Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111001) molnarpeter válasza Mágus2 (#111000) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Danke sehr :R

(#111002) Khaosz55 válasza brumi1024 (#110998) üzenetére


Khaosz55
addikt

Ok rendben, de a fedélzeti számítógép nem fog rinyálni, hogy vigyem szervizbe ?

(#111003) TaaT válasza molnarpeter (#110999) üzenetére


TaaT
veterán

A V71-re nekem is hibát dob a gép :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#111004) Mágus2 válasza TaaT (#111003) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] ;)

[ Szerkesztve ]

(#111005) TaaT válasza Mágus2 (#111004) üzenetére


TaaT
veterán

:R

Give them hell Ukraine!

(#111006) brumi1024 válasza Khaosz55 (#111002) üzenetére


brumi1024
veterán

Nem tartom valószínűnek, de a VW csoport nem tudom pontosan, hogy csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#111007) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Hát a 150LE-s TDI-nek nem kell adblue a 190LE-nek meg kell. Nem tudom ,hogy van-e értelme a 190 LE-s TDI-nek passatban ha nem megyek 140 felett amúgy sem.

(#111008) szőröscica válasza Khaosz55 (#111007) üzenetére


szőröscica
addikt

Van.

(#111009) brumi1024 válasza Khaosz55 (#111007) üzenetére


brumi1024
veterán

A legjobb, ha valamelyik szalonban kipróbálod őket. Én magamnak nagyobbat venném, de a 150 lovas is kényelmesen viszi az autót, könnyű a kategóriájában, ezzel a motorral sem megy sokkal rosszabbul, mint a 180 lovas Mondeo. Ne az AdBlu döntsön, nem akkora macera/pluszköltség.

[ Szerkesztve ]

(#111010) Mágus2 válasza brumi1024 (#111009) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A 150 lovas elég. ;)

(#111011) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Hozzá kell tennem én 10 évente váltok autót. A mostani golf is már 13 éves és gondja nincs pedig bele tekertem 430K KM-t. Csak most úgy jöttek össze a dolgok szerencsére, hogy tudnék váltani másikra. Meg már nem 20 éves vagyok és a 600-900KM-es utak már megviselnek igaz már kevesebbet megyek de az évi 30-35K megvan, vágyom egy jobb kényelemre a 4-es golf helyett.
Azért azt is mérlegelnem kell hogy a cégautó adó a 150Le-s után 11 Ezer FT havonta a 190Le-s után meg 22 Ezer FT.

(#111013) Mágus2 válasza Khaosz55 (#111011) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem nem éri meg a felárat az erősebb. Az adblue miatt van egy plusz katalizátor is, ami még komplikáltabbá teszi az amúgy is túlkomplikált motort. Én biztosan nem az erősebbet venném. Jó autó az a passat,és nem lesz lomha 150 lóval, ha belegondolsz, sokan 1.6TDI-vel veszik, ami csak 105 paci :R

[ Szerkesztve ]

(#111016) brumi1024 válasza bitpork (#111015) üzenetére


brumi1024
veterán

A mostani Tuareget szerintem nagyon elárazták. Az "alapmodell" a 204 lovas TDI-vel (itthon a legkisebb most), szövetüléssel, navival és Xenonnal 16 millió (és konkrétan semmi más nincs benne). Annyiért már azért lehet nézegetni kényelmesen az A6/5/E osztály 3 literesei környékén is, sokkal modernebb platformon. Azért ennyiért lassan 2016-ban én elvárnám, hogy ne a sokéves RNS navit adják, legyen opció egy rendes adaptív LED fényszóró, amikor az "egyszerű" Golfban sokkal modernebb technika van, és meg merem kockáztatni az MQB csendesebb is. De egy Passat tuti. Ebben a betegségben szenved jelenleg a Q5 is.

(#111017) bitpork: Persze, de ha nem szempont a terepezés, akkor felesleges kiadás. Mondjuk én igazán terepre egyiket sem vinném, arra egy Jimny, aminek az ára kijön az első kisebb sérülés megúszásából.

