Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23401) Motion_Blur válasza SzalaiG (#23399) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"Mielőbbi gyógyulást Robert"

ahogy nézem minden autón fent van ez a felirat [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23402) TESCO-Zsömle válasza Motion_Blur (#23398) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Val'szeg a diffúzort mérik, de mókásan néz ki.

A 'mielőbbi gyógyulást' pedig kedves. :K

@23401: Szép gesztus. :R

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#23403) attisx


attisx
addikt

Ferrari vs. F150

Gád blessz Ámérikááá... :U

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#23404) TESCO-Zsömle válasza attisx (#23403) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én csodálkozom, hogy anno a Ferrari nem védetett le az F-el kezdődő számokból álló típusjelzéseket. Ha jól tudom a Peugeot levédetett -ilyen célra- minden 3-jegyű számot, aminek a középső jegye 0.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#23405) SzalaiG válasza Motion_Blur (#23401) üzenetére


SzalaiG
addikt

Szép gesztus. :)

Remélem ül még autóba az idén!

(#23406) Motion_Blur válasza attisx (#23403) üzenetére


Motion_Blur
félisten

... kis ingyenreklám ...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23407) Male válasza attisx (#23403) üzenetére


Male
nagyúr

Nevetséges... Az egyik F150 a másik meg F-150, a kettő nem ugyan az... Az F1Híreken azt is írják, hogy a logo is a bajuk, mondván, hogy az is nagyon hasonlít...

F150 vs. F-150
...hát én nem látom hogy hasonlítana.

Amúgy emiatt csak gratulálni lehet a Fordnak... az embereket ezügyben szerintem két csoportra lehet osztani:
- vagy észre sem vették volna az elnevezés hasonlóságát
- vagy egy kis reklám lett volna a Fordnak

Ehelyett most a Ferrari szurkolók szemében (akik nincsenek éppen kevesen) egy elég negatív dolgot sikerült mutatni a cégről....

( Mégha a Ford jelen lenne az F1-ben vagy mondjuk a HRT elnevezésében lenne az F150, akkor úgy-ahogy megérteném hogy bajuk van vele, de így??? )

[ Szerkesztve ]

(#23408) sekli válasza Male (#23407) üzenetére


sekli
addikt

én elég nagy hasonlóságot látok...:DDD

Másrészről viszont nyilván nem viccből védenek le neveket a cégek, én értem, hogy miért ragaszkodnak a kizárólagos használatához.

(#23409) Sanya595 válasza Male (#23407) üzenetére


Sanya595
senior tag

Még ha esetleg nem ugyan arra muttatna mind a 2 linked. ;] :DD
Ezt benézted kicsitt,de nem baj,szeresük mi ezt. :C

[ Szerkesztve ]

(#23410) Oliverda


Oliverda
félisten

Brawn kételkedik némely autó szabályosságában

Kezdődik...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23411) #16741888 válasza Nowhereman (#23375) üzenetére


#16741888
törölt tag

Szerintem meg abszolut Lonzi/Hami szintű tehetség Vettel... azért azt se felejtsük el hogyan került ő a RedBullba... a Torro Rosson keresztül. Nyilván a Monzában is szerencséje volt akkoriban. Meg ahogy világbajnok lett, nagyon durván kiszúrt vele a sors az év végén mégis fel tudta lelkileg dolgozni az ügyet, és megcsinálta. Lehet csinált pár faszságot az évben meg az előző években de ki nem? Hamilton? Faszságokat tekintve kb. egálban vannak. Kornak tudnám be abszolut, mégiscsak a legfiatalabb vbajnokok...

(#23412) Peat;) válasza Oliverda (#23410) üzenetére


Peat;)
veterán

Ezek szerint idén sem lett jó a Merci, kb az ilyen nyilatkozatok azok amelyekkel be lehet lőni a valós teljesítményt, nem a tesztadatok.

