Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#5901) tiv61us válasza Kidus (#5894) üzenetére


tiv61us
őstag

a mustang jo gep
ha nem nagyot vesztek, ifejezetten ajanlom

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5902) Integra válasza tiv61us (#5899) üzenetére


Integra
titán

hogy egy klasszikust idézzek:
"...bla bla, fuckin' bla..."
:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5903) tiv61us válasza tiv83us (#5898) üzenetére


tiv61us
őstag

jo miir kioktatnak azzal a 2 kanyarrala mi otthonvan:)

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5904) Integra válasza lenox (#5900) üzenetére


Integra
titán

én jókat verekedtem ott, hullottak az idős katonák, meg parancsnoki sofőr voltam. még a laktanya parancsnok se fogott ki rajtam, bekaphatja.
hát rühelltem, de tapasztalatnak nagy volt, ezt azért aláírom.
kedvencem az volt, mikor -15 fokban gyakoroltuk a mezőn a hóban hogy "atomvillanás jóbbról". na az kész volt...

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5905) tiv61us válasza Integra (#5902) üzenetére


tiv61us
őstag

jovanna
jatekbol lehet hasznalni

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5906) tiv83us válasza tiv61us (#5901) üzenetére


tiv83us
veterán

En Chargert akarok, Kidus Mustangot /raadasul GT-t...:U/, majd aki nyer az esti birkoban, aze lesz a valasztas ;]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5907) fokukac válasza lenox (#5896) üzenetére


fokukac
nagyúr

"Szerintem neked egy Ural kell, az majdnem mindent tud, ami neked kell, es el is fer. :)"

;]
és legalább jó sokat eszik, így ez sem lesz probléma, az ideológia alá van támasztva :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#5908) t1 válasza SaNyEe (#5880) üzenetére


t1
addikt

ez vicces :D

(#5909) Integra válasza tiv61us (#5905) üzenetére


Integra
titán

én télen így veszem a kanyarokat, nem tolja az orrát, szépen rálehet húzni ívre az autót:)
biztonságosabb mint nélküle:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5910) tiv61us válasza tiv83us (#5906) üzenetére


tiv61us
őstag

mutasd meg a chargert
a mustangot ismerem
majd en dontok

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5911) tiv61us válasza Integra (#5909) üzenetére


tiv61us
őstag

me'?
telen mas a kanyar :DDD

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5912) Integra válasza tiv61us (#5911) üzenetére


Integra
titán

jaja, olyankor tapad, nyáron lsd, télen kézifék:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5913) tiv61us válasza tiv83us (#5906) üzenetére


tiv61us
őstag

amugyis mennyetek mar vacsorazni

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5914) tiv61us válasza Integra (#5912) üzenetére


tiv61us
őstag

az a baj nekem lent van a bal labamnal es seemmit nem fog :D

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5915) lenox válasza tiv61us (#5899) üzenetére


lenox
veterán

De rallyban igen...

Szerintem F1-ben nem sok kezifekes kanyar van, ami meg van, ott meg leginkabb azert nem kezifekelnek, mert tul sokat koptatna a gumin, hiaba nyerne ott a csavo valamit, hosszu tavon idot veszitene.

(#5916) tiv83us válasza tiv61us (#5910) üzenetére


tiv83us
veterán

Ne' :)

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5917) tiv61us válasza lenox (#5915) üzenetére


tiv61us
őstag

hat szerintem maqr ott sem nagyon
labbal megoldjak

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5918) tiv61us válasza tiv83us (#5916) üzenetére


tiv61us
őstag

siman jobb a mustangnal
tedd fel a kalapot

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5919) tiv83us válasza tiv61us (#5918) üzenetére


tiv83us
veterán

Viszont kicsit sokat fog enni :U

6.1 L Hemi V8 425 hp (317 kW) 420 ft·lbf (569 N·m)

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5920) dragonfx válasza lenox (#5915) üzenetére


dragonfx
veterán

meg 900 loval körbe driftelni egy hajtűkanyart elég vicces lenne..kétségkívül látványos....

esik a hó de azé karácsonykor csak nem mek ki driftelni...vazz mindig valami vagy valaki megakadályozza... :W ..igaz lehet jobb is mert ugy járnékmint Dodi..vagy kicsit bejjebb csuszok. :))

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#5921) dragonfx válasza tiv83us (#5919) üzenetére


dragonfx
veterán

De érted???
V8????
Hemi!!!!!!!!!!! :C
2f2f feeling....
tojjadneki.com... :))

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#5922) tiv61us válasza tiv83us (#5919) üzenetére


tiv61us
őstag

Kidus is sokat eszik...
ez a z elet
el kell tartani a csaladot

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5923) lenox válasza dragonfx (#5920) üzenetére


lenox
veterán

Meg maga a kivitelezes is problemas. Ugye hatsokerekes kocsinal a kezifekes kanyarnal kuplungot be kene nyomni, aztan visszaengedni, ez egy F1-es autonal eleg maceras lenne.

(#5924) SaNyEe válasza lenox (#5889) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Tehát városi forgalomban elképzelhetetlen, hogy beállsz egy tempóra és azt tartod? Hát ez szomorú. A másik meg, azzal, hogy kiforgatod a szavaim semmit sem érsz el, csak a saját értetlenségedet bizonyítod, ott is volt, hogy "pl". Könnyű dolog szavakat kiragadni egy szövegkörnyezetből és dobálózni vele. Biztos nem szoktál hozzá, hogy valaki valamiben jártasabb mint te. Veszíteni tudni kell(ene).
Szóval ha az ész érveknek és magyarázatoknak konokul mondtál nemet és csakazértis visszaszólok, hülyézek után mutatok neked pár nyers adatot, hátha ez segít rajtad .. bár kétlem, hogy akármivel is meg lehetne győzni, hiszen papírra van vetve, hogy a turbós motoroknak jobb az emissziója. Csak ez tudod olyan mint anno a banki hitelek, ilyen kamat olyan kamat aztán az apróbetűs részben meg elkeverik az embert, hogy asse tudja mi a helyzet.
A következő adatokat totalcar népítéletéből vettem, általam sportosnak gondolt illetve sportautók átlagfogyasztásadatait vettem ki adott típusból, válogatás nélkül, randomra ráböktem egy-egy típusra és copyztam az adatot!

turbos vonulat:
Punto GT (1400cm3, 140LE de az emissziós szabályozások miatt később volt belőle gyengébb változat is)
Akkor az átlagfogyik: 9l, 11l, 13.5l, 9.5l, 12l, 8l, 9.5l, 9,5l

Impreza WRX (2000cm3, 224LE javítsatok ha nem ennyi)
átlagfogyik: 12l, 15l, 14.5l, 11l, 11l

Impreza GT (2000cm3, 21xLE)
átlagfogyik: 21l, 16l, 14l, 18l

szívó vonulat:
BMW E46 M3 (3250cm3, 345LE)
átlagfogyik: 16.5l, 12l, 14l, 13.5l

Honda S2000 (2000cm3, 240LE)
átlagfogyik: 10l, 11l, 9l, 15l, 10l, 10l, 10l

Innentől fogva a vitát részemről lezártnak tekintem, ha képtelen vagy elfogadni számokat az már ne az én gondom legyen.
Ha meg olyan húdefaszán fogyasztanának a turbos szerkentyűk akkor áruld már el miért nem azok futkároznak minden utcasarkon? Vonatkoztassunk el magyarországtól ahol lassan egy kiló kenyér is sokba kerül. Erre tényleg kíváncsi vagyok mert a technológia minden gyártónál adott, nem mai dologról van szó tehát annyira nem is költséges előállítani . . pláne tőlünk nyugatabbra nem az.

-- end of transmission --

(#5925) tiv83us válasza tiv61us (#5922) üzenetére


tiv83us
veterán

Teny. Charger lesz ;]

Na ne offoljunk tobbet mer kibannolom magunkat. Inkabb beszeljunk a gyongyfeher Fiat 500-asodrol, amivel csajozni jartal ;]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5926) tiv61us válasza tiv83us (#5925) üzenetére


tiv61us
őstag

azzal nem is jartam csajozni

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5927) Integra válasza SaNyEe (#5924) üzenetére


Integra
titán

egy turbos mindig többet fogyaszt, evidens

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5928) fokukac válasza tiv61us (#5926) üzenetére


fokukac
nagyúr

buzi-e-vagy? :DDD

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#5929) tiv83us válasza tiv61us (#5926) üzenetére


tiv83us
veterán

Dehogynem. Mikor ledoglott az ovi elott, akkor be kellett menned az ovonenik koze, hogy ugyan segitsenek mar betolni :U

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5930) tiv61us válasza fokukac (#5928) üzenetére


tiv61us
őstag

biztos,
ha itt a fiam szomszed szobaban
az 500-as fiat az legenda a csaladban
allandoan tolni kellett

naugye megerositettek
volt ott egy ovoneni olyan cickokkal, nem tudjatok meg

[ Szerkesztve ]

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5931) SaNyEe válasza Integra (#5927) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

nekem nem kell magyarázni, olvass csak vissza kb 20 hsz-t :)
Na mindegy is, mindenki abban hisz amiben akar .. én azt hiszem alszom egyet :)

-- end of transmission --

(#5932) tiv61us


tiv61us
őstag

kicsit furcsan allt a szeme
de imadtam

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5933) tiv83us válasza tiv61us (#5932) üzenetére


tiv83us
veterán

Nem csodalom hogy furcsan allt a szeme, miutan meglatta a verdadat...:U

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#5934) tiv61us válasza tiv83us (#5933) üzenetére


tiv61us
őstag

nem elekszem a nevere
mondd meg please

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5935) Integra válasza tiv61us (#5930) üzenetére


Integra
titán

mivel nem mutatsz képet, sosetudjukmeg:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5936) dragonfx válasza SaNyEe (#5924) üzenetére


dragonfx
veterán

az e46 m3 rossz példa dupla annyi ló..agyba főbe veri a többit...
vedd oda a 325öt 218 ló 7 alatt va 100on és gyár szerint 9es átlaga van...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#5937) hobizoli válasza SaNyEe (#5880) üzenetére


hobizoli
nagyúr

A VW TFSI-nel 10:1 van a Renault Megane-nal 9.5:1, PGT-nel (GT3 series) 9:1, asszem a C20LET is 9:1
Ez egyik sem mondhato alacsonynak, Honda-tol peldat hozva -ugy emlexem Neked az van- a D16Z6 (Civic ESi) 9:1, a B16A2 (VTI) meg 10.2:1. Akkor most a 9:1, 9.5:1 meg 10:1 az alacsony? :U
Megsem tudod egyiket sem ugy megfujni, mint ezeket a gyari turbosokat....vajon, miert? 1.5bar-t nemtom mennyire kultivalja az a D16Z6, de a PGT-ben a gyari overboost 1.3bar, a "boost-cut" 2.0bar -azaz addig meg van irva vezerles gyarilag- megis "csak" frutti ontott aluminium dugok vannak, meg ugyanolyan hajtokarok, mint pl az 1.4i Tipo-ban es birja, nem gorbul es torik el.
Az igazi kulonbseg az a turbos ECU meg a vezerlomusor, mert hiaba hekkelheto relativ konnyen az a P28-s ECU es valik programozhatova es "majd megirjuk mi ezt notebook-rol", az "olyan" sosem lesz. A kek Greddy-t meg nem veszik meg hozza, amivel mar jol meg lehetne csinalni, mert az darga. Jah...
Reszterhelesre nehez megirni jol a vezerlomusort, ezt tobb ember megszivta mar, Lordie is 2-3x ujitotta fel a motorjat, megolvadt a dugo meg a szelepek, Bishop-nak is masfel ev alatt a 3. konfigja all ossze, elobb-utobb mindnek vmi baja lett, de CRX Palieke sem akar szuperalni rendesen...SK-e durrog-csattog, hol megy, hol nem megy, ugy fustol mint vmi IFA, alig megy jobb idot 1/4-n ~0.5bar toltessel fujva, mint anno szivokent ment.
Na ez meg a masik. 0.5bar egy gyari turbosnak az fika, a vilag vegeig elbirja rezzenestelenul. Ezert is birom, amikor vannak akik egy kalap ala veszik a gyarit a home-made sufniban hekkeltekkel, mert hogy turbos ez is, meg az is....ez kb olyan, mint ahogy a HyperThreading is ket CPU-nak latszik, meg a dual core is...

Konkretan azon a videon arrol van szo, hogy a "gigant" turbo az sokara porog fel, semmi koze a kompressziohoz. Egy kisebb csigaval, ami fent nem fuj eleget, de lent hamar felporogne ekkor a Stilo-nak eselye nem lett volna.

Az AFR tuti 14.7 a turbosnal is normalis esetben.
Ha akarod elokeresem azt a kepet, amit egy masik hitetlennek csinaltam a zoldkartyamrol, 1.02 rajta az AFR, az 1.00=14.7:1. de a tobbi ertek is latszik rajta, CO meg mittom en mi van meg rajta, mind siman joval az Euro2-s ertekeken belul van.
11:1-l a budos eletbe nem kaptam volna meg piros matricat se, nemhogy zoldet