[ Szerkesztve ]

(#111017) bitpork válasza brumi1024 (#111016) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

De nem megy terepen a többi, és nem egy Q7 h minden a legjobb legyen :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#111018) footy válasza brumi1024 (#110998) üzenetére


footy
addikt

Az AdBlue-t te toltotted mar otthon? Csak azert kerdezem, mert pont mult heten emlitette az egyik kollegam hogy neki az Alhambraban a csomagtartoban van a betoltonyilas es o mindig a szervizben csinaltatja az utantoltest, mert ha egy csepp is mellemegy akkor par honap alatt atmarja a kasztnit.

[ Szerkesztve ]

(#111019) viharhozo válasza brumi1024 (#110998) üzenetére


viharhozo
addikt

Peugeot-arat tudok mondani. A 308-asban 17 literes az adalekanyagtartaly, es 3000 jo magyar forintert adnak ennyit.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#111020) lenko válasza lafaty80 (#110991) üzenetére


lenko
aktív tag

[Gondolom erről van szó]

Szerintem nem ér ennyit, nem tűnik rossz állapotúnak, de kb semmi extra benne. Ez egy trendline verzió, nem comfortline! Egy normális tulaj meg már rég kicserélte volna a vezérlést számlával igazolhatóan.
Másrészt ez a motor elég gyenge az 1375kg-os bódéhoz. Ha benn a család, ne csodálkozz ha egy teherautót nehéz lesz kielőzni.

Túl sok választék nincs az országba, de akkor inkább ez az erősebb 2.0 motorral.

Az embereknek fáj az igazság!

(#111021) lafaty80 válasza lenko (#111020) üzenetére


lafaty80
őstag

Igen ez lenne az, ezért is furcsa nekem az eladó a kírás, de a leírás már semmit sem takar. Köszönöm a linkedet, megnézem ezt is.

Ezért is kérdeztem, hogy a "tényleges" értéket, mert ha valami megér annyit, amennyiért árulják, akkor az embert talán kevésbé zavarja a kidobott pénz. De ha utána mondja valaki, hogy ez ennyit nem ért, akkor meg máris rossz szájízzel ül bele. (de lehet hogy csak én gondolom így) :D

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#111022) Morris válasza lenko (#111020) üzenetére


Morris
veterán

Érvelés level 99!

2.0 benzin - a legjobb döntés! Nincs PD elem, nincs turbó, nincs mi tönkremenjen, csak egy megbízható nagy nyomatékú benzinmotor mely ugyanolyan erős mint a PD-s társa és egész fordulatszám tartományban jól teljesít.

(#111023) Mágus2 válasza Morris (#111022) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

nagy nyomatékú benzinmotor mely ugyanolyan erős mint a PD-s társa Itt vannak emelkedők, fogadjunk, hogy nincs olyan erős, mint a PD?

(#111024) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Meg ugye kettőstömegű is van... ;] :P

(#111025) lenko válasza Mágus2 (#111023) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem tud akkora nyomatékot nyilván, de véggyorsulásra ugyanott lesz ha nem jobb, mert egy dízel nehezebb, ott 3e fordulaton megáll a tudomány, ezt meg nyomod 6e-ig, és ezért ki is egyenlítődik a különbség. Lóerő/súly arány lényegében más nem számít tökmind1 milyen motor.
Az meg, hogy kinek mi a favorit döntse el maga, és mennyire éri meg hosszú távon.
Pont ezért vettem még nagyobb szívó benzint. Elég a nyomaték, nem kell váltogatni, és az átlag is 8,5l.
De még mindig nincs turbo miegymás....

Az embereknek fáj az igazság!

(#111026) MunezXBK válasza lenko (#111025) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Milyen 3.000-nél? :D

(#111027) Morris válasza lenko (#111025) üzenetére


Morris
veterán

Jó, csak az erő teljesen más mint a teljesítmény. Mert ugye ott a teljesítménnyel példálózik. Ami munez és bitpork autójában van, na az a nyomaték!

