Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167801) kleinguru


kleinguru
addikt

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni (Seat Toledo 1M 2003 1.9 tdi asv 110le)

Azt tapasztalom mostanában, hogy reggelente az autó indulás után teljesen párás. Klíma bekapcs, pára eltűnik, várok még, klíma kikapcs, 10 másodperc alatt tiszta pára az autó.

Egész télen nem volt párás egyáltalán az autó (nem ment a klíma), mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt elkerülni? Korábbi években nem volt ebből probléma.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167802) molnarpeter válasza kleinguru (#167801) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van tetőablak?

(#167803) kleinguru válasza molnarpeter (#167802) üzenetére


kleinguru
addikt

Nincs.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167804) Lacess válasza molnarpeter (#167767) üzenetére


Lacess
tag

Legutolsó gázolajszűrő-cserénél megvettem a Purfluxot. Gondoltam adjunk neki egy esélyt, mivel még mindig vannak bubik a csőben, de nem mindig.
A "T"-szelep szépen bele ment, ez tény, bár nem hinném hogy szebben mint a MANN-ba. Ez után jött egy kis meglepi. A szűrő átmérője kisebb mint a MANN vagy a Mahle szűrőé. Nem lehetett beszorítani a helyére, a csavarról elfogyott a menet, a szűrő meg lecsúszott a szerkezetben. Mondom ilyen a mesében sincs.
Jó, akkor metsszünk menetet még a csavarra. Persze pont az a menetmetsző van már halálán, asszem 6-os. Vasárnap délután volt, kandácsolni nem akartam, haver műhelyében csináltuk otthontól 120km-re. Akkor ismerős esztergályost -akinek biztosan van jó menetmetszője- kirángattuk a vasárnapi meccs elől, szó szerint mackónadrágban sörrel a kézben jött ki. Mivel pont félidő volt, megcsinálta a hosszabb menetet a csavarra és most így áll meg a Purflux a helyén.
Asszem a következő ismét MANN lesz, bár így már lehetne Purflux is... :)

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#167805) Csabadi válasza Mágus2 (#167800) üzenetére


Csabadi
tag

Néztem és ha le van húzva a csatlakozó, nem ejti be a fordulatot plusz a pillanatnyi fogyasztás is üzemmelegen indítás után egyből 0.7-0.8 eddig indítás kor 1.1 majd mikor bejti a fordulatot 1.3-1.5 szokott lenni, hidegen meg több és onnan számol vissza. A KÉRDÉS AZ HOGY MÉRT MEGY A GENERÁTOR MAXXIMUM TERHELESEN?HIDEGEN/MELEGEN.. Mertem az akku nyugalmi feszültséget indítás előtt, hidegen 12.5v

(#167806) Mágus2 válasza Csabadi (#167805) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Generátor, kábel vagy akku probléma. Nincs ingyen menet, végig kell nézni mindent.

[ Szerkesztve ]

(#167807) golfvariant


golfvariant
aktív tag

Egy 3 éves 19ezret futott 1.4 TSI-nél mennxire elfogadható a 2dl olajfogyasztás kb 5500km-re(1 éve volt olajcserén)? Főleg pályás használat?

(#167808) Attix82 válasza Csabadi (#167786) üzenetére


Attix82
őstag

De ezt miből gondolod? Alapjáraton mérted a töltést ? Ha rákapcsolsz kb mindent (lámpák, belső venti maxon) mennyi a töltésed?

(#167809) Csabadi válasza Mágus2 (#167806) üzenetére


Csabadi
tag

Köszönök mindent, végig nézem 7végen, viszont mondtál csatlakozást a generátor két vékony vezetekeről, valahol középtájt. Viszont nem találom hol lenne, néztem de bemegy a kötegbe a két vékony vezetek. A generátor vastag vezetékénél láttam vékony vezetéket ami az önindítóra megy és ott van is csatlakozás a köteghez középen, de ennyi

(#167810) c00per


c00per
tag

A4 2.0tdi brd 170le

Ma olajcsere van.Leszedtem a cooler csoveit, illetve a levegocsovet takaritasra.Sajnos olajos volt a ket cooler cso.Nem tudom mennyire termeszetes, de gondolom nem az.Ezutan vettem le a levegocsovet a turborol megnezni akkor mi a szitu
Sajnos elkonyveltem log a turbo tengelye le-fel iranyban.