PumPi: én is így gondolom, ugyanakkor az elérhető opciók közül Heidfeldet magasan a legjobb lehetőség. Kobayashit meg igenis megszorongatta itt ott tavaly, de annyi tapasztalattal ami neki volt azokkal az autókkal nem lehetett elvárni hogy le is nyomja. Ennek ellenére pl időmérőn asszem még ez is sikerült, illetve volt olyan futam ahol elég sokáig szintén együtt mentek csak a taktika volt a különbség. Ezek alapján én bátran állítom, hogy ha év elején együtt kezdenek akkor év végére Heidfeld lett volna jobb. Kubica is csak egy évben "verte" el de akkor is szoros volt a dolog, szerintem Massa szintet azért hoz ha megrázza magát Heidfeld, egy jó autóval meg mint láthattuk Massánál akár a vb-ért is mehet ezzel a tudással. De egy Bruno...én nem tudok róla hogy bárhol dominált volna valaha is.

[ Szerkesztve ]

(#23413) #16741888 válasza Peat;) (#23412) üzenetére


#16741888
törölt tag

Ennyi!
Egyetértek, én csak Vettelről írtam... Heidfeld egyértelműen a legjobb választás, Kimit bár nem csípem nagyon kíváncsi lennék mit művelne a rallys berepüléssel. :D
Szakik, volt már ilyen? Valaki a rallyból jött vissza F1be, versenyezni?

(#23414) Oliverda válasza Peat;) (#23412) üzenetére


Oliverda
félisten

Igen, ez nekem is eszembe jutott...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23415) brownus


brownus
veterán

igaz a hír, hogy a retek klubtól elveszik a közvetítések jogait, és a m1 köztévé fogja adni hd-ben a futamokat??? istenem de jó lenne, és talán ezektől a profi szakértőktől is megszabadulnánk...

(#23416) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A McLaren is a Renault-féle kipufogó rendszert használja? [link]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23417) Oliverda válasza Motion_Blur (#23416) üzenetére


Oliverda
félisten

Itt jönne ki a teljes cucc? Nem néz ki túl nagy átmérőjűnek az a cső...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23418) Male válasza sekli (#23408) üzenetére


Male
nagyúr

sekli & Sanya595: Jólvanna :DDD

Ez lenne a Fordé... (úgy tűnik, csak kijelöltem, de nem tettem ki a vágólapra a másodikat, így dupláztam :B )

(#23419) IreN!CuS válasza Peat;) (#23412) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Nem csak neked szol,de nem értem miért megy ennyire B. Senna fikázása,a legszarabb autóban ült.
Ha esetleg bekerül Kubica helyére és leszerepel rendben van fikázzuk,de ne egy év után amikor egy HRT-ben ült.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#23420) Male válasza IreN!CuS (#23419) üzenetére


Male
nagyúr

Talán mert a csapattársához/csapattársaihoz viszonyítjuk, és azért emlékezetes volt amikor Klien beült mellé év közben, hosszú kihagyás után...

(#23421) Oliverda válasza Male (#23420) üzenetére


Oliverda
félisten

Klien-nek azért jóval több F1-es tapasztalata van/volt. 3 szezonnyi versenyzés és 2 szezonnyi tesztelés.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23422) Peat;) válasza IreN!CuS (#23419) üzenetére


Peat;)
veterán

Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén.
E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem. Volt asszem egy jó éve, de akkor is voltak szörnyen gyenge futamai. Nem vágom fejből a pályafutását, de annyira igen hogy joggal mondhassam hogy kifejezetten gyenge pilóta a mai mezőnyben még a fizetős pilóták ellenében is.

