Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27451) shield válasza xFreex (#27450) üzenetére


shield
Topikgazda

Nem, az ENOT-ot. Azt írta működik rendesen az AF3.

"Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés, psi storm, és még a feladatokat is adja a fedezék kereséshez ahogy kell. Akit érdekel innen letöltheti:

http://www72.zippyshare.com/v/40420838/file.html

Telepítési sorrend:

1) CoP
2) SGM 2.2 Enot (Albor)
3) Fix 01.03.13
4) AtmosFear 3 by CrommCruac
5) Merge patch a fenti linkről
6) magyarítások (először a sima SGM2.2 majd az enot magyarítás, mert előbbi tartalmazza csak az AtmosFear 3 magyarítását)

Tetszés szerint telepíthetőek a textúra packok"

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27452) xFreex válasza shield (#27451) üzenetére


xFreex
aktív tag

Nincs rajt AF meg semmi ami grafikát tolja fel. Kevés lenne hozzá a gépem.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#27453) Musicking válasza xFreex (#27452) üzenetére


Musicking
aktív tag

A normal texturás AF3-al elég neki a 4GB RAM.

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#27454) Musicking válasza Musicking (#27453) üzenetére


Musicking
aktív tag

Viszonyításképp 2 hónapja toltam fel a tárhelyemen lévő sgm2.2-est egy régebbi gépre (Phenom II 550 2x3.1GHz, 4GB DDR3 1600MHz, msi 5770) csak néha lagolt be de ott a vinyó nem bírta tolni neki a cuccot.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#27455) Sensut


Sensut
őstag

Itt kérdezem meg, mert ez a topic mégiscsak aktívabb, mint a SOC. Tud valaki ötletet adni, hogy miért nem tudok kézigránátot használni A Secret Trails 2 + Photorealistic Nature + Horusmod verzióban? Olvasgattam angol fórumokon, hogy először egy dozimétert kell az övre akasztani, ami startból a zsákban van, vagy ilyesmi. Nos, nincs ott, és nem is találtam sehol. Mellesleg doziméterem már van, mert Tab-bal megjelenik és mutatja a sugárzást, csak nem az övemre akasztva, hanem láthatatlanul beépítve, akár a kés vagy a távcső. Korábban egy másik verziót futattam, az Autumn Aurorást, de nem emlékszem ilyesmire ott, bár annak már az elején kiszálltam. Lehet ez egy hiba, amit nem vettek észre, amikor hivatalból beépítették a dozimétert :F .

(#27456) Erdő válasza Antonius1978 (#27424) üzenetére


Erdő
tag

Én nem tudtam zöld ágra vergődni a Mocsári Dokival: vittem neki 5 db Medúzát, és a hozzá való különleges képződményt, pénzem is volt, de nem csinált semmit. Furcsa...

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#27457) Erdő válasza Sensut (#27436) üzenetére


Erdő
tag

Ezek közül melyiket ajánlod? Az SGM 2.2-vel és a Halál ellen-nel játszottam eddig.
A Spectrum Project-et felraktam, kijavítottam azt, amit a leírásban ír, így egy xrengine hibán túljutottam, de utána, az első pálya betöltésekor megint ugyanazzal kiakadt.
Van ennek valamilyen megoldása? A gépem nem túl izmos...
És a többi mod-ból melyiket érdemes kipróbálni? (Úgy tűnik, hogy van egy jópár, ami félkész.)

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#27458) SaGa59 válasza Sensut (#27455) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem emlékszem semmi olyasmire, hogy a sugárzásmérőbel vacakoltam volna, de gránátokat használtam benne. Még azt a hibát is tapasztaltam, ami minden sztalkerben előjön néha, hogy hiába van a tatyóban gránát, nem lehet elővenni mindaddig, mag le nem dobok egyet és felveszem. Ez főleg olyankor fordul elő, ha valami tárolóba, ládába kipakolásztam cuccokat, pl gránátokat, aztán visszaszedtem. Mintha ilyenkor nemm jegyezné meg, hogy van nálam gránát. A megoldás: ki kell dobni a hátizsákból a földre, majd felvenni. Utána már lehet használni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27459) Sensut válasza SaGa59 (#27458) üzenetére


