Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26601) op.erik válasza Sensut (#26591) üzenetére


op.erik
aktív tag

(#26602) Dhampir válasza hubai1979 (#26600) üzenetére


Dhampir
félisten

Az ilyen programozók állnak be banditának a Stalkerben. :D

(#26603) Sensut válasza op.erik (#26601) üzenetére


Sensut
őstag

Ez is valami, köszi. Ki is próbálom a hétvégén.

(#26604) Antonius1978 válasza Sensut (#26603) üzenetére


Antonius1978
addikt

Majd ertesitsd a nepet itt a forumon, hogy jatszhato-e a forditassal, mert akkor en is kiprobalnam.Koszonom.

(#26605) Sensut válasza Antonius1978 (#26604) üzenetére


Sensut
őstag

Nos, sikerült elindítani, ezzel az önálló verzióval: [RePack by SeregA-Lus] S.T.A.L.K.E.R - The project Medeiros . Mást nem próbáltam, de ehhez nem kell az alapjáték mert tartalmazza azt. A fordítás viszont elég guglis, de azért ki lehet hámozni a lényeget. Az orosznál, számomra, mindenképpen jobb, mert 0 vagyok oroszból. :K .
A játék elég szép és igéretes. Mindjárt az elején belefutottam egy ilyen csodába, amiről nem tudom eldönteni, hogy egy bug-e, vagy valami furcsa jelenség :Y

(#26606) rétisün válasza Sensut (#26605) üzenetére


rétisün
veterán

köszi, begyűjtöm :) bár egyre inkább úgy néz ki, sose érem utol magam a modokkal :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26607) Balathruin válasza Sensut (#26605) üzenetére


Balathruin
veterán

Nem lehet, hogy anomáliába ragadt?

(#26608) Sensut válasza Balathruin (#26607) üzenetére


Sensut
őstag

Azt hiszem ő maga egy anomália, mert egy illető elküldött egy "Vagon" nevű anomáliához, hogy elvigyek neki onnan egy képződményt. Gondolom ez lesz az. Amúgy kalauzként régi jó barátunk vesz a szárnyai alá:

(#26609) Antonius1978 válasza Sensut (#26608) üzenetére


Antonius1978
addikt

Az a gubanc, hogy leszedtem a 3,13 gigas jatekot, es a setup trojaival van megfertozve, a viruskeresom nem engedi futtatni...otlet hogy mashonnan leszedhessem ?

(#26610) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26609) üzenetére


SaGa59
őstag

Én a googledrive-omban lévő torrentet húztam le, arra nem volt semmi reklamáció...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26611) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26610) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ez ugyanannak tunik, de megprobalom a tiedrol, koszonom szepen.
Amugy mivel foglalkozol mostansag ? ugy ertem mit forditasz ?

(#26612) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26611) üzenetére


SaGa59
őstag

Még mindig ugyanazt.
СМЕРТИ ВОПРЕКИ ЧАСТЬ 1 В ЦЕНТРЕ ЧЕРТОВЩИНЫ.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26613) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26612) üzenetére


Antonius1978
addikt

Sajnos osszezavarodom a sok modnevtol (foleg ha nem tudom kisilabizalni a cirillbetukbol), ez melyik mod ?
Amugy a te valtozatod jo, a setup.exe 850 kilo, amit leszedtem annel 4 mega volt, senki se szedje onnan, hanem Sagatol.

(#26614) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26612) üzenetére


Antonius1978
addikt

Megneztem a videot, igeretesnek tunik, tobbfele fegyver, mas tortenet, vagy mas mellekkuldetesek, egesz jo.

(#26615) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26613) üzenetére


SaGa59
őstag

Magyarul A halál ellen 1. A gonoszság központjában

Az SGM 1.7-en alapul, de szövegben annál nagyjából három-négyszer hosszabb mod.
Már ősz eleje óta dolgozgatok rajta, de még mindig több hónapnyi meló van vele.

És van még két folytatása, meg készül egy harmadik. Ezek tényleg folytatások, azaz nem ugyanannak a modnak a kicsit bővített verziói, amennyire ki tudtam silabizálni a leírásokból.

