Jó az, hagyják csak úgy Kíváncsi vagyok, hogy Fettel mennyire fújódott fel, és hogy ebből látunk-e valamit év közben.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Jó az, hagyják csak úgy Kíváncsi vagyok, hogy Fettel mennyire fújódott fel, és hogy ebből látunk-e valamit év közben.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Én jobban örültem volna egy kevésbé masszív de flexibilisebbnek.
hoffman: Szvsz idén is lesz balhé Webbo meg Mr Mutatóujj között.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Egyik se a szívem csücske, Webbert addig csíptem, amíg nem volt a Red Bull-nál, Vettelt meg addig nem utáltam ennyire, amíg nem vette el Hami-től a legifjabb címet Szóval lets fight De persze objektív maradtam
JColee:
Mer a többi csapat mérnöke nem veri be az orrát a plafonba, ahelyett, hogy a monitort nézné, és tudják, hogy a flexibilis sz*r
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Elég kókadt szegény. Kíváncsi vagyok, mikor tör ki az első hiszti.
Más csapat miért nem tud egyébként ilyen rugalmas szárnyat csinálni?
(#24055) AMD Power válasza Motion_Blur (#24040) üzenetére
57 kör nagyon kevés.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#24056) Motion_Blur válasza Oliverda (#24049) üzenetére
Gondolom ezt a képet is láttad: [link]
Nem hinném hogy flexibb ez a szárny a többinél. Nem találtam más autóról készített képet a pálya ezen pontján sajnos, így nem nagyon lehet összevetni.
Pl: Ferrari is hajlik, de ez egy jóval lassabb kanyar.
Amúgy meg durván néz ki a Red Bull hátulról (is) [link] ez a kályhacső nagyon adja
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#24057) Oliverda válasza Motion_Blur (#24056) üzenetére
Jó lenne látni egy másik autót is hasonló beállításból mert szvsz ez a vonalzós paintelés nem sokat ér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#24059) D.Orion válasza Motion_Blur (#24056) üzenetére
Még mindig nem tettem le teljesen a Merci double floor-ról.
Ezen a képen úgy tűnik, hogy már ott van, csak még le van takarva, az oldaldoboz alatti takarólemez mögött látszik a padló mintázata... a kipufogó is elég átmenetinek tűnik. A toro rossonak úgy tűnik bejött a második padló, szóval jó lenne, ha a Mercinek is lenne egy.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#24061) Motion_Blur válasza Pá (#24060) üzenetére
az oldaldoboz alatti takarólemez mögött látszik a padló mintázata..
Szerintem ez csak egy emberesen alányesett oldaldoboz lesz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nagyon rákattantál!
Perez vajon megint levágott egy kanyart vagy tisztán futotta a 1:22.042-t?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Szívás lenne még egy olyan év, mint a tavalyi, szóval most még kapaszkodom minden fűszálba, mielőtt teljesen kiábrándítanak Melbourneben.
Oliverda: úgy tűnik azóta talált egy még rövidebb utat, már 21.7
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#24065) Motion_Blur válasza Oliverda (#24063) üzenetére
Massa 1:22.092
Perez 1:21.761
Webber mindjárt megunja, aztán odaszór a 21 alatti időt
állítólag a mai napon lesz a legjobb idő, 22 fok és napsütés. szerintem ma láthatjuk majd a legjobb köridőket
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#24066) Thom! válasza Motion_Blur (#24065) üzenetére
1.20 idő volt tavaly időmérőn
1.21 idő már igen komoly lenne pirelli gumival, és dupla difi nélkül valljuk be
[ Szerkesztve ]
(#24067) Oliverda válasza Motion_Blur (#24065) üzenetére
Kíváncsi leszek hogy melyik autóra milyen hatással lesz a hőmérséklet. Ugye az elmúlt években nem volt ritka, hogy bizonyos autók sokkal jobban működtem melegebb hőmérsékleten.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#24068) Motion_Blur válasza Oliverda (#24067) üzenetére
Én meg arra lennék kíváncsi hogy milyen etapban nyomják ezeket az időket, de lehalt az F1TestMine
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Stefano Favaro lett Kiss Pál Tamás menedzsere
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#24070) shteer válasza Motion_Blur (#24069) üzenetére
reméljük később is olyan jó lesz mint amilyennek msot tűnik
..szerintem jónak tűnik
(#24072) Motion_Blur válasza Oliverda (#24057) üzenetére
Ez egy mai kép a Ferrariról: [link] szerintem nincs flexi szárny, inkább a pálya egyes pontjain az ív belső oldala felé lejt a pálya és ezért kapunk ilyen csalóka képet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Neeeeeeeeeeeeeeeee !
olcsó fejleszteni
olcsó gyártani
környezetbarát / kis fogyasztású
kapcsolatban van a piacon lévő kocsikkal
reprezentálja a fejlődést és a magas technikai színvonalat
nagy presztízsű
erős
szép hangja van
Én nem mindegyikkel értek egyet !
Paranormal Cocktivity
kifejtheted
..szerintem jónak tűnik
Olcsó fejleszteni, az F1 sohasem volt arról híres, hogy keveset költünk !
Szintúgy az olcsó gyártani-nál is !
Engem nem érdekel sem a környezet, sem a kis fogyasztás, az F1-ben !
Eddig is kapcsolatban volt a piacon lévő kocsikkal, ami egy kicsit erősebb motort tartalmazott !
Erős, hát a mostaninál, és 10, 12 henger-nél is bőven gyengébb lesz, tehát egy szóval gyenge !
Szép hangja van, ez olyan mintha a Star Wars-ban a fogatversenyt, rotációs kapákkal vették volna fel !
