egyik helikopterhez, ahol azaz agyperzselős gnómizé (hipnotizáló) és egyből meghaltam.

Mondom oké, itt taktikázni kell elég keményen, de szeretnék tippeket kérni a kezdéshez. Magyarosítás igazából a tárgyakhoz kell, mert nem igazán sikerült lefordítanom őket.

Kipróbáltam a Black Road-ot, de ott is az ormányosok öltek meg és nem a zombik! :D

Segítséget előre is köszönöm! :) :R

[ Szerkesztve ]

HUN_Thorpedo

(#27720) Riot Gin válasza szabog4 (#27719) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

- Magyarosítás nincs.
- A Misery-nek van weboldala, amin szerintem megtalálhatod a válaszokat a tárgyakra, és a többi dolgokra.
- Nézzél a Misery-ről végigjátszás videókat, vagy csak véletlenszerű gameplay-eket, jobb a semminél, de többet tudsz meg a modról.
- Azért van olyan kezdő felszerelésed, amilyen, mert olyan kasztot választottál a telepítésnél.
- A játék olyan nehéz, amilyennek azt te feltelepítetted. Volt Rookie és Misery nehézség, de amikor elindítod a játékot ( értelemszerűen úgy, hogy a Misery fönt van, akkor a bal alsó sarokban ott lesz a nehézségi szint is).

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#27721) Dhampir


Dhampir
félisten

A Halál ellen:

Muszáj volt megvenni Szakálltól a kajatárolót, sajnos kettőt kellett vennem, mert az első nem volt jó ( :W ) de legalább befejeztem a hátizsákok lerakását.

A mérgek megvannak, de talán kell egy harmadik összetevő is. Eljöttem a Zsoldosoktól, senki nem ad további feladatot, "ül a játék" és a PDA semmit sem mutat. :F

Navigátor talán át tudna vinni Janovra, de már megint elúszott szinte az összes zsozsó. Vannak képződményeim, de nem merem eladni őket, ki tudja, hogy mikor lesz rá szükség. :D

Elég is volt ma estére ennyi "sztókör"-kaland. :D

(#27722) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Elkezdtem ezt az AMK modot. Nem tűnik olyan rossznak, de találtam pár számomra "érdekes" dolgot. Már eljutottam Pripyat-ba, ott találkoztam pár karakterrel (sajnos elfelejtettem screenshot-tot csinálni róluk) akik csak úgy vannak a pályán. Asszem ott ahol az egyik katona fekszik az alapjátékban, egy irányító támadta meg, pld. 2 karakter akik semmilyen csapathoz nem tartoznak, állanak ott és nézik a falat, szevasszal köszönnek és sokadik találkozás után sem lehet velük ezen kívül beszélni. Ez véletlen, vagy később lesz szerepük? (Ugyanígy van egy másik karakter akivel itt találkoztam, mindig a legkülönfélébb helyeken tűnik fel, látszólag csak kóborol és lövöldöz.)

Aztán meg pld. a sulinál Vakond-al találkozok akinek egy hátizsák kell, de a küldetés felvétele után kilép a játék.
Amióta ez volt azóta a pripyati mentéseim hol betöltődnek, hol nem, de inkább nem. Másnál volt ilyen?

Más: ennek a LEGENDARY modnak nincs olyan változata, ami nem ilyen bemásolgatós, patch-elgetős, hanem egy .iso pld és eleve tartalmazza a SHOC-ot is?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#27723) Musicking válasza szabog4 (#27719) üzenetére


Musicking
aktív tag

Sniperrel operálok, de a kezdés kb mind3 kasztnál hasonló, a kotróhajóról érdemes begyűjteni a cuccost szakál asszem 7500öt perkál érte (ajánlott egy képződménytároló). utána általában a szenyvíztisztítót érdemes kitakarítani, egyrész a laptop miatt , másrészt a rejtekhelyen van egy jó kis sniper csúszli, de a katonák tól is össze lehet szeni vagy 150 kilónyi fegyvert. De volt hogy tárolóban lévő képződményeket is szedtem el tőlük. Ha kipucolod őket utána a banditák népesítik be így érdemes visszajárni. ha máshogy nem megy akkor a föld alatti csőrendszerbe kell csalogatni és ledarálni őket.
3-4 kanyar után ennyit sikerült összeharácsolni.