A főszereplő Narszul, (néha ugyan Gyigtyarjovnak hívják és nem jöttem még rá, hogy csak Geonezis feledékenysége/figyelmetlensége, vagy direkt van így), a feladata kideríteni, kik lőtték le azt a helikoptert (meg néhány másikat), amivel érkezett. Van benne kavarás, árulás, nyomozás rendesen. Meg sok eddig ismeretlen relikvia, amiket küldetésszerűen össze is kell szedegetni. Ki kell deríteni mi lett Sztrelokkal, összeszedni egy halom infót az X labokról, stb...

Az első 3-4 óra nagyon pörgős, aztán kicsit belassul, mert amíg el nem fogadtatja magát a főszereplő a zatoniakkal, nem nagyon kap feladatot és a fő sztori is megáll. Később megint gyors lesz, bár odáig a játékban még nem jutottam el, csak a kezdő mondatok az sgm_xml_dialog fájl vége felé voltak ( 15000. sor környékén), ott kezdtem a fordítást és elmentem a fájl végéig (17800 sor), így bizonyos részek már meg vannak. De közben elkezdtem játszani is vele és kiderült, hogy a maradék 15000 sor is valószínűleg kell, Nem az egész, de jó része, azokhoz a feladatokhoz, amik mellék küldetések, de nélkülük nem lehet előrébb jutni a fő sztoriban.

Szerepel benne Informátor, Sebhelyes és talán Sztrelok is, bár ez nagyon bizonytalan.

Amit nem igazán értek, hogy egy idő után folyamatosan "receg" a játék, gyakorlatilag minden lépésnél van egy tizedmásodpercnyi megtorpanás. Ezt majd meg kell vizsgálni, lehet, hogy másik bin könyvtárat kell alá tolni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26616) rétisün válasza Antonius1978 (#26613) üzenetére


rétisün
veterán

a setup.exe-n kívül semmi különbség a kettő között....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26617) Sensut válasza Antonius1978 (#26609) üzenetére


Sensut
őstag

Én a fenti torrentet szedtem le már régebben, ma telepítettem fel de semmit nem jelzett az Avast, pedig az is elég kötekedő. Megy gond nélkül a játék.

(#26618) Dhampir válasza SaGa59 (#26615) üzenetére


Dhampir
félisten

Az első 3-4 óra nagyon pörgős, aztán kicsit belassul, mert amíg el nem fogadtatja magát a főszereplő a zatoniakkal, nem nagyon kap feladatot és a fő sztori is megáll.

Szerintem ez jól hangzik, mert addig lehet képződményeket gyűjtögetni, bóklászni, már ha tényleg lehet.

(#26619) SaGa59 válasza Dhampir (#26618) üzenetére


SaGa59
őstag

A kezdő echo detektorral nem találtam semmit. Az első pörgős órák után, mikor végképp semmi dolgod, el kell menni Navigátorhoz (ő kisérne át Janovra, ha nem fosna annyira), beszélni vele. Ő megbíz hogy találj neki két spéci relikviát és ad hozzá egy Svarogot. Na azzal már lehet.
Ha megvannak a relikviák, akkor lehet vele arról beszélni, hogy miért is nem megy Janovra. Innen kicsit kuszák a szálak egyelőre, az biztos, hogy a fő sztorihoz kötődik, amiért nem mer átmenni és neked kell megoldani a problémáját.

A lényeg, hogy Zatonról csapatostul vesznek el a sztalkerek, van egy új klán, akik a Szabadság és a Szolgálat szüntelen marakodásából kiábrándult ottani tagok, neked meg azon túl, hogy keresed a gyilkosokat, az árulókat meg a doksikat, azt is meg kell akadályoznod, hogy a két harcos klán egymásnak essen...

Szóval van kavarás rendesen. Alfások nincsenek...
A nyelvezet meglehetően trágár...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26620) Dhampir válasza SaGa59 (#26619) üzenetére


Dhampir
félisten

Izgalmasan hangzik. Kemény modnak ígérkezik, nagy kihívás a fordítónak. :K

(#26621) kisDerek válasza RetepNyaraB (#17899) üzenetére


kisDerek
csendes tag

Nekem is ugyanez most a gondom. Asus Xonar D1 hangkártya, Win7. Eredeti játék. Talált már valaki megoldást? Egy helyen olvastam, hogy ki kell lépni az Asus Xonar Centerből, de nem segít.

