Több legális és korrekt oldalról indítottam el egy-egy folyamatot, kérlek ne csak az alapján ítélkezz, amit látsz.
1. a hivatalos SE fórumokon elindítottam a téma legtöbb View-jával bíró szálát
2. az XDA-n 2. legaktívabb vagyok a probléma kezelésében
3. felvettem a kapcsolatot az amerikai SE-support-tal, több e-mailt váltottunk
4. a héten jeleztem telefonon, és e-mail-en a magyar SE-supportnak a problémát
5. próbálom kideríteni az okát, hogy miért van karantén alatt az egyik kereskedőnél (brit vásárlók közül többen megerősítették) a készülék, nem lehet kapni.
6. itt is beírtam, és a SE-blog értékelendő kezdeményezésére is reagáltam
7. nem mellesleg közreműködtem ko9 remek kis irományának a létrehozásában
(a seria.hu-t, GSMArena fórumát, és a facebook-ot már nem is említem).
A következtetéseket meghagyom neked
[ Szerkesztve ]