Sensut
őstag

Nem megy. Eldobtam az összeset s felszedtem újra, de a 4-es gomb nem csinál semmit. Irányítást visszaállítottam, minden, de semmi. Az a gáz, hogy nem lehet csak gránáthoz külön billentyűt rendelni, a 4-es fegyverhez tehetek bármit, nem csinál semmit. Szerintem ez egy hiba, amit valamelyik add-on generált. Olvastam több helyen erről, de megoldást senki se ajánlott. Csak a dozimétert, aminek semmi értelme. Még kutakodom, hátha találok megoldást amivel ki lehetne javítani.

(#27460) shield


shield
Topikgazda

Felraktam: CoP AF3 Ultra (Salat). Valamelyik orosz oldalról szedtem le.
A legfrissebb magyarítás van rajta.
Zatonon vagyok, kiírja, hogy Radió aktív csapadék jön és Savas csapadék.A 2 kiírás egyszerre jelenik meg, de időpontot 1 perc eltéréssel írja. Itt ki is akad a játék. Többször indítottam, de ugyanaz.

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : atm_indik_rad_green_16
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml

Van valakinek ötlete, hogy mi a f@sz baja van? Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27461) SaGa59 válasza shield (#27460) üzenetére


SaGa59
őstag

Valahol hivatkozik a atm_indik_rad_green_16 id-re, de nincs ilyen az xml-ekben. Lehet, hogy elírták az id nevét valahol
Szerintem keress az összes xml, ltx és script fájlokban az atm_indik_rad_green vagy csak a rad_greenstringekre és talán megtalálod, hol van elírva.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27462) shield válasza SaGa59 (#27461) üzenetére


shield
Topikgazda

Közben másikra pakoltam fel a magyarítást és észrevettem, hogy az ui_custom_msgs.xml-t akarja felül írni. Gyorsan összehasonlítottam őket, hatalmas az eltérés köztük. Most az eredetit akarom visszarakni, telepítős a cucc, úgyhogy most jön a tökölés.
Majd megírom, hogy megoldódott-e.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27463) shield válasza SaGa59 (#27461) üzenetére


shield
Topikgazda

Igen, ezt az .xml-t nem szabad felül íratni. Hiányzott belőle az a hivatkozás amit írtál. Nem csak ez, még számos. Gondolom annál nem lenne gond amiben nincs AF3.
Nagyon jó néz ki a játék.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27464) Antonius1978 válasza Erdő (#27456) üzenetére


Antonius1978
addikt

De ne feledd el, hogy 5 fajta fejlesztett kepzodmenyt tud csinalni.
Ha jol emlekszem a leirasbol - amit a doki mond - akkor a Meduzakbol gravitacios kepzodmenyt csinal.
Biztos hogy azt valasztottad ki ? Mert ha mast, akkor egyertelmu, hogy nem csinalhatta.
Egyenkent probald ki mind a 5 valasztekot, es meg kell csinalja, kepen amit betettem, lathattad, hogy nekem savas kepzodmenyekbol csinalt, nekem ahhoz voltak hozzavaloim.

(#27465) shield válasza shield (#27463) üzenetére


shield
Topikgazda

Ebben milyen rendben mennek a küldetések, csak csodálkozok.
A helikoptereknél is rendesen kiírja a szöveget, ha találkozok valakivel, akkor hogy kicsoda és mit mond, de még ha Szakaáll vagy Bagoly utánam szól, azt is.
Ezt bele kell pakolnom az általam használt, mindenkori CoP-ba.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27466) Erdő válasza Antonius1978 (#27464) üzenetére


