Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] Irány Japán!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni (Seat Toledo 1M 2003 1.9 tdi asv 110le)
Azt tapasztalom mostanában, hogy reggelente az autó indulás után teljesen párás. Klíma bekapcs, pára eltűnik, várok még, klíma kikapcs, 10 másodperc alatt tiszta pára az autó.
Egész télen nem volt párás egyáltalán az autó (nem ment a klíma), mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt elkerülni? Korábbi években nem volt ebből probléma.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
molnarpeter
nagyúr
Van tetőablak?
Nincs.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Lacess
tag
Legutolsó gázolajszűrő-cserénél megvettem a Purfluxot. Gondoltam adjunk neki egy esélyt, mivel még mindig vannak bubik a csőben, de nem mindig.
A "T"-szelep szépen bele ment, ez tény, bár nem hinném hogy szebben mint a MANN-ba. Ez után jött egy kis meglepi. A szűrő átmérője kisebb mint a MANN vagy a Mahle szűrőé. Nem lehetett beszorítani a helyére, a csavarról elfogyott a menet, a szűrő meg lecsúszott a szerkezetben. Mondom ilyen a mesében sincs.
Jó, akkor metsszünk menetet még a csavarra. Persze pont az a menetmetsző van már halálán, asszem 6-os. Vasárnap délután volt, kandácsolni nem akartam, haver műhelyében csináltuk otthontól 120km-re. Akkor ismerős esztergályost -akinek biztosan van jó menetmetszője- kirángattuk a vasárnapi meccs elől, szó szerint mackónadrágban sörrel a kézben jött ki. Mivel pont félidő volt, megcsinálta a hosszabb menetet a csavarra és most így áll meg a Purflux a helyén.
Asszem a következő ismét MANN lesz, bár így már lehetne Purflux is...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Csabadi
tag
Néztem és ha le van húzva a csatlakozó, nem ejti be a fordulatot plusz a pillanatnyi fogyasztás is üzemmelegen indítás után egyből 0.7-0.8 eddig indítás kor 1.1 majd mikor bejti a fordulatot 1.3-1.5 szokott lenni, hidegen meg több és onnan számol vissza. A KÉRDÉS AZ HOGY MÉRT MEGY A GENERÁTOR MAXXIMUM TERHELESEN?HIDEGEN/MELEGEN.. Mertem az akku nyugalmi feszültséget indítás előtt, hidegen 12.5v
Mágus2
Közösségépítő
Generátor, kábel vagy akku probléma. Nincs ingyen menet, végig kell nézni mindent.
[ Szerkesztve ]
golfvariant
aktív tag
Egy 3 éves 19ezret futott 1.4 TSI-nél mennxire elfogadható a 2dl olajfogyasztás kb 5500km-re(1 éve volt olajcserén)? Főleg pályás használat?
Attix82
őstag
De ezt miből gondolod? Alapjáraton mérted a töltést ? Ha rákapcsolsz kb mindent (lámpák, belső venti maxon) mennyi a töltésed?
Csabadi
tag
Köszönök mindent, végig nézem 7végen, viszont mondtál csatlakozást a generátor két vékony vezetekeről, valahol középtájt. Viszont nem találom hol lenne, néztem de bemegy a kötegbe a két vékony vezetek. A generátor vastag vezetékénél láttam vékony vezetéket ami az önindítóra megy és ott van is csatlakozás a köteghez középen, de ennyi
c00per
tag
A4 2.0tdi brd 170le
Ma olajcsere van.Leszedtem a cooler csoveit, illetve a levegocsovet takaritasra.Sajnos olajos volt a ket cooler cso.Nem tudom mennyire termeszetes, de gondolom nem az.Ezutan vettem le a levegocsovet a turborol megnezni akkor mi a szitu
Sajnos elkonyveltem log a turbo tengelye le-fel iranyban.
Meddig erdemes huzni a cseret vagy s.o.s. erdemes? mennyire szamoljak, ha felujitjak? Ha veszek ebay-rol kozepreszt, nehez itthon kicserelni?
Csabadi
tag
Akku reggel első indítás előtt lett mérve (nyugalmi állapotban 12.5v. Indítás után 14.4v ha meleg a kocsi 14-14.2v ha minden "is"be van kapcsolva akkor erről már volt szó régebben 13.5-13.7v esik be alapjáraton.A terhelés meg vcds segítségével néztem. Minden ki kapcsolva és üzemmelegen állapotban 99.6%megy a generátor. Annak ellenére, hogy új forgóresz, csapágy, új kefek... Fesszabalyzón maradt a régi csak be lett forrasztva a két kefe
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Ez a cikkszámú motortér kábelköteg van a kocsimba
3B1971072CC
[ Szerkesztve ]
Attix82
őstag
Milyen autó ez?
bul07
nagyúr
És mivel lett mérve, multiméter nem jó
Terheléses műszerrel kellene, valami ilyennel [link]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Csabadi
tag
Csak a feszültség lett megmérve.. Multiméterrel.Viszont el is felejtettem voltam gumisnál ott néztük valami akku tesztre, be kell írni az akku adatait és ott elvileg azt írta ki a kütyü hogy jo
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Mágus2
Közösségépítő
Mindegyik turbós autónál van olaj a nyomás csövekben. A lógás sem vészes, amíg csak radiális és nem axiális. Ami azt jelenti, mozoghat kicsit a tengelyre merőlegesen, de a tengelyre párhuzamosan ható erőknek ellen kell állnia. Konyhanyelven fel és le mozoghat, de ki és be nem.
Csabadi Tegnap este nézegettem a bekötési rajzot, ott mutat egy T2b csatlakozót, T2b/1 a D+ és T2b/2 a DF szál. Hogy hol van ez a csatlakozó, az nincs benne. Keresztmotorosnál az indítümotor felett van tartója, de hosszmotornál ez a rész elvileg az üzemanyagszűrő alatt van valahol. Lehet nálad nincs is, de akkor nem értem miért volt rajta az elektromos rajzon.
[ Szerkesztve ]
Az első, nullkilométeres 1.4 TSI-m bekapott egy litert az első 10 ezer km-en. A későbbi kb. 5 decit kért 15 K km alatt.
Szerintem nem érdemes aggódnod.
(#167819) Motion_Blur válasza golfvariant (#167807) üzenetére
Motion_Blur
félisten
Meddig szoktad forgatni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
i-sti
senior tag
Ti nem fojtáson jártok?
Novum Forum Siculorum
Mágus2
Közösségépítő
Tiltáson...
Motion_Blur
félisten
Alapjárat alatt, csak kuplunggal
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#167823) golfvariant válasza Motion_Blur (#167819) üzenetére
golfvariant
aktív tag
3000-3500 körül max
i-sti
senior tag
(#167823) golfvariant: Hűtőfolyadék milyen? Alacsony fordulaton mennyit mész? Honnan szoktad nyomni a padlót? Hideg motorral/olajjal hogy tolod neki? Hegyi csapatás után adsz időt a turbónak "lehűlni"?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Csabadi
tag
Nem tudom 7 végén megnézem, viszont most bekapcsoltam mindent 2xülesfütes,lampa,refi,hatso ablak klíma max rádió és 13v a töltés (van visszajelző a kocsiban)
golfvariant
aktív tag
Csak alföldön használom. Pest és Bács Kiskun között közlekedek 90% (M5).
Városba beérve szoktam hagyni visszahülni. Általában rá is hagyok 1 percet a leállításra. Hidegen alacsony fordulaton nem szoktam nagyon adni neki... Ha Kiskunfélegyházán megyek fel a pályára, addigra nem melegszik be, de fokozatosan szoktam adni neki a terhelést. Nem egyből 130. Padlózni csak 2500 fordulat felett...
De annyit kérdeztek, kezdem azt hinni széthajtottam
Keef_Lee
senior tag
Octavia 1.4 TSI 50e km-el, ha benyomom a kuplungot van egy lassú, halk kattogás. Ez normális, vagy valami kezdete?
i-sti
senior tag
Ma 1.4-es nap van?
golfavant: Milyen olaj van benne? Ha már 1 éve volt cserélve akkor már mehet az új bele.
Novum Forum Siculorum
pepucs
tag
Elképzelhető hogy teljesen mellé lövök, de Leon/Toledo 1M típus hibája, hogy beázik az ajtónál. Seat facebook csoportok tele vannak szilós megoldással.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
c00per
tag
Koszonom!ez most egy hatalmas kovet ejtett le a lelkemrol.
Olajfogyasztast nem tapasztaltam egyebkent a nivo szerint.Elmunt 3 napban az oil min felirat jelent meg naponta 1x, de el is tunt.Gondolom a szinterzekelo vacakol.A csatit levettem, kontakt spray-t kapott.Kivenni nem tudtam,mert a 3bol 1 csavart elbarmolt az allatja es a torx csak forog benne.Azt mar csak akkor veszem ki, ha uj erzekelo kell.
Probaltam ki-be mozgast eroltetni, de meg se moccan.le-fel egy minimalis. Minden csovet kitakaritottam,illetve a levegoszuronel a ket csavar ami osszehuzza a hazat meg volt szakitva
oda is ment atmeno egyenlore, nehogy szivja ott a port.
Mágus2
Közösségépítő
13V kevés.
Csabadi
tag
Üzemanyag szűrő alatt a váltón van egy konzol és rajta egy csatlakozó ami a motortér kábelkötegre csatlakozik de úgy rémlik az az önindítóra megy rá, mert a generátor vastag vezetékénél megy egy müanyag kábelcsatornában egész az öninditóig és ott csatlakozik rá. Ez lenne a t2b
Mágus2
Közösségépítő
Simán lehet. MEg kell nézni a kébelek színét a csatlakozónál, ha egyezik, akkor az lesz. Elvileg egy két pines csatlakozóról van szó.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Rendben, köszi, pedig eddig beesett a feszültség az összes fogyasztóval..jaaa múlt évben vagy év elején volt a generátor gondom akkor egy elektromos ember mérte és max TERHELESEN a generátor AL megvolt a 13.7-13.9v viszont az akku AL 13v volt mérhető, és ő akkor azt mondta hogy a vezetéken van 0.7-1V feszültségesés, akkor meg lett takarítva az önindító a saru(mert a generátorról megy az önindítóra majd az akku rá... Viszont ezek után nem lett piszkálva
[ Szerkesztve ]
Igen, elvileg korábban meg is lett csinálva. De mi köze ennek ahhoz, hogy mióta a klímát használom kikapcsolás után kvázi azonnal oárás lesz minden... korábban nem volt jellemző.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Csabadi
tag
Az szerintem csak 1pin úgy rémlik, "belejavit ez a vacak teló, remélem érthető)
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Ha el van szakadva a terhelés mérő szál akkor is max terhelést mutat a vcds?
Mágus2
Közösségépítő
Nem, akkor hibát dob a motorvezérlőbe. Ha beindítottad DF szál nélkül, akkor most is lesz már hibakód.
1V feszülstségesés a vastag kábelen nagyon sok. Valahol meg van törve vagy nagyon oxidáltak a csatlakozási pontok. Ilyen feszültségeséssel érezhetően melegednie kell annak a kábelnak.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Nem néztem, lehet melegszik, az önindítónál szép állapotban volt a saru meg mindenhol ahol csatlakozás van. De megnézem...
macilaci78
nagyúr
Nem a teljes hosszában melegszik, csak ahol kisebb a keresztmetszete.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Csabadi
tag
Ki kell akkor fűzni, mert nem látom, egy műanyag kábelvédőben van. Plusz az önindítóról az akkuig a nyúlványon megy végig és ott be van burkolva(hővédelem, turbó ott van)
Csabadi
tag
Az 1 volt feszültségesés csak terhelésen jött ki, ahogy be volt kapcsolva minden,...ha csak járt fogyasztó nélkül akkor ugyan azt mértük mindkét helyen
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Pollenszűrő mikor volt cserelve?
Attix82
őstag
Ha nem akarsz sok időt eltölteni a hiba kereséssel. én levenném a generátort és próbapadra rakatnám. Gyanus , hogy az a generátor gyengélkedik...
Csabadi
tag
Köszi, kínlódok kicsit és max elviszem a fervill-hez
Csabadi
tag
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem a generátorhoz tartozik, csak a vastag része.
Csabadi
tag
Viszont akkor csak ez van ott..
Tippre 15 ezerrel ezelőtt.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10