Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#168601) MunezXBK válasza S-eye (#168600) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem nagyon. Valami lightos szivárgás lesz.

(#168602) freaghill


freaghill
őstag

Valaki tudna nekem segíteni és megnézni egy csavart, hogy mi a gyári cikkszáma?
Ma ki lett elől cserélve a fékbetét + féktárcsa (Zimmermann/Zimmermann) és ahogy láttam a csavar ami a tárcsát tartja fenn, már kissé ki van kopva, így kicserélném mind a négy keréknél. Na ennek a csavarnak a cikkszámát szeretném tudni.

Aláírásomban az autó. :R

(#168603) bul07 válasza freaghill (#168602) üzenetére


bul07
nagyúr

Én eddig tudtam elmenni pontosan hogy melyik kell neked nem tudom
[link]
[link], [link], [link], [link]

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#168604) freaghill válasza bul07 (#168603) üzenetére


freaghill
őstag

Köszönöm :R

(#168605) S-eye válasza MunezXBK (#168601) üzenetére


S-eye
senior tag

Ebben bízom.

(#168606) Reggie0 válasza Pixx96 (#168599) üzenetére


Reggie0
félisten

Ezekhez a videokhoz nem szokas hozzaszerkeszteni ahogy 1-2 ev mulva sirnak a halott motor folott.

(#168607) J&P válasza Mágus2 (#168598) üzenetére


J&P
tag

ÜdW Mágus!

Köszönöm szépen,Te egy úr vagy!Végre egy ember aki nem egyből pd elemet akar cseréltetni darabját 170 000-ért.
Köszi a tanácsot,a videókat.Nos,az elsőn amikor rángatja az üa csővet,na pont ezt csinálja az enyém is,csak ugye nem cibálom a csővet,csinálja ő cibálás nélkül is.
Az autóm egy AVB kódú,301000km van benne,hidegen,melegen,padlózásnál sem füstől,10000km cserélem az olajat,ha 3deci olajat töltök rá eközben,ha megszagolom az olajat nincs gázolaj szaga,ezt azért írom mert említetted a pd elem tömítéseket.
Amit nem írtam,van hogy napokig tünetmentes,nincs alapjárat ingadozás,rángás,leállás.Viszont ha elkapja a gépszíj akkor a sírba tesz.
Mégegyszer köszönöm,átnézem a üa csőveket,ha már a szerelőknek ez nem jutott eszükbe.
Milyen jeladókra gondolsz??Azoknak a hibáját nem olvassa ki a gép??Mert mint írtam hibakód nincs,azaz van,de azt a klímára írta amit nem is értek mert tökéletesen mükxik.Bár néha akkorát koppan valami csapanttyú vagy mi fene amikor vált hogy merre tolja a levegőt.

Na megyek,megnézem a üa csőveket.

(#168608) atos19881101 válasza vargalex (#168585) üzenetére


atos19881101
senior tag

Az a rekesz szeret kint maradni. Egy kis pöcök letörik róla, és többet nem akad vissza. Az enyém is ilyen...

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#168609) Pixx96 válasza Reggie0 (#168606) üzenetére


Pixx96
aktív tag

Aha értem!

Annyit kérdeznék még hogy ha chipeltetem az autót ( rigotech) elvben 140 le / 320nm ---> 176 le / 386nm
ig tudják húzni gyári állapotban. Na de most hallottam hogy ez nyírná a kettőstömegűt a megnövekedett nyomaték végett DE és egy jó nagy de.Néztem és a gyárilag 170 lóerős 2.0pd-n is ugyan az a lendekekér , szerkezet és kuplung van mint az enyémen akkor bírnia kéne nem?

(#168610) J&P válasza Mágus2 (#168598) üzenetére


J&P
tag

ÜdW újra Mágus.