Meddig erdemes huzni a cseret vagy s.o.s. erdemes? mennyire szamoljak, ha felujitjak? Ha veszek ebay-rol kozepreszt, nehez itthon kicserelni?

(#167811) Csabadi válasza Attix82 (#167808) üzenetére


Csabadi
tag

Akku reggel első indítás előtt lett mérve (nyugalmi állapotban 12.5v. Indítás után 14.4v ha meleg a kocsi 14-14.2v ha minden "is"be van kapcsolva akkor erről már volt szó régebben 13.5-13.7v esik be alapjáraton.A terhelés meg vcds segítségével néztem. Minden ki kapcsolva és üzemmelegen állapotban 99.6%megy a generátor. Annak ellenére, hogy új forgóresz, csapágy, új kefek... Fesszabalyzón maradt a régi csak be lett forrasztva a két kefe

[ Szerkesztve ]

(#167812) Csabadi válasza Mágus2 (#167806) üzenetére


Csabadi
tag

Ez a cikkszámú motortér kábelköteg van a kocsimba
3B1971072CC

[ Szerkesztve ]

(#167813) Attix82 válasza Csabadi (#167811) üzenetére


Attix82
őstag

Milyen autó ez?

(#167814) bul07 válasza Csabadi (#167811) üzenetére


bul07
nagyúr

És mivel lett mérve, multiméter nem jó
Terheléses műszerrel kellene, valami ilyennel [link]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#167815) Csabadi válasza bul07 (#167814) üzenetére


Csabadi
tag

Csak a feszültség lett megmérve.. Multiméterrel.Viszont el is felejtettem voltam gumisnál ott néztük valami akku tesztre, be kell írni az akku adatait és ott elvileg azt írta ki a kütyü hogy jo

[ Szerkesztve ]

(#167816) Csabadi válasza Attix82 (#167813) üzenetére


Csabadi
tag

Avf passat 2002évj
120 A Valeo
028903031A

(#167817) Mágus2 válasza c00per (#167810) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindegyik turbós autónál van olaj a nyomás csövekben. A lógás sem vészes, amíg csak radiális és nem axiális. Ami azt jelenti, mozoghat kicsit a tengelyre merőlegesen, de a tengelyre párhuzamosan ható erőknek ellen kell állnia. Konyhanyelven fel és le mozoghat, de ki és be nem. ;)

Csabadi Tegnap este nézegettem a bekötési rajzot, ott mutat egy T2b csatlakozót, T2b/1 a D+ és T2b/2 a DF szál. Hogy hol van ez a csatlakozó, az nincs benne. Keresztmotorosnál az indítümotor felett van tartója, de hosszmotornál ez a rész elvileg az üzemanyagszűrő alatt van valahol. Lehet nálad nincs is, de akkor nem értem miért volt rajta az elektromos rajzon.

[ Szerkesztve ]

(#167818) focvis válasza golfvariant (#167807) üzenetére


focvis
veterán

Az első, nullkilométeres 1.4 TSI-m bekapott egy litert az első 10 ezer km-en. A későbbi kb. 5 decit kért 15 K km alatt.
Szerintem nem érdemes aggódnod.