(#26622) Dhampir válasza kisDerek (#26621) üzenetére


Dhampir
félisten

A játék menüjében a hangbeállításban állítottál már valamit?

(#26623) kisDerek válasza Dhampir (#26622) üzenetére


kisDerek
csendes tag

Természetesen. Bármelyik lehetőséget választom, a menüben még van hang, de amint betölti a pályát, rögtön elmegy. Ha kilépek és újból be, akkor már a menüben sincs hang. Ha újraindítom a gépet, akkor szintén azt játsza, hogy a pálya betöltésekor elmegy. Egy éve még jó volt, most feltettem újra és ez a jelenség. 1.6.2-es verzió.

(#26624) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26615) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na bocsi hogy ily kesore irok, de picitt elkalandoztam a Medeirosban :DD
Hat nem irigylem a forditoi munkadat, allati nagy melo lehet :U
De ha vegzel, orommel vegezzuk ki a jatekot, ha ennyire izgalmas :C

Ez a BIN dolog, ez mit befolyasol, mar ha ertesz hozza ? A Turul modunknal betettem alaja a Geonesis 2 xrGame.dll-jet (kitagitja a latoteret, ennyit eszlelek szemmel), es alig akad, de tenyleg - csak akkor ha spawnol, vagy valamit renderel + ha hirtelen kifaradunk, es 1 helyen, Janovban az allomas es a tudosbunker kozott, ott mindig szaggat - persze Free sem hagy benne hibakat, az is szamit.

Sensut akkor itt ket lehetoseg van,1. valakinel megfertozott az allomany, es igy adta tovabb, 2.az Avastod nem ismeri ezt a trojait (nekem Avira van), 3. esetleg teved az Avira, ezek a lehetosegek vannak, masra nem tudok gondolni.
Amugy te hol tartasz a jatekkal ? :D

kisDerek szedd le a hangkartya vezerlo progit es tedd ujbol, hatha az segit... :U

[ Szerkesztve ]

(#26625) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26624) üzenetére


SaGa59
őstag

A különböző "repackok" mindenféle látótér növelő, grafika javító és egyéb tuning dll-eket tartalmaznak. Ezek akkor tudnak jól működni, ha alaposan össze vannak lőve. Én már jártam úgy, hogy a gog-os CoP-ra rátoltam egy modot, a benne lévő bin könyvtárban csak a render dll-ek voltak, el se tudott indulni.
Ha visszatettem az eredetieket, elindult, csak néhány effekt nézett ki hülyén, vagy sehogy.
A SeregA-Lus féle repackok azért jók, mert azokban általában összelőtt bin könyvtár van, de csak addig, míg az alapot teszed fel, Ha van benne FOV tuning, amit telepítés közben választhatsz ki, abból már lehet baj. Pl ilyen szaggatás is, amit ebben látok. Majd ha már értelmesen játszható lesz magyarul, lehet, hogy kisérletezek kicsit a bin-ben lévő cuccokkal. Amúgy a képi sebességért épp az xrrender dll-ek felelősek leginkább, és ezeket szeretik csereberélni a modderek.

Szerintem kell keresni egy jó SeregA-Lus repackolt modot, ami működik jól, aztán a többiből csak a gamedata könyvtárat lecserélni, akkor elég stabil tud lenni. Feltéve, hogy nem akarsz alá AA vagy más effekt mókolókat is tenni, mert azok meg csak a saját dll-jeikkel mennek jól. Az orosz repackokat azért szeretem, mert valahogy zavar a GOG-os angol hangja, nekem az orosz jobban bejön a STALKER-ekben.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26626) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26625) üzenetére


Antonius1978
addikt

Elfelejtettem megemliteni a Halal ellen kapcsan, hogy remelem nem olyan ez a mod is, mint a Spectrum Project, emlekszel ? en egy regebbi valtozatot szedtem le, es ott toporogtam a foldalatti labor bejaratanal, ott nekem vege lett, es csak kesore deritetted ki, hogy nekem mas verzio van mint neked.
Ilyen megfontolasbol vajon nem megy karba a munkad ? vagy ugyanazok meg szoktak maradni a modokban, csak bovitik oket ?

