Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
Most valami feltűnt, a Tankszellőztető halkabban kattog mint régen.
Odarakom a fülem valamikor semmi, aztán kattog.
De fele olyan hangosan mint régen.
Régen úgy kattogott hogy elnyomta a motorzajt.
Most nem.
Vagy tud hangosabban is? [link]
[ Szerkesztve ]
hdman
őstag
Mágus, ma voltam ujrachippeltetni a vasat, nyáron kiprobalhatod ez egy fokkal combosabb
Sopron city :)
Mágus2
Közösségépítő
Van M8, M10, de van 6-os és 8as imbusz is. Attól függ, milyen motor, melyik váltó.
fgabor87
tag
Jó lett.
Volt valami jele, hogy valami nem ok, vagy csak kiszúrtad, mikor nézegetted a motorteret?
Amúgy van ezzel valami karbantartási feladat? Jelenleg ~100e km van a kocsiban.
K Norbi
addikt
Semmi jele, csak kiszúrtam.
Karbantartani? Szerintem nincs.
Mennyi vót?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rob210
nagyúr
110 le 2001 asv
[ Szerkesztve ]
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Nekem ott 6-os imbuszra volt csavar. Jól bele kell kalapálni a bitet, mert ha nincs teljesen benne, megfordul benne, akkor rakeféltél.
[ Szerkesztve ]
mario1012
tag
Sziasztok,
Van egy ,,kis" probléma az autóval, (VW Passat 2002, 1.9 PDTDI, 96kw, AVF) mégpedig a következő, tegnapi nap folyamán reggel elmentem vele, letettem, lezártam és ahogy nyitottam volna ki központival az autót, a jobb első ajtóm nem nyílt ki a távról. Ilyen már fordult elő, teljesen véletlenszerűen és ritkán. Akkor lezárás és nyitás megoldotta a problémát vagy ha nem kellett rögtön nyitnom és észrevettem belső nyitás gombbal ki tudtam nyitni. Azonban most erre nem is reagál, nem tudom belső kilinccsel sem nyitni, azonnal visszaugrik a pöcök, ahogy elengedem és zárt állapotban marad.
Mi lehet erre a megoldás? Zár szerkezet csere? Egyáltalán, hogy lehet most kinyitni az ajtót szereléshez?
rob210
nagyúr
Ütve csavarozóval, vagy ütve csavarhúzóval járok jobban?
Ezt ugye amikor kalapálom akkor közben egy egy negyedet fordít, de gondolom nem kell bemutatnom.
Renault power
K Norbi
addikt
Bezárt állapotban kemény dió szétszedni.
És sokszor elkerülhetetlen a barmolás.
Én azt mondom kicsit várj 1-2 hét amíg ki nem nyílik magától.
Aztán szerelő.
c00per
tag
Anno volt nekunk Beta-ba ilyen cucc.Zsiguli ajto levetelere vette az oregem egy rossz orosz csavarhuzo helyett.Masodik utesnel eltort a csillagfeju bit egyebkent attol fuggetlenul nagyon jo kis talalmany
rob210
nagyúr
Igen mert ehhez speciális fejek valók, nem lehet akármit beletenni, iszonyat erőt tud amikor rendesen odasomsz neki.
Én a berohadt féltengely anyákat szoktam ezzel megnyitni, amit az ütve csavarozó is csak kattogtat de meg se nyikkan.
Molibdén fejekkel nincs baj, az nem törik el
Renault power
c00per
tag
Sajnos a hozza adott "specialisan leedzett" bit tort el.Pont ez volt a legszomorubb az egeszben
mario1012
tag
Köszi, igen sajnos én is így gondolom. Nem létszükséglet szerencsére a jobb oldali ajtó, nagyrészt egyedül használom, csak zavar. Mindenképp szerelő lesz belőle, nem állnék neki ilyennek semmiképp. Remélem meggondolja magát és kinyílik.
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem fér oda be. Útban van a stabilizátor, váltó, szervó. Két 1/2 es hosszabbító meg egy adapter kell a hatos imbuszhoz a vezető oldalra. Az utas oldalit csak rövid imbus, közepes racsni kombóval lehet szerelni.
Mágus2
Közösségépítő
Szia!
