Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
Na, meg van az újabb szívás a Leon-nal: hengerfejes lett az átkozott (BKD motor, A-s hengerfej revizió). Legalábbis a szerelő szerint, mert sehol nem talált nyomot a hűtővíz folyására (de 1.5 dl-t elszopogat 250km-enként). Meg a turbo se 100-as (füstölgök feketén). Bánom, hogy megvettem ezt az átkozottat. A következő autóm tuti nem VAG lesz.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
zsolt19900
őstag
megfelelő belső átmérőjű üzemanyagcsövet veszel az is teljesen jó oda szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTTech #169551 üzenetére
Tehát vettél használtan egy hengerfejes autót márciusban, aminek most derült ki a hibája és a konszern menjen a picsába?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
v450
tag
Sziasztok!
Valaki tud Kecskeméten jó futóművest? Olyan problémám van hogy, balra vagy jobbra tekerem a kormányt kb. 1-3 fokot kattog 1-et. Autóm VW Golf 7 1.2 2014.06 CJZ511334 76200 km.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #169553 üzenetére
Persze. Minden világos, nem?
-
Arms
csendes tag
válasz zsolt19900 #169552 üzenetére
Köszi!
Az alapján, amit neten találtam 3,5mm, bárdiba viszont 3,2 és 4 mm-es van csak.
A 3,2-es jó lesz szerinted? -
KTTech
veterán
válasz macilaci78 #169553 üzenetére
Ez a 3. konszernes autóm ('95-ös Golf mk3 1.6 101LE, '03 Leon MK1 110LE, '06 Leon MK2 140LE). Eddig egyikkel sem volt 2 hónapnál több hibátlan működésem. Mindig valaminek el kellett romlania rajtuk... (egyébként ez a hiba úgy tűnik már vásáráskor fennállt, csak beletöltöttek tömítő anyagot eladás előtt).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTTech #169557 üzenetére
Kollégám előző autója is hengerfejes lett vásárlás után 6 hónappal, az azelőtti sem volt főnyeremény a mostanival volt bő 1,5 jó éve, de most több hűtővizet fogyaszt, mint üzemanyagot. Mind VW és nem a konszernt szidja, még csak nem is az adott autót. Egyszerűen tudomásul veszi, hogy használt autónál előjöhet bármi. Hát még ha az eladó is rossz szándékú.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zsolt19900
őstag
én 4mm vettem azt hiszem, de veszel ebből is abból is 1m aztán kiderül
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #169563 üzenetére
3,5 óra kivenni a motort, abból legaláb 1,5 óra, mire az összes kábelt elkötöd, természetesen nem letörve a csatlakozókat. Én értem, hogy mi történt, ezzel a hibával vettem, csak nem lehetett érezni, amíg le nem szakadt. Valaki vezérléscserénél a 3 csavarból egyet beletört és úgy hagyta...hogy majd kettő megtartja, ami egy darabig igaz is, de én sok szerszámot hurcolászok vele, autókat húzok, és kell bele a három csavar. Ha jól megzézed, a feszítő görgőtől jobbra, a csavaron friss a törés, de a feszítő gögőtől balra már poros, olajsáros, alul ahol a két anya volt rajta, ott is friss volt csak én a kacsómmal összemaszatoltam. Csak két csavar volt a konzolban, kiesni nem tudnak, mert a nyúlvány nem engedi kiesni a csavart, tehát az egyik felső nem is volt.
Én meg vígan kihasználom az autó terhelhetőségét, simán húztam vele Octaviat, fábiát, megraktam szerszámal rogyásig, játrunk vele ebédelni öten, úgy hogy csomagtartó tele szerszámmal, és teli a tank.
[ Szerkesztve ]
-
Promi
aktív tag
-
zzz03
őstag
válasz molnarpeter #169504 üzenetére
koszi. talatam 1 szep g4 garniturat. hnap nezem meg es ha tetszik megveszem.
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169569 üzenetére
Ha 170000km-nél leharcoltnak számít egy TDI, akkor már régen gond van (vezetett szervizkönyv mellett). A másik Leonban pont dupla ennyi van (igaz azt 1/5-öd áron vettem, kemény 450 fontért), és még megy (bár rá kell néznem a turbojára majd, mert limp módba vált, ha nagyon odalépek - ez nem volt még amikor 3 hónapja utoljára használtam komolyabban, azóta csak átparkoltam vele egyik helyről a másikra). Annál még elnézem a megbotlásokat, de ennél elég nehezen tudom.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aero.
veterán
válasz KTTech #169570 üzenetére
Itt kint pont a leglutribb választás egy vag tdi. Majdnem a legnépszerűbbek, boldog boldogtalan megveszi, mert dízel, alig fogyaszt. Főleg a balkáni népek, de az olcsó autót kereső angolok is előszeretettel. Olajcserét sosem lát, a szerviz drága, azt sem tudják mi az a motor az autóban. Jól menjen meg keveset egyen. Ha baja van gyors swap vagy eladás, szopjon vele más.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #168389 üzenetére
Mai napon, az egyik kigyorsításnál megjelent az "Ellenőrizze az olajszintet!" üzenet a kijelzőn (az olajnyomás visszajelző nem világított még). Mindezt egy 11 hónapos, ~19e kilométert futott Leonnál (1.4 TSI, 122 ló, CZC motorkód). Ez ugye nem természetes?
