Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14
LOGOUT.hu
Hozzászólások
shield
Topikgazda
Úgy látszik a Te oldalad másik szerveren van, mert az enyém a héten ritkán elérhető. Írják hogy valami szerver probléma van, de ez már kissé bosszantó. Pedig tervben van, hogy nagyobb fájlokat is feltöltök, de ha ilyen gyakran elérhetetlen.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
#67026816
törölt tag
A cop sdk-t innen tudod letölteni: http://www.moddb.com/engines/x-ray-engine/news/sdk-07stalker-call-of-pripyat-version
A játék db fájlok kicsomagolásához az unpackert innen: http://stalker.onlinewelten.com/downloads,id211,entpacker_clear_sky.html
Ha dds-t szerkeztenél a gimp nagyon jó hozzá, de külön pluginnel kezeli csak.
Egyebkent jelenleg egy weboldalt szerkeztek a Stalkersouphoz forummal meg minden, hatha igy kicsit komolyabban vesznek a forditasi otlet ugyeben. Remelem nem hiaba dolgozok vele es remelem Dodopek nem haragszik meg erte, de ezzel a moddal valo foglalkozast valahol a sajat gyermekemnek tekintem.
Sorry, de telorol nem tudok rendesen linket berakni!
dodopek
addikt
Melyik? Az allalla, vagy az swhu.tk?
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
én ezt használom a .dds fájlokhoz, nem kell hozzá semmi plug-in, meg ilyesmi
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
RobberBaron
tag
Patch a COP SDK-hoz:
http://stalkerin.gameru.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=426
shield
Topikgazda
Az allalla ami szívat. A másikat nem is ismerem, de megnézem mik a lehetőségek, értem ez alatt a tárhely méretét. Ezért csináltam három oldalt, ha egy nem működik vagy kettő akkor van még egy harmadik is. A shadowhost.pw-én is volt oldalam, de egyszer csak eltűnt a szolgáltató, most csak véletlen tévedtem oda és még visszalehetett állítani a fiókomat. Amúgy már több FTP tárhelyet is regiztem, hogy sok Stalkeres cuccot feltudjak pakolni. Sajnos már most is akadt olyan ami már a hálón nem volt megtalálható, szerencsére még meg volt valakinél. Nem kerül pénzbe, jól jöhet még.
rétisün és az Irfanview-et használom megnézésre, amit linkeltél azzal esetleg szerkeszteni is lehet?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
rétisün
veterán
igen, lehet.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Alienhun79
tag
dodopek
addikt
Fúj! Mit képzelsz Te rólunk? Egy fiú, egy lánnyal??? Ráadásul a más lányával????
rétisün
veterán
mér, inkább a saját lányával?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
dodopek
addikt
shield
Topikgazda
Jaa... ismerem a lányokat, múlt hétvégén itt buliztak nálam.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Antonius1978
addikt
Igen koszonom, elmentem Zatonba, onnan Janovba, es ott kiakat...
RobberBaron az erdekelne, amivel a kuldeteseket kell csinalni.Lehetseges, hogy azt Notepaddal is lehet szerkeszteni, ha erted a programozasi nyelvet ? Nem tudom.
shield nekem is megvan a paletta, mindjart feltoltom, mert bekarikaztam, amit meg kellene nezzel nekem.
Ami olyan fontos adat, miert nem a 4shared-en taroljatok ???
redzsi84 mindjart leszedem a cuccot.Es a forditast is folytatom - a Stalkersoup-ot, csak elobb intezzem el a Stalkeres dolgaimat es a World of tanks-ot.
Alienhun79 a holgyikek hova valosiak ?