Oliverda, igen ez így van. Csak éppen azért került ki az F1-ből Clien mert nem voltak megelégedve a versenyképességével. Ehhez hozzájön a több évnyi kihagyás amitől gyorsulni biztos nem gyorsult, majd ezek után volt jobb mint Senna. Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál. A lekörözéseknél is kinyílt a szája, hogy ő itt versenyezni van hö ne várják el hogy lehúzódjon...hát izé. Én nem bánnám ha bekerülne a rönyóba, pár futam után úgyis kivágják. Az igazán rossz az hogy így a csapat maga alatt vágja a fát. A Renault már szinte teljesen kivonult mögülük, privát csapatként elég bátrak ennek ellenére..

[ Szerkesztve ]

(#23423) werszomjas válasza brownus (#23415) üzenetére


werszomjas
őstag

Honnan származik eme remek infó? :)

Én azt olvastam, MO-on még nem lesz most HD közvetítés, viszont már csak a kommentátorok miatt is örülnék, ha az M1 közvetítene, Gyulusunk helyett.

üdv

(#23424) IreN!CuS válasza Peat;) (#23422) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Szerintem nem lényeges,hogy kisebb kategóriában mennyire volt kimagasló mivel az F1 teljesen más.Ha bekerülne a Kubica helyére eldőlne mit is tudd,ha ugyan úgy leszerepel rendben van,írtam előbb is,hogy akkor lehet szidni.De várjuk meg és azt se felejtsük el,hogy sok pályán életében először ment tavaly.

Btw lehet olyan csinálni,hogy ketté osztják a kipufogót,teszem azt "egy"(az az kettő a két oldalszekrény alá) előre és egy(ugyan úgy kettő a diffúzor megfújására) hátulra?

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#23425) Oliverda válasza Peat;) (#23422) üzenetére


Oliverda
félisten

"Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén."

Időmérő eredmények:

Senna - Chandok

6 - 3

Senna - Yamamoto

5 - 1

Senna - Klien

1 - 2

Ez a mindenki elverte szerintem ezek fényében nem igazán állja meg a helyét.

"E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem."

Vannak illetve voltak még ezzel így páran akik később ennek ellenére mégis jól szerepeltek az F1-ben. Ellenpéldának meg ott van Liuzzi.

Amúgy nem sok kellett hozzá, hogy GP2 bajnok legyen 2008-ban.

"Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál."

Igen, bár nem ő volt az egyetlen. [link]:D

Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában. Ezért ezen kár is tovább pörögni szerintem. Majd ha megkapja az egy napos teszt lehetőséget ahol az lesz a feladata, hogy mindent kihozzon magából és az autóból akkor kiderül mit tud. Tavaly amúgy Heidfeld is eléggé leszerepelt a visszatérésével. Kobayashi 4-1-re elkente az időmérőkön. Nem is csoda, hogy nem tolongtak érte erre az évre.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23426) Gyusz válasza Oliverda (#23425) üzenetére


Gyusz
őstag

Nem akarom Kobayashi érdemeit csökkenteni, de Heidfeldnek tavaly spórolni kellett a motorokkal, mivel év elején De la Rosa elég sokat elfüstölt. Mondjuk ez pont az időmérős szereplésre nem biztos, hogy mentség.

Kubica helyettesítésére szvsz jobb Heidfeld, mint B. Senna, de abban nem vagyok biztos, hogy jelenleg elérhető olyan pilóta, aki ki tudná hozni az autóból azt, amit Kubica tudott volna. Szerintem nagyon jól ment tavaly, és 2008-ban is, sokat vesztett idén az F1, hogy nem lesz ott a mezőnyben. Aztán lehet, hogy nincs igazam és még a Renault is vergődni fog, akkor meg mindegy ki vezet. :DDD

(#23427) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

2011-es fejlesztések - kockázatok és mellékhatások

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23428) brownus válasza werszomjas (#23423) üzenetére


brownus
veterán

hallottam valahol, már nem emlékszem...

[ Szerkesztve ]

(#23429) hunnylander


hunnylander
őstag

Tesztnapló (Még hízni fog a nap végére.)

www.HunnyF1.com

(#23430) Oliverda válasza hunnylander (#23429) üzenetére


Oliverda
félisten

Érdekesen néz ki szemből az autó...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23431) Thom!