(#167819) Motion_Blur válasza golfvariant (#167807) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Meddig szoktad forgatni?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#167820) i-sti válasza Motion_Blur (#167819) üzenetére


i-sti
senior tag

Ti nem fojtáson jártok? :F

Novum Forum Siculorum

(#167821) Mágus2 válasza i-sti (#167820) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tiltáson... :DDD

(#167822) Motion_Blur válasza i-sti (#167820) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Alapjárat alatt, csak kuplunggal :K ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#167823) golfvariant válasza Motion_Blur (#167819) üzenetére


golfvariant
aktív tag

3000-3500 körül max

(#167824) i-sti válasza Mágus2 (#167821) üzenetére


i-sti
senior tag

Szabályzás

(#167823) golfvariant: Hűtőfolyadék milyen? Alacsony fordulaton mennyit mész? Honnan szoktad nyomni a padlót? Hideg motorral/olajjal hogy tolod neki? Hegyi csapatás után adsz időt a turbónak "lehűlni"?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#167825) Csabadi válasza Mágus2 (#167817) üzenetére


Csabadi
tag

Nem tudom 7 végén megnézem, viszont most bekapcsoltam mindent 2xülesfütes,lampa,refi,hatso ablak klíma max rádió és 13v a töltés (van visszajelző a kocsiban)

(#167826) golfvariant válasza i-sti (#167824) üzenetére


golfvariant
aktív tag

Csak alföldön használom. Pest és Bács Kiskun között közlekedek 90% (M5).

Városba beérve szoktam hagyni visszahülni. Általában rá is hagyok 1 percet a leállításra. Hidegen alacsony fordulaton nem szoktam nagyon adni neki... Ha Kiskunfélegyházán megyek fel a pályára, addigra nem melegszik be, de fokozatosan szoktam adni neki a terhelést. Nem egyből 130. Padlózni csak 2500 fordulat felett...

De annyit kérdeztek, kezdem azt hinni széthajtottam :D

(#167827) Keef_Lee


Keef_Lee
senior tag

Octavia 1.4 TSI 50e km-el, ha benyomom a kuplungot van egy lassú, halk kattogás. Ez normális, vagy valami kezdete?

(#167828) i-sti


i-sti
senior tag

Ma 1.4-es nap van?

golfavant: Milyen olaj van benne? Ha már 1 éve volt cserélve akkor már mehet az új bele.

Novum Forum Siculorum

(#167829) pepucs válasza kleinguru (#167801) üzenetére


pepucs
tag

Elképzelhető hogy teljesen mellé lövök, de Leon/Toledo 1M típus hibája, hogy beázik az ajtónál. Seat facebook csoportok tele vannak szilós megoldással. :U

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#167830) c00per válasza Mágus2 (#167817) üzenetére


c00per
tag

Koszonom!ez most egy hatalmas kovet ejtett le a lelkemrol. :R

Olajfogyasztast nem tapasztaltam egyebkent a nivo szerint.Elmunt 3 napban az oil min felirat jelent meg naponta 1x, de el is tunt.Gondolom a szinterzekelo vacakol.A csatit levettem, kontakt spray-t kapott.Kivenni nem tudtam,mert a 3bol 1 csavart elbarmolt az allatja es a torx csak forog benne.Azt mar csak akkor veszem ki, ha uj erzekelo kell.

Probaltam ki-be mozgast eroltetni, de meg se moccan.le-fel egy minimalis. Minden csovet kitakaritottam,illetve a levegoszuronel a ket csavar ami osszehuzza a hazat meg volt szakitva
oda is ment atmeno egyenlore, nehogy szivja ott a port.

(#167831) Mágus2 válasza Csabadi (#167825) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

13V kevés. ;)

(#167832) Csabadi válasza Mágus2 (#167817) üzenetére


Csabadi
tag

Üzemanyag szűrő alatt a váltón van egy konzol és rajta egy csatlakozó ami a motortér kábelkötegre csatlakozik de úgy rémlik az az önindítóra megy rá, mert a generátor vastag vezetékénél megy egy müanyag kábelcsatornában egész az öninditóig és ott csatlakozik rá. Ez lenne a t2b

(#167833) Mágus2 válasza Csabadi (#167832) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Simán lehet. MEg kell nézni a kébelek színét a csatlakozónál, ha egyezik, akkor az lesz. Elvileg egy két pines csatlakozóról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#167834) Csabadi válasza Mágus2 (#167833) üzenetére