(#19014) Alienhun79 válasza Antonius1978 (#19013) üzenetére
Alienhun79
tag
Cseszneken laknak a vár mellett
tesztoszteronstalkerista
(#19015) Antonius1978 válasza Alienhun79 (#19014) üzenetére
Antonius1978
addikt
hubai1979
őstag
A gránát az kibaszott durva,most kezdtem el játszani vele, de az biztos, hogy a készítők oda figyeltek a részletekre ( Részecske,meteor eső az atmosfear mód mellett. ) Az sgm 2.2 nanoexos mód fele úgy sem terhelte a gépet,mint ez.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
(#19017) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19013) üzenetére
RobberBaron
tag
RobberBaron az erdekelne, amivel a kuldeteseket kell csinalni.Lehetseges, hogy azt Notepaddal is lehet szerkeszteni, ha erted a programozasi nyelvet ? Nem tudom.
A ruszkik csináltak kimondottan küldetés készítéshez programokat (stalker utilities pack, mission editor), de nekem nem nagyon működik egyik se, főleg azért, mert inkább a SOC/CS-hez készültek.
A Notepad++ is elég küldetéseket módosítani, egyelőre szerintem próbáld megérteni a vanilla COP alapján, mi és hogyan működik, próbáld módosítani őket, új küldetéseket írni stb.
Egy angol tutorial questekről (SOC, de COP is hasonló):
http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Quest_creation
Ismerni kell a LUA nyelv alapjait, mert néha írni kell nagyon egyszerű funkciókat a saját küldikhez.
Ismerni kell az x-ray logic működését, ez alapján tudod befolyásolni az npc-k viselkedését, a küldetések lefolyását stb:
http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Logic
A legnehezebb rész az SDK level editor használatának megtanulása, de ez is kelleni fog, mert igazán level editorral lehet kényelmesen és jól küldetésekhez bepakolni spawn-t, waypointokat, space restrictorokat stb., de ezt majd később.
[ Szerkesztve ]
dodopek
addikt
Mert elengedtem őket...
Ugyanezek a csajok felöltözve...
Az utolsó kép felhői nagyon tetszenek.
Eggyel beszállok én is.
(#19021) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19017) üzenetére
Antonius1978
addikt
Hoppa, ugy tunik, hogy magyar Stalker mod helyett inkabb valami erheto magyar programozasi nyelvet kellene irnunk
Hat, ez bekezdesbol kurvara bonyolult...nem tudtak egyszerubb stilusban irni, vagy maskepp ???
Minden jatek igy irodik ??? Sose leszek jatekprogramozo akkor...
Mindenesetre a kuldeteses peldakat megprobalom majd a WIP modban, majd amikor felteszem.Igy elsore egy rakas zagyvasagnak tunik, nem erteni, hogy mi miert van es mi az osszefugges...
A viselkedest iranyito programozas meg bonyolultabbnak tunik...
(#19022) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19021) üzenetére
RobberBaron
tag
Sajnos ezt nem lehet gyorsan megtanulni, mondom, hogy évekig buheráltam a játékot, mire leesett úgy nagyjából a lényeg. A logic bonyolultnak tűnik, de ha valahol szkriptelt viselkedésre van szükség, én egyszerűen ki szoktam másolni a fejlesztők megoldásait, leegyszerűsítve vagy kijavítva...
Alienhun79
tag
Valami magyarítással prószáltad már ?
tesztoszteronstalkerista
hubai1979
őstag
shield
Topikgazda
Az egy jó dolog, hogy SGM1.7 az alapja. Múltkor olvastam egy orosz oldalon (gugli fordító), hogy az SGM1.7 a legstabilabb az SGM modok közül. Lehet hogy érdemes lenne megpróbálni a Braz fordítását hozzá. Múltkor többen neki álltak az SGM20.0 Geo-nak, de ahogy olvasom elég sokan sokat szívtak vele. Talán a Braz fordítást hozzá kellene igazítani az SGM1.7 Geo-hoz. Ha jól emlékszem épp Te linkelted. Lehet, hogy ehhez is lehetne igazítani. Ha "leguglizod" az oldalt látni fogod, hogy inkább a grafikára, a hangokra, kiegyensúlyozásra,stb....mentek rá.
Lehúzom én is és meglátjuk.
