Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19001) shield válasza dodopek (#18965) üzenetére


shield
Topikgazda

Úgy látszik a Te oldalad másik szerveren van, mert az enyém a héten ritkán elérhető. Írják hogy valami szerver probléma van, de ez már kissé bosszantó. Pedig tervben van, hogy nagyobb fájlokat is feltöltök, de ha ilyen gyakran elérhetetlen. :F

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19002) #67026816 válasza Antonius1978 (#18979) üzenetére


#67026816
törölt tag

A cop sdk-t innen tudod letölteni: http://www.moddb.com/engines/x-ray-engine/news/sdk-07stalker-call-of-pripyat-version

A játék db fájlok kicsomagolásához az unpackert innen: http://stalker.onlinewelten.com/downloads,id211,entpacker_clear_sky.html

Ha dds-t szerkeztenél a gimp nagyon jó hozzá, de külön pluginnel kezeli csak.

Egyebkent jelenleg egy weboldalt szerkeztek a Stalkersouphoz forummal meg minden, hatha igy kicsit komolyabban vesznek a forditasi otlet ugyeben. Remelem nem hiaba dolgozok vele es remelem Dodopek nem haragszik meg erte, de ezzel a moddal valo foglalkozast valahol a sajat gyermekemnek tekintem.
Sorry, de telorol nem tudok rendesen linket berakni!

(#19003) dodopek válasza shield (#19001) üzenetére


dodopek
addikt

Melyik? Az allalla, vagy az swhu.tk?

[ Szerkesztve ]

(#19004) rétisün válasza #67026816 (#19002) üzenetére


rétisün
veterán

én ezt használom a .dds fájlokhoz, nem kell hozzá semmi plug-in, meg ilyesmi

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#19005) RobberBaron válasza #67026816 (#19002) üzenetére


RobberBaron
tag

(#19006) shield válasza dodopek (#19003) üzenetére


shield
Topikgazda

Az allalla ami szívat. A másikat nem is ismerem, de megnézem mik a lehetőségek, értem ez alatt a tárhely méretét. Ezért csináltam három oldalt, ha egy nem működik vagy kettő akkor van még egy harmadik is. A shadowhost.pw-én is volt oldalam, de egyszer csak eltűnt a szolgáltató, most csak véletlen tévedtem oda és még visszalehetett állítani a fiókomat. Amúgy már több FTP tárhelyet is regiztem, hogy sok Stalkeres cuccot feltudjak pakolni. Sajnos már most is akadt olyan ami már a hálón nem volt megtalálható, szerencsére még meg volt valakinél. Nem kerül pénzbe, jól jöhet még. :DDD

rétisün és az Irfanview-et használom megnézésre, amit linkeltél azzal esetleg szerkeszteni is lehet?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19007) rétisün válasza shield (#19006) üzenetére


rétisün
veterán

igen, lehet.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#19008) Alienhun79


Alienhun79
tag

Jó fordítgatást, módolást, programozást kívánok mindenkinek, érzem nagyon rajta vagytok az ügyön :C
Szeretnénk az ismerőseimmel egy kicsit javítani a teljesítményen :B

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#19009) dodopek válasza Alienhun79 (#19008) üzenetére


dodopek
addikt

Fúj! Mit képzelsz Te rólunk? Egy fiú, egy lánnyal??? Ráadásul a más lányával???? :DDD :DDD

(#19010) rétisün válasza dodopek (#19009) üzenetére


rétisün
veterán

mér, inkább a saját lányával? :Y :DD

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#19011) dodopek válasza rétisün (#19010) üzenetére


dodopek
addikt

:DDD

(#19012) shield válasza Alienhun79 (#19008) üzenetére


shield
Topikgazda

Jaa... ismerem a lányokat, múlt hétvégén itt buliztak nálam. :DDD

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19013) Antonius1978 válasza Aarpok (#18997) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen koszonom, elmentem Zatonba, onnan Janovba, es ott kiakat... :W

RobberBaron az erdekelne, amivel a kuldeteseket kell csinalni.Lehetseges, hogy azt Notepaddal is lehet szerkeszteni, ha erted a programozasi nyelvet ? Nem tudom.

shield nekem is megvan a paletta, mindjart feltoltom, mert bekarikaztam, amit meg kellene nezzel nekem.
Ami olyan fontos adat, miert nem a 4shared-en taroljatok ???

redzsi84 mindjart leszedem a cuccot.Es a forditast is folytatom - a Stalkersoup-ot, csak elobb intezzem el a Stalkeres dolgaimat es a World of tanks-ot.