Olajcsere persze 30e kilométerig nincs, mert flottakezelő szerint nem kell. Utántöltés előtt nem volt már olaj a nivópálca skáláján. Most kapott 8 dl 5W30-at (VW 504.00/507.00 szabványt tudja), ezzel kicsivel háromnegyed fölé ment a szint.
Azért érdekesnek látom, hogy pár nappal ezelőtt még negyed szinten volt az olaj. Azóta mentem vele 100-200 kilométert vegyes használatban (4-5 út) és mára eltűnt teljesen az olaj. Viszont az elmúlt 3 000 kilométeren/1.5 hónapban nem akart negyed szintnél lejjebb menni, stabilan ott volt (pedig nem keveset pályáztam). Mi lehet az oka, hogy most meg pár nap alatt ennyi olaj eltűnt?
A nívópálca skálája lineáris? Mennyi a min és max szint közötti mennyiség?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
aero.
veterán
válasz BigBlackDog #169572 üzenetére
focvis írta anno asszem, hogy az első olajcseréig csipgette az autó az olajat, aztán beállt a 2-3 decire intervallumonként. Egyelőre nem aggódnék, céges mivoltból amúgy sem tudsz vele mit tenni.
Min és max között 1 liter a jellemző, manualban írja.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #169572 üzenetére
Fix 30? Újabb VAG-oknál jellemzően inkább dinamikus intervallummal találkoztam mostanában, bár sok tényező van...
aero.: első olaj amúgyis más kicsit elvileg
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #169572 üzenetére
Elfáradt az olaj, ha nem cserélteted, akkor gondok lesznek. Vegyes használatban nem bír ki 30 000 kilométert az olaj. Tele van már korommal.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Kormoska1966 #169198 üzenetére
Kicsit el vagyok maradva, de ha még aktualis: az egyik telo fosta el magát, és a másik egyedül nem tudta megtartani. 400 euró darabja, én bontottan szervaltam egyet lengyelorszagbol. (kB 23 ezer volt)
Sopron city :)
-
zoo8800
veterán
válasz molnarpeter #169574 üzenetére
Fix 30-ra is lehet állítani, nekem úgy van.
rip and tear, until it is done
-
Lacess
tag
válasz aero. #169578 üzenetére
Köszi, erre gondoltam csak valahogy nem áll össze a kép. Vagy ez még csak kezdetleges megoldás lehet.
Azokban az autókban amelyekhez eddig szerencsém volt és volt bennük Coming Home/Leaving Home, azokban ez automatán működött. Persze ki/be lehetett kapcsolni a fedélzeti menüjéböl, de ha be volt akkor távkapcs.-nyomásra ment.
Viszont, lehet itt a dolog kulcsa, lehet hogy ilyen gomb csak azokban darabokban van, amelyekben nincs fedélzeti computer, ezáltal a menü sincs ahol ezt állítani lehet.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #169574 üzenetére
Én mondjuk abban is hiszek, hogy az első olajnak 2, max 3 ezer km után nincs helye a motorban. Nem tudom VW-nél van-e előírás korai cserére.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #169574 üzenetére
+ Mágus2, aero.: Köszi a válaszokat! Nekem úgy tűnik, hogy inkább fix 30e, mivel a szerviz menüben írt hátralévő napok/kilométerek száma eléggé lineárisan változik.
-
i-sti
senior tag
válasz aero. #169571 üzenetére
"Főleg a balkáni népek, de az olcsó autót kereső angolok is előszeretettel. Olajcserét sosem lát, a szerviz drága, azt sem tudják mi az a motor az autóban. Jól menjen meg keveset egyen. Ha baja van gyors swap vagy eladás, szopjon vele más."
Ez mekkora +1-et érdemel.
Sajnos főleg itt rommániában ez nagyon nagy divat. Legyen meg az 1.9/2.0 TDI Passat/Golf, csak rövid távokra van használva, majd 15 ezrenként jó lesz be az AZ Mester olaj, mert úgy Castrol/Mobil/LM drága.
Fék és felfüggesztés ne is beszéljünk. Ahogy egy nagy ember mondta ezek csak buziknak való dolgokNovum Forum Siculorum
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169583 üzenetére
Ebben az esetben nem: rengeteg BKD motor, aminek A revíziós a hengerfeje (és sok B is), megdöglött, legalábbis a netes felmérések alapján (és a szerelőm szerint) a legtöbb 80 és 120E mérföld közt. Csak erre én már későn jöttem rá. Ez nettó gyári hiba.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Arms
csendes tag
válasz zsolt19900 #169562 üzenetére
Végül elég lett a 3,2 mm-es.
Köszi a segítséget! -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #169584 üzenetére
Ha mindig friss olaj megy bele akkor végülis majdnem olyan mintha cserélve lenne.
Btw nálunk levették 15k-ra a periódust az összesnél.
#nincsbennetarcsi
-
Def26
félisten
Q7 kettészakadva. [link] (facebook videó)
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
orion1025
őstag
Üdvözlet "konszern" tagok!
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt-e már manuális kuplung bowdent a versenyszemélygépjárművében? Mennyire nehéz azt beállítani? Rendeltem az automata állítós helyett manuált, de már a kukába fog kerülni, mert semmit nem lehet kezdeni vele, sebességbe berakni az autót meg pláne nem...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Honnan tudhatom pontosan, hogy melyik relé kapcsolja a klíma ventilátort? Rajzot nem találtam sehol. Nem forog. Direktbe megy, biztosíték jó.
magyarsrac
-
bul07
nagyúr
válasz [HUN]Dani #169596 üzenetére
De add meg a kocsi adatokat és valaki megnézi Elsa-ban
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen