Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#169101) Csaby25


Csaby25
senior tag

Szerintetek reális az ára?
Škoda Octavia II
Persze elírták ez 2-es, nem 3-mas :D

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#169102) Attix82 válasza zolko74 (#169083) üzenetére


Attix82
őstag

Kuplung lett valamikor cserélve? Mert általában akkor kap a váltó friss olajat.

(#169103) tibi.234 válasza Doki16 (#169092) üzenetére


tibi.234
tag

Koszonom:)

(#169104) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Tudja valaki, hogy az olajleeresztő csavarnál milyen tömítő pasztát szoktak használni?

(#169105) molnarpeter válasza F_Zolee (#169104) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nem szoktak :F

(#169106) F_Zolee válasza molnarpeter (#169105) üzenetére


F_Zolee
veterán

Eddig kenegették a tövét.

(#169107) Csabadi válasza Mágus2 (#169094) üzenetére


Csabadi
tag

Jó napot, 1.9pd generátor indítás után bejti a fordulatot, ugye ez volt a nyűgöm. Na a fejlemény annyi hogy kapott egy bontott bosch generátort, a probléma megoldódott. Viszont, bár már nem tudom mi legyen, vagy engedjen el a dolgot. Motor, mérő csoport, 016 csatorna még mindig 17.6%generator terhelést mutat gyújtason. Foglalkozzak vele vagy ez ilyen és kész.Eddig A6-on néztem azon gyújtáson 0% viszont 2004 évj lehet annak a vezérlője más. Nem tudom....

(#169108) zolko74 válasza Attix82 (#169102) üzenetére


zolko74
tag

Nem volt, még gyári benne a kuplungszett. Nem gondoltam volna, hogy 300ezret elmegy ez a kis 3 hengeres motor úgy általában.

[ Szerkesztve ]

(#169109) pcgamer01


pcgamer01
senior tag

Sziasztok! :)

Van nálunk egy 2005-ös Faceliftes VW Sharan. (1.9pd)
A hiba az vele, hogy csak a bal első ajtót, csomagtér ajtót, tankajtót zárja a centrál...
Az ajtókba lévő kötegek jók(voltak megtört szigetelések de szakadt vezeték nem volt)
Computer szerint "Central Locking opening/closing motor short to ground"
Elméletileg minden jó de mégse...
Valaki esetleg tudja mi lehet a hiba?
Esetleg a Comfort elektronika, ami a biztosítéktáblába van integrálva?

Samsung Galaxy S10+

(#169110) KTTech


KTTech
veterán

Sziasztok!

A 2006-os BKD Seat Leonom kezd az idegeimre menni... a melegindítási gond, egy dolog, 80 fokos víz felett nehezen indul el. Ez megoldható lesz egy ECU programozással (kicsit optimista a lelkem indítási táblája).
Az alábbi problémákat produkálja: elkezdte fogyasztani a vizet. A radiátor lyukas volt, csere. Szerelő szerint OK. Erre ma kb 1000km után ismét jelzett. Jobb híján feltöltöttem egy kis vízzel, mert kissé távol vagyok otthonról
A turbo szintén a mai napon úgy döntött, hogy nem viszi túlzásba a működést. Korábban már csinálta, hogy nagy gázadásra indián üzemmódba váltott és füstjelekkel kommunikált. Ma ezt sikerült szinte állandósítania más kisebb gyorsításnál is. Elég ciki a dolog. Kb 1 hete lett egr és asv takarítva, mivel szerintem még soha nem volt109000 mérföld van az órában).

Van valami ötlet, hogy merre tapogatózzak? Vagy egyszerűen locsoljam le benzinnel, ha már diesel és gyújtsam fel, vegyek helyette egy japán autót (3 hónapja megy, a vételár felét már ráköltöttem javításokra).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#169111) K Norbi válasza F_Zolee (#169104) üzenetére


K Norbi
addikt

Menetrögzítőt tegyél rá és jól húzd meg. ;]

(#169112) Robi81


Robi81
tag

Sziasztok
Vw polo 4 2008 1.4 Pdtdi mennyi a vezérlés csereperiódus?
Még nem volt cserélve most lessz 119.000km benne.