Alienhun79 a holgyikek hova valosiak ?

(#19014) Alienhun79 válasza Antonius1978 (#19013) üzenetére


Alienhun79
tag

Cseszneken laknak a vár mellett :N

tesztoszteronstalkerista

(#19015) Antonius1978 válasza Alienhun79 (#19014) üzenetére


Antonius1978
addikt

Azt hittem, hogy boszniaiak :C

SHIELD itt az OL2010-es felszerelespaletta.
Kisse ki kellett vagjak belole, mert 4 megas lett a szoveg miatt.

(#19016) hubai1979


hubai1979
őstag

[link]

A gránát az kibaszott durva,most kezdtem el játszani vele, de az biztos, hogy a készítők oda figyeltek a részletekre ( Részecske,meteor eső az atmosfear mód mellett. ) Az sgm 2.2 nanoexos mód fele úgy sem terhelte a gépet,mint ez.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19017) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19013) üzenetére


RobberBaron
tag

RobberBaron az erdekelne, amivel a kuldeteseket kell csinalni.Lehetseges, hogy azt Notepaddal is lehet szerkeszteni, ha erted a programozasi nyelvet ? Nem tudom.

A ruszkik csináltak kimondottan küldetés készítéshez programokat (stalker utilities pack, mission editor), de nekem nem nagyon működik egyik se, főleg azért, mert inkább a SOC/CS-hez készültek.

A Notepad++ is elég küldetéseket módosítani, egyelőre szerintem próbáld megérteni a vanilla COP alapján, mi és hogyan működik, próbáld módosítani őket, új küldetéseket írni stb.

Egy angol tutorial questekről (SOC, de COP is hasonló):
http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Quest_creation

Ismerni kell a LUA nyelv alapjait, mert néha írni kell nagyon egyszerű funkciókat a saját küldikhez.

Ismerni kell az x-ray logic működését, ez alapján tudod befolyásolni az npc-k viselkedését, a küldetések lefolyását stb:
http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Logic

A legnehezebb rész az SDK level editor használatának megtanulása, de ez is kelleni fog, mert igazán level editorral lehet kényelmesen és jól küldetésekhez bepakolni spawn-t, waypointokat, space restrictorokat stb., de ezt majd később.

[ Szerkesztve ]

(#19018) dodopek válasza shield (#19012) üzenetére


dodopek
addikt

Mert elengedtem őket... :D

Ugyanezek a csajok felöltözve... :D

(#19019) Dhampir válasza dodopek (#18993) üzenetére


Dhampir
félisten

Az utolsó kép felhői nagyon tetszenek.

(#19020) Dhampir válasza dodopek (#19018) üzenetére


Dhampir
félisten

Eggyel beszállok én is. :B

(#19021) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19017) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hoppa, ugy tunik, hogy magyar Stalker mod helyett inkabb valami erheto magyar programozasi nyelvet kellene irnunk :D
Hat, ez bekezdesbol kurvara bonyolult...nem tudtak egyszerubb stilusban irni, vagy maskepp ???
Minden jatek igy irodik ??? Sose leszek jatekprogramozo akkor...
Mindenesetre a kuldeteses peldakat megprobalom majd a WIP modban, majd amikor felteszem.Igy elsore egy rakas zagyvasagnak tunik, nem erteni, hogy mi miert van es mi az osszefugges...