Érdemes gyűjtökedni a mutánsokból is a kütyüket, a bőrök övre akasztva védenek amíg nincs komolyabb relikvia, de érdemes a kajakészítéssel is foglalkozni, mert az elsősegély cuccok elég ritkák és a doki is drágán dolgozik. 8-12% sugárzásvédelemmel és kaja ellensúyozássall már azért el lehet boldogulni a kisebb sugárszenyezettséggel is, de amint besárgul a gyomor ikon akkor enni kell mert rohamosan esni kezd az erőnlét és az életerő. Bagolynál érdemesebb venni a speckó tűzhelyet ami gázzal, benzinnel vagy kerozinnal működik.
Detektort egyelőre nem vettem , mert a vérszopó-fészek kitakarítása után hozzám vágtak egy velest.
A nem kasztspecifikus fegyvereket el kell adni és pár preferáltat saját kezüleg javítgatni, a stexből meg lőszert kell venni, mert nem sokat találtam, legtöbször az elszedett csúszlikba sincs.
Nagy harci taktika nincs ha sokáig egy helyben maradsz akkor bekerítenek vagy gránáttal kicsinálnak, szal állandó mozgás, fedezékharc és fejlövés.
A tárgyaknak sok fajtája van, van ami jó fegyver, páncél, vagy sisak javításhoz vagy speciálisan egy-egy katekóriához , esetleg kaliberhez. A segédanyagokat a javítóeszközökkel kombinálva nagyobb mértékű javítás érhető el.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#27724) Musicking válasza ' Tzs , (#27722) üzenetére


Musicking
aktív tag

A legendary-hez felpecseled 1.005re az alapjátékot, aztán legendary mod , rá a 3 javítás, nincs ebbe semmi bonyolultság amiért indokolt lenne a repack. Ha még van a gépbe kraft akkor mehet rá a photorealistic zone 2, esetleg a dynamic shaders.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#27725) xFreex válasza ' Tzs , (#27722) üzenetére


xFreex
aktív tag

Pripyat-ban a + karakterekhez 1 kivételével van küldetés is. Lehet, hogy a küldetést Jupiter környékén kapod, vagy talán van amihez a mocsárban indul és Pripyatban is tartozik hozzá karakter/tágy.

Az 1 kivétel nálam az volt aki a régi közösségi házban nézelődött a törpe mellett. Hozzá nem vezetett küldetés.

Mentés problémám nem volt. :N

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#27726) SaGa59 válasza Dhampir (#27721) üzenetére


SaGa59
őstag

A méregkeveréshez kell egy keverő készülék (hordozható labo), azt a Vaserdő közelében az egyik bokor alatt lévő hátizsákban találod meg általában, de erről a zsoldosok mesélnek. Kell egy összetevő Fürgétől meg egy Faragótól, amiért meg kell dolgozni (kell neki 3 vérszívócsáp). Meg egy üveg spéci pia.

Amíg a végső összecsapást le nem játszod a fő szálon (rájössz, amikor ez megtörténik) addig Naigátor nem visz sehova, hiába lenne rá pénzed.