Nos,megrángattam a üa csőveket,nem történt semmi,most szépen járt a motor,de.........ha már a motortérben kotorásztam kipucoltam a légtömegmérőt,nem volt patika de nagyon koszos sem,amikor végeztem vele,összeraktam mindent inditanám,hát nem akart,úgy 30 másodpercig kínlódott mire bepöccent,meg én is.

Ime a fotó az üa csőről,ez az egy néz ki csak így,én elég töredezettnek nézem.

Felhívtam a szerelőt,kérdem cserélt e gázolajszűrőt,cserélt,meg azt a fekete vackot is ami a szűrőbe megy,új tömítéssel.

(#168611) Mágus2 válasza J&P (#168610) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mozgattad azt a fekete szelepet is? Két oldakán megfogod a csövet és meghintáztatod. Közben járjon a motor. Szerintem valamelyik cső a ludas. Át kell csövezni és meg fog oldódni a gond.

[ Szerkesztve ]

(#168612) J&P válasza Mágus2 (#168611) üzenetére


J&P
tag

ÜdW.

Igen,mozgattam azt is,nem reagált rá.Köszönöm a segítséged! :R
Csak azt jó lenne tudni milyen ennek a csőnek a belső átmérője,vagy vegyek gyárit?De lehet beruházok egy új szűrőre is.

(#168613) csabi324


csabi324
tag

Sziasztok.
Golf3 1.9 td 1992-es évjárat. AAZ motorkód.
Korábban már említettem a problémám a kocsival kapcsolatban.
Kuplung tárcsa, kinyomó csapágy, váltó olaj csere volt.
A probléma az hogy ha megyek a kocsival akkor egy kis idő múlva egyre nehezebb a sebességet váltani,hidegen tökéletes a váltó nem reccsen a rükverc de olyan mint ha melegedés után venné nehezebben a sebességet és a rükverc iszonyatosan reccsen.
Azt írtátok hogy nem megfelelő váltó olaj lett bele rakva(TOTAL 75W-90/API GL-4,GL-5,MT-1 típusú az olaj).
Viszont a héten vettem észre hogy le mentén vele egyben 120 km-t fő úton pár lakott területet érintve és az út végén alig lett nehezebb a sebesség és a rükverc is szinte nem reccsent.
De hétköznap reggelente városon keresztül munkába érkezte után újra nagy a probléma.
A héten volt az is hogy fent állt a probléma de leparkoltam,állt a kocsi 10 percet mert be szaladtam a boltba.
Utána álltam ki a parokolból tolatva, raktam a rükvercet és semmi hangja, könnyen vett minden sebességet.
Mivel nagy távon nem váltottam annyit mint városban ezért az út végén szinte nem is volt baja, viszont városban élő jön mivel többet váltottam.
Szerintem nem olaj baja van mert akkor nem lenne ez amit leírtam.
Egy ismerősöm említette a nyeles tengely csapágyat hogy az mutat ilyen tünetet melegedés után.
Mi lehet még a baja neki?

(#168614) c00per válasza csabi324 (#168613) üzenetére


c00per
tag

pedig olajproblema siman lehet, sot....en leirtam a tapasztalatom a total valtoolajjal kapcsolatban. ameddig sajnalod tole a gyari specifikacioju olajat, addig passzolom a temat.szerintem magus es barki ugyanezt fogja mondani amit en is. :R

[ Szerkesztve ]

(#168615) Mágus2 válasza c00per (#168614) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az összes többi javítási mód drágább. 9lajat ha nem akar cserélni, akkor cserélhet még váltót, az is lehet hibás.

(#168616) csabi324 válasza Mágus2 (#168615) üzenetére


csabi324
tag

Azért írtam hátha így van más tippetek de akkor lecserélem majd az olajat 😊
Köszi a segítséget 😊

(#168617) Mágus2 válasza csabi324 (#168616) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Városban jobban melegszik az olaj. ;)

(#168618) Csabadi válasza Mágus2 (#168617) üzenetére


Csabadi
tag

Szia, van ötleted a nyűgömre, nem kevés az a gerjesztőn lévő feszültség?