[ Szerkesztve ]

(#111028) lenko válasza MunezXBK (#111026) üzenetére


lenko
aktív tag

1.9 pdtdi (131ps)4e-n adja le a lóerőt.
2.0 benya (131ps)5700-on.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#111029) Mágus2 válasza lenko (#111028) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Soha nem jársz ilyen fordulatszám tartományban, a nyomatékgörbe sokkal többet árul el a motor dinamikáról. ;)

PD 131 lovas 1750 fordulattól 310 Nm, 4200on még mindig 200Nm fölött. ;) Itt sok emelkedő van, nálam biztos nyert a PD.

[ Szerkesztve ]

(#111030) lenko válasza Morris (#111027) üzenetére


lenko
aktív tag

A nagy nyomaték max. akkor kedvez, ha sok az emelkedő, és kevesebb váltás kell, ezért írtam kinek mire kell az auto. Viszont a 2.5 tdi meg olyan nehéz főleg, ha Quattro, legalább 1600kg, hogy a 180 lóerő megint nem egy nagy durranás hozzá.

Az embereknek fáj az igazság!

(#111031) lenko válasza Mágus2 (#111029) üzenetére


lenko
aktív tag

Soha? Ha helyzet megkívánja bármikor pl ma reggel is 2-es be körforgóból ki, egy kamiont előztem elég hamar leforog 6e -ig. Nekem 6200-n adja le a lóerőt, max nyomatékot 3200-n.
A pd meg 1900től adja le a 310nm-t...

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#111032) MunezXBK válasza lenko (#111028) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ezt értem, de nem a kérdésre válaszoltál.

(#111033) Mágus2 válasza lenko (#111031) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen autó ez?

Amúgy fölösleges a vita 1000x átéltem már, hogy az okosok azt mondták, hogy ugyanúgy megy 100 ló benzinben, mint 100 ló dízelben, elvéreztek sík terepen is, emelkedőről szó sem volt, utána meg jött a duma, hogy igen de az dízel, meg turbó meg blablabla.

Úgy megy, vagy nem úgy megy?

[ Szerkesztve ]

(#111034) szőröscica válasza lenko (#111031) üzenetére


szőröscica
addikt

Tök mindegy, a görbe alatti terület jóval nagyobb egy dízel esetében. Lehet, hogy a csúcsteljesítmény azonos egy benzinessel, de általános dinamikában jobb lesz a dízel, mert nagyobb teljesítményt ad le alacsony fordulaton.

Kis túlzással mire a benzines elkezd húzni, addigra a dízellel már befejezted az előzést. Persze a váltásokkal számolni kell azért.

Természetesen végig kicsi szívó benzinesről beszélek, a turbó benzin és egy 3 literes vagy nagyobb benzines azért más. Az finom. :)

(#111035) lenko válasza MunezXBK (#111032) üzenetére


lenko
aktív tag

Turbo én úgy tudom kb. 3e-ig tölt, utána érezhetően elfogy. Családba volt egy 105 lovas pd, igaz az 140-re fel volt húzva. 3500 felé sose pörgettem, mert elfogyott.

Az embereknek fáj az igazság!

(#111036) lenko válasza Mágus2 (#111033) üzenetére


lenko
aktív tag

Golf IV 2.3 v5 170ps
2.0 170 lovas dízeleket lehagyom pályán is, hogy miért, mert dög nehéz mind...

Az embereknek fáj az igazság!