Mennyit ker? Be lehet veretni vele 14-t is. Ahogy barmilyan mas hasonlo teljesitmenyu autoval, csak oda kell tapasztani gaz pedalt a padlolemezhez allandoan. En 10-l jarok vele sok Bp-l, de ismerek olyat is, aki 8 alatt vegyesben. Gyari adat 90-re 5.6, varosa 9.2.
1tonna feletti az onsulya, azaz nehezebb, mint pl egy 6gen 1.4iS Civic, ami egy kategoriaval nagyobb bodeju vas...tenyleg, arra mennyiket is irnak gyarilag? :P

hobizoli

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#5938) SaNyEe válasza dragonfx (#5936) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

hol duplaanyni ló? a punto GThez képest több mint duplaannyi, a többihez képest meg kevesebb mint 2x :D nade nem is ez a lényeg. A gyári ámításokat meg az hiszi el aki akarja :))

-- end of transmission --

(#5939) tiv61us válasza Integra (#5935) üzenetére


tiv61us
őstag

m"talan aniko
honnan tidnek femykepet
akkor szerettem bele a cickojiba mikor a fiam volt az aki
utoljara allt a sorban kalapban a repas meseben
es mondta" homlokomon folyik mar a veritekem"
mer eljatszottak a meset
az ovonenik mindig olyan lezseul oltozte
bugyi, mellterto feher kopeny
szerintem direkt csinaltak
apolonok detto, de korhazba nem jartam

[ Szerkesztve ]

"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"

(#5940) lenox válasza SaNyEe (#5924) üzenetére


lenox
veterán

Baz, ird mar be a google-ba, hogy turbo motorok elonyei, es mindenhol fel lesz sorolva, hogy jobb fogyasztas, nyilvan mindenki hazudik, es nem ugy van.

Ha a varosi forgalom arrol szol szerinted, hogy beallsz egy tempora es tartod, akkor miert ad meg minden gyar magasabb fogyasztast varosira, mint orszagutira? Miert fogyaszt mindenkinek tobbet az autoja varosban, mint orszaguton? Na miert?

Veszíteni tudni kell(ene).

Hiaba jossz ezzel, ha nincs igazad, ugyhogy ezt ujra neked kene magadra alkalmaznod. Amugy mit forgattam ki? Mit ragadtam ki szovegkornyezetbol?

Most felsoroltal kulonbozo teljesitmenyu, tomegu, elso, hatso, osszkerekes autokat, nincs koztuk ketto, ami csak abban kulonbozne, hogy az egyik turbo a masik meg szivomotorbol erne el ugyanazt a teljesitmenyt, mindet mas vezette, mas uton, te ebbol komolyan le akarsz valami kovetkeztetest vonni? Ezeket a szamokat valoban nem fogadom el, teljesen faszsag is lenne oket osszehasonlitani.

Ha meg olyan húdefaszán fogyasztanának a turbos szerkentyűk akkor áruld már el miért nem azok futkároznak minden utcasarkon?

Ezt komolyan gondoltad? Egyreszt majdnem minden dizel turbos, szal egy csomo turbos szerkentyu futkarozik, masreszt a turbo pl. draga dolog. Szal azert mert most egy tulajdonsagrol beszelunk, vagyis hogy hasonlo teljesitmenyu turbomotor kevesebbet fogyaszt (szerintem, meg masok szerint, meg az interneten fellelheto adatok szerint, csak szerinted nem), attol meg autovasarlaskor nem ez az egy szempont, igy nem csak ez alapjan dontenek, ilyen egyszeru.

Amugy megjegyzem, igazabol ott a porblema, hogy te leirtal egy specko mukodest, es altalanositottal belole. Szal abban egyetertek, hogy lehet olyan, hogy az x auto 2 literes turbomotorral, 1500-as fordulaton 4-es sebessegben 60 es 70 km/h kozott tobbet fogyaszt, mint ugyanez az auto szivo 2 literessel, le is irtad miert, csakhogy egyreszt ezek nem is egyforma teljesitmenyu autok, nem is egyforma aruak, nem is tul erdekes osszehasonlitani oket, masreszt ez nem tipikus hasznalat. Tipikus hasznalatban meg ahogy irtam, meg ahogy mindenhol megtalalhatod, a hasonlo teljesitmenyu turbo motoros kevesebbet fogyaszt, irtam is miert, szerintem sem erdemes tovabb ragozni, ha keptelen vagy felfogni, az nem az en dologom.

(#5941) lenox válasza Integra (#5927) üzenetére


lenox
veterán

Pl. mikor is fogyaszt egy audi a6 2.0 tfsi tobbet, mint egy a6 4.2? Na ennyit a mindigrol...
De pl. a 2.4-esnel is joval kevesebbet fogyaszt, pedig az meg hasonlo teljesitmenyu is...