(#168620) bandi0000


bandi0000
nagyúr

Passat B5 be OBD 2 csati van? Hogy működnek ezek? Ha veszek egy készüléket akkor mennyire lesz kompatibilis a többi kocsival?

Xbox One: bandymnc

(#168621) bitpork válasza bandi0000 (#168620) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Milyen "készülék"-et? :Y

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#168622) Rukongai


Rukongai
csendes tag

Sziasztok!

Golf 4 vásárlásán gondolkozok, viszont nem találtam a neten konkrét leírást felszeretségi szintekről.
Pl Comfortline, Trendline, Highline, Anniversary, Ocean, GS, stb.

Tudtátok linkelni egy oldalt, vagy katalógust akár PDF-ben ahol megvannak ezek konkréten hogy pl trendline mit tartalmaz? Lehet német is.
(Focusnál van fent magyarul)

(#168623) DJ. Ru$y válasza K Norbi (#168619) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Rohadjak meg, ha feketében nem tetszene az a kombi... :Y

Mondjuk ezt nem veri ;] , maximum árban:

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#168624) bandi0000 válasza bitpork (#168621) üzenetére


bandi0000
nagyúr

hát [ilyen ] :D

Xbox One: bandymnc

(#168625) molnarpeter válasza Rukongai (#168622) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Össze-vissza írják a hirdetők, PR kódokat javaslom pontos felszereltség megállapítására :)

(#168626) kaszaking


kaszaking
tag

Mágus mester

A felső lengőkarok a helyén mozoghatnak oldal irányba? Úgy tűnik hogy jobb oldalon teljesen feszesen ott vannak a helyükön, mozgatásra nem nagyon mozdul. A bal oldalon mozgatásra van egy kis oldalirányú mozgása a gömbfej részénél kívül meg belül a gumi részénél. A mozgatást úgy értem, hogy rámarkoltam és elkezdtem mozgatni jobbra balra.
Audi a4 1996 adp 1.6

Köszönöm

(#168627) Gyula84 válasza bandi0000 (#168624) üzenetére


Gyula84
veterán

Kikapcsolja a "Check Engine" motorhiba jelző lámpát :DDD

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#168628) Gyula84


Gyula84
veterán

üdv

Mikortól kezd para lenne a vezérműtengely kopás tehát van valami érték megadva rá? 2,5v6 AYM

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#168629) c00per


c00per
tag

Udv!

Segitseget kernek.Baratom sima 1.9 tdi gepeben kettostomegu+kuplung csere volt.Bontott lendkerek illetve elmeletben uj kuplungtarcsa lett volna, de a pekek osszeraktak szar tarcsaval az uj helyett csak a kinyomo csapagy lett cserelve.Csuszott is mint allat meg volt egy ciripelo hang jaro motornal,ami erosodott ha be lett nyomva a kuplung.Ez a cirip megszunt.Masnap "gratiszba" megint szetkaptak es vetettek bele komplett kuplungszettet.Kijott a nyomlap+tarcsa+uj csapagy es bement az uj szett.Jelenleg nem csuszik a kuplung, de a ciripeles visszatert illetve a kuplung az utolso 5mm-en fog(szerintem rosszabb mint elotte). A lendkerek amit beleraktak en is megneztem jonak tunt csak felszini rozsda mutatkozott rajta.Az auto nem raz es nincs lendkerek hibara utalo zaj sem.Talalkozott mar valaki hasonloval?

(#168630) Mágus2 válasza c00per (#168629) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem szabad kombinálni a LUK lendkereket Sachs kuplunggal, vagy fordítva, mert nem fognak összeszokni. Milyen gyártmány volt a lendkerék és milyen a mostani kuplung? Amúgy én nem hiszek a bontott lendkerékben, akkor sem, ha kevés kilométeres. Mindig van valami nyűg körülötte. A fent fogás lehet rossz légtelenítés, de lehet nem megfelelő alkatrészek kombinációja.