Thom!
veterán

W02 igencsak lassúcska emberek :U

(#23432) P00By válasza Oliverda (#23430) üzenetére


P00By
nagyúr

Enyhén szólva :)

(#23433) Oliverda válasza Thom! (#23431) üzenetére


Oliverda
félisten

Majd ha már nem rohad le akkor lehet foglalkozni azzal, hogy gyors is legyen.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23434) Male válasza Oliverda (#23421) üzenetére


Male
nagyúr

Igen, több tapasztalata volt, de:
- Régebben sem volt olyan gyors
- Sokat kihagyott
- Akkor vezette először azt az autót

Szóval illett volna gyorsabbnak lennie Kliennél.

Mindegy, a teszten majd kiderül mit megy, lehet a Renault-val gyors lesz.

"Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában."
Az biztos... most viszont szerintem azt sakkozzák, hogy mi legyen idén:
Jó (drága) versenyző, hátha vele is bejön az idénre tervezett nagy előrelépés vs. spórolós év egy sokat hozó versenyzővel és erőteljesen a jövő évre koncentrálás. Mivel mostmár magán csapat, szerintem a második lehetőséget is komolyan megfontolják.

(legalábbis én biztos eközött a két lehetőség között vacilálnék, figyelembe véve azt, hogy az elérhető versenyzőkkel mit lehet kihozni az új autóból, és milyenek velük az esélyek)

(#23435) Thom! válasza Oliverda (#23433) üzenetére


Thom!
veterán

bízom benne :R

(#23436) Nowhereman válasza Motion_Blur (#23381) üzenetére


Nowhereman
őstag

No Vettel éppen ott mutatta be, hogy még az előzés alapjait se ugatja! Egy ilyen pályán körülbelül 15-20km/h apex fölényű autóval hosszú körökön át nem tudott mit kezdeni Sutillal - nos ez hatalmas szegénységi bizonyítvány. Sutil simán magára húzta az apexre, hogy utána már legfeljebb csak nyers erőből tudja megelőzni. Kvázi minden pattanásos gokart vagy szimulátor-bolond kölök tudja, hogy ilyenkor egy korai fék, tempós kanyar, és az egyenes végén már garantáltan lehet küldeni a "megszívtad!" üzenetet. Ha egy LAN partin szívattak volna valakit így, az még most is közröhej tárgya lenne.
Részemről Vettel ilyen irányú képességeit sosem becsültem nagyra, de ezzel minden képzeletemet felülmúlta!

Utánam a kondenzcsik!

(#23437) TESCO-Zsömle válasza Male (#23434) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azt a lehetőséget se szabad feledni, hogy Kubica esetleg nem jön vissza jövőre.
Ez esetben nagyon nem mindegy, ki fejleszti a jövő évi autót. Én olyan pilótát választanék, akinek a legtöbb esélye van a kész autóból kihozni a maximumot, de adott esetben hosszú távon is lehet rá építeni.

Ilyen pilóta (szabad) nem sok van, és szerintem Nick nem tartozik közéjük. Talán Hülkenberg. De neki csak akkor érné meg, ha biztosan maradhat. Mondjuk Petrov helyén.
Az lenne szvsz a legjobb. Nico-t be, és ha Kubica vissza tud jönni, akkor Petrov le harmadiknak.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#23438) Male válasza TESCO-Zsömle (#23437) üzenetére


Male
nagyúr

Igen, az is benne van... és akkor tényleg az a legjobb megoldás.

Hülkenberg lehet túl fiatal, és talán nem olyan jó az autó fejlesztéséhez. Petrovot meg nem hinném, hogy kirakják, túl sok pénzt hoz ahhoz. Nagyon előnyös felállás volt ez Kubicával és Petrovval, így most tényleg nehéz dolguk van.