Antonius1978 hogy kéred a képeket? A hátizsákban nézve vagy ledobva a földre? Hogy parancsolja, uram?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
op.erik
aktív tag
Ugrik az orrmányos! Adjunk neki!
dodopek
addikt
(#19028) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19022) üzenetére
Antonius1978
addikt
Ertelek.Nos, akkor legfeljebb 1-2 silany - ertsd : egyszeru - kuldetes atirasaval/megirasaval probalkozom esetleg, a viselkedes megirasanak modozata magas nekem...Van olyan lehetoseg, hogy pl csak egyetlenegy palya legyen benne a jatekban ? A palyakat a gamedata konyvtar tarolja, vagy mashol tarolodik ?
Jo lenne 1 adott palyara megirni a kuldeteseket, mindegyiknek kulon, es utanna egybefuzni, ha lehet.
Szoval azt akarom mondani, hogyha kiserletezek, akkor eleg volna pl Kordon, egyeb semmi....amugy a kuldetes infokat is kulon tarolja, nemde ? palyankent...remelem nincs osszekavarva...habar ha egyik palyan kapod a kuldit, es masik palyan van a feltetele, akkor valoszinuleg a 2ik palyaba van beprogramozva, vagy legalabbis ott van a hivatkozas az elso palyarol gondolom.
Shield ahogy Retisun es Alienhun79 adta a kepeket.Egy kell a hatizsakban, egy kezben, egy a foldon.
A hatizsakos azert kell, hogy azonositani tudjam majd a fegyvert (a nevet), mert igy tudom meg, hogy ehhez az adott fegyverhez melyik textura jar.A kezben meg azert kell, hogy lassam hogy kb hogyan nez ki a fegyver, hasonlit-e arra, amit majd be akarok tenni, a foldon meg latszik az, hogy a fegyver ugyanaz-e mint a hatizsakos kep, avagy sem.Nos, igy parancsolnam
Veletlenul raakadtam egy palettara, ami ugy tunik, hogy a Sigerous-hoz keszult, legalabbis a videoban szerepel ez a fegyver, sajna nem veszi kezbe, de a hatizsakban benne van, osszehasonlitottam, errol a fegyverrol van szo : (a behajthato valltamasz alakjatol eltekintve, kb olyan 75%-ban hasonlit az AMP-69-re).
A video meg itt van 3:01-kor latszik a fegyver, a Steyr Aug alatt van epp :
[link]
[ Szerkesztve ]
Majd adok én azoknak a csúnya Alfásoknak!
op.erik
aktív tag
Rk 95 Tp (M95)
Antonius1978
addikt
Nezegettem meg a fegyver modos videokat, es talaltam egy ilyen videot, egy szep sarga szinu AK74 van benne, a modell epp olyan mint amilyennek az NGM kellene legyen.
[link]
Antonius1978
addikt
Huha, mi vagy te, fegyverkovacs, hogy igy vagod a fegyvereket ? (te leszel a tanacsadom akkor), koszi szepen, lam atnyalazom hogy kie-mie ez a fegyver.
Ha textura is a kepen latott fegyvere, akkor nagyon jo, mert a valltamasz amugy sem latszik erosen a jatekban.
Amugy talaltam egy tavcsovel ellatott AMP-t is.Ime :
[ Szerkesztve ]
Ryder62
őstag
Most komoly két csonk kezével fogja a fegyvert? Hogy tölt újra?
Antonius1978
addikt
Arra en is kivancsi lennek, annyit viszont latok, hogy egy feher szalag van kotve arra butyokre, ami tartja a tarat.Ha azt meghuzza, akkor az a dolog elbillen, es ki lehet venni a tarat, vagy kiesik.De hogy hogyan teszi be az ujabb tarat, elottem is rejtely...
