Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#168351) kleinguru válasza MunezXBK (#168348) üzenetére


kleinguru
addikt

Akkor most mégis lehet ragasztani, vagy példány függő?

Tudom szaki megmondja... de van, aki azt allítja, hogy nem.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#168352) MunezXBK válasza kleinguru (#168351) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Lehet, csak nem éri meg. Bontottal jobban jársz.

(#168353) kleinguru válasza MunezXBK (#168352) üzenetére


kleinguru
addikt

Igen és a bonott meddig fogja bírni?

El kellene adnom inkább, ahogy van.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#168354) fgabor87 válasza kleinguru (#168343) üzenetére


fgabor87
tag

Teljes belső tér átépítést is vállalnak, szóval tudnak kárpitozni. Referencia munkáikat nézd meg.
Én 1 hét múlva viszek hozzájuk egy 6-os Golf-ot, vezető oldali ülés részleges kárpitcsere full gyárival, kormány és váltó újrabőrözés gyári bőrrel, kp zár átprogramozás.

(#168355) Vassili


Vassili
tag

Hali
Ezt a két hibakódot írja a climatronic és persze nincs klímám :D Ezekkel mi a teendőm? Nyilván töltetni kellene, de jó lenne ha benne is maradna a gáz.
1: Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open
2: A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open, *22.1 (see below)

(#168356) kleinguru válasza fgabor87 (#168354) üzenetére


kleinguru
addikt

Ha szabad tudni (akár privátban is), akkor mekkora árajánltot kaptál erre és mit jelent a részleges?

[ Szerkesztve ]

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#168357) bul07 válasza Mágus2 (#168043) üzenetére


bul07
nagyúr

Köszönöm még 1x neked és mindenkinek a szűrő cserével kapcsolatos információkat

Megvolt a csere minden úgy csináltam ahogy te és mások mondtátok

Beindult nem dadogott, mentem vele pár kört olyan 200m eddig oké, de majd elválik

Szűrős fórumba részletesebben leírtam és képeket is tettem be érdemes ránézni
Mindenképpen le kell szívni a maradék gázolajat

Tecneco szűrő volt benne amúgy :DDD

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#168358) mobileman


mobileman
aktív tag

Sziasztok,

Van 2 problémám, az alany Seat Altea 1.6

Az egyik, hogy valami k'vára leszívja az akkut, ha nem veszem le a sarut éjszakára, reggelre nem indul a kocsi. Nem, nincs riasztó benne, se nem marad égve a lámpa..Gyújtáskapcsoló is új, biztik, relék átnézve..

A másik meg emez lenne:

[link]

Mindkét dolog külön külön probléma, az első állítólag nem kap folyamatos plusz- t a műszerfal....

[ Szerkesztve ]

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168359) Clain


Clain
tag

Sziasztok,

Nem tudom, volt-e már kérdés, de van valakinek információja arról,hogy mikor fognak kidobni új Passat-ot?

(#168360) molnarpeter válasza Clain (#168359) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Még hamvas a B8.5 az új emissziós értékek miatt, talán 2021 :F

[ Szerkesztve ]

(#168361) bul07 válasza mobileman (#168358) üzenetére


bul07
nagyúr

Sok saru leszedés tud ám elektronikus hibákat is előidézni

Öcsém Kia Ceed(2007), kivette az aksit elvitte mást bikázni, mikkor visszaszerelte nem működött az üzemanyag jelzés, és a hőfok is néha igen néha nem

Kia szerviz, a szerviz tulaja a saját kocsijából átrakta az óracsoportot és működött minden

Az akku ki be szerelése tönkre vágta az óracsoportot, csere használtan volt 55e Ft rendesen papírozva az őrállás is visszaállítva eredetire

Ha van utólagos elektromos beszerelés akkor egyenként mindet kikötni közben az akkumulátornál mérni(erősítő, rádió,)

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#168362) MunezXBK válasza bul07 (#168361) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mikor, 1 k.

(#168363) bul07 válasza MunezXBK (#168362) üzenetére


bul07
nagyúr

Was?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#168364) Clain válasza molnarpeter (#168360) üzenetére


Clain
tag

Ezek szerint marad még egy ideig a B8 ?