A modunkban nincs kulonosebb tunning, ez a dll van amit irtam, es ratettuk az Absolute Nature 2-t - en a high detail texture-t vagy mit tettem fel, es mint mondtam ritkan szaggat, pedig a gepem mar aprilisban 7 eves lesz, az alaplap pl 2002-ben keszult :DD
Az FOV az egyaltalan minek a roviditese ?
Amugy ez a Turul mod csak az alapjatek, annyi hogy vannak benne mas fegyverek, par uj cucc stb, vajon mukodne vele ez a SeregA-Lus dolog ? habar lehet folosleges, mert mint mondtam a mod nagyon jol fut.

Na persze, hisz te tudsz oroszul, es valoszinuleg erted teljesen amit mondanak, de en nem szoktam hozza az oroszhoz, ruhellem a szlav nyelveket sajnos,egyedul a cseh nyelv nem idegesit annyira...en az angolhoz vagyok szokva.

(#26627) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26626) üzenetére


SaGa59
őstag

Itt a leírások szerint határozottan nem, az eddig elkészült részek nem verzió eltérések, hanem különböző modok. Még csak annyira sem hasonlítanak, mint a Gladiátor és a Szövetség ideje.

A FOV a Field of View rövidítése és gyakorlatilag a látótér szélességét adja meg, csak fokban szokás meghatározni. Egy ember FOV-ja az életben nagyjából 120 fok, azaz az orrnyergét véve egy háromszög csúcsának, nagyjából az ilyen szögben nyíló befogók közötti területet látja, ami ezen kívül esik, azt nem. A játékokban jó, ha 80 fok fölé lehet menni. Persze a szélesebbnek csak akkor lenne értelme, ha a monitor ívesen hajlana legalább félkörben és a játékos a fókuszpontjában ülne,

A másik ilyen misztikus rövidítés a DOF, ami meg a Depth of Field, magyarul mélységélesség. Ha be van kapcsolva, akkor egy adott távon lévő tárgyak körvonalai élesek, a közelebb vagy távolabb lévők elmosódottak. Ezzel csak annyi a gond, hogy az életben nem így van. Az emberi szem mélységélessége végtelen, azaz ha egy szemmel nézel, minden ugyan olyan éles (ha nem rövidlátó, vagy távollátó). A DOF szerű hatás abból adódik, hogy két szemünk van és az a pont, ahova a kettő egyszerre néz, a legélesebb, a többi kicsit életlen lesz, de ez nem mélységélesség, hanem egy 3D fókusz hiány. Viszont a monitoraink nem 3D-sek, így a DOF-fal oldják meg ezt az effektust.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26628) SaGa59 válasza SaGa59 (#26627) üzenetére


SaGa59
őstag

Bocs, az emberi tényleges FOV közel 180 fok (vízszintesen), de előre nézve az éles terület csak 120 körüli. Ami ezen kívül, de a 180 fokon belül van, azt észleli, de nem ismeri fel tisztán. Ez a periférikus látás területe.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26629) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26627) üzenetére


Antonius1978
addikt

Akkor jo, szoval a modoknak megvan a tortenetuk az elejetol a vegeig, es veguk is van, a folytatas ugymond akkor egy masik, kovetkezo moddal van megoldva.

FOV : mostmar ertem, amugy nekem tetszik ez a dolog, en sem ertem hogyan, de az a dll bemasolasa valtoztatta meg tudomasom szerint, es nekem ez a latasmod bejott.Nagyon fura volt most a Medeirossal, hogy olyannak tunt, mintha egy csoben neztem volna elore :D

DOF : ezzel a jelenseggel is talalkoztam, mondjuk most nem tudom megmondani melyik modban, lehet enyhen a mienkben is jelen van ez a dolog, de lattam filmekben, amikor a kamera pl rafokuszalt egy kocsira, annak nagyon eles a korvonala, de ami mogotte van az elmosodott...