(#23439) sekli válasza Male (#23407) üzenetére


sekli
addikt

F150 -> F150th Italia

[ Szerkesztve ]

(#23440) Male válasza Oliverda (#23430) üzenetére


Male
nagyúr

..enyhén :) Olyan mintha kétszer áthajtottak volna rajta.

Kicsit olyan a hatása, mint a régieknek, amiknek még nem oldalt volt a hűtőjük.

Vajon nem lesz így nagyon tele szeméttel, gumidarabokkal a hűtő? Hiszen pont a kerék mögött van a legnagyobb része.

sekli: Érdemes elolvasni a kommenteket... jól mutatja mennyire érte meg ez a sz@rakodás a Fordnak.

[ Szerkesztve ]

(#23441) hunnylander válasza Oliverda (#23430) üzenetére


hunnylander
őstag

Le van ültetve 'kicsit'. A tengelytávja meg rövidebb, mint a 25-ösnek.

www.HunnyF1.com

(#23442) Oliverda válasza hunnylander (#23441) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem ezekre gondoltam, hanem két nyomvályúra az oldalaiban. :D

Oldalról viszont kifejezetten jól néz ki, akárcsak eddig.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23443) hunnylander válasza Male (#23440) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem hiszem, hogy hamarabb koszolódna (a hűtőnyílás java része nem a kerék 'árnyékában' van és a kerék is lehet olykor 'pajzs'), rácsozat meg van a hűtő előtt és a bokszkiállásokkor takarítják is.

A méretezése a lényeges, amiatt, hogy egyes felületén turbulensebb levegőt kap, mint a konvencionális kialakítások, így emiatt nagyobb felületet kellett kapnia. De ezt modellezték.

www.HunnyF1.com

(#23444) hunnylander válasza Oliverda (#23442) üzenetére


hunnylander
őstag

Azt gondoltam is. A leültetettség is azzal kapcsolatos, mert az U vályúknak jelentős szerepük van abban, hogy az autó nagy felületén alacsony.

www.HunnyF1.com

(#23445) Motion_Blur válasza hunnylander (#23444) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Azért abban kiegyezhetünk, hogy szemből bűn ronda az autó :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23446) shteer válasza Motion_Blur (#23445) üzenetére


shteer
titán

inkább furcsa :) nekem tetszik

..szerintem jónak tűnik

(#23447) Bala888


Bala888
csendes tag

Általában ebbe torkollik minden egyes f1-es topic sajnos. :(
Abszolút kedvencem Schumi, de szurkolok Vettelnek is.
Igazából, majdnem mindegy nekem, hogy ki nyeri, ha az a személy különbözik Alonsotól. .)
Szerintem minden eddiginél érdekesebb, kiélezettebb verseny várható idén, pedig már a tavalyi sem volt piskóta.

Bala

(#23448) Oliverda válasza Motion_Blur (#23445) üzenetére


Oliverda
félisten

Azért azt nem mondanám, hogy bűn ronda, de szépnek sem szép, legalábbis szemből. Egy hangyászsün orral viszont baromi jól nézne ki. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23449) IreN!CuS válasza Motion_Blur (#23445) üzenetére


IreN!CuS
őstag

kimondottan tetszik,végre nem egy "hagyományos" felépítésű autó.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#23450) Male válasza hunnylander (#23443) üzenetére


Male
nagyúr

Nekem úgy tűnik, hogy a nagyrésze pont mögötte van, és hát láthattuk mi volt az autók oldalán a futam végére, főleg a világos autókon. A félig olvadt gumit meg nem olyan könnyű eltávolítani.

Igen, nagyobbra csinálták emiatt, szóval biztos jól méretezték, csak eszembe jutott, hogy ez is egy hátránya lehet a megoldásnak.
Bár az meg talán előny, hogy az amúgy leszorítóerőre használhatatlan levegőt hasznosítják vele.

(Ha a Technetre belépek, akkor miért dob ki a PH! mindig :F )

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.