300 euró egy TDI kuplung szett lendkerékkel, 200 euró a munka. Kinek éri meg bontott lendkerékkel kísérletezni?

(#168631) c00per válasza Mágus2 (#168630) üzenetére


c00per
tag

En ezt nagyon jol tudom,hogy a kiserlet kerul a legtobbe. :( Sachs lendkerek volt sachs kuplunggal, de most borg&beck dobozt kapott a regi kuplunggal.Gondolom olyan mehetett bele.Akkor egy fekfolyadek cseret eszkozolni fogunk. Kossz a tanacsot :R

(#168632) pendre54


pendre54
addikt

Üdv!
Ebbe a topikba is beköszönök, mert még nem jártam errefelé, a PH-s tagságom alatt. :) A következő a helyzet, van egy 2004-es, mezei, 5 ajtós alap Skoda Fabia 1.2 Classic kocsink, amit túl sűrűn nem használunk, most van benne kb. (nem röhög :D ) 40 e km. Olyan gond van/volt, hogy kb, már a harmadik aksinál jelentkezik az, hogy ha 2-3 hétig nem vettük elő a kocsit a garázsból, az aksik teljesen lemerült állapotban voltak, függetlenül attól, hogy mondjuk csak 1 évesek voltak, vagy már annál idősebbek egy kicsit.
Autóvillamossági szerelőnél már volt pár éve, pont egy akkucsere miatt, méricskélt is ezt-azt, de szerinte minden okés volt. Annyit még hozzátennék, hogy a városban szinte egyáltalán nem használjuk a kocsit, inkább csak a szomszéd városokba szoktunk átjárni vele.
Legutóbb kb. a múlt hónap 10-e körül volt használva a kocsi, ma reggel indítottam volna, de totál le volt merülve, de úgy, hogy még a műszerfal se pislákolt. Most töltőn van az aksi, holnap viszem a helyi Autóklubba átnézetni újra.
Érdekelne az itteni szakik véleménye, hogy mi a fene állhat a háttérben? Rádió nincs a kocsiban, ami esetleg meríthetné az aksit, más meg mi, ami a normálistól eltérő mértékben merítheti az aksit.
Továbbá érdekelne az is, hogy milyen 55 Ah-s aksit érdemes belerakni, ami jó minőségnek számít mostanában, és nem viseli meg 2-3 hét használaton kívüliség?
Előre is köszönök minden infót.

[ Szerkesztve ]

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#168633) molnarpeter válasza pendre54 (#168632) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szvsz fektess be egy csepptöltőbe. Ha kényelmesen akarod használni faragás nélkül, akkor CTEK töltő. Akku meg esetleg lehetne nagyobb is, ha elfér. Ha fogod tölteni, akkor mindegy a márka is igazából.

[ Szerkesztve ]

(#168634) i-sti válasza pendre54 (#168632) üzenetére


i-sti
senior tag

+1 a CTEK-re.

Én vettem Lidl/Aldi klónt, de már bánom, hogy miért nem egyből CTEK-et vettem.
Néha szórakozik bizonyos akksikon.

Novum Forum Siculorum

(#168635) pendre54 válasza molnarpeter (#168633) üzenetére


pendre54
addikt

Köszi, őszintén megmondom, hogy most hallok erről a CTEK-ről először, és egyelőre nem is kristálytiszta minden vele kapcsolatban ;] . Ugye, ha jól értem, a hagyományos akkutöltő helyett, inkább ezzel kellene tölteni az aksit. Attól, hogy ezzel lenne töltve, várható, hogy 2-3 hét használaton kívüliség kevésbé viseli meg az aksit? Meg egyáltalán, milyen sűrűn célszerű ezzel tölteni az aksit, illetve milyen kapacitásút érdemes beszerezni ehhez a Skodához úgy, hogy maradna alapból az 55 Ah-s aksi?