Csabadi
tag

Rendben, köszi, pedig eddig beesett a feszültség az összes fogyasztóval..jaaa múlt évben vagy év elején volt a generátor gondom akkor egy elektromos ember mérte és max TERHELESEN a generátor AL megvolt a 13.7-13.9v viszont az akku AL 13v volt mérhető, és ő akkor azt mondta hogy a vezetéken van 0.7-1V feszültségesés, akkor meg lett takarítva az önindító a saru(mert a generátorról megy az önindítóra majd az akku rá... Viszont ezek után nem lett piszkálva

[ Szerkesztve ]

(#167835) kleinguru válasza pepucs (#167829) üzenetére


kleinguru
addikt

Igen, elvileg korábban meg is lett csinálva. De mi köze ennek ahhoz, hogy mióta a klímát használom kikapcsolás után kvázi azonnal oárás lesz minden... korábban nem volt jellemző.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167836) Csabadi válasza Mágus2 (#167833) üzenetére


Csabadi
tag

Az szerintem csak 1pin úgy rémlik, "belejavit ez a vacak teló, remélem érthető)

[ Szerkesztve ]

(#167837) Csabadi válasza Mágus2 (#167833) üzenetére


Csabadi
tag

Ha el van szakadva a terhelés mérő szál akkor is max terhelést mutat a vcds?

(#167838) Mágus2 válasza Csabadi (#167837) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem, akkor hibát dob a motorvezérlőbe. Ha beindítottad DF szál nélkül, akkor most is lesz már hibakód.

1V feszülstségesés a vastag kábelen nagyon sok. Valahol meg van törve vagy nagyon oxidáltak a csatlakozási pontok. :U Ilyen feszültségeséssel érezhetően melegednie kell annak a kábelnak.

[ Szerkesztve ]

(#167839) Csabadi válasza Mágus2 (#167838) üzenetére


Csabadi
tag

Nem néztem, lehet melegszik, az önindítónál szép állapotban volt a saru meg mindenhol ahol csatlakozás van. De megnézem...

(#167840) macilaci78 válasza Csabadi (#167839) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nem a teljes hosszában melegszik, csak ahol kisebb a keresztmetszete.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#167841) Csabadi válasza macilaci78 (#167840) üzenetére


Csabadi
tag

Ki kell akkor fűzni, mert nem látom, egy műanyag kábelvédőben van. Plusz az önindítóról az akkuig a nyúlványon megy végig és ott be van burkolva(hővédelem, turbó ott van)

(#167842) Csabadi válasza Mágus2 (#167838) üzenetére


Csabadi
tag

Az 1 volt feszültségesés csak terhelésen jött ki, ahogy be volt kapcsolva minden,...ha csak járt fogyasztó nélkül akkor ugyan azt mértük mindkét helyen

[ Szerkesztve ]

(#167843) F_Zolee válasza kleinguru (#167801) üzenetére


F_Zolee
veterán

Pollenszűrő mikor volt cserelve?

(#167844) Attix82 válasza Csabadi (#167825) üzenetére


Attix82
őstag

Ha nem akarsz sok időt eltölteni a hiba kereséssel. én levenném a generátort és próbapadra rakatnám. Gyanus , hogy az a generátor gyengélkedik...

(#167845) Csabadi válasza Attix82 (#167844) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi, kínlódok kicsit és max elviszem a fervill-hez

(#167846) Csabadi válasza Mágus2 (#167838) üzenetére


Csabadi
tag

Ez a csatlakozó van a szűrő alatt, szerintem ez az inditónak a jel kábele

(#167847) Mágus2 válasza Csabadi (#167846) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nem a generátorhoz tartozik, csak a vastag része.

(#167848) Csabadi válasza Mágus2 (#167847) üzenetére


Csabadi
tag

Viszont akkor csak ez van ott..

(#167849) kleinguru válasza F_Zolee (#167843) üzenetére


kleinguru
addikt

Tippre 15 ezerrel ezelőtt.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#167850) F_Zolee válasza kleinguru (#167849) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nézd meg esetleg nem ázott be.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.