Jobb A oszlop tövéből a műanyag elemet leveszed belül, ott vanak az ajtó kábelkötegének csatlakozói. Kicsit meg kell mozgatni a kábelt ahol bemegy az átvezetőbe, ez valahol a kesztyűtartó magasságàban van, közben nyitogatni távkapcsolóval. Amint kinyílik, kihúzod a csatlakozókat, kinyitod az ajtót. Innen már könnyű lesz megkeresni hol van megtörve.
[ Szerkesztve ]
mario1012
tag
Köszönöm a segítséget, így legalább el tudok indulni ezen az úton a hibakeresésben.
Mágus2
Közösségépítő
A gumi átvezetőben lesz megtörve a kábel, vagy a zárban van gebasz, valamelyik forrasztás elengedett. Ha sehogyan nem nyílik, akkor bizony roncsolás nélkül nehéz lesz kinyitni. Ha nem haladsz vele sehová, hozd el valamelyik hétvégén, kinyitom, de akkor pótzárat is hozzál.
[ Szerkesztve ]
hdman
őstag
Ketten voltunk, így volt 10% kedvezmény. 72 ezer magyar pengő.
Sopron city :)
rob210
nagyúr
Köszi.
Renault power
Gyula84
veterán
köszi az a baj hogy sport futómű van a kocsi alatt és nem szeretik a lengőkarnál ezt megjegyezni
más: belső csukló mennyire mozoghat?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
rob210
nagyúr
Tengelyirányban sokat más irányban szinte semmit.
Renault power
zsoltl
csendes tag
Sziasztok!
Eddig csak read-only voltam, de most nem boldogulok.
Passat B6 2008 bajom van. Tegnap a jobb oldali biztosítéktáblában mellényúltam és nem vettem észre, hogy gyújtáson van a kocsi. Kihúztam egy biztosítékot és azóta ez a hiba van:
01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
No or incorrect Basic Settings / Adaptaion - MIL on
Villog a műszerfalon baloldalt a sárga áthúzott P betű.
Végig olvastam amit a rosstech WIKI írt de az nem jó. ( http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Parking_Brake#Longitudinal_Acceleration_Sensor_.28G251.29 ) Azt írja, hogy lépjek be a 20-as csatornába de ez nekem nincs.
A kézifék működik egyébként működik, de nem old ki magától és az Auto Hold sem használható
Megköszönném ha tudna valaki segíteni.
Üdv
Zsolt
Mágus2
Közösségépítő
A parkolófék vezérlőjéből van a hibakód?
zsoltl
csendes tag
Igen abban jelent meg a hibakód. Ha törlöm azonnal visszajön
ZS
Mágus2
Közösségépítő
G251 az abs modul egyik érzékelője, előbb ott kell feltanítani. Mennyire vagy jártas vcds-ben? Meg tudod oldani, ha leírom, mit kell?
zsoltl
csendes tag
ha leírod akkor szerintem meg tudom oldani. Legfeljebb kérdezek még ha nem gon.
Előre is nagyon köszönöm
ZS
Mágus2
Közösségépítő
Menj ki egy egyenes szakaszra az autóval, ahol nem akadályozod a forgalmat. Állítsd le, csatlakoztasd a diagot és indítsd be, Tekerd el a kormányt koppig jobbra, majd koppig balra majd vissza egyenesbe. Menj egyenesen egy kicsit max 20 kilométer per óra sebességgel, közben ellenőrizd, hogy emikor egyenesen megy az autó, teljesen egyenesen van-e a kormány. Ha esz teljesül, állj meg és ne nyúlj a kormányhoz, hagyd egyenesen, ahogy volt, mikor mentél vele. Motor jár, kormányt nem szabad mozdítani.
ABS modul, mért értékek, 004-es csoport 4. ablak -1,5 és +1,5 m/s között kell hogy legyen.
parkolófék modul alap beállítás(basic settings) 020-as csoport Start, vagy a legördülő menüből kiválasztod a G251 -hez tartozó sort és start meg kell ott is jelennie, amit az ABS modulban láttál.
HA mutatja az értéket, vissza, kilépsz az alapbeállításokból és visszamész az ABS modulba.
Ha mindent jól csináltál, most a mért értékekbem -2,5 és +2,5 közötti értéket kell látnod és eltűnt a hibakód magától.
[ Szerkesztve ]
zsoltl
csendes tag
Köszönöm, megcsinálom délután.