A képződményeket nyugodtan eladogathatod. Azokat tartsd meg, amiket használsz. Van ugyan 3 képződménygyűjtős feladat, ebből az fontos, amit Navigátornak kell elvégezni, hogy egyáltalán szóba álljon veled, de gyanítom ezen már túl vagy. Egyet fel lehet venni Szakálltól, egyet meg a Sevcsenkón ücsörgő egyik szolgálatos által elindított feladatban a Mocsári Dokitól, de ha nem csinálod meg/vállalod el, akkor sincs gond, túl sokat nem jelentenek, ráadásul a Dokié mintha elhalna menet közben. Legalábbis itt a topikban még senkinek nem sikerült megcsinálnia. Miután felvettem tőle a feladatot, a szolgálatos is felszívódott, többé sehol sem láttam.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27727) Dhampir válasza SaGa59 (#27726) üzenetére


Dhampir
félisten

Már megvannak az összetevők. Vaserdő környékét mintha emlegették volna, de akkor ez olyan, mintha Kardán egyik bajtársának csontvázát kellene megtalálni, szóval vaktában keresgélni kell, így már érthető. :K

A Leégett falunál találomra kipróbáltam a téranomáliába ugrást, amely felvillant, de nem röpített sehová. Ellenben a csővezeték utáni romos házak egyikében található egy tér-transzportáló.

Kritika következik. :D
Kár a zombik kihagyásáért, elég unalmas helyszín lett Zaton a Halál ellenben.
Kicsit hiányolom azt a hangulatot, amit az alapjáték megteremtett. Itt ugyan vannak küldetések, váratlan fordulatok, de valahogy nincs olyan "varázsa" a sztorinak. Sok benne a duma, de elementárisan sodró erejű kalandok már kevésbé. Az anomáliákat nem sajnálták a hajók környékén és az Erdőgazdaságnál, ettől nem lett jobb a játék (viszont a sznork küldetésnél besegítettek a ritkításba). Az elvégzendő mérési, orvosi feladatok meg sem közelítik egy kalandjáték színvonalát, itt amolyan nyögvenyelős az egész. Ez a mod az SGM-modra épül?

Mindezt leszámítva igyekeztek új értelmet adni a játéknak, mégis hiányérzetem van, bár még valószínűleg csak az elejénél tartok. :)

Temérdek szöveget fordítottál le és szép munkát végeztél, köszönet érte. :C

(#27728) szabog4


szabog4
aktív tag

Misery 2.1.1.

Köszönöm a válaszokat!

Riot Gin

1.: Oké, hogy azt a kasztot választottam (assault), de azt hittem 74est kapok a kép alapján valamint legalább 1 pisztolyt hozzám vághattak volna illetve 1 távcsövet. Kezdő pozíció meg tök irreális. Rakott volna az épületbe vagy magyarázná meg, de ez a nem lényeges rész.

2.: Oké, hogy ott van a weboldala, bár...most belegondolva a fordítóval már könnyebb kihámozni a dolgokat, mint ingame print screen tárgyanként és bepötyögni az ismeretlen szavakat! :D (Mondat írása közben megvilágosodtam :DDD )

3.: Gameplayt nem akarok nézni, nem akarom, hogy fogják a kezem. :)

4.: 2 választási lehetőség volt. Misery szint meg valami Dark ...valami és a könnyebbre raktam.

/Telepítésnél volt a FOV után még 2 valamilyen beállítás, amit nem tudtam, hogy mi, azokat DEFAULT-on hagytam./

Musicking

Lehet újra kéne kezdenem sniperként, mert, ahogy néztem videóba, sörétest (közelre) és snipert (messzire)
kapok (ami elég effektív) , míg assaultba 2-2 tár a két lőszertípusból aztán vége! :)

Kaját is kell főzni. Szuper!

Köszönöm a tippeket még egyszer!
----
Sok új cók-mók van, amik nem tudom mire való, pl találtam bakancsot... :D , de inkább a gyógyszerek, szerszámokkal vagyok gondba, de majd kitalálom! :D

HUN_Thorpedo

(#27729) Dhampir válasza szabog4 (#27728) üzenetére


Dhampir
félisten

Kaját is kell főzni. Szuper!

