Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23901) Cobb válasza Motion_Blur (#23898) üzenetére


Cobb
tag

Jenson 4ever
#23 Jenson 4ever | 2011. március 01. 16:29 0 0

button.button :)

Valószínűleg "The Famous vajkezű Jenson B" élvezni fogja majd!Rettentő gyorsasága végre kamatokra talál az új gumi szabályok által...! Előre félek tőle...!Ő az a "you are the man" faszi aki trabant kerekeken is behozza az autót 3.-ik helyen...!Sokszor lehet látni amikor felállnak rajtrácsra, mindenkinek meleg a gumi,amikor az Övé még csak párás 20 kör után is :)

[ Szerkesztve ]

performance, cool and quiet

(#23902) Oliverda válasza Motion_Blur (#23898) üzenetére


Oliverda
félisten

Úgy látszik, hogy ebben az évben az lesz a nyerő aki a legóvatosabban tud bánni a gumikkal.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23903) D.Orion válasza Cobb (#23901) üzenetére


D.Orion
veterán

Button-nak nagy előny lehet tényleg ez a gumikopás, de ne felejtsük el azt, hogy hiába bánik olyan lágyan az abroncsokkal, hogy ha a kocsi nem lesz megfelelő. Igaz, hogy ő szinte bármilyen autót képes kímélő módban vezetni, de akkor is kell hozzá a gép.

(#23904) Thom!


Thom!
veterán

gyors autó semmit se fog érni...max pole-t :DDD

(#23905) Motion_Blur válasza Cobb (#23901) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Még a végén kétszeres VB lesz a Tanár úrból!!
Napjaink Alain Prostja :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23906) Cobb válasza D.Orion (#23903) üzenetére


Cobb
tag

Az autó,ha nem is az elején,de jó lesz!McLarenék mindig nagyon jó autót csinálnak!Ha ezt adottnak vesszük a gyorsan kopó gumikkal együtt, kis túlzással, szinte már csak Button-on fog múlni a dolog!

performance, cool and quiet

(#23907) hunnylander


hunnylander
őstag

Barça - A főpróba (Infómazsolák)

www.HunnyF1.com

(#23908) Motion_Blur válasza hunnylander (#23907) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Kíváncsi leszek én arra az 1mp-re.. :)

Érdekes, hogy a McLaren nem használja ki a 4. tesztnapot :F

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23909) ToBeY


ToBeY
nagyúr

(#23910) válasza hunnylander (#23907) üzenetére



addikt

Te hunny, nagyon zavaró, hogy több helyen van szétszórva a blogod. Nekem pl a másik van bent az rssek között és ezt nem is vettem volna észre, meg amúgy sem tudom, hogy most melyiket kell nézni... nem lehetne valahogy egységesíteni?
Emlékszem, hogy nem olyan rég kifejtetted, mi a helyzet, de akkor nem figyeltem és most nincs kedvem visszakeresni. :)

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23911) werszomjas válasza ToBeY (#23909) üzenetére


werszomjas
őstag

Bár lehet nem hivatalos :)

[ Szerkesztve ]

üdv

(#23912) hunnylander válasza Motion_Blur (#23908) üzenetére


hunnylander
őstag

Az vicc lehetett, csak nem merték kizárni. :D

A McLaren is négy napot tesztel; 8-9-10-11, csak az említett három csapat egy nappal később kezdi a saját négy napját.

Tehát 9-11-ig lesz telt ház 12 autóval, majd 12-én már csak a Ferrari, Mercedes és Williams marad.

www.HunnyF1.com

(#23913) hunnylander válasza (#23910) üzenetére


hunnylander
őstag

A HunnyF1.com nem igazán blog lesz, azon most dolgozok a háttérben. Az eredeti wordpress.com blogban valószínűleg több is lesz a magyar tartalom, meg az ilyen sok nem hivatalos infóval tűzdelt.

Az eredeti blogot is meg akartam újítani a szezonkezdet előtt, ez már kipipálva, kicsit magazinosodott (vizuálisan, tartalmilag blogos marad), de így nagyon ízlésesen lehet tálalni egy cikkecskét. :)

A lényeg, hogy miután mindkettő elnyerte végső strukturális formáját, egymást kiegészítőek lesznek, de ez még egyelőre semmitmondó, ugyanis a HunnyF1.com még távolról sincs végső formájában. Testre szabott arculata lesz, mert ott már belenyúlhatok én is grafikailag és a CSS-be is (a jelenlegi témája kukázva is lesz) plusz minél több rovattal készülök, amelyek egyelőre 'üzleti titkok'.

www.HunnyF1.com

(#23914) AMD Power válasza ToBeY (#23909) üzenetére


AMD Power
titán

Érdekes...

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23915) SzalaiG válasza Cobb (#23906) üzenetére


SzalaiG
addikt

Remélem elveri a csapattársát!

(#23916) hunnylander válasza ToBeY (#23909) üzenetére


hunnylander
őstag

De, ha már elolvashatták a hivatalos közleményt, akkor miért a valótlanságot írják róla?