[ Szerkesztve ]

(#26630) Aarpok válasza SaGa59 (#26619) üzenetére


Aarpok
őstag

Az a jó,hogy a képződmények nem csak az anomáliákban,hanem szinte bárhol lehetnek ebben a módban.Sevcsenkónál és az erdőgazdaságnál lévőktől is lehet küldetéseket felvenni.A szennyvíztisztítónál a vízkereszt nevű frakció legel alfa vezérre hasonlító vezetővel.Az alállomásnál banditák vannak.Noé helyén meg egy doktor akinek 10 képződményt kell összegyűjteni és akkor megalkot egy egészen pazar képződményt.Kicsit csalva át lehet menni jupiterre mivel ez a rész csak zatonban játszodik és ott megjelennek a Fekete Angyal tagjai (alfa csapat konkurense) elég jól lövöldöznek.

Аарпок

(#26631) Sensut válasza Antonius1978 (#26624) üzenetére


Sensut
őstag

Lenyomtam pár órát, összeszedtem a 9 relikviát és az öreg doki összegyúrta őket. Megvan néhány mellékküldetés is, de néhánynál fogalmam sincs mi akar lenni, annyira rossz a fordítás :( . Majd menet közben valahogy megoldódnak, a fő vonal az halad szépen. Strelok elküldött a BIS-be, azt hiszem itt területet váltunk mostmár. Közben üzletelek mint a meszes, annyi fasza cucc meg fegyver van ami kéne... :U

(#26632) mrobes válasza SaGa59 (#26627) üzenetére


mrobes
tag

Egy picit igazítanék a DOF jelenség magyarázatodon.

"Ezzel csak annyi a gond, hogy az életben nem így van. Az emberi szem mélységélessége végtelen, azaz ha egy szemmel nézel, minden ugyan olyan éles"

Próbáld ki, hogy egy szemmel karnyújtási távolságból nézd meg az egyik ujjad, és láthatod, hogy ami távolabb van, azt életlenül látod, mint a játékban, bekapcsolt DOF mellett.

(#26633) Antonius1978 válasza Sensut (#26631) üzenetére


Antonius1978
addikt

En meg nagyon az elejen jarok, habar jol csencselek a halott banditak fegyvereivel es a mutansok szerveivel, egyelore egy Szabadsag Szele rucit vettem es egy SKS-t felfejlesztettem teljesen a soretes mellett, mas modban eddig nem lattam hogy az SKS-re lehet tavcsovet szerelni, csak ebben, es felfedeztem egy uj ruszki pisztolyt is, aminek nem lattam a modelljet meg eddig egyetlen modban sem.A fegyverek java reszet ismerem, de ezek alapjan nem tartom kizartnak hogy er meg meglepetes :D
Meg nem tudok a 9 kepzodmenyrol, 1et szereztem a lebego szerelvenynel, es meg 2-t a Karom anomaliaban, 1-et a tuzanomalianal, a tobbit majd holnap :DD
De most hogy mondod, majd megnyitom az ui_equipment.dds-t, es megnezem milyen cuccok vannak a modban. :C

(#26634) Sensut válasza Antonius1978 (#26633) üzenetére


Sensut
őstag

A 9 relikvia nem képződmény. Majd meglátod, azok részei egy nagyobb dolognak. Na meg van 9 amulett is, amiből ha megtalálsz 6-ot, akkor valami elképesztő csoda birtokosa leszel, képes leszel beszélni a Zónához, vagy mi. Eddig 2-t találtam meg.

(#26635) Antonius1978 válasza Sensut (#26634) üzenetére


Antonius1978
addikt

Nos igen, lattam a 9 dolgot a jatekhoz tartozo felszerelesek kozott, kb olyanok mint 1 vilagegyetem suritve, lekicsinyitve, es lattam az amuletteket is.Egesz pofas tortenetet kerekitettek a keszitok.Mondjuk volt 1 mod, egy ujsagiros, abban is voltak ilyen amulettek.

