Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Danke sehr
Khaosz55
addikt
Ok rendben, de a fedélzeti számítógép nem fog rinyálni, hogy vigyem szervizbe ?
TaaT
veterán
A V71-re nekem is hibát dob a gép [link]
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
brumi1024
veterán
Nem tartom valószínűnek, de a VW csoport nem tudom pontosan, hogy csinálja.
[ Szerkesztve ]
Khaosz55
addikt
Hát a 150LE-s TDI-nek nem kell adblue a 190LE-nek meg kell. Nem tudom ,hogy van-e értelme a 190 LE-s TDI-nek passatban ha nem megyek 140 felett amúgy sem.
szőröscica
addikt
Van.
brumi1024
veterán
A legjobb, ha valamelyik szalonban kipróbálod őket. Én magamnak nagyobbat venném, de a 150 lovas is kényelmesen viszi az autót, könnyű a kategóriájában, ezzel a motorral sem megy sokkal rosszabbul, mint a 180 lovas Mondeo. Ne az AdBlu döntsön, nem akkora macera/pluszköltség.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A 150 lovas elég.
Khaosz55
addikt
Hozzá kell tennem én 10 évente váltok autót. A mostani golf is már 13 éves és gondja nincs pedig bele tekertem 430K KM-t. Csak most úgy jöttek össze a dolgok szerencsére, hogy tudnék váltani másikra. Meg már nem 20 éves vagyok és a 600-900KM-es utak már megviselnek igaz már kevesebbet megyek de az évi 30-35K megvan, vágyom egy jobb kényelemre a 4-es golf helyett.
Azért azt is mérlegelnem kell hogy a cégautó adó a 150Le-s után 11 Ezer FT havonta a 190Le-s után meg 22 Ezer FT.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem nem éri meg a felárat az erősebb. Az adblue miatt van egy plusz katalizátor is, ami még komplikáltabbá teszi az amúgy is túlkomplikált motort. Én biztosan nem az erősebbet venném. Jó autó az a passat,és nem lesz lomha 150 lóval, ha belegondolsz, sokan 1.6TDI-vel veszik, ami csak 105 paci
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
A mostani Tuareget szerintem nagyon elárazták. Az "alapmodell" a 204 lovas TDI-vel (itthon a legkisebb most), szövetüléssel, navival és Xenonnal 16 millió (és konkrétan semmi más nincs benne). Annyiért már azért lehet nézegetni kényelmesen az A6/5/E osztály 3 literesei környékén is, sokkal modernebb platformon. Azért ennyiért lassan 2016-ban én elvárnám, hogy ne a sokéves RNS navit adják, legyen opció egy rendes adaptív LED fényszóró, amikor az "egyszerű" Golfban sokkal modernebb technika van, és meg merem kockáztatni az MQB csendesebb is. De egy Passat tuti. Ebben a betegségben szenved jelenleg a Q5 is.
(#111017) bitpork: Persze, de ha nem szempont a terepezés, akkor felesleges kiadás. Mondjuk én igazán terepre egyiket sem vinném, arra egy Jimny, aminek az ára kijön az első kisebb sérülés megúszásából.
[ Szerkesztve ]
De nem megy terepen a többi, és nem egy Q7 h minden a legjobb legyen
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Az AdBlue-t te toltotted mar otthon? Csak azert kerdezem, mert pont mult heten emlitette az egyik kollegam hogy neki az Alhambraban a csomagtartoban van a betoltonyilas es o mindig a szervizben csinaltatja az utantoltest, mert ha egy csepp is mellemegy akkor par honap alatt atmarja a kasztnit.
[ Szerkesztve ]
viharhozo
addikt
Peugeot-arat tudok mondani. A 308-asban 17 literes az adalekanyagtartaly, es 3000 jo magyar forintert adnak ennyit.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
lenko
aktív tag
Szerintem nem ér ennyit, nem tűnik rossz állapotúnak, de kb semmi extra benne. Ez egy trendline verzió, nem comfortline! Egy normális tulaj meg már rég kicserélte volna a vezérlést számlával igazolhatóan.
Másrészt ez a motor elég gyenge az 1375kg-os bódéhoz. Ha benn a család, ne csodálkozz ha egy teherautót nehéz lesz kielőzni.
Túl sok választék nincs az országba, de akkor inkább ez az erősebb 2.0 motorral.
Az embereknek fáj az igazság!
lafaty80
őstag
Igen ez lenne az, ezért is furcsa nekem az eladó a kírás, de a leírás már semmit sem takar. Köszönöm a linkedet, megnézem ezt is.
Ezért is kérdeztem, hogy a "tényleges" értéket, mert ha valami megér annyit, amennyiért árulják, akkor az embert talán kevésbé zavarja a kidobott pénz. De ha utána mondja valaki, hogy ez ennyit nem ért, akkor meg máris rossz szájízzel ül bele. (de lehet hogy csak én gondolom így)
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
Morris
veterán
Érvelés level 99!
2.0 benzin - a legjobb döntés! Nincs PD elem, nincs turbó, nincs mi tönkremenjen, csak egy megbízható nagy nyomatékú benzinmotor mely ugyanolyan erős mint a PD-s társa és egész fordulatszám tartományban jól teljesít.
Mágus2
Közösségépítő
nagy nyomatékú benzinmotor mely ugyanolyan erős mint a PD-s társa Itt vannak emelkedők, fogadjunk, hogy nincs olyan erős, mint a PD?
Mágus2
Közösségépítő
Meg ugye kettőstömegű is van...
lenko
aktív tag
Nem tud akkora nyomatékot nyilván, de véggyorsulásra ugyanott lesz ha nem jobb, mert egy dízel nehezebb, ott 3e fordulaton megáll a tudomány, ezt meg nyomod 6e-ig, és ezért ki is egyenlítődik a különbség. Lóerő/súly arány lényegében más nem számít tökmind1 milyen motor.
Az meg, hogy kinek mi a favorit döntse el maga, és mennyire éri meg hosszú távon.
Pont ezért vettem még nagyobb szívó benzint. Elég a nyomaték, nem kell váltogatni, és az átlag is 8,5l.
De még mindig nincs turbo miegymás....
Az embereknek fáj az igazság!
MunezXBK
nagyúr
Milyen 3.000-nél?
Morris
veterán
Jó, csak az erő teljesen más mint a teljesítmény. Mert ugye ott a teljesítménnyel példálózik. Ami munez és bitpork autójában van, na az a nyomaték!
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
1.9 pdtdi (131ps)4e-n adja le a lóerőt.
2.0 benya (131ps)5700-on.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Soha nem jársz ilyen fordulatszám tartományban, a nyomatékgörbe sokkal többet árul el a motor dinamikáról.
PD 131 lovas 1750 fordulattól 310 Nm, 4200on még mindig 200Nm fölött. Itt sok emelkedő van, nálam biztos nyert a PD.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
A nagy nyomaték max. akkor kedvez, ha sok az emelkedő, és kevesebb váltás kell, ezért írtam kinek mire kell az auto. Viszont a 2.5 tdi meg olyan nehéz főleg, ha Quattro, legalább 1600kg, hogy a 180 lóerő megint nem egy nagy durranás hozzá.
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Soha? Ha helyzet megkívánja bármikor pl ma reggel is 2-es be körforgóból ki, egy kamiont előztem elég hamar leforog 6e -ig. Nekem 6200-n adja le a lóerőt, max nyomatékot 3200-n.
A pd meg 1900től adja le a 310nm-t...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
MunezXBK
nagyúr
Ezt értem, de nem a kérdésre válaszoltál.
Mágus2
Közösségépítő
Milyen autó ez?
Amúgy fölösleges a vita 1000x átéltem már, hogy az okosok azt mondták, hogy ugyanúgy megy 100 ló benzinben, mint 100 ló dízelben, elvéreztek sík terepen is, emelkedőről szó sem volt, utána meg jött a duma, hogy igen de az dízel, meg turbó meg blablabla.
Úgy megy, vagy nem úgy megy?
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Tök mindegy, a görbe alatti terület jóval nagyobb egy dízel esetében. Lehet, hogy a csúcsteljesítmény azonos egy benzinessel, de általános dinamikában jobb lesz a dízel, mert nagyobb teljesítményt ad le alacsony fordulaton.
Kis túlzással mire a benzines elkezd húzni, addigra a dízellel már befejezted az előzést. Persze a váltásokkal számolni kell azért.
Természetesen végig kicsi szívó benzinesről beszélek, a turbó benzin és egy 3 literes vagy nagyobb benzines azért más. Az finom.
lenko
aktív tag
Turbo én úgy tudom kb. 3e-ig tölt, utána érezhetően elfogy. Családba volt egy 105 lovas pd, igaz az 140-re fel volt húzva. 3500 felé sose pörgettem, mert elfogyott.
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Golf IV 2.3 v5 170ps
2.0 170 lovas dízeleket lehagyom pályán is, hogy miért, mert dög nehéz mind...
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
DIN-rated power output of 128 kW (174 PS; 172 bhp), and 240 N·m (177 lbf·ft)
lenko
aktív tag
Valami nem klappol, mert 125kw és 220nm a max.
Ja te a régi Vr6 motort nézted, ez csak 5 hengeres, ugyanaz tulajdonképpen, csak 1 hengerrel kevesebb, ellenben már hengerenkénti 4 szeleppel.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-v-
addikt
Ja, kell egy 3 literes benzines turbo, es nem lesznek nyomatek meg teljesitmeny problemak
(fogyasztas problemak lesznek )
tomcsi23
veterán
Problem solved, zárható.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Ja múgy megvette végre a haver a 200 lovas 2.0TFSI B6 passatot. Lusta, mint a disznó.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Tölt az tovább is. De amúgy is 2 hsz-ben 2 különböző fordulatot adtál meg.
lenko
aktív tag
Akinek mindegy, hogy 8,5-et vagy 18,5-et eszik így igen.
De ez pont az arany középút motor, és nem kerreg
Volkswagen Golf IV 2.3 V5 170LE hang
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Mert a 3e-t érzésre írtam, a 4e meg nyers adat.
Az embereknek fáj az igazság!
Morris
veterán
Akkor olyat se veszünk!
tomcsi23
veterán
Persze, rendes motor kéne már ahhoz a bódéhoz. Mondjuk nem is ez a baj, hanem hogy ennek ellenére még keménykednek is (mondjuk a kormos verziók még jobban).
#111043) lenko: emlékeim szerint az nem egy túlságosan ajánlott motor, de közelebbről nem ismerem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lenko
aktív tag
1520kg, picivel jobb mint az enyém perpill gyári adat szerint, de jövőre kap chipet, és akkor kb. egál lesz
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Nincs ezzel semmi probléma, normálisan kell szervizelni, aztán ennyi.
Láncos motor, most volt vezérlés csere biztos ami biztos. Olajat 8e-után lecserélem. Hidegen sosem nyomom. Max 2e-s fordulat 1/3 gázzal. Ha a vízhő eléri a 90et, még akkor is várok 2-3km-t, mert az olaj ekkor még épphogy 50.
Egyébként hamar bemelegszik, állítólag hengerfejes tud lenni, a nagy hőtermeléstől, de ez sem nálam lesz, most van benne 142e legkésőbb 250nél úgy is eladom. Amúgy meg hosszú az egyes, és a kettes. 1-es be 60ig megy 2-be 100-105körül. Egy jó nyári gumival pont leviszi az útra az egész erőt, nem kell gépészkedni, mint egy dízellel a nagy nyomaték miatt. Ezért is könnyű kilőni vele.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
brumi1024
veterán
Kell a nyavajának a turbó, valami jó kis 4.2/5/6 literes szívó. Van nyomaték, megy ha rálépek a gázra, és rendes hangja van. Ja és nem problémázom, sőt egyenesen örülök nemi ha városban kilencet eszik.
Footy: ~60k km alatt eddig kétszer kellett utántölteni a BMW-ben, mindkétszer otthon csináltuk (pedig van service inclusive, talán erre is vonatkozik). Mondjuk a tanksapka mellett van a nyílás, de rá kell csavarni a flakont, így nehéz mellétölteni.
Mágus2: Nem Golf IV-et írt?
[ Szerkesztve ]