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#168636) Mágus2 válasza pendre54 (#168635) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem, amikor leteszed az autót, akkor felcsipteted rá minidig a töltőt, ez nem csak tölt, hanem tartja a feszültségét az akksinak, bármeddig maradhat rajta, mindig úgy fog indulni, mintha tegnap használtad volna. Kényelmetlenség, hogy mindig szórakozni kell a kábellel, mielőtt indulnál.

Utólagos riasztó van? Csomagtartóban elalszik a lámpa, ha bezárod?

[ Szerkesztve ]

(#168637) Adam8199


Adam8199
tag

Üdv.
Olyan kérdésem lenne,szeretnék az Audi A4 B5 tipusu gépkocsimhoz könyöklőt venni.Találtam is egyet elég jó áron,azonban egy 98-as évjáratú kocsiból vették ami még nem faceliftes.Azonban az enyém 2000-es évjáratú ami ugye már faceliftes,kérdésem az lenne bele tudnám rakni a kocsiba?Válaszokat előre is köszönöm.

Audi A4 B5

(#168638) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Hali!

Octavia mk1 2004 1.6 bfq benzin
Még mindig nem jött rá senki sem a szerelők közül, hogy mi okozhatja azt, hogy meleg motornal megjáratás után, ahogy először visszaesik a fordulat sípol a piros olajoskanna. Lett nézve többször olajnyomas, cserelve gomba, leszedve is volt a teknő, villamossagisnal is járt. Olajat nem eszi egyáltalán, 10k vagy évente le van cserélve. Esetleg az olaj hűtő nem okozhat gondot? Fura h csak melegen csinalja. Télen pl egyszer sem jelzett, aztan mikor jott a tavasz es mentem fel a 3. kerületben hegynek, akkor egyből sípolt... Hiba kód sincs.

[ Szerkesztve ]

(#168639) Mágus2 válasza lsebestyen (#168638) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Olajnyomás mennyi üzemmelegen? (legalább 80 fokos olaj) Meg kell kergetni és megmérni az olajynomást.

A nyomás gomba csak 1 testet kapcsol, ha rosszul van letestelve a motor, akkor is lehet gondja, de más hibák is lennének és nem csak melegen lenne gond. Olajnyomást kell mérni, ha melegen alacsony, jól jelez a gomba, kopott az olajpumpa vagy a motor. Ha az olajnyomás rendben, kell egy gyári gombát venni, ha azzal is csinálja, elektromos a gond.

(#168640) lsebestyen válasza Mágus2 (#168639) üzenetére


lsebestyen
addikt

4.5 bar. De ha elektromos gond, akkor miért csak meleg motornal csinalja? Oracsoportot megnezessuk? Elvileg azt muktkor kihagyta a villamossagis szaki, de azt mondta h azon kívül atnezett mindent. Meg amúgy már a szüleim igy használják kb 3 éve, és semmk baja az ég világon az autónak, csak ha en ülök benne akkor halálra idegesít a csipogas. Ha kopott lenne a motor, akkor enné az olajat, nem? Egyebkent kb 40k km-rel ezelott volt motorgeneral, meet azelott ette az olajat.

(#168641) Mágus2 válasza lsebestyen (#168640) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egyebkent kb 40k km-rel ezelott volt motorgeneral, meet azelott ette az olajat.

Látod, ilyeneket miért nem lehet leírni? Motorgenerál nálatok mit takart? Csak dugattyúk és gyűrűk, vagy a főtengelyt is köszörülték? Nem kell, hogy egye az olajat, ha a gyűrűk rendben vannak, de ha kopott a főtengely, a siklócsapágyainál elengedi az olajnyomást melegen. Erre mit mondanak a mesterek?

4,5 bar nyomás milyen fordulaton van és milyen meleg olajnál???