(#169113) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Sziasztok!
Kis helyzetjelentés, mert el vagyok maradva. :D
Szóval az alany egy VW Golf7, 2014, 110kW, CRBC, ~182000 km, múlt hétvégén megcsináltam az olaj+szűrőcseréket:

Olaj 14000km és 295 nap után lett cserélve.
Levegő- és gázolajszűrő állapota ~18 hónap és ~29 ezer km után:



Mágus javaslatára a levegőszűrőt minden olajcserénél kidobom ezután.
Üzemanyagszűrő-ház:

Csere után VCDS-sel beállítottam újra a fix 15000/ 1év periódust, és megjárattam az üzemanyagpumpát, hogy légtelenítődjön a rendszer:

(#169114) 1stVikman válasza 1stVikman (#169113) üzenetére


1stVikman
senior tag

Összedobtam egy képre az előző csere képeivel:

Közben még május végén cseréltem a kanyarfényben a H7 izzókat, sima egyszerű, de elvileg fehérebb és picivel erősebb izzókra:

Képen annyira nem jön át, de valóban fehérebb, és kicsivel erősebb a fény. :)

Más:
Xenon-nak kb.mennyi az élettartama, illetve mikor érdemes cserélni?
Utóbbi időben mintha sárgásnak látnám (bár úgy tudom, hogy épp kékesedik, ha gyengül), és mintha gyengült volna a fényereje is. De lehet csak bebeszélem magamnak, miután a ködlámpa meg kapott egy elég magas színhőmérsékletű ledet, mellette minden sárga és halvány. :D

És még egy kérdés a végére:
Tisztítanám a klímát, vezetékes-habos spray-jel. Ez kivitelezhető úgy, hogy alulról, a kondenz kivezetőcsőnél feldugom a tisztító csövét, és úgy telibenyomom habbal?
Ha igen, akkor ezek vajon a kivezetők nyílásai?:

[ Szerkesztve ]

(#169115) CharlieDrop válasza KTTech (#169110) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ironikus leszek. Bocsi.

Ha a turbó füstöl, akkor ne ECU-t írj, hanem újítsd fel, ha még lehet.

Ha a víz fogy talán nem hengerfejes, de folyhat még pár helyről (pl. Termosztát, vízpumpa) amúgy a termosztát jó, ha már melegedés problémáid vannak? (Ez összefügghet a vízfogyással).

Megoldás: jó, màrkaspecifikus szerelőt keress

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#169116) KTTech válasza CharlieDrop (#169115) üzenetére


KTTech
veterán

Nincs melegedés probléma. A füstölés nem függ össze az ECUval, az a melegindításra vonatkozik (volt pár EDC16-os, amibe olyan map került, hogy bizonyos fordulat alatt nem ad üzemanyagot indításnál, míg másik szériánál ad. Nálam 70 fok alatt minden rendben van, azonnal indít, felette küzd.)

Angliában kissé nehéz specifikus szerelőt találni, mivel a márkaszervizek sem javítanak - csak főegységeket cserélnek. Lehet át kell venni az itteni szemléletet: hajtani amíg megy, aztán eladni valakinek.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#169117) L1ZRRR válasza 1stVikman (#169114) üzenetére


L1ZRRR
senior tag

Ezekbe a szurokbe hany km/ev van ?amiket csereltel.

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#169118) CharlieDrop válasza KTTech (#169116) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ok. Nálam a víz fogy, melegen nehezen indul az egy melegedési probléma. Lehet inkább vízfogyási lenne a helyesebb kifejezés

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#169119) Attix82 válasza zolko74 (#169108) üzenetére


Attix82
őstag

Nyugodtan lecseréltetheted , nem vészes az ára.

(#169120) KTTech válasza CharlieDrop (#169118) üzenetére


KTTech
veterán

Igen, mert nálam ez különálló gond. A víz hőmérséklete mindkét jeladón megfelelő, nem forr. Nyomás alatt van, mert amikor megálltam, és kinyitottam a tágulásit, akkor kiengedte a gőzt (és vissza is jött egy adag víz a tágulásiba, normál szintig majdnem). A vízpumpára nem gyanakodnék, vezérléscsere kb. 5000 mérfölddel ezelőtt volt (szervizkönyv alapján).

A turbó ha meghalt inkább kivágom (lehet, hogy csak takarítani kell, nem tartomkizártnak, a pakikból lassan bármit kinézek), kompletten leömlővel 215 font, 2 év garival. A gond, hogy min. 300 fontot kérnek el a beépítésért...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#169121) CharlieDrop válasza KTTech (#169120) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Oké, de így csak találgatunk

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#169122) Reggie0 válasza 1stVikman (#169113) üzenetére


Reggie0
félisten

Brutal. En 10ezrenkent cserelek mindent, szuroket is, hiaba van amit eleg lenne 30ezrenkent.