A viselkedest iranyito programozas meg bonyolultabbnak tunik... :W

(#19022) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19021) üzenetére


RobberBaron
tag

Sajnos ezt nem lehet gyorsan megtanulni, mondom, hogy évekig buheráltam a játékot, mire leesett úgy nagyjából a lényeg. A logic bonyolultnak tűnik, de ha valahol szkriptelt viselkedésre van szükség, én egyszerűen ki szoktam másolni a fejlesztők megoldásait, leegyszerűsítve vagy kijavítva...

(#19023) Alienhun79 válasza hubai1979 (#19016) üzenetére


Alienhun79
tag

Valami magyarítással prószáltad már ?

tesztoszteronstalkerista

(#19024) hubai1979 válasza Alienhun79 (#19023) üzenetére


hubai1979
őstag

Még nem próbáltam. :F :F

Rögtön az elején kettő egymás után.

Megyek falni.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19025) shield válasza hubai1979 (#19024) üzenetére


shield
Topikgazda

Az egy jó dolog, hogy SGM1.7 az alapja. Múltkor olvastam egy orosz oldalon (gugli fordító), hogy az SGM1.7 a legstabilabb az SGM modok közül. Lehet hogy érdemes lenne megpróbálni a Braz fordítását hozzá. Múltkor többen neki álltak az SGM20.0 Geo-nak, de ahogy olvasom elég sokan sokat szívtak vele. Talán a Braz fordítást hozzá kellene igazítani az SGM1.7 Geo-hoz. Ha jól emlékszem épp Te linkelted. Lehet, hogy ehhez is lehetne igazítani. Ha "leguglizod" az oldalt látni fogod, hogy inkább a grafikára, a hangokra, kiegyensúlyozásra,stb....mentek rá.
Lehúzom én is és meglátjuk. :DDD

Antonius1978 hogy kéred a képeket? A hátizsákban nézve vagy ledobva a földre? Hogy parancsolja, uram? :DDD

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19026) op.erik


op.erik
aktív tag

Ugrik az orrmányos! Adjunk neki!

(#19027) dodopek válasza Dhampir (#19019) üzenetére


dodopek
addikt

Szerintem is.Azért tettem ki őket. Két újabb nyálcsorgatásra.:)

Láthatatlan zombi.

De nem golyóálló... :D ;]

(#19028) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19022) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ertelek.Nos, akkor legfeljebb 1-2 silany - ertsd : egyszeru :D - kuldetes atirasaval/megirasaval probalkozom esetleg, a viselkedes megirasanak modozata magas nekem...Van olyan lehetoseg, hogy pl csak egyetlenegy palya legyen benne a jatekban ? A palyakat a gamedata konyvtar tarolja, vagy mashol tarolodik ?
Jo lenne 1 adott palyara megirni a kuldeteseket, mindegyiknek kulon, es utanna egybefuzni, ha lehet.
Szoval azt akarom mondani, hogyha kiserletezek, akkor eleg volna pl Kordon, egyeb semmi....amugy a kuldetes infokat is kulon tarolja, nemde ? palyankent...remelem nincs osszekavarva...habar ha egyik palyan kapod a kuldit, es masik palyan van a feltetele, akkor valoszinuleg a 2ik palyaba van beprogramozva, vagy legalabbis ott van a hivatkozas az elso palyarol gondolom.

Shield ahogy Retisun es Alienhun79 adta a kepeket.Egy kell a hatizsakban, egy kezben, egy a foldon.
A hatizsakos azert kell, hogy azonositani tudjam majd a fegyvert (a nevet), mert igy tudom meg, hogy ehhez az adott fegyverhez melyik textura jar.A kezben meg azert kell, hogy lassam hogy kb hogyan nez ki a fegyver, hasonlit-e arra, amit majd be akarok tenni, a foldon meg latszik az, hogy a fegyver ugyanaz-e mint a hatizsakos kep, avagy sem.Nos, igy parancsolnam :DD

Veletlenul raakadtam egy palettara, ami ugy tunik, hogy a Sigerous-hoz keszult, legalabbis a videoban szerepel ez a fegyver, sajna nem veszi kezbe, de a hatizsakban benne van, osszehasonlitottam, errol a fegyverrol van szo : (a behajthato valltamasz alakjatol eltekintve, kb olyan 75%-ban hasonlit az AMP-69-re).