Lassacskán a Stalkerből "kitchen manager" kiképző program válik. :D

(#27730) Musicking válasza szabog4 (#27728) üzenetére


Musicking
aktív tag

A bakancs is 'segédkomponens' csak az a páncél javításhoz használható.
Itt egy rövid videó a sütésről meg a javításról.
https://www.youtube.com/watch?v=XWVSOShC70E

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#27731) szabog4


szabog4
aktív tag

Köszönöm a tutorialt ! :D

(Nem vettem észre, de kaptam pisztolyt, csak nem néztem át figyelmesen a cuccaim! ) :D

Eljutottam a eljuthatatlan helikopterhez a víztisztító mellett, de csak úgy tudtam átmenni a tűzes részen, hogy benyakaltam 1 medic pakkot és végigrohantam és a végén ugrottam egyet...így nem haltam meg.

A víztározót képtelen vagyok bevenni. 1 Embert kilövök a helikopter oldalról, ellopom a cuccait (AK74 +hangtompító +gránátvető +távcső), majd a semmiből ugye lőnek rám, én menekülök, körbemegyek, bemegyek az épületbe, mert kint senkit nem látok. Bent korom sötét van, egyszer csak leesek az alsóbb szintre és a korom sötétbe van 2 ellen, akik eltalálnak, én meg nem látok semmit, lövök a semmire, majd meghalok. Sokszor, csak a semmiből kapok 1 gránátot, pont alám!

Tetszik, hogy ahogy sérül a cuccom, úgy látszik is. (Szemüveg betörik.)

Tetszik a nehézsége és nem frusztráló, olyan rendes stalker érzésem van, ahol bárki megölhet, bármikor és az anomáliák veszélyesek valamint kevés az élelem és egyéb felszerelés.

Vettem olyan képződmény tartót, beleraktam azt a kerék alakú kígyószerű képződményt és nem emlékszem kinek kell odaadnom, de kivenni sem tudom. Úgy rémlett anno a pultosnak kellett, de még nálam van a cucc.

[ Szerkesztve ]

HUN_Thorpedo

(#27732) Riot Gin válasza szabog4 (#27731) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Ajánlom, hogy nézz meg egy Tutorial videót a Call of Pripyat-ról (Csak az alap játékról!), sokat segít a kezdőknek.

[ Szerkesztve ]

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#27733) Dhampir


Dhampir
félisten

SaGa59

A Halál ellen

Miután megkérdeztem Kardántól, hogy a Gauss-puskát megjavította-e, az ezt követő válaszok között lefordítatlan mondatok vannak.

(#27734) Sensut válasza Dhampir (#27733) üzenetére


Sensut
őstag

Igen, mert az a feladat nem része a mod-nak, az egy SGM örökség, amit Pripjátyban szedsz fel. Pripjáty és Janov nem részei a Halál Ellen 1-nek, azok a pályák bent maradtak az SGM-ből, ami az alapja ennek a modnak. Zatonról csak csalással tudsz kijutni, ami mindent megmagyaráz :)

[ Szerkesztve ]

(#27735) SaGa59 válasza Dhampir (#27733) üzenetére


SaGa59
őstag

Tudnál egy mentést küldeni erről? Még mielőtt elkezdenél vele beszélni, mert vissza kell váltani oroszra a nyelvet, hogy megtaláljam a pontos szöveget...
Én nem is találkoztam ilyen beszélgetéssel nála, így könnyen lehet, hogy kimaradt. Az az SGM-ből bennmaradt rész lehet, ahogy Sensut is írta...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27736) Dhampir válasza Sensut (#27734) üzenetére


Dhampir
félisten

Tévedsz, még csak Zatonban tartok, semmilyen csalás nem volt (a súlylimiten kívül :D). :N

Viszont Vaserdőben többször is jártam és lejutottam a föld alá. Ott vettem fel a Gauss dokumentumot és szerintem ez alapján csinálta meg Kardán a fegyvert. Ez lehet, hogy bug, de nekem jól jött. A fejlesztett fegyverrel visszatérve a Vaserdőnél megjelent Kis óriás a Gauss előtt hamar megadta magát.