Erdő
tag

Gravitációsat akartam, a plusz különleges képződményt is ahhoz vittem, de nem jött össze. Egyszerűen nem jelent meg olyan sor, hogy dolgoztatni lehetett volna. Talán vasárnap volt...
Majd legközelebb, most elhagytam a Zónát, legalábbis a Halál ellent. Néznék egy másik mod-ot, de még nem tudom, melyiket.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#27467) Antonius1978 válasza Erdő (#27466) üzenetére


Antonius1978
addikt

Tedd be magadhoz az osszes kepzodmenyt amit osszeszedtel, es probald meg hogy mindegyik sorra kattintasz az 5-bol.Nem ertem hogy nincs neked olyan valasztasi lehetoseg...
Hat, Spectrum Project, vagy Way in Pripjaty, ha meg nem jatszodtal volna veluk, vagy Geonesis 2.

(#27468) hubai1979 válasza SaGa59 (#27458) üzenetére


hubai1979
őstag

Szép jó estét mindenkinek.Mester remélem nem zavarlak,van benne valami újdonság.[link]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27469) SaGa59 válasza hubai1979 (#27468) üzenetére


SaGa59
őstag

Ez egy mod kombináció a CoP-hoz.

AtmosFear, Absolute Nature, egy fegyver csomag, "visszanyert" mutánsok (macskák, izlomok, civil zombik, patkányok), Lootmoney (rangtól függően 400-700 rubelta lehet találni a halottaknál. A monolitosoknál nincs pénz.). Új ruha modellek, egy új fajta mutáns (Szilánk), leginkább egy óriás skorpióra hasonlít.Csak a páncéltörő lőszer fogja, elrejtőzik, kilyukasztja a páncélokat is. Dinamikus anomáliák (időnként elköltöznek). Intellectual Marauder mod. Ezzel le lehet húzni mindenkiről (ellenség, barát) a ruhát, azaz gatyára lehet vetkőztetni mindenkit. Más se hiányzott a Zónából. A ruhákat el is lehet adni, de csak az értékesebbeket...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27470) hubai1979 válasza SaGa59 (#27469) üzenetére


hubai1979
őstag

Köszönöm mester a gyors választ.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'dynamics\devices\dev_bandage\dev_bandage_spec.ogf'.

stack trace:

Ez mi a francért van.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27471) SaGa59 válasza hubai1979 (#27470) üzenetére


SaGa59
őstag

Hiányzik a dev_bandage_spec.ogf, amit keres.

Ha esetleg látszólag ott van, meg kéne nézni, hogy a nevében a "c" nem egy orosz sz-e véletlenül, ami hasonlít a c-re, de nem azonos vele. De az is lehet, hogy abban a fájlban, ami hívja, van elcserélve a latin c az orosz sz-re. Ha nincs dynamics\devices könyvtár a modban, akor inkább ez utóbbi lehet a baj, mert akkor a betömörített resources fájlokban van ez is és ott valószínűleg latin "c" van benne, csak a modder nem figylet a kódlapváltásra. Ha orosz-angol modokat kevernek, előfordul az ilyen tévesztés.
Gyakori még a latin x és az orosz h keverése, azok is nagyon hasonlítanak egymásra. Pl lőszerleírókban szoktam fordítás közben látni, hogy a 7.62x39 helyett 7.62ő39 van, amikor cirillről kelet-európai kódlapra váltok...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27472) hubai1979 válasza SaGa59 (#27471) üzenetére


hubai1979
őstag

Hát mester oké, de én nem találom egyik mappában sem a kérdéses fájlokat ,ha valami közelebbit tudnál mondani, hogy hol keressem.

Meg ez is mi a retek lehet, három gamedata mapa véget van,mert most anyival játszom.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27473) xFreex válasza hubai1979 (#27472) üzenetére


xFreex
aktív tag

Pontosan ezt nem találja?

gamedata\meshes\dynamics\devices\dev_bandage\ mappában a dev_bandage_spec.ogf-et.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#27474) hubai1979 válasza xFreex (#27473) üzenetére


hubai1979
őstag

Nincs a modban ilyen mapa hiába keresem.

spec.ogf, valami hiányzik, aki csinálta a modot az kihagyta,valamit a magyarosításban kéne át írogatni?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27475) shield válasza hubai1979 (#27472) üzenetére


shield
Topikgazda

A képen egy képződmény véletlen Winchester 1300 lett. Azt nem tudni, hogy lőni lehet-e vele. :DD
Gondolom még lesz mit javítaniuk benne.