De van egy bajom
parkolófék modul alap beállítás(basic settings) 020-as csoport Start, vagy a legördülő menüből kiválasztod a G251 -hez tartozó sort és start meg kell ott is jelennie, amit az ABS modulban láttál.
Nekem ez a 20-as csoport nem elérhető. A rosstech-en is volt egy hivatkozás erre a csoportra és ott akadtam el.
Üdv
ZS
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ezen nem lehet mit nem érteni. Csatlakozol a parkolófékhez, rákattintasz a basic settings gombra, beírod a gorup alá: 020 és felül van egy on/off/next vagy start gomb, arra kattintasz.
Nem elérhető a 20-as csoport, míg az abs vezérlőben nem tanult fel a szenzor, ahhoz kell a kormányt tekergetni és egyenesen menni...
Ha követed az utasításokat sorban, akkor menni fog.
[ Szerkesztve ]
zsoltl
csendes tag
OK.
Kösz mégegyszer. Ha jól értem a 20-as csoport akkor lesz meg ha az abs-ben feltanult.
Üdv ZS
Gabady
aktív tag
Helló,
Sógor Touranja elég lomha, utóbbi időbe az alapjárat is elkezdett buziskodni. BXE motorkódos, 1.9 PDTDI. Kezdődött azzal, hogy gépre tettük, légtömegmérő szar volt, amit aztán ki is cseréltünk. Egy fokkal jobb lett, de még mindig nem az igazi, hibakód nincs, de még mindig szar.
Merre keressünk ? EGR csekkre és tisztításra gondolok, de ez ennyire befolyásolhatná ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
Mágus2
Közösségépítő
Log kell. 003/010/011 csoportok 1500-tól 4000-ig padlügázon 4.-ben.
Gabady
aktív tag
A VCDS Lite-vel is menni fog ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
Mágus2
Közösségépítő
Azt nem tudom, de szerintem tud logot.
c00per
tag
Magus egy kerdes lenne.
VW Passat 1.9tdi 101le le kell venni az olajteknot.Ennel a gepnel is utban lesz a bolcso?
mmdms
addikt
Köszi szépen, így megtaláltam a cikkszámot is: 028 103 509.
Most ott vagyok meglőve, hogy 2016 óta nem gyártják, se unixba se bárdiba se kovácsautónál nem maradt raktáron. Nem lehet beszerezni. Esetleg valami tipped van arra, mivel lehetne helyettesíteni?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Mágus2
Közösségépítő
Ha van nekik rendelj egy raklappal, a unix, bárdi, kovács autó megveszi...
c00per Megemeled a hajtóművet, vagy 5 centivel lejjebb engeded a bölcsőt. Maradhat a csavar végén, nem kell teljesen levenni.
[ Szerkesztve ]
pepucs
tag
Update: Máj 10-én elvittem a srácnak aki generálozta. Körbe fújta a szívósort nála nem fulladt le ezért a szívósort se szedte szét. Szerinte nem fals levegő. Kicserélte a MAP szenzort és a hőfokjeladót (VCDS-ben korábban mind 2 normális értéket mutatott). Továbbra is ugrál az alapjárat és konkrétan megmondta, hogy nem tudja miért de max próbálkozik, ma pl új BERU trafót rendelt bele hátha.
Amikor alkatrész csere-bere megy de igazából nem lesz jó egyiktől se akkor az anyagi oldalát hogyan szokás rendezni?
Azóta rossz amióta generálózva lett és már kb az összes szenzor ki lett cserélve a kocsiba és továbbra is szegény keverék ugráló alapjárat. A sok próbálgatás a felújítással együtt meg már a diák fizut elég keményen megviseli.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
zsoltl
csendes tag
c00per
tag
Rendben,koszonom!
Motion_Blur
félisten
tibbike01
őstag
Milyen motorral?
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
1.2T - az erőművész
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
mario1012
tag
Köszi, holnap vagy holnapután megnézem a kábelhibát. Ha nem megy vagy nem az a probléma akkor majd kereslek és egyeztetünk egy időpontot.
MunezXBK
nagyúr
Majdnem ennyit írt az 1.4TSI is a 240-es pályázás után.
Ja, nem.
Motion_Blur
félisten
15,2 inkáb nem?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
gubabela
senior tag
L1ZRRR
senior tag
Reszecskeszuros mar a tied, nem?
Itt is megemeli az orajelet, ha general? vagy valami jel hogy ne maradjon felbe.?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.