[ Szerkesztve ]

(#169123) 1stVikman válasza L1ZRRR (#169117) üzenetére


1stVikman
senior tag

Szia!
Írtam, ~másfél év és ~29000km, de ez csak a levegő és a gázolajszűrőre vonatkozik.
Olaj az ~14000km után volt cserélve, szűrővel együtt.

(#169122) Reggie0
És akkor gondolj bele, hogy a gyártói ajánlás ennek a többszöröse, ha jól tudom 90ezer km vagy 6 év (levegő és gázolaj), pollenszűrőre meg 60ezer vagy 2 év. (klímatisztítás után ezt akarom még cserélni)

(#169124) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Üdv

VW Golf Plus 2006 - 1.6 motor -al rendelkező autóból melyiket érdemes megvenni? 8 szelep vagy 16 szelep? Főként autopalyan lenne használva , napi 40-50 km.
Mennyire pörögne 130-140es tempónál 5.be?

1.6 - 102 le az 8 szelepes lehet ?

Illetve mi a vélemény a kocsiról/motorról, mennyire megbízható ?

(#169125) Robi81


Robi81
tag

Sziasztok
VW POLO 1.4PDTDI 2008 évjárat
120.000-nél mit csinálnak kötelező szervizen?mire készüljek?

(#169126) MunezXBK válasza zeus_2k14 (#169124) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Pályára 1.6 szívót?

(#169127) DJ. Ru$y válasza 1stVikman (#169123) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Hát én is minden második olajcserénél gondoltam szűrőket cserélni, de, akkor azt mondjátok, hogy minden olajcserénél cserélni kellene?

Benzinesen a benzinszűrőt?

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#169128) negyedes válasza zeus_2k14 (#169124) üzenetére


negyedes
addikt

1.6 szivot nem engednek hosszutavon palyazni naponta. 140-nel porog kb 4000... kicsit zajos. :DD

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#169129) Attix82 válasza zeus_2k14 (#169124) üzenetére


Attix82
őstag

Adatilag csak 16 szelepes van: [link]

130-140-el kb 3500-4000-et forog....véleményem az, hogy 130-ig még rendben van aztán már csak szenved.

(#169130) rob210


rob210
nagyúr

Sziasztok.
Megérett a cserére a mostani hűséges 19 éves szekerem.
Ez mennyire vállalható?
[link]
Illetve egy ilyen.
Nem hiszem, hogy vagos leszek, de méretre ez nagyon bejönne.
Árban 900e ig nézelődök. Ellenfele jelenleg a francia vonalon van bármilyen meglepő :D
De próbálok nyitott lenni és nem elfogult.

Renault power

(#169131) bitpork válasza Attix82 (#169129) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Meg sok pályázásnál olajat eszik. nem?

(#169130) rob210: teljesen jó. Arra készülj hogy nem egy versenyautó. Jól összerakott és városban szomjas sajnos.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#169132) rob210 válasza bitpork (#169131) üzenetére


rob210
nagyúr

A szomjas mit takar? Illetve a mostani 107 le hiz képest nem hiszem, hogy komoly visszalépés lenne.
Vagy igen?

Az enyém 8 liter fölé még nem ment, ha ennél szomjasabb akkor törölve is a lehetőségek közül.

Renault power

(#169133) Keef_Lee válasza Mágus2 (#169094) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

BXE-es diesel Jettaban van? Mert nálam is a szerelő ki akarja cserélni, csupán megelőzésből.

(#169134) molnarpeter válasza rob210 (#169132) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] parancsolj :) mondjuk én SDI-vel nézném, de ez már egyéni szemellenző :DDD esetleg gázzal.

[ Szerkesztve ]

(#169135) molnarpeter válasza Keef_Lee (#169133) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nincs, ott a hajtókarcsapágyakat kell cserélni.

(#169136) focvis válasza rob210 (#169130) üzenetére


focvis
veterán

Elég magas vagy; üléspróba volt, kényelmesen elférsz benne?

(#169137) rob210 válasza molnarpeter (#169134) üzenetére


rob210
nagyúr

Dieselt soha :( semmilyen körülmény nem vinne rá.

