úgy írtam nekik, hogy az lg szlovák oldalának a hiba bejelentős cuccosából írtam mail-t, és csehül jött a válasz ebből gondolom, hogy közös képviselet van, már csak azért is, mert a telefon is cseh, imei alapján szerintem ha írsz a magyar lg oldalról hasonlóképpen akkor neked is hasonló kimenetele lesz a dolognak
amúgy meg mindegy, hogy minek a rövidítése, reklámban mindig mondják, hogy life's good, hát szerintem ezt mondják azoknak, akik 1 hónap után árulják a telefonjukat, azt hiszem nem lenne túl kedves a válasz
erről jut eszembe, azok akik árulják, megpróbálhatnának panaszt benyújtani az LG-nek, a pénzt visszakövetelve, persze mindent hivatalos úton, linkekkel, hogy máshol is ezek a gondok vannak, hogy nem kell emiatt a garancia sem, csak a pénz vissza... lehet, hogy ha minden szépen normális hangnemben hivatalos úton lenne intézve, akkor vezethetne valami jóra, és akkor nem kéne 30 ezres veszteséggel eladni