(#168365) mobileman válasza bul07 (#168361) üzenetére


mobileman
aktív tag

Nincs semmi utólagos beszerelés... Már régebben is feltűnt, ha mondjuk 1-2 napig nem használom a kocsit, akkor leszívta az akkut. Napi használatnál nincs gond.
Ami a műszercsoportot illeti, az több éve fenálló hiba, nem most jött elő...Összkm számláló megmarad, a többi viszont gyújtás levétel után nullázódik mindig.

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168366) molnarpeter válasza Clain (#168364) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A4-et is csak faceliftelték megint, szerintem vissza kell hozni az E6d fejlesztéseket a jelenlegi platformoknak :)

(#168367) MunezXBK válasza bul07 (#168363) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mikkor :N mikor :K

(#168368) K Norbi válasza mobileman (#168365) üzenetére


K Norbi
addikt

Helló itt a megoldás [link]

Multival ki kell mérni

(#168369) mobileman válasza K Norbi (#168368) üzenetére


mobileman
aktív tag

Az lesz a holnapi programom... Bár eddig nem zavart, a műszerfal elfelejtődés, de az akku már gáz...

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168370) DJ. Ru$y válasza mobileman (#168365) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Csak, mint amatőr kérdezem. Nem lehet, hogy kuka az aksi és töltés nélkül már úgy érzi az elektronika, hogy nincs az aksiban elég delej, ezért elfelejti a beállításokat?

Próbálj meg kölcsönkérni egy aksit valakitől tesztre. Milyen idős az aksid?

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#168371) basel00


basel00
tag

hello

tudnátok ajánlani 2008-s passathoz utángyártott tolató kamerát illetve előre hátra tolató szenzort

kösszi

(#168372) molnarpeter válasza basel00 (#168371) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Radar bontottan lenne célszerű szerintem, kamera meg fejegység függvényében.

(#168373) mobileman válasza DJ. Ru$y (#168370) üzenetére


mobileman
aktív tag

Talán 2 éves az akku, a kocsi néha néha ki volt vonva fél-fél évre ideiglenesen...De azért kapott indítást, motor járatást, akku szárazon télen, nem a kocsiban..Tuti, hogy nem az akku a rossz, van rajta egy mutató, zöldben van, good állapot.

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168374) MunezXBK válasza mobileman (#168373) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Azért csak próbáld ki másik akksival is. ;)

(#168375) basel00 válasza molnarpeter (#168372) üzenetére


basel00
tag

rcd330 fejegységem van

(#168376) macilaci78 válasza DJ. Ru$y (#168370) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Azért az fura lenne, ha indítózni még lehetne az akkuval, de a műszeregység memóriájához már le lenne gatyásodva. :D

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#168377) rob210 válasza mobileman (#168358) üzenetére


rob210
nagyúr

Kéne neked egy jó elektromos szaki.
Lehet testprobléma is, kábelkorbács, gyújtáskapcsoló (olvastam, hogy új) illetve a legrosszabb a fedcomp. Ezt mind méregetni kell. Rengeteg idő mire kiderül ilyen hibát én mindig az elektrobuherátorhoz küldök, nincs hozzá türelmem.

Renault power

(#168378) Attix82 válasza mobileman (#168358) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Ampermérőt kösd be az akkuhoz, mennyit vesz fel. Szépen egyesével kiveszed a biztosítékokat, és meglesz a hiba.

Szerk: jah már írták bocsi.

[ Szerkesztve ]

(#168379) mirci18


mirci18
addikt

Sziasztok.
4-ik generációs 2003 as Volkswagen Polo-ba bal oldali hangszóró rácsot keresek mint ami a képen van tudtok ebben segíteni?

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#168380) Lacess válasza mirci18 (#168379) üzenetére


Lacess
tag

Szia!

Ilyen alkatrészért leginkább a közeli autóbontót lehet ajánlani. A legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldás. Esetleg Arckönyves csoportokat amelyek a típussal foglalkoznak.
Sajnos nem kizárt, hogy csak ajtókárpittal együtt lesz kapható.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#168381) mobileman válasza mobileman (#168373) üzenetére


mobileman
aktív tag

Jelentem, a műszercsoport kitűnő lett, már nem felejt, a leszívást meg megnézem egyelőre egy másik akkuval...biztosíték- ampermérő kombó nem mutatott változást.

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168382) 1stVikman válasza mobileman (#168381) üzenetére


1stVikman
senior tag

És elárulod mi volt a baj?