Zatonból nem is fogok egyhamar kijutni, mert az Illúzió-képződmény még nincsen meg, pedig a Navigátortól kapott Velesz-detektorral szinte az összes halálos anomáliát bejártam, 2 darab Donorom is volt.

[ Szerkesztve ]

(#27737) Dhampir válasza SaGa59 (#27735) üzenetére


Dhampir
félisten

Csak a prt sc gombot nyomogattam a párbeszédnél, de sehol nem találom a fotókat, szerintem ezt elszúrtam. Talán F12-vel kellett volna képernyőmentéseket készíteni? :F

Olyan mentést találtam, ami még Kardánhoz visszatérés előtt készült:
gauss puska dokumentációja megtalálva.dds és ugyanezen a néven .scop fájlkiterjesztéssel

Valamelyik jó lenne?

[ Szerkesztve ]

(#27738) Dhampir válasza Dhampir (#27737) üzenetére


Dhampir
félisten

Kardán 2000-ért adja hozzá a Gauss-lőszert, ha jól rémlik, akkor 6 darab a tartalma.

(#27739) SaGa59 válasza Dhampir (#27737) üzenetére


SaGa59
őstag

Az a mentés jó lesz. A printscreen nem, mert ha magyarul játszod, az orosz szöveg mindenféle fura karakterekként jelenik meg. Mind a két fájl kell, a scop a mentés, a dds meg a kép, amit hozzácsap mentéskor.
Nekem azért nem jött elő a feladat, mert nem sikerült lejutnom a laborba...

A mod feladatait követve nem is jutsz ki Zatonból...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27740) Dhampir válasza SaGa59 (#27739) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, mindenféle kriksz-krakszok jelentek meg a kirillica bötűi helyett.

Postáztam a mentést.

Több ízben nekem sem sikerült bemenni, de a Zsoldosok küldetésének kapcsán megint Vaserdő mellett kóricáltam a bokrokban és ha már ott voltam, akkor egy újabb képződmény begyűjtése után ismételten lementem a laborhoz, amelynek ajtaja ezúttal már nem volt eltorlaszolva. :)

(#27741) shield válasza Dhampir (#27740) üzenetére


shield
Topikgazda

Hol a fenében szedted össze a gausst? Én csak pripyatban tudtam szerezni a monolitos csapdánál. A doksit megtudtam szerezni. A Vaserdei Kisóriás nem volt ellenfél.
Na, pripyatban volt krix-krax, dehát mivel nem tartozik a modhoz így nem gond, semmi fenn akadást nem jelentett. Ezt már fejből is tudjuk. :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27742) Dhampir válasza shield (#27741) üzenetére


Dhampir
félisten

Őszintén szólva fogalmam sincsen. Vaserdőnél bejutottam a föld alatti laboratóriumba, ott csak a prototípus volt és a doksi. A dokumentáció felvétele után jött egy orosz nyelvű animáció, ez talán az alapjátékban is így volt. Az nem rémlik, hogy ekkor kézbe vehető fegyvert találtam volna, viszont hazatérve a Szkadovszkra Kardán mester úgy vélte (?) és megjavította. Amikor párbeszédet folytattam Kardánnal ekkor jött fel a kijavított Gaussra vonatkozó kérdés, azután tovább folytatva a beszélgetést két kiválasztható, kriksz-kraksz karaktereket tartalmazó mondat következett.

A Vaserdei Kisóriás nem volt ellenfél.