Meg kell hajtani nyomásmérővel és megnézni, cipőzés után alapjáraton és 2000-es fordulaton. Az olajgomba ha jó, 1,2 bar alatt sikít. Szerintem a motorral van valami. Szorul a nyomás határoló szelep az olajpumpában, kopott a pumpa, vagy kopott a főtengely.

Mérni, mérni, mérni. Utána lehet gondolkodni.

[ Szerkesztve ]

(#168642) lsebestyen válasza Mágus2 (#168641) üzenetére


lsebestyen
addikt

"MOTOR FELÚJÍTÁS
-dugattyúgyűrűk
-hengerfej tömítés, csavarok
-vízcső csatlakozó
-mind a 4 gyertya cseréje: NGK BUR6ET-10
-tömítő
-olajszűrő, olaj csere
-hengerfej javítás (gépműhely)"

Olajnyomást pedig sztem alapjaraton mértek, de erre már nem emlékszem...

Oké, köszi szépen, így lesz!

(#168643) Mágus2 válasza lsebestyen (#168642) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nem motorfelújítás, csak kis javítás. ;)

Motorfelújítás, új főtengely, új csapágyak, új dugattyúk, blokkot első túlméretre fúrják, ehhez kap túlméretes dugattyúkat, gyűrűket, a hengerfejet kibelezik, szelepfezetőket cserélik, szelepfészeket cserélik vagy újra marják, szelepeket cserélik, +összes tömítés + vezérlés, vízpumpa, termostat, gyertyák kébelek, labdaszonda, katalizátor. Na ez a motorfelújítás, de ezzel mehetsz bármelyik vizsgaállomásra, át fog menni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#168644) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Sziasztok,
leon 1m 2002 AUQ első lengőkar szilenteket cserélném ki TT/S3 szilentekre. Tudna valaki adni hozzá cikkszámot?
Az egyik a 8N0407181B lenne, és a másik? 8N0407182A?
Elől már lett cserélve szilent, de fogalmam sincs, hogy melyik lett.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#168645) bul07 válasza Mágus2 (#168643) üzenetére


bul07
nagyúr

Szemléltető videó
Mini motor "felújítás", fúrás nem volt

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#168646) Reggie0 válasza Mágus2 (#168643) üzenetére


Reggie0
félisten

Amugy csak erdekesseg keppen kerdezem: A henger fala gyarilag nincs edzve vagy valahogy kezelve, hogy ellenallobb legyen, mint az ontveny tobbi resze? Ezt tudjak potolni felfuraskor?

[ Szerkesztve ]

(#168647) Mágus2 válasza Reggie0 (#168646) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs, azért van rajta a hónolás, hogy elvezesse a hőt és megtapadjon benne az olaj, megelőzze a kopást. Felfúráskor csak a hónolást kell reprodukálni. A henger fala a perselyes motoroknál anyagában eltér a blokktól, alul egy réz gyűrű zárja ki a vizet a hengerből, felül meg a hengerfej tömítés Ezeket a legegyszerűbb felújítani, mert cserélhető a henger. Ahol egyben van öntve, ott nem is mindig opció a fúrás, mert vékony szokott lenni a hengerfal eleve, lásd egyes BMW motoroknál.

[ Szerkesztve ]

(#168648) molnarpeter válasza Reggie0 (#168646) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Alu blokköntvénynél van, hogy nem perselyeznek, hanem NiCaSil bevonatot kap.

(#168649) Reggie0


Reggie0
félisten

Koszi sracok. :R

(#168650) lsebestyen válasza Mágus2 (#168643) üzenetére


lsebestyen
addikt

Értem, köszi tényleg!

Budapesten, vagy vonzáskörzetében tudtok valaki megbízható péket szerelőt, aki lelkiismeretesen megszakértené, javítaná? Novoth Tibire már gondoltam, de fullon vannak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.