(#26636) SaGa59 válasza Aarpok (#26630) üzenetére


SaGa59
őstag

Az a Vízkereszt nevű banda a Megvilágosultak, mint a modban ki is fejtik, abban az értelemben, hogy rádöbbentek a korábbi "hitük" tarthatatlanságára. Azaz kiábrándultak abból, hogy mind a Szabadság, mind a Szolgálat a másik csapat ellen harcol és nem a Zónát járó emberekért.

A Doki által alkotott képződményre nagy szüksége van egy quest adó kirúgott szolgálatosnak, aki ugyan Sztrelokot szívesen lelőné azért, amit csinált, de erre a képződményre egy korábbi, halott bajtársa lányának van égetően szüksége, mert ez az egyetlen reménye az életben maradásra.

Egyébként ő a Mocsári Doki, Sztrelok csapatából és nagyon rühelli a szolgálatosokat, azért nem mert a kirúgott manyus elmenni hozzá. Amelyiket meglátja, lelövi. A Megvilágosultakat is... Ebből is lesz még bonyodalom.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26637) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26635) üzenetére


SaGa59
őstag

Mint korábban írtam, a mod története érinti Újságíróét is. Azonosak a fejlesztők és valahogy beleszőtték a volt izlom sztoriját is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26638) SaGa59 válasza SaGa59 (#26636) üzenetére


SaGa59
őstag

Még annyit, hogy ebben a modban sok helyen van 2-4 választási lehetőséged, hogy mit válaszolsz. Van ahol mindegy, bár később lehet, hogy emlékeznek a stílusodra, másutt viszont némileg eltér a folytatás. Pl rögtön az elején nem mindegy, hogy egyedül mész a parancsnokért, vagy a csapattal, de mind a három választás eltérő folytatást ad. Vagy egymagadnak kell megküzdened 6-8 vérszívóval a fűrésztelpen, esetleg a parancsokkal, vagy nélküle kell lenyomnod négy árulót, vagy hagyod a fenébe az egészet és tovább mész mit sem tudva a társaid sorsáról. Sajnos a későbbi beszélgetések amit Ahilesszel folytatsz bármelyik variációra ugyanazt hozzák, azaz a játékmenetre nincs hatással, de lemaradhatsz egy nehéz harcról.

A szövegek alapján később is vannak ilyen válaszutak.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26639) rétisün


rétisün
veterán

melyik modról is van itten szó? a project medeiros-ról?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26640) Sensut


Sensut
őstag

Én a Medeirosról beszélek, ez Noé története. Valami itt nem tiszta a dátumokkal, lehet ez puszta fordítási hiba?

Mellesleg, ha megfigyelted, az alapjáték összes feladata megtalálható Zatonban, csak éppen nem jelennek meg a feladatlistán. Ez vajon szándékos, vagy valami trükk :F .

(#26641) SaGa59 válasza Sensut (#26640) üzenetére


SaGa59
őstag

A kijelző rossz, a történet szerint 2020 van.
Ezek a modderek a beszélgetéseket és a feladatokat nem a megszokott, a text könyvtárban lévő xml-ekbe, hanem a gameplay könyvtárban lévő xml-ekbe tolták bele...
Azaz a text alatt az eredeti fájlok vannak,de azokat kár nézegetni, szinte semmit nem használnak fel belőlük. Legalábbis a dialogs és a quest fájlokból.

Dícsértem is őket rendesen, mikor az Újságíró történetét fordítottam.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26642) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26637) üzenetére


Antonius1978
addikt

Szinte gondoltam hogy a keszitoknek kell legyen koze az Ujsagirohoz, mert valahogy epp olyan a hangulata, es az amulettek is epp olyanok, mifele izlom torteneterol van szo ? (vagy elfelejtettem, vagy lemaradtam).

rétisün szerintem Saga reszben a Halal ellenrol, reszben a Medeirosrol beszel, mi Sensuttal a Medeirosrol, mert jelenleg mindketten azzal jatszunk.