hubai1979
őstag
shield
Topikgazda
Ennek nagyon örülök, akkor talán megoldható amit feljebb írtam. Kicsit lassan jön a mod. 4 1/2 óra, még másfél óra van vissza. Elvileg ez a címe: CoP- Igen Próféta jön v2.0
Antonius1978 ilyen sárga AK van Legendary-ban is. Azt hiszem előrébb már felraktam a DDS-t.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
hubai1979
őstag
Alienhun79
tag
Fú de csóró vagy, ennyiből vegyél egy tankot
tesztoszteronstalkerista
Alienhun79
tag
Tarantula-godzilla-megagiantosaurus- kifingus !! Én azonosítottam, nyársra vele, én szárnyát kérem
tesztoszteronstalkerista
Antonius1978
addikt
Lehetseges, most pontosan nem emlekszem, hogy mit tettel fel, de a sarga szint nem az ablakban levo kepre ertettem, hanem a fegyvert modelljere/texturajara.
A DDS-ben lehet hogy ilyen szep sarga, de az nem jelenti azt, hogy a textura is olyan mint a kep.
Hisz lasd, ha en beteszek egy kepet sarga kepet, attol meg a textura barna, sot mint latod, a hatizsak kep sem talal a texturaval, mert olyan sargasszurke - es behajthato valltamassza van, a fegyver meg sotetbarna es fatusas, epp ezert kerem mind a 3 fajta kepet toled :
[link]
Alienhun79 nehogy Alienhunus kifingus nevu szorny is legyen benne
[ Szerkesztve ]
Antonius1978
addikt
Emmeg mifele ? (mod)
shield
Topikgazda
Ez nem semmi, úgyis kell egy kis változatosság. Már nekem is lecsordogált.
Antonius1978 ebben a modban van amikor egy fegyver típus 3-4-5 féle színben megtalálható és külön fegyverként tartja számon.
Attól függetlenül hogy a megszokott küldetések vannak a modban, de ennek ellenére nagyon jó a LEGENDARY. Akárhol héderel az ember mindig számítani kell támadásra. Pl. vissza értem Vadvidékről Bárba, épp egy Irányító nyírta az embereket, de később sem volt nyugalom, mert 5 vérszopó támadott be. Jantarban nem volt fél óra nyugalom sem, hogy elbotoljam a cuccaimat, szinte folyamatos támadás volt. Lehenteltük banditákat, nem sokára jöttek a zombik de már támadott a hadsereg is. Muszáj volt harcolni mert a két társam nem tudott a fenekén maradni.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
hubai1979
őstag
op.erik
aktív tag
Ezer örömmel! Úgyis képkaralábéval a kezemben születtem...
Amúgy az AMP-hez talán ez párosítható fegyverileg:
Ebben pedig van egy ilyenféle: [P.R.I.P.Y.A.T.A.N. (A.R.M.S.)]
Vagyis a modban ez a modell van:
Na már most a baj annyi, hogy a modban található MPi-K-74S az ugye 5.45mm-es és nem pedig 7.62mm-es, mint az AMP. Emiatt pedig a tárak íveltsége eltér, de csak segíteni próbálok, hátha tudsz valamit kezdeni velük...
[ Szerkesztve ]
Miféle mod ez kamarád?
Antonius1978
addikt
Amugy honnan tudsz ennyit ezekrol az AK tipusu gepkarabelyokrol ?
Koszonom a 2 kepet, en nem sokat foglalkoztam a fegyverekkel, annyira nem ismerem oket, de a felso mintha keletnemet, az also pedig lengyel cucc lenne, nemde ?
Azert volna jobb valasztas a finn AK (M95) amit elozoleg mutattal, mert ha elkeszitettek hozza a texturat/modellt (amit kezben fogunk), akkor sokkal jobban hasonlit majd az AMP-re, mint ez utobbi ketto.
Mert : a celgomb (vagy hogy hivjak) az szinten az elorenyulo cso toveben helyezkedik el (nagyjabol) mint az AMP-nel, az elulso markolat is hasonlit kisse az AMP markolatara, a tar iveltsege szinten.
Kepet meg en teszek be, ami az AMP kepe, szoval gyakorlatilag a taskaban az AMP kepe lesz, az M95 texturajaval parositva.
A fegyverek urmerete miatt ne aggodj, minden fegyver leiro allomanyaban meg van hatarozva hogy mit tuzel, mekkora tar jar hozza stb, de ezeket at lehet irni. Szoval ha 5,56 van neki, siman 7,62-re lehet atirni, es mar azzal fog tuzelni.
shield persze, semmi gond, en azert kerem a kepeket, hogy tudjam, hogy melyik fegyverkephez milyen textura van hozzarendelve.Ugyanis kell tudjam, hogy a te mododban pl az AK74 nevu fegyverhez van hozzarendelve az a textura, ami hasonlo az NGM-hez.Es akkor te atkuldod az AK74 allomanyait (utanna kell nezzek, hogy melyik allomanyban van tulajdonkeppen a textura eltarolva, mert a felszine/kulcsine egy dds allomanyban van eltarolva, amit ratapaszt/rarajzol az sima modellre, es igy lathato pl hogy sarga szinu fa van a fegyveren, vagy eppenseggel barna, vagy fekete muanyag, stb.
Viszont nalad ugy mukodik, hogy te eloszor ranezel a taskabeli kepre, amelyek azok amit neked bekarikaztam, utanna szerzel egy olyan fegyvert es kezbeveszed, hogy a textura hasonlit-e a taskabeli kepre.
Ha nem hasonlit, akkor arrol nem is kell kep.Ha meg hasonlit, akkor kepet csinalsz nekem rola.
A 6 hosszu csoszajfeku fegyver kozul nem erdekel hogy melyikhez van hozzarendelve a textura, az erdekel, hogy beazonositsuk a texturat, ami hasonlit a magyar fegyverre.Akkor megadod hogy a 6bol melyik nevuhoz van hozzarendelve, es a neve alapjan atkuldod magat a texturat.Ennyi.
hubai1979 en is lattam ilyen videot, hogy lelottek a helikoptert...
hubai1979
őstag
Az sgm1.7 hetes változata van átdolgozva,jobban a grafikája lett felturbózva meg egy két mutáns lett hozzá téve.Már kettővel találkoztam,óriáspók patkányok, majd csak találkozom a harmadik játékossal is egy félórát játszottam vele.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
(#19048) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19028) üzenetére
RobberBaron
tag
Szoval azt akarom mondani, hogyha kiserletezek, akkor eleg volna pl Kordon, egyeb semmi....amugy a kuldetes infokat is kulon tarolja, nemde ? palyankent...remelem nincs osszekavarva...habar ha egyik palyan kapod a kuldit, es masik palyan van a feltetele, akkor valoszinuleg a 2ik palyaba van beprogramozva, vagy legalabbis ott van a hivatkozas az elso palyarol gondolom.
Lehetséges akár egy, akár több pályán tesztelni, de ehhez az SDK-val kell bütykölni.
Kisebb küldetéseket elég egy pályán tesztelni, főleg ha más pályák nem is kellenek a küldihez, a fősztorit érdemes külön-külön pályánként összerakni, és a végén egybefűzni.
A pályák a gamedata\levels mappában vannak.
Az teljesen jó, ha a nagyon egyszerű küldetésekkel kezded, senki sem ezzel a tudással születik.
A Way in Pripyat helyett én a helyedben inkább a teljesen vanilla COP-al kezdeném a gyakorlást, biztos ami biztos.
(#19049) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19048) üzenetére
Antonius1978
addikt
Mindent megertettem. Nos akkor amikor sor kerul ra, akkor inkabb az alapjatekot fogom butykolni.
Mondjuk ez egyelore nem fog bekovetkezni, most inkabb a fegyvereket, meg a texturaikat szeretnem osszeszedni, aztan beilleszteni, hogy tudjam hogy hogyan kell, aztan parametereket atirni es tarsai.
Aztan meg ott van a Stalkersoup forditas, abbol is kellene forditgassak.
Kozben leszedtem egy programot, amivel a fegyverek modelljeit lehet megnezni, most azokat nezegetem.
Téma tudnivalók
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!