(#168383) mobileman válasza 1stVikman (#168382) üzenetére


mobileman
aktív tag

Hiányzott a folyamatos pozítív csatolás...Valahol szakadt a vezeték, no nesze kerülés, oszt jó lett...

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#168384) mirci18 válasza Lacess (#168380) üzenetére


mirci18
addikt

Köszönöm a választ.
Remélem hogy nem így lesz.
Csak lehet külön kapni.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#168385) JHONNY 79


JHONNY 79
aktív tag

Srácok, elmesélem a történetem, hátha segítség lesz valakinek.
Az alany Skoda Octavia III 1.4 TSI CHPA motorkód. A hiba: álló helyzetben járó motornál morgó hang a váltó felől, de benyomott kuplungnál megszűnik a zaj. Volt még hirtelen gyorsításkor egy csúnya, lefújószelep hang, mintha a turbó kifúlyna, de hibakód nincs. Ezt tetézte balra kanyarodáskor egy szintén búgó hang. Az autót nemrég vettem, gondoltam nyelestengelycsapágy és váltóhibás...Elvittem pékhez, aki azt mondta valszeg kezdődő kettőstömegű lendkerék a zaj forrása, valaki pedig váltó javítást javasolt. Ezután ajánlottak egy egy márkaszervízben dolgozó szerelőt, aki rögtön megállapította, hogy a zaj forrása a kuplungtárcsa, le van szakadva az agy rész a tárcsáról, illetve a kanyarodáskori búgó hangot a váltótartó bak okozza. Kettőstömegű ebben a motorban nincs. Oké, kételkedve, de múlt héten átadtam az autót, kicserélte a bakot és a kuplongot és a hiba megszűnt. Szóval, ha valakinek hasonló problémája adódna, ne szedesse szét rögtön a váltót. Sajnos tipushiba ezeknél a motoroknál a kuplungtárcsa szétesése, illetve a váltótartó bak sem lett az igazi, kilágyul a gumi és zajt okoz kanyarodáskor.

(#168386) vargalex


vargalex
félisten

Sziasztok!

Ki milyen, viszonylag olcsó, de bevált fejegységet ajánlana 2005-ös Superb-be? Kínai rendelés természetesen nem gond. Leginkább 2 dinesben gondolkodom. Skoda Symphony-t váltana, a rádió is fontos. Jó lenne bluetooth, SD foglalat, esetleg usb, GPS.

Alex

(#168387) MunezXBK válasza vargalex (#168386) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

RCD330.

(#168388) vargalex válasza MunezXBK (#168387) üzenetére


vargalex
félisten

Az fog rendesen működni? Nem csak a későbbi, Canbus-os rendszerekkel megy?

Alex

(#168389) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Sziasztok!

Egy alig egy éves Seat Leonnál mennyire természetes az olajfogyasztás? :U 122 lovas 1.4 TSI, CZC motorkód, ~12e kilométernél került hozzám másfél hónappal ezelőtt, most tart ~16e kilométernél. Mikor megkaptam, akkor kb. fél és háromnegyed között lehetett a nívópálcán az olaj, tegnap kb. negyedénél volt csak. Nem taposom neki túlzottan, viszont viszonylag sok a pályázás (130-as tempó).

A másik furcsaság, hogy hidegindítás után néhány másodpercig van egy vinnyogó hangja valaminek (hasonló a Focvic által korábban linkelt videóban hallható hanghoz). Lehetséges, hogy természetes lenne (mivel minden hidegindításnál hallani és nem túlzottan változott az intenzitása)?

[ Szerkesztve ]

(#168390) zoo8800 válasza BigBlackDog (#168389) üzenetére


zoo8800
veterán

Szintén CZC motoros kocsim van.

1, Annyit nem megyek egy olajjal, de legutóbb 12.000 km alatt nem kellett utántölteni. Max fél deci / 1000 km lehet a fogyás, szerintem belefér.
2, Nekem is vinnyog hidegindítás után 1-2 mp-t, és 4 másik ilyen autón is hallottam már. Elég szar hang, de szerintem ez ilyen.

rip and tear, until it is done

(#168391) BigBlackDog válasza zoo8800 (#168390) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:R Köszönöm a gyors választ. Akkor a hanggal kapcsolatban megnyugodtam, nem alattam fog szétesni. :D Mondjuk még így is érdekes, hogy mi a fene tud így nyávogni...