SaGa59 ez a lény van a Diverzans-ban is. Ebben egyvelegben ez a Zanoza mod.
A Szilánk elnevezést kicsit furának találtam, nem jutott eszembe semmi, akkor láttam meg a script hivatkozást, elneveztem ZanoZa-nak. :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27476) Erdő válasza Antonius1978 (#27467) üzenetére


Erdő
tag

Kösz! Megpróbálom a Spectrum Project-et újra felrakni. (Elsőre xrengine hibázott.)

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#27477) Antonius1978 válasza Erdő (#27476) üzenetére


Antonius1978
addikt

Miert is ? Lehet irtad a forumba is ? :F de tuti elkerulte a figyelmem.
Es honnan szeded le, es mi az osszeomlas oka, nezted a log allomanyt ?

(#27478) SaGa59 válasza shield (#27475) üzenetére


SaGa59
őstag

A lény neve заноза, ami szilánkot vagy tövist is jelenthet. Ha skorpiószerű, a tövis jobb...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27479) rétisün válasza SaGa59 (#27478) üzenetére


rétisün
veterán

"Ha skorpiószerű, a tövis jobb..."

esetleg fullánk? bár erről nekem frodó kardja jut eszembe :DDD

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27480) SaGa59 válasza hubai1979 (#27472) üzenetére


SaGa59
őstag

A winchester 1300-as adataiban elírták a kép pozícióját és nem a puskára, hanem a képződményekre mutat.
A sztalkerekben egy nagy dds fájlban van lerajzolva az összes tárgy "inventoy" ikonja. Egy kép 50x50 képpont, vagy annak egész számú többszöröse lehet, A kép 50 képpont magas sorokra és 50 képpont széles oszlopokra ven felosztva elméletileg és azok pozícióját beszámozták, mint egy táblázatban.
A leíróban meg van adva, hogy mekkora (hány ilyen 50x50-es mezőt fed le vizszintesen és függőelegesen, a hátizsákban és a kereskedőnél is ennyi mezőt fed le) és az, hogy melyik sor melyik oszlopában van e képhez tartozó első ilyen 50x50-es mező.
Ennél a fegyvernél ezt elírták és egy olyan mezőre mutat, ahol a relikviák képei vannak egymás mellett szép sorban, mindegyik egy mezőnyi. Az is lehet, hogy a dds-hez hozzáfűztek egy "sort" és a puska leírója kimaradt a módosításból, de erre elég kicsi ez esély.

Nálam a w_wincheaster1300.ltx-ben ezek az adatok vannak:

inv_grid_width = 5
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 10
inv_grid_y = 5

Ha ilyen a gamedata\textures\ui\ui_icon_equipment.dds bal oldala, akkor neked is erre kell átírni, ha nem stimmel. Valószínű az inv_grid_y van elírva...

A relikviák alatti első puska kéne legyen bal oldalon, ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27481) SaGa59 válasza rétisün (#27479) üzenetére


SaGa59
őstag

Ezen gondolkodtam és először a fullánkot írtam be, de rákerestem és inkább skorpió tövisnek vagy tüskének hívják azt, ami a farka végén van, mint fullánknak, így javítottam.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27482) SaGa59 válasza SaGa59 (#27480) üzenetére


SaGa59
őstag

Bocs, a kép nem jó. lemaradt a teteje, ráadásul a leíró is rossz hozzá.
Ez már biztos, ellenőriztem, a kép is megfelelő, elvileg a pirossal bekarikázott fegyverről van szó:

inv_grid_width = 6
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 45

Az is biztos, hogy nálad valamiért minden el van írva, mert ez a puska 2x6 mezőt foglal, míg a bevágott képed szerint nálad csak 1x6-ot.