A Red Bull Racing továbbra is 'Renault-nak matricázott' Renault motort fog használni, az Infiniti szponzor lesz.

www.HunnyF1.com

(#23917) Oliverda válasza hunnylander (#23916) üzenetére


Oliverda
félisten

Lehet, hogy a régi szerkesztők helyére átment pár f1lájvos? :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23918) hunnylander válasza Oliverda (#23917) üzenetére


hunnylander
őstag

Hát, még az is lehetne, de az első benyomás alapján úgy néz ki, hogy nagyüzemileg kiosztották néhány origós alkalmazottnak, akik eddig totál mással foglalkoztak, hogy mától F1-es híreket fogsz szerkeszteni.

Nekem hirtelen az fordult meg a fejemben, hogy Joó Gabi munkaadót váltott. :DDD

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#23919) Oliverda válasza hunnylander (#23918) üzenetére


Oliverda
félisten

A TR dupla padlólemezértől lehet tudni valamit? Hogyan néz ki és működik elméletben?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23920) horvathd válasza Oliverda (#23919) üzenetére


horvathd
aktív tag

Képek: [link]
Leírás: [link]

"The Kid just rages for a while."

(#23921) D@ni88


D@ni88
addikt

Mi? Mostmár nem dupla-tripla diffúzor, hanem már dupla padlólemez lesz?
Besz*rás mire nem gondolnak :D
De ha a TR-nek dupla van, akkor sztem a RedBull-nak is, és lehet hogy már tavaly is volt, csak náluk nem lehetett kiszúrni képek alapján :U

(#23922) P00By válasza D@ni88 (#23921) üzenetére


P00By
nagyúr

Már el is képzeltem, ahogyan az RB megcsinálja ennek az über változatát és 1 másodpercet adnak a Ferrarinak! :D

(#23923) Oliverda válasza P00By (#23922) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem tudom mennyire könnyű lenne ezt átmásolni egy más konstrukcióra. Ez sem kompromisszummentes.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23924) SzalaiG válasza P00By (#23922) üzenetére


SzalaiG
addikt

Ne képzelődj!!! Idén a Ferrari a Mercedessel csatázik a VB-ért.

(#23925) P00By válasza SzalaiG (#23924) üzenetére


P00By
nagyúr

Nyugi! ;] ;)

Oliverda: Sztem se lehetséges teljesen. Meg nagyon nem szeretném, ha az lenne amit írtam :D

-Mike-: Ezt nem olvastam. Örülök, h eltűnt az a nyamvadt dupla/tripla diffúzor :K

[ Szerkesztve ]

(#23926) -Mike- válasza P00By (#23922) üzenetére


-Mike-
addikt

A Williams ismeri a dupla padlólemezes kocsit, de nyilatkozták is, hogy nem ezen az úton haladva más megközelítésből tervezték az idei kocsit, ebből kiindulva a pit lane-en mindenki ismeri ennek a kocsinak a trükkjeit.

(#23927) Oliverda


Oliverda
félisten

Hamilton a 2009-es "borzalmas" autójához hasonlítja az új McLarent

Na majd a Hungaroringre összekalapálják ezt is... :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23928) hunnylander válasza Oliverda (#23919) üzenetére


hunnylander
őstag

'dupla padlólemez' = extrémen alávágott oldaldoboz

Hogyan működik? Ad egy plusz felületet ami viszonylagosan párhuzamos a padlólemezzel, így azon is létrehozható leszorítóerő és ez a rész kedvezően gyorsítja is a légáramlatokat az autó körül. Ami a diffúzornak is ideális.

www.HunnyF1.com

(#23929) hunnylander válasza Oliverda (#23927) üzenetére


hunnylander
őstag

"This car is closer to the '09 car in the sense of downforce," said Hamilton. "The '09 car was terrible as it was hopping, three-wheeling through corners, locking up, and it had no downforce.

"This car doesn't lock up, it doesn't three-wheel, and it handles really nice, better than last year's car, but it just doesn't have as much downforce.

"Because the regulations have changed, it's a similar downforce level to '09. We have a little more, but it's not far off, so it feels weak in that area. Hopefully we've more downforce coming onto the car."

LH: "Ez az autó közelebb van a 2009-eshez a leszorítóerő tekintetében. A 2009-es autó szörnyű volt, ugrált, triciklizett a kanyarokban, blokkolt[a a kereket], és nem volt 'semmi' leszorítóereje.

Ez az autó nem blokkol, nem triciklizik és nagyon szépen kezelhető, jobb, mint a tavalyi autó, csak nincs neki annyi leszorítóerője.

Mivel a szabályok változtak, a leszorítóerő-szint hasonló 2009-éhez. Egy kicsit többel rendelkezünk, de nem sokkal, szóval ezen a területen gyengének érződik. Remélhetőleg jön az autóra a több leszorítóerő."

www.HunnyF1.com

(#23930) Oliverda válasza hunnylander (#23928) üzenetére


Oliverda
félisten

Igen, a feljebb linkelt leírásból ez már kiderült. Anno a 92-es Ferrari-n volt egy hasonló megoldás:

#23929: Ahha... tudtam, hogy érdemese lett volna megkeresni az eredeti nyilatkozatot. :o

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23931) Kroni1 válasza D.Orion (#23896) üzenetére


Kroni1
veterán

"Magyarországon HD-ban 2011-ben? Jó vicc..."

