Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
c00per
tag
mi a gond a zarral?
Asbee
veterán
Halkan kattan, de nem zár be. Jobb első. Ott kábel rendben.
[ Szerkesztve ]
c00per
tag
en szetszednem, multkoraban kettot is sikerult megmenteni orsotengely vege kikopott es logott az egesz.
Milyen auto a tied?
Asbee
veterán
Szétlesz majd, csak most nem volt annyi idő. Jetta 2006. Bárdi vagy unixból lenne rendelve ha nem menthető. Ha meg igen akkor vissza. Vika akkor kilőve.
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Magyarországon lehet venni 1.5 tsi motorral új polo-t (elvileg r-line, de konfigurátorokban nem szerepel)? Árban mennyire lehet közel a gti-hez?
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Touareg 2006, 3.0 TDI, V6, BKS, automata
Tünetek: Müszerfal órája lenullázodik ha kiveszem a kulcsot, rádió nem áll le, ha kiveszem a kulcsot. Hol kezdjem el keresni a hibát ?
Audi A6, 2006, 2.7 TDI quattro, BPP, automata
Nagyobb fordulaton pislog a "spirál" jel és utánna nem húz, ha leállítom helyrejön de csak a következő gyorsulásig.
G450 szenzor cserélve lett de nem oldotta meg. Hol lehet meg nézni a DPF állapotát, vcds-ben? Végig néztem az engine - Measuring block - ban az összes group-ot de sehol sem találom Regenerálást sikerült csinálni..
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Doki16
addikt
Szia!
Golf GTE 2015, 1.4TSI, sor4, CUKB
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy van valamelyikőtöknek tapasztalata skoda citigo-val, az 1 literessel? Tényleg annyira lomha? Egy 1.4-es MPI fabiám van, s a maga 60 lóereje nekem bőven elég, nem szoktam száguldozni, de lassacskán időszerű lenne lecserélni.
Megköszönöm ha privátban válaszoltok.
sziasztok!
d.tiborz
aktív tag
Szia!
Bolt valami elektromos szerelés a kocsin? A Touaregen ájmín.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gyenesmartin
őstag
d.tiborz
aktív tag
Kieg: itthon csak 1.0 TSI, és 1.6 TDI motorral van, a GTI 2.0 TSI.
Csaby25
senior tag
Szia, ez nekem szól?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
d.tiborz
aktív tag
Igen, létezik, de hozzánk nem jön. Úgy gondolják, hogy nekünk elég ez is, kicsi piac vagyunk.
Amikor megjelent itthon, csak 1.0 TSI volt elérhető, később érkezett a GTI és a TDI.
Pedig nem olyan rossz a 1.0 TSI, nekem 115Le-s van Highline felszereltséggel. Én tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Ilyen van BigBlackDog kollégának is.
gyenesmartin
őstag
Igen, de nekem dsg-be kéne. Amit ehhez a motorhoz raknak váltót, pedig ahogy nézem nagyon lassú és még buta is mellé. Az én swift 1.2 CVT-m ahhoz képest ezerszer jobb.
Másrészt, ha swift motorjára élével ráteszek egy 100Ft-ost, akkor nem dől el, ugyanezt az 1.0 tsi-re nem mondható el. Oké, hogy jó a csillapítás, de pár évtől tovább nem hinném, hogy bírni fogja.
Doki16
addikt
Csak hülyeség volt, mert amikor megnéztem a hozzászólásod, csak ennyi látszott:
"Sziasztok!
Touareg 2006, 3.0 TDI, V6, BKS"
De most már látom, hogy szerkesztetted utólag.
Mit értesz az alatt, hogy nullázódik a műszerfal?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Csaby25
senior tag
Igen, egy "szaki" próbált áramot adni ablakon levő féklámpának (mivelhogy nem ég) a hátsó 12V-os konnektortól, de utána láttam otthon, hogy nem annak adott hanem a csomagtér ajtózárnak . Akkor nem vettem észre, hogy nem működik az óra, csak utólag.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Csaby25
senior tag
Írtam hogy a műszerfal órája, ami az időt jelzi....
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
d.tiborz
aktív tag
Pedig nem lassú és buta a DSG. Pillanat alatt elvált, és tanul. Sport módban lelkesen forgatja a motort.
A CVT váltót nem ismerem, nem vezettem még olyat.
gyenesmartin
őstag
Igen pillanat alatt el kéne váltani tized másodpercek alatt. Ehelyett a váltások majdnem 1 másodpercig is elhúzódnak és megtorpan az autó is közben, olyan, mint a sima egy kuplungos robotizált váltó. 1.5-öshöz, 2.0-áshoz már jó, csak az ezreshez nem.
Hát akkor első körben azt kellene megnézni hogy a hátsó ajtónál mit tett tönkre. Ha elkezdte megvagdosni a vezetékeket akkor ez okozhat CAN hibát. De lehet aftermarket fej, hangszóró telepítés is. A műszerfalba bemenő csatikat is át kellene mozgatni. Akksid hogy áll?
A 2.7-nél meg motor blokkjai között nézd meg a DPF nyomás számait. Szerintem elérte élete végét - én így nem merném használni mert regenkor elkezdi a motorolajat felverni és sokkal több kárt okozhat mintha DPF-t cserél az ember. Gyári még a szűrője?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csaby25
senior tag
Értem, köszi. Ez a baj, hogy nem találtam a motor blokknál semmit ami DPF-re utal. Esetleg meg tudná mondani valaki hányas blokk? Nemrég volt vásárolva, gondolom gyári szűrő....
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
d.tiborz
aktív tag
Ezt Te tapasztaltad valamikor? Mert én 1 év/19e Km alatt nem.
És többen is meg tudnak cáfolni.
Merre laksz? Ha közelemben, ki tudnád próbálni, hogy mit tud valójában.
A VCDS-nek mutatnia kell amikor az advanced measurében nézed. Frissítsd a legújabbra és látni kellene. Persze ha nem törött - mert amúgy ez modellenként változhat.
MOD
valahol a 102 körül van az engineben asszem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gyenesmartin
őstag
DSG van neked? Én Miskolcon vagyok.
Doki16
addikt
Ott lesz a 01-engine modulban és azon belül measure blockban. Addig kell lépkedni amíg nem találod. Régebben néztem, de olyan 40 felett van azt hiszem valahol. De nem akarok hülyeséget mondani szépen végig kell lépkedni. Ha ott nem találod akkor még van esélyed az adv. meas. value-ben.
Bocsánat akkor rosszul értettem az órás részt Bitpork jól leírtak, ellenőrizz minden kábelt, már tized voltokra is baromira érzékeny. Can-Busba nem lehet csak úgy bekötni semmit meg áramokat levenni innen onnan.
(#180020) gyenesmartin: Kell neki egy reset, lehet rosszul tanult be. Ezt otthon is megtudod csinálni, pár másodperc az egész. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
d.tiborz
aktív tag
Igen, DSG van.
Én Hatvan közelében lakom, Miskolc felé nem nagyon járok.
[ Szerkesztve ]
d.tiborz
aktív tag
Doki, Martin kolléga DSG-s autót (Polo) venne Swift CVT helyett.
Csaby25
senior tag
Advanced measure inaktiv :( . Furcsa nekem, hogy végig néztem és nincs sehol, VCDS 12.12
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
gyenesmartin
őstag
Ülni még nem ültem benne, itt a környéken csak kézi-s tesztautók vannak.
Viszont akárhány videót nézek mindenhol ugyanazt látom. [link] [link] [link]
Nagyobb gáznál a leginkább észrevehető. Minden váltásnál, amikor például 1-ről 2-be vagy 2-ből 3-ba rakja, akkor igen lassan esik le a fordulatszám, valamint a gyorsítás is megszűnik közben, majd mire végül beváltott akkor kezd el nőni a sebesség is. Swift előtt egy régi 1.6-os golf iv-esem volt 4 sebességes automatával. Még az is jóval gyorsabban váltott ennél és ugyanúgy nem lehetett megérezni, váltás közben sem torpant meg.
1,2 millió a különbség ahogy nézem a gti és az ezres között, ugyanúgy felszerelten, mint a jelenlegi swift is.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
És amit én írtam a Measure block? Ott kell benne lennie.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ha törött akkor nem minden vezérlőt és az alatti blokkot ismer fel névvel. 102-104?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csaby25
senior tag
Most már nem tudom megnézni, de végig néztem az egészet..
Holnap még egyszer megnézem, köszi.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
papg79
tag
Sziasztok, előre is elnézést kérek, ha nem jó topikba teszem fel a kérdésemet. Szeretném az autóm (Vw Sharan 1.9 pdtdi 2003-as évjárat) klímáját kitisztítani. Tavaly klímabombával oldottam meg, de az idén habot vettem. Annyit tudok, hogy kivéve a pollenszűrőt, a csövet egészen a hőcserélőig ledugom, és oda juttatom el a habot, de ez elég? Vagy a szellőzőkbe is szoktak fújni belőle? Előre is köszönöm a válaszokat!
bul07
nagyúr
Jól gondold meg
Több tényező miatt is
Nem fiatal a kocsi ki tudja milyen állapotban vannak a esetleges szivacs betétek, és a vegyszer hatására akár el is porladhatnak
És ha valamibe befolyik a cucc az se köszönheti meg
Én otthon nem csinálnám, főleg nem megbontás nélkül, megbontva rendesen talán
Az ózonos tisztítást szokták még ajánlani, egyes helyeken nem is drágán csinálják
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
rob210
nagyúr
Ózon.
Az valóban fertőtlenít.
Sok autóban okozott már komoly károkat az ilyen hab.
Nagyon tudni kell hogy hova és, hogy fújod.
Hatásos, csak néha ott is hat ahol nem kéne.
Renault power
stvnppp
senior tag
Szerintem el kellene menned egyet tesztvezetni, még ha nincs DSG-s is, legalább a motor miatt. A tesztek nagyon köpködik, mert kicsi, háromhengeres, nagy lendkerék van rajta (emiatt esik vissza a fordulat olyan lassan), de normál forgalomban nem nagyon kell pörgetni, a 200 Nm már 2000-3000 között megvan, szóval ott is el tud indulni. 0-100 meg ritkán fordul elő közúton, de racséra nem automata Polot kell venni.
A lényeg: Ez más, mint a Suzuki pörgős szívómotorjai, ezért kell kipróbálni, aztán eldöntöd, hogy kell vagy nem.
Reggie0
félisten
Hab sajna veszelyes az alkatreszekre, ozon meg onmagaban semmire sem eleg
macilaci78
nagyúr
Én az Up!-ot próbáltam, városi használatra bőven jó, országúton már megfontolt előzéseket kíván.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
papg79
tag
Szia, igen én is attól tartok, hogy valamit tönkretesz a hab, ezért nem is szívesen fújnám a szellőzőrostélyokba, csak a párologtatóra, de nem tudom, hogy honnan tudnám elérni. A kesztyűtartó felől, vagy a pollenszűrő felől?
anorche1
őstag
Orokoltem egy 2003 -as, 1.2 -es 12szelepes sedan fabiat, 70ezer km -rel, garazsban tartva.
Barmennyire is nem tetszik az auto, ugy dontottem, hogy amig egyetemre jarok es diakfizubol elek, megtartom.
A 70bol 35 biztosan, de szerintem mind a 70 -ezer km nagypapasan lett levezetve. Utolso 35ezer km -nel az olajcsere le lett szrva, 3x 2ev utan lett cserelve, 1x pedig 4 ev utan (km mindig joval 10k alatt). A garazsban raadasul csak 15w-40 -es olaj volt, remelem nem azt toltogette bele az oreg, na mind1.
Van barmi tipp, javaslat, hogy a motor tipushibait elkeruljem? A vezerlest 100k -nal tervezem cserelni, de a kora miatt lehet elobb kellene (17eves)? A beegett szelepeket meg lehet valahogy elozni? Premium benzin megy bele segithet barmit is?
Osszefoglalo szerint azokat erinti jobban a gond, amik kimelve vannak. Alattam a kocsi rendszeresen meg lesz hajtva a bukkben, tegnap is bele ment ott 200km. Mokas vezetni, olyan mintha egy gyerekeknek keszult tanulo auto lenne, mert minden kanyarbol padlogazzal lehet vele kijonni, ugysem csinal semmit sem.
Azt is tudom, hogy a hosszu autopalyat sem birja. Ez mit jelent? Miskolc-balaton 140-150 -nel sok lenne neki nyaron? Lehet rajta segiteni valahogy? 5w-60-as olajjal?
Egyelore ennyi, mert ha tul hosszu egy hozzaszolas, sokan csak atugranak felette, es nem kapok valaszt
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
MunezXBK
nagyúr
5W-60-at felejtsd el, azt rakd bele, amit előírnak.
Vezérlést azonnal cserélném, szűrőkkel, olajakkal együtt, utána kikormolnám.
Gumikkal mi újság? Szvsz azok is cserések.
anorche1
őstag
Szurok, gumik, olaj mar cserelve.
A vezerlescsere javaslatnak oszinten nem orulok
De lehet el kezdem intezni
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Qru
MODERÁTOR
Látod ez nem egy Swift, erre költeni kell.
A vezérlés cseréjén ne spórolj, mert ha szakad akkor az nagyon sokaba fog kerülni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Jól sejtem, hogy az egyik termosztát hiba akar lenni, a másik pedig csapágy?
Havonta egyszer veszem elő akkor is világít a csoda lámpás.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Doki16
addikt
Lehet más is. ELM327 nem biztos, hogy jól mutatja. VCDS kell azzal hibát olvasni és élő adatot olvasni a szenzorokra. De lehet akár csak sima kábel szakadás is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Speeedfire
nagyúr
Közben megnéztem azzal is. Egy szenzor vagy kábel lesz. Üresen az autó 90 fok bent, vcds szerint 143. De semmi gőz, vagy víz. Kedden megy is szerelőhöz. De ezek szerint nem komoly.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Csaby25
senior tag
Doki16
addikt
Ezekben a csoportokban lépkedj egyesével. Nálam egy 2.0 pdtdi-nél ha jól rémlik a 70. csoport körül volt a DPF. De addig menj amíg nem látsz valami Oil Ash feliratot vagy last regen. stb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Lenovo T61 T400-T470s V110-15ISK Asus UX303U HP 6470b 840 G3 bontás:akksi dokkoló töltők stb
- Acer aspire 3 Laptop,Szép állapotban,Intel Silver N5030 ,4gb,Ram,2 hónap garancia
- Klotz dupla Jack 6.3 audiokábel 3m
- DELL Latitude bontás E5420 30 E5530 E6320 30 E6420 30 40 E5440 50 70 80 90 E7440 50 70 80 90E7240 70
- iPad 9. gen. 64GB Wifi - (Space Gray, Silver) - Csak 1-1db!