A számítás módja a megfelelő helynek a következő:

A bal felső 50x50 képpontnyi mező a 0:0 (ezen a képen az SVD van abban a pozícióban)
Neked meg kell keresned az ui_icon_equipment.dds-ben azt a "mezőt", ami a puska képének bal felső sarkát tartalmazza és ennek a pozícióját kell beírni.

A sztalker wiki úgy magyarázza, hogy azt a pozíciót kell megadni, ami a tényleges kép előtti pozíció balra és felfelé, mert nem jött rá az írója, hogy a mezők számozása nem 1-gyel, hanem 0-val indul...

dds fájlt az xnview-vel is meg lehet nézni, ha telepítve van az xnview xnshellext kiegészítője. Jobb klikk a dds-en, a menüből kiválasztani az XnShell-t, majd a megnyíló kis képre bökve betölti az xnview.
Ha mozgatod a kurzort a kép fölött, kiírja, melyik pixelre mutat éppen, abból ki lehet számolni, hogy hányadik "mezőn" jár. Osztani kell 50-nel és az egész értéket beírni a megfelelő gridhez, a tizedes rész és a maradék érdektelen. Azaz a 30. pixel grid értéke 0, a 78.-é 1, a 634.-é 12.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27483) Sensut


Sensut
őstag

Tegye fel a kezét, aki végigvitte a Secret Trails 2-t. Itt esélyed sincs ha harcra kerül sor. Meg kellene menteni Ghostot, de bármerre kerülök, mire odaérek ő már halott, a monolit már kinyírja. Taktikázás kizárva, azok már kilométerekről egy lövéssel leszednek, ködön, bozóton, bármin keresztül (ezt nevezem én realitásnak :(( ). Már oda kerültem, hogy videókat keresek a YT-on a végigjátszásról, mert a mellékelt kézikönyv egy nagy 0, inkább csak egy forgatókönyv, mert tippeket nem ad arra, hogy miként, csak hogy mit kell csinálni. Viszont a YT-on a faszi is feladta a végigjátszást épp ott, ahol én most tökölök. Meg lehet menteni Ghostot egyáltalán? Be lehet ezt csalás nélkül fejezni egyáltalán?

(#27484) hubai1979 válasza shield (#27475) üzenetére


hubai1979
őstag

Igen lehet lőni vele.

Tudom mi lehet a baj,tőrlök mindent.

SaGa59 mester köszönök mindent :R :R :R :R

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27485) SaGa59 válasza Sensut (#27483) üzenetére


SaGa59
őstag

Végig ugyan nem vittem, de emlékeim szerint azon a részen már túl vagyok és sikerült. Ott hagytam félbe, amikor Yantarból visszafelé kirabolnak a banditák és egy szál bicskával kell valahogy kivágni magam közülük a Vadvidéken (Rostock Factory). Pontosabban ezen már túljutottam, de a Bárba még nem mentem vissza, mert közben belevágtam a fordításokba.

Ghostot mintha jóval korábban kellett volna megmenteni még Pripjatyban, amikor a Monolit ellenségessé válik, vagy közvetlenül az előtt. Ez után mutatják meg, merre lehet kijutni a városból a Mocsárba.
Pontosan meg nem mondom, hogy csináltam, meg mintha több ilyen akció is lett volna (pl elkisérni a mocsár felé vezető kijárathoz, ahol szintén volt pofozkodás bőven), és biztos, hogy sokszor neki kellett futni, de megoldható. Csak előre kell rohanni, elintézni mindenkit...