Az olajfogyasztás kicsit aggaszt, valószínűleg utánaérdeklődök, hogy ilyenkor hogyan-miként lehetne pótolni a hiányt (flottás vas). Viszont esélyes ezek szerint, hogy foglalkoznom kell vele, mivel tudomásom szerint a nagyszerű gyári ajánlást kell tartani (30e km/2 év csereintervallum).

(#168392) Mágus2 válasza BigBlackDog (#168391) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem kell, csak lehet. A gyári ajánlás csak akkor áll, ha ideális környezetben fut az autó. Mondjuk a városi forgalom messze van az ideálistól. Nagyon max 15000km vagy egy évre rövidíteném a csere intervallumot. Akkor kezdi csipegetni, ha elhasználódott az olaj. Szerintem már most is cserés. Az már csak csendben jegyzem meg, hogy csak városi forgalomban inkább 10k km legyen a periódus, mert utána már nem ken rendesen, sok benne a benzin. Sok volt a panasz a városi szaladgálósokra, hogy növekszik az olajszint. Aztán pályán hirtelen elpárolgott belőle a benzin és hiányzott egy liter olaj.

[ Szerkesztve ]

(#168393) BigBlackDog válasza Mágus2 (#168392) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:R Köszi a választ, saját autó esetén már cseréltem volna rég. Kíváncsi vagyok, hogy a flottások mit fognak mondani rá. Egyébként a multimédiás csodában lévő szerviz menüpont alatt látható, szervizig hátralévő kilométer és napszám fix, vagy valamennyire használattól is függ? Nálam elég kevés a városozás, inkább csak pályán és országúton használom, de szerintem az előző tulaj is ingázhatott vele többnyire (átlagsebességből ítélve).

(#168394) zoo8800 válasza BigBlackDog (#168393) üzenetére


zoo8800
veterán

Nekem betonfix a számláló. Vagy csak ideális körülmények közt használom a kocsit, de nem hiszem :D

rip and tear, until it is done

(#168395) Mágus2 válasza BigBlackDog (#168393) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kódolás, beállítás kérdése. Lehet fix és változó is. Szerintem fixre van állítva.

(#168396) BigBlackDog válasza zoo8800 (#168394) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+ (#168395) Mágus2: :R Akkor valószínűleg fix lesz, mivel a napok eléggé lassan akarnak csökkenni.

Viszont, mint ahogy megtudtam, természetes ezeknél, hogy kicsit csipegetik az olajat. Szóval, ha majd leért a nívó aljára, utána kéne töltenem valami 5W-30-al (ennél pontosabb specifikációt nem mondtak, hiába kérdeztem, jóleszazúgy). Szóval mire kéne figyelni olajválasztásnál? Elég, ha a VW 504.00/507.00 jóváhagyás megvan?

(#168397) zoo8800 válasza BigBlackDog (#168396) üzenetére


zoo8800
veterán

Én nem várnám meg, amíg leér az olajszint a minimumra.
VW 504.00-es olajjal utántölteném, Castrol, Motul, LM, stb. Van olajos topik is, ott szoktak adatlapot elemezgetni.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#168398) tomszli11


tomszli11
tag

Sziasztok!

Ebay-ről vásárolnáltok Skoda Fabia-hoz váltó gombot/ szoknyát?
1. opció
2. opció

A válaszokat előre is köszönöm.

(#168399) BigBlackDog válasza zoo8800 (#168397) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Elvileg az "iránymutatás" az, hogy ha bármi különleges (olaj, szerviz) kell az autónak, azt majd jelezni fogja a kijelzőn (és ez a mérvadó), addig nem kell hozzá nyúlni. Nem vagyok biztos benne, de egyáltlán kiírja egy 2018-as Leon, ha alacsony a motorolajszint (mármint, ha nem kritikusan alacsony, ahol már a motor is károsodik, hanem csak a nívó aljához ért)?

[ Szerkesztve ]

(#168400) zoo8800 válasza BigBlackDog (#168399) üzenetére


zoo8800
veterán

Fizikailag van egy jeladó a kádban, de nem tudom, hogy mit mér. A nívópálca alapján szoktam nézni a szintet, egyéb módon nekem nem jelzi, hogy mennyi olaj van benne (ha kevés lenne az olaj, lehet jelezné)

rip and tear, until it is done

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.