Sensut talaltam egy pecsetet, es ket amulettet, de a dokihoz nem tudok bemenni a villamcsapas miatt, a beszed valami teleportot emlit, ennyit megertettem, csak kerdes hogy az hol van... :W

(#26643) Alienhun79 válasza Sensut (#26640) üzenetére


Alienhun79
tag

Van hozzá angolosítás ?

tesztoszteronstalkerista

(#26644) Antonius1978 válasza Alienhun79 (#26643) üzenetére


Antonius1978
addikt

Van : [link], habar nem a legjobb.

[ Szerkesztve ]

(#26645) Alienhun79 válasza Antonius1978 (#26644) üzenetére


Alienhun79
tag

Váú köszke, ezt nektek, Hubi főleg neked.[link]

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#26646) Sensut válasza Antonius1978 (#26642) üzenetére


Sensut
őstag

Itt van a teleport, hátul egy bejáratban:

Elképesztő mennyire jól kihasználták Zatont, és egyáltalán nem unalmas folyton azon a viszonylag kicsi területen barangolni.

(#26647) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26642) üzenetére


SaGa59
őstag

Újságíró, a saját jövőutazós sztorija szerint izlom volt, akit a Mocsári Doki gyógyított meg. El is meséli neki a játékban:

Nos, túl sokat én sem tudok… Egyszer elmentem a bárba Varangyhoz, aki majdnem odaveszett, amikor a megbízásomon dolgozott és vízmintát gyűjtött, de az utolsó pillanatban te kezet nyújtottál neki és kirángattad a bajból. Úgy döntöttem, hogy segítek rajtad és elvittelek a házamba a mocsárba. A vizsgálatok alatt rájöttem, hogy a tested a sérülések után izlomként regenerálódik, mert - talán egy kitörés során - a génjeid egy része mutálódott. Nekem volt egy szerem, ami megakadályozza a mutagének működését és helyreállítja az eredeti állapotot. Te meg elfogadtad. Másfél éven át hírek keringtek arról, hogy egy csapat sztalker, te, Gupi, két rabló, két katona, két monolitos, meg még 3-4 valaki elindult az erőműbe. Senki sem tudta megmondani, hogy visszatértetek-e vagy sem -, és most váratlanul itt vagy… Érdekes, hogy a csapatból az egyik megkerül, mások meg nem… Így, hogy nem emlékszel semmire, még kideríteni sem tudjuk.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26648) Sensut válasza SaGa59 (#26647) üzenetére


Sensut
őstag

Nem tudom, hogy van-e köze ahhoz, de éppen egy újságírót kell megkeresnem, akinek van egy kártyája vagy mi, amivel eljuthatunk Agroponba. Csak azt nem tudom őt hol keressem. Semmi nyomot nem kaptam és senki nem tud semmit :F .

(#26649) Aarpok válasza SaGa59 (#26636) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen felismertem a dokit a 10 képződményt nem tudtam megtalálni neki (max 8 at).A javításokkal változott a rejtekhelyek tartalma is.Még javítás nélkül egy rejtekhelyen képződmény is volt pont az egyik amelyik a dokinak is kellett ezt a javítások elvették és bár sokat kerestem nem találtam sehol.Vizkeresztnél is volt feladat ami a hídon lévő ellenséges szabadságosok halálával kezdődött majd skadovski infó felvétele után a déli fensíkon fejeződött be.A vége ennek a résznek elég harciasra sikeredett megjelent egy frakció (már nem emlékszem a nevükre) és pár összetűzés után megoldodott.Smaragdnál egy kitörésre utaló esemény után a körantenna alagsorában Noé állt velem szemben (persze itt nem az a neve) és a vele való beszélgetés zárja a módot.

Аарпок

(#26650) Antonius1978 válasza Sensut (#26646) üzenetére


Antonius1978
addikt

En azt gondoltam hogy valahol a dombon lesz, a jelzett helyen meg nem is jartam :DD
Amugy pontosan megragadtad a hangulat leirasat, epp ilyen volt az Ujsagiro is, tobbszor kellett menni egy iranyba, de ott mindig talaltal valami felfedezni valot, ezt is jol osszeraktak, es a teleportok is jopofa helyekre visznek, fel az epuletek tetejere :C

Saga : aha, most az idezetbol valami dereng, hogy olvastam ezt a parbeszedet.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.