Sok olyan akció van, amit többszörre lehet megcsinálni, mert az erős fegyverek miatt könnyű meghalni, de csalni sosem kellett... Van, ahol előre lehet dolgozni (még az adott feladat felvétele előtt elintézni a később gondot okozó ellenséges erők egy részét), de nem mindig. Van ahol csak az után kerülnek be, amikor felveszed a feladatot. Pl mikor Pripjatyban a monolitosokat segítve kell elfoglalni a kultúrközpontot. Meg amikor ez a kisérgetős akció van.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27486) rétisün válasza Sensut (#27483) üzenetére


rétisün
veterán

félbehagytam, mert megbolondult egy kicsit (alighanem én csesztem el a gamedata mappák cserélgetésével :B ) de mindenképpen szeretném folytatni. majd ha elintéztem a csúnya rossz nácikat wolfensteinben... :U

valóban elég idegesítő a harc, egy-egy ilyen feladatnak jó párszor neki kell futni (még szerencse, hogy itt nem az a balf**z fix mentési pontos rendszer van) de eddig minden harcból ki tudtam keveredni győztesen :P igaz, a legritkább esetben elsőre :B

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27487) Sensut válasza Sensut (#27483) üzenetére


Sensut
őstag

Na, én megoldottam bazeg: visszaállítottam a játékos hitpointját az eredetire, s így már teljesen élvezhető a játék. Ez az "one hit kill" miatt képtelenség volt megmenteni Ghostot, mert én még csak nem is láttam az épületet, amiben van, ő már ki is jött onnan és a monolitosok egyből leszedték. Minden oldalról megpróbáltam belopakodni, de képtelenség. A megoldás az, hogy le kell rohanni a monolitosokat, csakhogy ez nem volt lehetséges amíg egy lövés leterített, mert ott négyen is négy oldalról lőnek rád, és azt se látni honnan. Így most sikerült elterelni a figyelmüket, és Ghost kettőt le is szedett az ajtóból, mire én nekirohantam és visszalöktem az épületbe így saját maga hülyeségétől védve meg őt, a qrva anyját :D . Kaptam néhányat a faromba, de nem haltam meg legalább. Ettől arrafelé csak rosszabb lenne azzal az alacsony hitpointtal, mert most visszaküldtek az erőműbe és ott egy egész sereg monolitos vár rám :O . Nem is tudom mi lenne, ha minden katona úgy tudna célozni, mint ezek. Egy zseb lőszerrel világháborút lehetne nyerni :U . Realitás a tököm...

Ja, amúgy aki nem tudja, a golyóérzékenységet itt kell módosítani:

gamedata\configs\creatures\actor.ltx

"health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.

(#27488) shield válasza hubai1979 (#27468) üzenetére


shield
Topikgazda

Mesélj valamit az új modról! Érdemes foglalkozni vele?
Letöltöttem, de még nem próbáltam ki.
Most egy CoP-ot tolok. S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat ru 1.6.02 - AtmosFear 3 UltraTextures (2012) PC RePack

Jellemzők: (google fordítás)

Photorealistic tilalmi zóna - újra valós prototípusok város Pripyat , vasútállomás Yanov , üzem " Jupiter " , p . Kopachi stb
• Új történet , számos egyedi karakter.
• Kiterjesztett rendszer oldalsó küldetések .
• Új szörnyek és kiméra byurer . Új viselkedés és képességek minden szörnyek.
• Új A -Life létrehozott alapján a legkedveltebb játékosok eleme az első két játék a sorozatban .
• kibocsátás jelentősen befolyásolják a világot a Zone
• Elalvás funkció ki a játék .
• új lejátszó felület .
• képes legyen továbbra is a játék után a folyosón a mód freeplay .
• A játék motort fejlesztett X- Ray V.1.6

---------------------------------------------------------------------------------------------
Repack jellemzői:

- Patch 1.6.02
- AtmosFear 3 UltraTextures
- HDR textúra (tárgyak és fegyverek)
- Absolute Nature Texture Pack
- Abszolút Textúrák Pack
- Abszolút Scope (eredetileg - monitor 16:09. A mappa a telepítő összes felbontást.)
- Szerző: Salat Production

Nem terheli le a gépet nagyon.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#27489) rétisün válasza Sensut (#27487) üzenetére


rétisün
veterán

az már tuti biztos, hogy te másik ST 2 verzióval játszol, nálam nincs is ilyen sor az actor.ltx-ben. de még a legendary meg egy 'random' CoP mod actor.ltx-ében sincs.... :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27490) Sensut válasza rétisün (#27489) üzenetére


Sensut
őstag

Van, az alapjátékokban is van, és az alapérték 1.0. Csak keress rá a Notepad++ -ban a hit_part kifejezésre.