Renault power

(#169138) Keef_Lee válasza molnarpeter (#169135) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Szia!
Igen, azon erősködtem én is, erre az volt a válasz, hogy ez inkább szokott a probléma lenni.
De kicseréli a hajtókarcsapágyakat, csak a beszerzést kellene megoldanom. Honnét érdemes, vagy lehet egyáltalán? Vagy van a szokásos Bárdi, Unixban is? Csavart gondolom külön kell.

(#169139) rob210 válasza focvis (#169136) üzenetére


rob210
nagyúr

Még csak szemezek vele.
Ha találok olyat amiben van potenciál, kipróbálom.
Köszi ez se utolsó szempont.

Renault power

(#169140) Attix82 válasza rob210 (#169130) üzenetére


Attix82
őstag

[link]

Inkább Octavia.

(#169141) MunezXBK válasza rob210 (#169130) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Te meg egy Fabia?

(#169142) bitpork válasza rob210 (#169132) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem a 8v még messze 10 liter felett fogyasztott városban klímával. Volt kollégámnak 1.4 16v volt de ő pl soha nem kapcsolt klímát és 2500 fölött a mutató csak műszakin járt uh hibahatáron kívüli. De azért gyanúzok h nem lesz 4-5 liter különbség a kettő között.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#169143) Lacess válasza Reggie0 (#169122) üzenetére


Lacess
tag

Én is 10ezrenként cserélek mindent és soha, még csak hasonló sem volt a levegőszűrő amit kidobtam. Annyi, hogy a gázolajszűrőt mindig tél előtt cserélem, így kevesebb az esélye a ledermedésnek a benne lévő víz miatt.
Jah, és a majd' 20éves rozsdaboglyába még mindig csak MANN szűrő kerül.

Apropó, hátsó rugó, lengéscsillapító, csavarok, felütközésgátló, etc. kicserélve. Mivel nem tudtak Lesjöfors rugót beszerezni ezért Bilstein lett az is meg a gátló is. Reméljük megteszi. Azóta mentem vele ~500km-et, erre tegnap égve maradt az ABS és az ESP visszajelzője, fantasztikus...

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#169144) rob210 válasza Attix82 (#169140) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezek semmivel nem fiatalabbak mint az enyém akkor minek cserélném le? Legalább 4/5 évet frissítenék.
:R

Renault power

(#169145) Mágus2 válasza rob210 (#169130) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ebből a 63kw jobb választás, vagy a 74kw 1.9pd dízel.

Ez a 74kw 1.4 nem rossz motor, de városban szenved, mert nagyon 16 szelepesre van hangokva, pörgetni kell. A 63kw-os alul nyomatékosabb, jobb vele városban közlekedni. Én a 74kw pd-t venném. Nimcs kettőstömegű, van rendes fék rajta, túl van motorizálva vele a szekér, emiatt tartós, megbízható és keveset is fogyaszt.

[ Szerkesztve ]

(#169146) 1stVikman válasza rob210 (#169132) üzenetére


1stVikman
senior tag

Nekem ferdehátú van, átlag inkább 6,5-7 liter vegyesen.
Használtam sokáig városban munkahelyre napi 2x3 km-t, ez nyáron 7,5 télen (mindig hideg motorral) 12 liter fogyasztást jelentett a fedkomp szerint. De ha elugrottam vásárolni is és mentem legalább 6 km-t, akkor télen is beesett 8 liter alá.
Városon kívül 10 km alatt 6,5-7, felette 5,5-ig le lehet vinni. (max. 2 fő esetén klímával is.)

(#169147) csabi324


csabi324
tag

Sziasztok.
Motortisztító adalékról van tapasztalata valakinek?
Érdemes használni olaj csere előtt vagy többet árt mint használ?
VW Golf3 1.9 TD

(#169148) monosgeri21


monosgeri21
tag

Sziasztok!

Stabilizátor szilent cserénél milyen átmérőjűt érdemes venni? PR-kód alapján a 20,7 mm-es stabilizátor rúdhoz 18,4-es szilentet dob jópár oldal, de van ami 20,7-est. Ennyire passzosnak kell lennie, vagy mehet hozzá a névleges 20,7-es? Esetleg 1-2 mm-rel kisebb átmérőjű?

[ Szerkesztve ]

(#169149) rob210 válasza Mágus2 (#169145) üzenetére


rob210
nagyúr

Dieselt nem veszek :( nagyon megy a kampány ellenük.
Meg amúgy sem szeretem őket.
Én benzin párti vagyok, ez van. :R

Renault power

(#169150) rob210 válasza 1stVikman (#169146) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszi, akkor majd belepróbálom magam egybe.
:)

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.