A video meg itt van 3:01-kor latszik a fegyver, a Steyr Aug alatt van epp :
[link]

Itt az AMP-69 :

[ Szerkesztve ]

(#19029) Dhampir


Dhampir
félisten

Majd adok én azoknak a csúnya Alfásoknak! :D

(#19030) op.erik válasza Antonius1978 (#19028) üzenetére


op.erik
aktív tag

Rk 95 Tp (M95)

(#19031) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Nezegettem meg a fegyver modos videokat, es talaltam egy ilyen videot, egy szep sarga szinu AK74 van benne, a modell epp olyan mint amilyennek az NGM kellene legyen.
[link]

(#19032) Antonius1978 válasza op.erik (#19030) üzenetére


Antonius1978
addikt

Huha, mi vagy te, fegyverkovacs, hogy igy vagod a fegyvereket ? :Y :C (te leszel a tanacsadom akkor), koszi szepen, lam atnyalazom hogy kie-mie ez a fegyver.
Ha textura is a kepen latott fegyvere, akkor nagyon jo, mert a valltamasz amugy sem latszik erosen a jatekban.
Amugy talaltam egy tavcsovel ellatott AMP-t is.Ime :

[ Szerkesztve ]

(#19033) Ryder62 válasza Antonius1978 (#19032) üzenetére


Ryder62
őstag

Most komoly két csonk kezével fogja a fegyvert? Hogy tölt újra?

(#19034) Antonius1978 válasza Ryder62 (#19033) üzenetére


Antonius1978
addikt

Arra en is kivancsi lennek, annyit viszont latok, hogy egy feher szalag van kotve arra butyokre, ami tartja a tarat.Ha azt meghuzza, akkor az a dolog elbillen, es ki lehet venni a tarat, vagy kiesik.De hogy hogyan teszi be az ujabb tarat, elottem is rejtely...

(#19035) hubai1979 válasza shield (#19001) üzenetére


hubai1979
őstag

Működik főnök :C :C :C

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19036) shield válasza hubai1979 (#19035) üzenetére


shield
Topikgazda

Ennek nagyon örülök, akkor talán megoldható amit feljebb írtam. Kicsit lassan jön a mod. 4 1/2 óra, még másfél óra van vissza. Elvileg ez a címe: CoP- Igen Próféta jön v2.0

Antonius1978 ilyen sárga AK van Legendary-ban is. Azt hiszem előrébb már felraktam a DDS-t.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19037) hubai1979 válasza shield (#19036) üzenetére


hubai1979
őstag

Nézd már mi a retket nyírtam ki.A gépemet rendesen aprítja a mód.Három új szörnyet ír,de még csak evvel az egyel találkoztam.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19038) Alienhun79 válasza hubai1979 (#19035) üzenetére


Alienhun79
tag

Fú de csóró vagy, ennyiből vegyél egy tankot :))

tesztoszteronstalkerista

(#19039) Alienhun79 válasza hubai1979 (#19037) üzenetére


Alienhun79
tag

Tarantula-godzilla-megagiantosaurus- kifingus !! Én azonosítottam, nyársra vele, én szárnyát kérem :P

tesztoszteronstalkerista

(#19040) Antonius1978 válasza shield (#19036) üzenetére


Antonius1978
addikt

Lehetseges, most pontosan nem emlekszem, hogy mit tettel fel, de a sarga szint nem az ablakban levo kepre ertettem, hanem a fegyvert modelljere/texturajara.
A DDS-ben lehet hogy ilyen szep sarga, de az nem jelenti azt, hogy a textura is olyan mint a kep.
Hisz lasd, ha en beteszek egy kepet sarga kepet, attol meg a textura barna, sot mint latod, a hatizsak kep sem talal a texturaval, mert olyan sargasszurke - es behajthato valltamassza van, a fegyver meg sotetbarna es fatusas, epp ezert kerem mind a 3 fajta kepet toled :
[link]

Alienhun79 nehogy Alienhunus kifingus nevu szorny is legyen benne :DD

[ Szerkesztve ]

(#19041) Antonius1978 válasza hubai1979 (#19037) üzenetére


Antonius1978
addikt

Emmeg mifele ? (mod)

(#19042) shield válasza hubai1979 (#19037) üzenetére


shield
Topikgazda

Ez nem semmi, úgyis kell egy kis változatosság. Már nekem is lecsordogált.

Antonius1978 ebben a modban van amikor egy fegyver típus 3-4-5 féle színben megtalálható és külön fegyverként tartja számon.

Attól függetlenül hogy a megszokott küldetések vannak a modban, de ennek ellenére nagyon jó a LEGENDARY. Akárhol héderel az ember mindig számítani kell támadásra. Pl. vissza értem Vadvidékről Bárba, épp egy Irányító nyírta az embereket, de később sem volt nyugalom, mert 5 vérszopó támadott be. Jantarban nem volt fél óra nyugalom sem, hogy elbotoljam a cuccaimat, szinte folyamatos támadás volt. Lehenteltük banditákat, nem sokára jöttek a zombik de már támadott a hadsereg is. Muszáj volt harcolni mert a két társam nem tudott a fenekén maradni.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#19043) hubai1979 válasza shield (#19042) üzenetére


hubai1979
őstag

Az eddigi legszebb grafikájú és legkidolgozottabb mód ,amivel eddig játszottam.Kár,hogy a 5670-es kártya nem bírja full felbontással.

Gondoltak egyet és megtámadtak,de rácsesztek.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19044) op.erik válasza Antonius1978 (#19032) üzenetére


op.erik
aktív tag

Ezer örömmel! Úgyis képkaralábéval a kezemben születtem... ;)

Amúgy az AMP-hez talán ez párosítható fegyverileg:

Ebben pedig van egy ilyenféle: [P.R.I.P.Y.A.T.A.N. (A.R.M.S.)]
Vagyis a modban ez a modell van:

Na már most a baj annyi, hogy a modban található MPi-K-74S az ugye 5.45mm-es és nem pedig 7.62mm-es, mint az AMP. Emiatt pedig a tárak íveltsége eltér, de csak segíteni próbálok, hátha tudsz valamit kezdeni velük...

[ Szerkesztve ]

(#19045) Dhampir válasza hubai1979 (#19037) üzenetére


Dhampir
félisten

Miféle mod ez kamarád?

(#19046) Antonius1978 válasza op.erik (#19044) üzenetére


Antonius1978
addikt

Amugy honnan tudsz ennyit ezekrol az AK tipusu gepkarabelyokrol ?

Koszonom a 2 kepet, en nem sokat foglalkoztam a fegyverekkel, annyira nem ismerem oket, de a felso mintha keletnemet, az also pedig lengyel cucc lenne, nemde ?
Azert volna jobb valasztas a finn AK (M95) amit elozoleg mutattal, mert ha elkeszitettek hozza a texturat/modellt (amit kezben fogunk), akkor sokkal jobban hasonlit majd az AMP-re, mint ez utobbi ketto.
Mert : a celgomb (vagy hogy hivjak) az szinten az elorenyulo cso toveben helyezkedik el (nagyjabol) mint az AMP-nel, az elulso markolat is hasonlit kisse az AMP markolatara, a tar iveltsege szinten.
Kepet meg en teszek be, ami az AMP kepe, szoval gyakorlatilag a taskaban az AMP kepe lesz, az M95 texturajaval parositva.
A fegyverek urmerete miatt ne aggodj, minden fegyver leiro allomanyaban meg van hatarozva hogy mit tuzel, mekkora tar jar hozza stb, de ezeket at lehet irni. Szoval ha 5,56 van neki, siman 7,62-re lehet atirni, es mar azzal fog tuzelni.