[actor_condition]
satiety_v = 0.000015 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ ńűňîńňč ńî âđĺěĺíĺě
radiation_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ đŕäčŕöčč
satiety_power_v = 0.000055 ;óâĺëč÷ĺíčĺ ńčëű ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_health_v = 0.0001 ;óâĺëč÷ĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_critical = 0.0 ;ęđčňč÷ĺńęîĺ çíŕ÷ĺíč˙ ńűňîńňč (â ďđîöĺíňŕő îň 0..1) ęîăäŕ çäîđîâüĺ íŕ÷čŕíŕĺň óěĺíüřŕňüń˙
radiation_health_v = 0.004 ;óěĺíüřĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč âîçäĺéńňâčč đŕäčŕöčč
morale_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ ěîđŕëč
psy_health_v = 0.001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ psy-çäîđîâü˙
alcohol_v = -0.0003
health_hit_part = 1.0 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ çäîđîâü˙
power_hit_part = 0.1 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ ńčëű
max_power_leak_speed = 0.0 ;íŕęîďëĺíčĺ óńňŕëîńňč (ěŕęń ăđŕíčöŕ, äî ęîňîđîé âîńńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ ńčëŕ) â ńĺęóíäó čăđîâîăî âđĺěĺíč
max_walk_weight
= 60

(#27491) rétisün válasza Sensut (#27490) üzenetére


rétisün
veterán

tényleg van, csak én a "health"-re kerestem, meg be volt pipálva hogy egész szót keressen, azért nem találta meg.

nálam ez 0.25-ön van az 'alap' secret trails 2 modban.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27492) Sensut válasza rétisün (#27491) üzenetére


Sensut
őstag

Na jó, nálam meg 1-en volt hagyva, s ettől még az a golyó is kinyírt, amit a zsákomba tettem :N . Jól emlékeztem, hogy az AA-s verzió azért nem volt ennyire golyóérzékeny, de nem sok különbség volt. Itt máshova is alaposan beletúrtak, attól ennyire durva. Meg kell találnom egy dokumentumot a monolit bunkerben, de sehol se találom. Ahol mutatják, ott sincs. Remélem ez nem egy hiba, mert akkor betelik a pohár. Újra :W ...

(#27493) rétisün válasza Sensut (#27492) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól emlékszem, az ilyen 'elveszett' cuccok jó része több helyen is felbukkanhat, legalább 2-t máshol találtam meg, mint a végigjátszás(ok) szerint kell(ett volna) lennie.

erre konkrétan nem emlékszem, de pl. a törpék (nem jut eszembe a neve hirtelen :B ) által ellopott számláló(?) a monolit bunkerben se nagyon volt észrevehető, csak nyomogattam az F-et, amerre sejtettem, hogy lehet, egyszer csak felkaptam.....gyakorlatilag a semmiből.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#27494) SaGa59 válasza Sensut (#27492) üzenetére


SaGa59
őstag

Az a doksi a bejárattól legtávolabbi (azaz körbe kell menni a folyosón végig) helyiségben szokott lenni. Közben zombik, burerek, vérszívók.
Visszafele meg zsoldosok, úgyhogy legyen lőszered...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27495) Sensut válasza rétisün (#27493) üzenetére


Sensut
őstag

Ahogy mondod. Szerencsére volt egy kép arról, hogy kb. hol van, mert nekem nem látszott, de állva még csak nem is jelent meg a helye se, ha a "használ" gombot nyomtam is. Valósággal "négykézláb" kellett végigtapogatnom azt a pontot és közben nyomtam az F-et, s egyszer csak megvolt a semmiből, mintha jó mélyben lett volna a padló alatt. Ugyanez volt a gond, amikor korábban egy dekódert kellett megtalálni a másik bunkerben. Na az a cucc az AA-s változatban nem látszott volt, ebben viszont már távolról láttam. Az is lehet, hogy ezektől a javítócsomagoktól vannak ezek a hibák, lehet, hogy egy sima alap ST2-ben ezek a gondok nem lennének. Ki tudja. De lényeg a lényeg, segítség nélkül itt cumi van, mert képtelenség megtalálni ezt a papírt csak úgy.