Pedig lehetne.. A MotoGP-t már tavaly is HD-ban néztem végig a Digisport-on, a fociVB-t pedig az M1-en. Nem ártana már a F1-et is valami értelmes csatornának sugározni..

(#23932) ToBeY válasza Kroni1 (#23931) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Vagy az rtl-nek áttérnie digitális sugárzásra.Vicc hogy 2 nagy kereskedelmi csatorna még mindíg analógba megy.Pedig TV2 szokott addni néha BL meccseket amiket szintén HD nyom a legötöbb adó.

(#23933) Motion_Blur válasza ToBeY (#23932) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha át is térnének, valszeg a lehető legszarabb hang és képminőséget vásárolnák meg. Ami hang esetében akár rosszabb is lehet mint az analóg.

Magyar parasztnak jóaz..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23934) Kroni1


Kroni1
veterán

Amugy az rtl klub át akart térni amugy sőt elvileg 2012ben át is fog változni fizetősre, mint pl a HBO. Havi pár száz forintot kérnének elvileg, amit a kábelszolgáltatókkal fizettetnének ki és cserébe viszont adnák a FullHD-t és Dolby Digital 5.1-es hangot..

(#23935) AMD Power válasza Oliverda (#23927) üzenetére


AMD Power
titán

Nem vagyok valami boldog! :((

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23936) madstunt


madstunt
addikt

nah van már infó az eddigi f1híresek új oldaláról?

(#23937) válasza Oliverda (#23923) üzenetére



addikt

Elvileg ez meg lehet csinálni év közben is, de valóban nem komprumisszummentes. A RB nem hiszem, hogy erre indulna el.

Viszont egy ideje már nagyon arról spekulálnak, hogy a Merci nagy update csomagjában ez is benne lesz. Sőt az sem kizárt, hogy a kipufogó is úgy lesz kialakítva, hogy ebbe a csatornába pöfékeljen elölről, vagy oldalról valahogy.
Mindenesetre az látszik, hogy az oldaldoboz táján nagyon sumákolnak a Mercisek és Ross Brawn is mondta, hogy a kipufogó rendszerük olyan lesz, amilyet még egyik kocsin sem láttak.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23938) Motion_Blur válasza (#23937) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem a Merci csak vakít... csodálnám ha 1-1,5s-et tudnának gyorsulni..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23939) Oliverda válasza Motion_Blur (#23938) üzenetére


Oliverda
félisten

Tavaly is volt valami hasonló pletyi a rockingham-i teszt előtt és látszólag annyira nem jött be. Azért 1-1,5s elég durva. 0,5 reális lehet, esetleg még kicsit valamivel több.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23940) válasza Motion_Blur (#23938) üzenetére



addikt

Honnan vetted ezt az 1-1,5mp-et?
Soha nem volt szó ilyesmiről.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23941) Motion_Blur válasza (#23940) üzenetére


Motion_Blur
félisten

innen valszeg..

:W

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23942) válasza Motion_Blur (#23941) üzenetére



addikt

jah, bocs :D

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23943) Oliverda válasza Motion_Blur (#23941) üzenetére


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23944)



addikt

Ha mohamedéknek nem pont most jut eszébe rendszert váltani, akkor ma kezdődne a bahreini teszt és jövő héten már futam lenne. :O

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23945) proof88


proof88
addikt

(#23946) hunnylander


hunnylander
őstag

Szoktátok nézni/hallgatni The Flying Lap-ot?

Nagyon jó kis műsor. Tegnap volt a 9. része. Aki egy kicsit is tud angolul, az hallgasson/nézzen bele, akár visszamenőlegesen is, az előző részek is elérhetőek. Bizonyos részeihez angoltudás sem kell pl.

Itt van egy kis videókivonat a #9-ből az üzemanyag-lötyögésről Willem Toet magyarázatával (és ő hozta a CFD animációt), korábbi vezető beosztású F1-es mérnök, aki jelenleg az RML Group (egy nagyon komoly autó- és versenytechnikai cég) managing director-ja. Meg újfent vendég volt Craig Scarborough (ScarbsF1).

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#23947) Thrawn válasza proof88 (#23945) üzenetére


Thrawn
félisten

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#23948) boba6


boba6
aktív tag

melyik most a legértelmesebb magyar F1 híroldal? az origós RSS feed-je lehalt a váltással

... "Have you tried turning it off and on again?" .... "Is it definitely plugged in?" ... • • • • • • • • • • • • ha nem kapsz választ 24 órán belül, emlékeztess!

(#23949) válasza boba6 (#23948) üzenetére



addikt

A5

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#23950) SzalaiG válasza proof88 (#23945) üzenetére


SzalaiG
addikt

Schumi kimaradt...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.