(#5942) Integra válasza lenox (#5940) üzenetére


Integra
titán

te hogy hasonlítod a turbos benyást a szívó benyáshoz?
2.0 szívó vs 2.0 turbo?
nincs az az isten, hogy a turbo kevesebbet fogyasszon ugyanolyan használat mellett.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5943) hobizoli válasza SaNyEe (#5880) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Egy vmit figyelmen kivul hagysz, megpadig azt, hogy turbos motornal a turbo allandoan forog, es nem cask akkor ha lepadlozod. Raadasul a muszer -ha van- csak a pozitiv toltest mutatja -R5GTT-ben mondjuk az vakuumot is-, ugyhogy 2k-korul mar erezni, hogy vmi van, de nem az igazi, es mar akkor is konnyebben veszi a lapot a motor, mivel egyre csokken a szivo utemben levo henger forgast fekezo hatasa, meg mar nem kell teljesen magatol szivnia a toltetet. Ezert is lesz jobb a hatasfokuk, ezert fogyaszt kevesebbet, akkor is, ha vki ezt a tenyt nem hiszi el. De hat biztos a mernokok a hujek, hogy nekiallnak kis ccm-s turbos motorokat csinalni...
A 2k az meg nem olyan hude magas fordulatszam am... :U

hobizoli

több drón kell ;P

(#5944) Integra válasza lenox (#5941) üzenetére


Integra
titán

na erről van szó, te összevissza hasonlítasz egymáshoz nem egy kategóriásakat, így a te álláspontod is érthető:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5945) SaNyEe válasza hobizoli (#5937) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

nem, nekem nincs hondám és elhatárolódom a homemade turbo setupoktól már. Anno érdekelt de mire beleástam magam láttam mennyibe volna normálisan megcsinálni, meg egyenlőre egyébként se futná rá.. tényleg jobban megéri a gyári turbós, ha arra vágyik az ember. Azért Open loopnál megnézném milyen AFR-el dolgozik a punto, hogy nem olvad be a dugesz merthogy nem 14.7 ilyen kompi mellett az is fix.
A gigant turbos témához pedig. Akkor most turbo lagba szívóként ment a lancer vagy nem? Hát szívóként. Egy 2000cm3es turbomotor szarabbul ment turbolagjában, mint egy 1600cm3es szívó, holott állításod szerint ilyenkor tekinthetnénk 2000cm3es szívónak, hadd ne kelljen idéznem. Akkor hogyisvanez??? legyorsulta az 1.6 vagy nem, hogy konkrét legyen a kérdés.

A TFSI-nek 10.1 kompi???? Jesus
Kompressziónál minden tized elég sokat számít a nyomatékba.

-- end of transmission --

(#5946) hobizoli válasza Integra (#5942) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Pedig tutira kevsebbet eszik. Eleve ott kezdodik, hogy azonos loeronel a turbos auto ugy megy, ahogy szivo nem tud...

hobizoli

több drón kell ;P

(#5947) Integra válasza hobizoli (#5946) üzenetére


Integra
titán

mondom, ki mit hova hasonlít, hengerűrtartalom, teljesítmény, jármű súly etc..
ja persze, hányszor láttam a ringen ahogy a 200 lovas tfsi gti-t szarrá veri a szívó 7gen ctr, de még az erősebbeket is..
na lépjünk inkább

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5948) lenox válasza Integra (#5942) üzenetére


lenox
veterán

Hol hasonlitottam en ilyet? En mindig azt irtam, hogy hasonlo teljesitmenyu. Mi ertelme a 2.0 szivot a 2.0 turbohoz hasonlitani? Meg esetleg a 2.0 szivo benyasat a 2.0 turbodizelhez esetleg, de ott is csak akkor ha hasonlo teljesitmenyuek.

Esetleg ha valaki annyira elvakult, hogy 2 literbol akar kihozni mondjuk 200 lovat szivoval es turboval, de ez meg nem eletszeru.

(#5949) dragonfx


dragonfx
veterán

azonos köbcenti esetén a turbós közel 1.5x annyit fogyaszt cserébe erőebb is..alapszabályként tán anynit lehetne felhozni egy turbós autó annyit fogyaszt mint +500cm3-is sima szívó benzines...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#5950) hobizoli válasza SaNyEe (#5945) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Evo tema: nyilvan a valtoattetel nem pont szivo modra van kitalalva egy ijen otoban....erre nem gondoltal?
Szivo attetelnel ahogy betolt a csiga nem tudnal olyan gyorsan valtani, mint ahogy leforog a motor leszabalyzasig. Mondjuk jol gyorsulna azt biztos... :DDD

hobizoli

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.