shield persze, semmi gond, en azert kerem a kepeket, hogy tudjam, hogy melyik fegyverkephez milyen textura van hozzarendelve.Ugyanis kell tudjam, hogy a te mododban pl az AK74 nevu fegyverhez van hozzarendelve az a textura, ami hasonlo az NGM-hez.Es akkor te atkuldod az AK74 allomanyait (utanna kell nezzek, hogy melyik allomanyban van tulajdonkeppen a textura eltarolva, mert a felszine/kulcsine egy dds allomanyban van eltarolva, amit ratapaszt/rarajzol az sima modellre, es igy lathato pl hogy sarga szinu fa van a fegyveren, vagy eppenseggel barna, vagy fekete muanyag, stb.
Viszont nalad ugy mukodik, hogy te eloszor ranezel a taskabeli kepre, amelyek azok amit neked bekarikaztam, utanna szerzel egy olyan fegyvert es kezbeveszed, hogy a textura hasonlit-e a taskabeli kepre.
Ha nem hasonlit, akkor arrol nem is kell kep.Ha meg hasonlit, akkor kepet csinalsz nekem rola.
A 6 hosszu csoszajfeku fegyver kozul nem erdekel hogy melyikhez van hozzarendelve a textura, az erdekel, hogy beazonositsuk a texturat, ami hasonlit a magyar fegyverre.Akkor megadod hogy a 6bol melyik nevuhoz van hozzarendelve, es a neve alapjan atkuldod magat a texturat.Ennyi.

hubai1979 en is lattam ilyen videot, hogy lelottek a helikoptert...

(#19047) hubai1979 válasza Dhampir (#19045) üzenetére


hubai1979
őstag

Az sgm1.7 hetes változata van átdolgozva,jobban a grafikája lett felturbózva meg egy két mutáns lett hozzá téve.Már kettővel találkoztam,óriáspók patkányok, majd csak találkozom a harmadik játékossal is egy félórát játszottam vele.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#19048) RobberBaron válasza Antonius1978 (#19028) üzenetére


RobberBaron
tag

Szoval azt akarom mondani, hogyha kiserletezek, akkor eleg volna pl Kordon, egyeb semmi....amugy a kuldetes infokat is kulon tarolja, nemde ? palyankent...remelem nincs osszekavarva...habar ha egyik palyan kapod a kuldit, es masik palyan van a feltetele, akkor valoszinuleg a 2ik palyaba van beprogramozva, vagy legalabbis ott van a hivatkozas az elso palyarol gondolom.

Lehetséges akár egy, akár több pályán tesztelni, de ehhez az SDK-val kell bütykölni.
Kisebb küldetéseket elég egy pályán tesztelni, főleg ha más pályák nem is kellenek a küldihez, a fősztorit érdemes külön-külön pályánként összerakni, és a végén egybefűzni.
A pályák a gamedata\levels mappában vannak.
Az teljesen jó, ha a nagyon egyszerű küldetésekkel kezded, senki sem ezzel a tudással születik.
A Way in Pripyat helyett én a helyedben inkább a teljesen vanilla COP-al kezdeném a gyakorlást, biztos ami biztos.

(#19049) Antonius1978 válasza RobberBaron (#19048) üzenetére


Antonius1978
addikt

Mindent megertettem. Nos akkor amikor sor kerul ra, akkor inkabb az alapjatekot fogom butykolni.
Mondjuk ez egyelore nem fog bekovetkezni, most inkabb a fegyvereket, meg a texturaikat szeretnem osszeszedni, aztan beilleszteni, hogy tudjam hogy hogyan kell, aztan parametereket atirni es tarsai.
Aztan meg ott van a Stalkersoup forditas, abbol is kellene forditgassak.
Kozben leszedtem egy programot, amivel a fegyverek modelljeit lehet megnezni, most azokat nezegetem.

(#19050) Dhampir válasza hubai1979 (#19047) üzenetére


Dhampir
félisten

Ez a verzió mennyire bugos a többi SGM-hez képest?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.