Mivel nyomtad le? :F
Én nem tudtam, csak a Gauss-szal visszatérve. Egyébként is spórolok a lőszerrel. :D

[ Szerkesztve ]

(#27743) rétisün válasza Dhampir (#27742) üzenetére


rétisün
veterán

"Az nem rémlik, hogy ekkor kézbe vehető fegyvert találtam volna,"

úgy emlékszem, az alapjátékban a pripjatyban, a kórházépületben lezajlott gauss megszerzése után küld kardán a laborba a dokumentumokért. kész fegyver itt nem volt sosem, bár valamelyik modban akár tehettek is ide.....

mod: rémlik is, hogy talán valamelyik sgmm 2.2 modban nyitva van néha az ajtó, ha akkor lemész, találsz lenn gausst.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27744) Dhampir


Dhampir
félisten

A Halál ellen

Betöltöttem a korábbi mentést és visszakutyagoltam Kardánhoz. A javítás után aludtam egyet, azután lett készen a nagy mű. Íme a képek:

Elhoztam a "62-es tétel" tervrajzait és dokumentációját.

Ezután csicsikáltam egy jót, reggel 7 óráig.

Végeztél a gauss puskával?

1. krikszkraksz

2. krikszkraksz

3. krikszkraksz

Telepekre van szükségem a gauss puskához.

Te a legkedvesebb vevőimnek fenntartott áron kapod: 2000.

(#27745) shield válasza Dhampir (#27744) üzenetére


shield
Topikgazda

Én is a gaussal nyomtam le a Kisóriást.

Ha jól értelmezem akkor Kardántól kaptad a gausst.

A legutolsó fordítást használod?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27746) Dhampir válasza shield (#27745) üzenetére


Dhampir
félisten

Rendes csávó ez a Kardán. :DD

Ezt a fordítást használom:

A_Halál_ellen_1-hunfiles_07.7z

Zombik is lesznek a Halál ellenben?

[ Szerkesztve ]

(#27747) Dhampir


Dhampir
félisten

A Halál ellenben, Igézőnek Vargas PDA-ját is meg lehet találni Zatonban?

(#27748) sklopp válasza Dhampir (#27747) üzenetére


sklopp
őstag

Én megtaláltam, de már nem tudom, hol volt.

(#27749) SaGa59 válasza Dhampir (#27747) üzenetére


SaGa59
őstag

Az egyik tag (Buduláj) az út mellett fekszik lent a nádasban, a Fűrészteleptől a gyerekfalu romjaihoz vezető úttól balra.
A másik (Honung) csak egy gázmaszkot és a pda-ját hagyta hátra. Ezt a lezuhant helikopter fennsíkja és a Szennyvíztisztító között találod a fűben, az út és a fennsík között.

Betöltöttem a mentésed, de szégyenszemre nem találom a kijáratot a laborból. Pedig jártam már benn több alkalommal is. Merre lehet kijönni? Anélkül nem lesz meg a fordítás.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27750) Dhampir válasza SaGa59 (#27749) üzenetére


Dhampir
félisten

A halál ellen:

Igen, ezeket a cuccokat már régen megtaláltam.

3 pendrájvot "bontottam ki", 3 rejtekhelyet kaptam.

Baró kütyüje is megvan, de nem tudom, hogy mire jó.

Igéző már eltűnt a Szkadovszkról.

Eladtam Anarchistának a Fürgétől megrendelt szervoruhát, de nem lehet újabbat rendelni Fürgétől. Kardán nem tudta kijavítani a hibáit, emiatt adtam el. :(

Sok képződmény hever a fűben is, érdemes Zatont körbejárni. Azokból lehet pénzt teremteni.

Navigátor mindkét Donort lenyúlta, eltűnt a Janovra kísérés a párbeszédből. Az Illúzió még mindig nincsen meg.

Már megint "ül a játék", senkinél nincsen újabb feladat, a Zsoldosok eltűntek az Antennaállomásról.

Hogyan tovább? :F

Az a baj ezzel a moddal, hogy nem olyan egyértelmű, mint a profi alapjáték, vagy mint a The Way in Pripyat volt (habár utóbbi modnál a PDA nem jelölte a küldetések helyét, emiatt csalingázni kellett).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Csak fel kell menni a lépcsőn, belülről kinyitható a vasrács. :)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.