Paranormal Cocktivity
nagy a köd
..szerintem jónak tűnik
Igazából visszasírom a régi szép időket, az autó gyártásba is, gondolok a régi amerikai izomautókra, amikor még nem gondoltak arra, hogy mennyit fogyaszt, hogy környezetbarát, meg ilyen hülyeségek, mint most, az F1-el ugyanez a helyzet, remélem érted !
Egynek elmegy !
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Annyira én sem lelkesedek ezek a 4 hengeres csodák után, jó lenne még 2013 előtt kimenni élőben is hallani, mert nagy élmény lehet. A környezetvédelem az olyan divat, marketing jellegű, nem az f1-es kocsik fogják még jobban tönkretenni a földet. De hát azok a 4 hengeresek is zabálni fognak. A turbókra leszek még kíváncsi, lehet lesz pár amit megeszik a motor. Bár a régi túrbosokól nincs ilyen információm.
PC-STYLE.hu
(#24079) sekli válasza Motion_Blur (#24046) üzenetére
valami kiderult belole?
(#24080) Motion_Blur válasza sekli (#24079) üzenetére
Állítólag a beteg kisfiúk miatt tűntek el, mert nem tesz jót neki a hideg.
Palikról szó nincs benne...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
zümmögős lett az f1.com
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Már USA-ban is drága az üzemanyag. Épp pár napja ült össze a kormány náluk, hogy tárgyaljanak az ország tartalék olajkészleteinek a megnyitásáról. Attól féltek, hogy eléri náluk a benzin ára az 50Ft/L-es lélektani határt.
Teljesen egyetértek amúgy veled, az F1-nek nem környezettudatnak és nem olcsónak kell lennie, hanem a lehető leggyorsabbnak és legizgalmasabbnak.
[ Szerkesztve ]
Az F1GP.hu-n folytatja az F1Hírek korábbi szerkesztősége
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Ha már írsz valamit, lehetnél tájékozott, hisz az internet adott. Jelenleg 180 forint körül van a literenkénti benzin ár az USA-ban. Azért keztek aggódni, mert az elmúlt két hétben 65 forinttal emelkedett.
Feel Good Inc.
(#24085) hunnylander válasza Pá (#24081) üzenetére
Stílusos és látványos a logó-animáció is.
www.HunnyF1.com
Schumacher diktálja a tempót!
1. Schumacher Mercedes 1.21.268
Tavaly Webber gyerek 1.19.995 nyert időmérőt
(#24087) Motion_Blur válasza Thom! (#24086) üzenetére
Biztató, főleg úgy hogy még a régi első szárnnyal és nem szuper lágy gumin futotta
Pá: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Sőt, ha jól emélkszem tavaly Schumi kb pont ennyit ment az időmérőn...
Motion: új első szárny van fent és szuperlággyal futotta
honnan veszed ezeket, megint f1lájv?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
ferrarin még mindig ez a bot első szárny van, nem hiszem hogy annyira hatékonyan működne, látva az RBR és Mclaren első szárnyát
(#24090) Pá válasza Motion_Blur (#24087) üzenetére
Közben én is láttam, hogy az amus azt írja... más források meg mást, érdekes.
lehet hogy igazad van, egyre több helyen írják, hogy soft és old
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#24092) hunnylander válasza D@ni88 (#24089) üzenetére
A Ferrarin vadi új első szárny van. Új az oldallap, a főlapok is kicsit másnak tűnnek, a tartó rész meg radikálisan bazi nagy lett (nézz meg egy oldalnézetet).
Az aerodinamika nem olyan terület, hogy minél nagyobb a szemel látható változás, annál nagyobb a javulás köridőben. Szemmel alig észrevehető változások is lehetnek relatíve nagy jelentőségűek.
Az első szárnynak harmóniában kell lennie az autó hátrébb eső részeivel, milliméteres változtatásoknak is lehet jelentősége, hogy 'a szárny hova dobja a légáramlatokat'.
Ha például levehetnénk a Red Bull szárnyát és feltehetnénk a Ferrarira, nem valószínű, hogy jobb lenne vele, még ha a Red Bull szárny több leszorítóerőre is képes, mert a 'Ferrari autón rossz helyekre dobnál a légáramlatokat' és az autó aerodinamikája a szárnytól hátra hibásan működhetne.
www.HunnyF1.com
Michael Schumacher Mercedes GP 1:22.528 1:21.557 1:21.294
ezeket mente Sumi tavaly időmérőn
Schumi azóta nyomott egy 1:21.7-et és egy 1:21.4-et is.
Most már jöhetne egy versenyszimuláció is ebéd után
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#24097) Pá válasza Motion_Blur (#24095) üzenetére
Norbi azt mondta délután hosszú etapokat fognak nyomni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Érdekes kis autó. Az első szárnyról az a benyomásom, hogy volt a tervezőcsapatban valaki az egykori Hondából/BrawnGP-ből és megvolt nála a CAD fájl.
www.HunnyF1.com
(#24099) hunnylander válasza Pá (#24097) üzenetére
Akkor érdekes lesz összevetni Alonsoval, aki versenyszimulációt kezd hamarosan.
www.HunnyF1.com
(#24100) lacos001 válasza hunnylander (#24098) üzenetére
Jézusom és megszületett még1 csodaautó,ami majd betart a többieknek.........
Bár ahogyan néztem a képeket,felfedeztem 2 csodálatos "pilótát" is,akik megfelelő rutinjukkal,hatalmas szenvedések közepette feledtetni fogják,hogy mibe is ülnek........
Amúgy csinos autó,csak nem sok minden mutatja azt,hogy ezt pontszerzésre tervezték.Aztán lehet tévedek,a szinkavalkád megzavart.......
[ Szerkesztve ]