(#111037) Mágus2 válasza lenko (#111036) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:K DIN-rated power output of 128 kW (174 PS; 172 bhp), and 240 N·m (177 lbf·ft) :N

(#111038) lenko válasza Mágus2 (#111037) üzenetére


lenko
aktív tag

Valami nem klappol, mert 125kw és 220nm a max.
Ja te a régi Vr6 motort nézted, ez csak 5 hengeres, ugyanaz tulajdonképpen, csak 1 hengerrel kevesebb, ellenben már hengerenkénti 4 szeleppel.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#111039) -v- válasza szőröscica (#111034) üzenetére


-v-
addikt

Ja, kell egy 3 literes benzines turbo, es nem lesznek nyomatek meg teljesitmeny problemak :))
(fogyasztas problemak lesznek :D )

(#111040) tomcsi23 válasza -v- (#111039) üzenetére


tomcsi23
veterán

Problem solved, zárható. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#111041) Mágus2 válasza tomcsi23 (#111040) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ja múgy megvette végre a haver a 200 lovas 2.0TFSI B6 passatot. Lusta, mint a disznó. :D

[ Szerkesztve ]

(#111042) MunezXBK válasza lenko (#111035) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tölt az tovább is. De amúgy is 2 hsz-ben 2 különböző fordulatot adtál meg.

(#111043) lenko válasza tomcsi23 (#111040) üzenetére


lenko
aktív tag

Akinek mindegy, hogy 8,5-et vagy 18,5-et eszik így igen.
De ez pont az arany középút motor, és nem kerreg ;]

Volkswagen Golf IV 2.3 V5 170LE hang

Az embereknek fáj az igazság!

(#111044) lenko válasza MunezXBK (#111042) üzenetére


lenko
aktív tag

Mert a 3e-t érzésre írtam, a 4e meg nyers adat.

Az embereknek fáj az igazság!

(#111045) Morris válasza Mágus2 (#111041) üzenetére


Morris
veterán

Akkor olyat se veszünk! :D

(#111046) tomcsi23 válasza Mágus2 (#111041) üzenetére


tomcsi23
veterán

Persze, rendes motor kéne már ahhoz a bódéhoz. Mondjuk nem is ez a baj, hanem hogy ennek ellenére még keménykednek is (mondjuk a kormos verziók még jobban). ;]

#111043) lenko: emlékeim szerint az nem egy túlságosan ajánlott motor, de közelebbről nem ismerem.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#111047) lenko válasza Mágus2 (#111041) üzenetére


lenko
aktív tag

1520kg, picivel jobb mint az enyém perpill gyári adat szerint, de jövőre kap chipet, és akkor kb. egál lesz :))

Az embereknek fáj az igazság!

(#111048) lenko válasza tomcsi23 (#111046) üzenetére


lenko
aktív tag

Nincs ezzel semmi probléma, normálisan kell szervizelni, aztán ennyi.
Láncos motor, most volt vezérlés csere biztos ami biztos. Olajat 8e-után lecserélem. Hidegen sosem nyomom. Max 2e-s fordulat 1/3 gázzal. Ha a vízhő eléri a 90et, még akkor is várok 2-3km-t, mert az olaj ekkor még épphogy 50.
Egyébként hamar bemelegszik, állítólag hengerfejes tud lenni, a nagy hőtermeléstől, de ez sem nálam lesz, most van benne 142e legkésőbb 250nél úgy is eladom. Amúgy meg hosszú az egyes, és a kettes. 1-es be 60ig megy 2-be 100-105körül. Egy jó nyári gumival pont leviszi az útra az egész erőt, nem kell gépészkedni, mint egy dízellel a nagy nyomaték miatt. Ezért is könnyű kilőni vele.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#111049) brumi1024 válasza -v- (#111039) üzenetére


brumi1024
veterán

Kell a nyavajának a turbó, valami jó kis 4.2/5/6 literes szívó. Van nyomaték, megy ha rálépek a gázra, és rendes hangja van. Ja és nem problémázom, sőt egyenesen örülök nemi ha városban kilencet eszik. ;]

Footy: ~60k km alatt eddig kétszer kellett utántölteni a BMW-ben, mindkétszer otthon csináltuk (pedig van service inclusive, talán erre is vonatkozik). Mondjuk a tanksapka mellett van a nyílás, de rá kell csavarni a flakont, így nehéz mellétölteni.

Mágus2: Nem Golf IV-et írt?

[ Szerkesztve ]

(#111050) Mágus2 válasza lenko (#111048) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

De milyen autód van?Csak motort írtál.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.