(#27496) hubai1979 válasza shield (#27488) üzenetére


hubai1979
őstag

Nem terheli le a gépet,még csodálkoztam is rajta hogy menyire simán megy de sajnos nem tudok vele játszani mert tönkre ment a gyári Stalker lemezem.Ezek a hibák azért jöttek elő mert nem gyári cucot használtam, hanem fölraktam a The Project Medeiors játékot és annak tötőltem a gamedata könyvtárát és azt használtam.

Szerintem nem rossz kis mod lehet, aki az alapjátékot akarja végig játszani megint kicsit tuningólva annak ajánlom.Próbáld ki mester, hátha találkozól az új mutánssal és mesélsz a találkozásról.A fegyverek teteszetek benne.

Meg is találtam a drágámat.[link]

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27497) SaGa59 válasza hubai1979 (#27496) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha nem sürgős, inkább figyeld a GOG akcióit, párhavonta van a stalkerre is. Most 36.77 Euro a teljes széria, amikor én vettem, valami 16 Euro volt a 3 rész akcióban.
Kiszedték belőle a védelmet, simán telepíthető és nem kell hozzá DVD.

SaGa

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#27498) hubai1979 válasza SaGa59 (#27497) üzenetére


hubai1979
őstag

Kösz mester, oda figyelek.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#27499) sklopp


sklopp
őstag

Hali stalkerek! Kezdek mérgelődni A Halál ellen mod-ra. Olyan zakkant hibákkal van teli, hogy már sok. Bevállalok egy rakat feladatot, teljesítem, majd vinném az anyagot a megrendelőnek, de nem lehet átadni. Példák: Szakállnak viszem a megrendelt artifaktokat, átadás helyett közlöm vele hogy unom és nem csinálom, nálam meg ott az anyag, Kardánnak kéne adnom a forrasztó állomást, de nem vesz róla tudomást, Janovban Gariknak kell egy-egy Húscafat és Galacsin, de ilyen nincs a játékban, viszont helyette elfogad egy Harangot meg egy Zöld Agyagot, Fürgének kéne átadnom a megrendelt pisztolyt, de nem vesz róla tudomást, Gontának elvállalom a kiméra vadászatot, megyek 3-kor, de csak annyi a szövegem, mesélj a mutánsvadászatról és viszlát, Janovban a tudósoknak elvállalom egy Iránytű artifakt beszerzését, megtalálom de Zatonban felejtem, viszont gond nélkül átveszik a tudósok, kapok is szép pénzt érte, és így tovább hosszú sorban. Hogy szerszámot csak egyet találtam Zatonban, többet sehol, bármi keresni való dolgot szinte lehetetlen megtalálni, már csak hab a tortán. Kár érte, egy jól elképzelt történet és elképzelés ilyen slendrián módon megvalósítva csak dühíti az egyszerű stalkert.

(#27500) rétisün válasza sklopp (#27499) üzenetére


rétisün
veterán

ezek alapján akkor inkább neki se állok..... :(

na nem mintha mostanában nekikezdtem volna.

de a jó k***a anyját annak a barom állatnak, amelyik a fix mentési pontos játékot legelőször kitalálta, akármelyik is volt (gondolom valamelyik idióta konzolrafejlesztő hülye) ha csak így tudja a játékidőt hosszabbítani, mert amúgy nincs hozzá ötlete, fantáziája, az ne is kezdjen játékot csinálni. konkrétan most a wolfensteinről van szó, de az összes olyan hulladék szar, amelyik konzolon meg pc-n is megjelent, ebbe a hulladék kategóriába tartozik. szerintem.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.