Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24801) #51736960 válasza kpal (#24797) üzenetére


#51736960
törölt tag

jó esély van rá, hogy az összes futamon ezt látjuk majd, még meg is unod :)

én mondjuk még örülök is, mert már régóta óta az f1-es futamok köré szerveztem a hétvégéimet, de most már kezd annyira fos lenni az egész, hogy végre újra elmehetek vasárnaponként otthonról, aztán a futamot majd megnézem felvételről, végigpörgetve...

(#24802) Motion_Blur válasza sekli (#24799) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Vettelnek most nagyon jól jön a DRS. Amennyiben el tud fordulni első ként, már valszeg az első kör végén se tudják támadni. Abban az esetben ha visszaesik valamiért a mezőnybe, akkor meg ott van alatta a leggyorsabb autó + a tempóelőny a célegyenesben.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24803) proof88


proof88
addikt

Sutil fogásáról kéne valami külső kamerás videó, ami nem hátulról mutatja hogy nézett ki. Hát az ott ülőknek rohadt nagy élmény lehetett az biztos, spontán dónát :C

(#24804) MPowerPH válasza Thom! (#24798) üzenetére


MPowerPH
félisten

Persze, hogy megy. Mert az idei évre is egy kalap szar autót raktak össze. 0.2s-el kapott ki Rosbergtől. Ehhez képest:

Alonsonak semmi oka a magyarázkodásra, Massat agyonverte 0.35s-el. Ennyit tud most a Ferrari.
Hamilton Button -t verte 0.45s-el.
Vettel meg Webber -t a földbe gyalúlta, 0.5s-el.

Tehát ha ezeket nézem, Schumi és Rosberg közötti különbség nem tűnik annyira soknak, ha a Q2-őt nézem. Egyébként sok az is. De ha baj volt az autóval, akkor érthető.

Én azt sajnálom, hogy idén a Ferrari sehol sem lesz. :( Hamiltonban bízok. Aki elvileg szintén KERS nélkül fejezte be az IM-et. Mondjuk ez jó hír, talán még sem akkora a különbség.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#24805) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A jó öreg flexi szárny :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24806) MPowerPH válasza Motion_Blur (#24805) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hehe. :D

Don't Tread On Me

(#24807) kpal válasza #51736960 (#24801) üzenetére


kpal
veterán

Én szeretem mindig van valami tavaly a Hockenheimi Alonso és Massa eset is . Én az utóbbi 2évben kezdtem ujra nézni az F1-et kb. 2004-2009 nem is néztem valahogy nekem akkor laposodott el de most valahogy van varázsa megint.

(#24805) Motion_Blur :K ;)

[ Szerkesztve ]

(#24808) Sanya595 válasza kpal (#24807) üzenetére


Sanya595
senior tag

Mi peddig akik követjük,a tavalyi RBR fölény miatt már most laposnak itéljük meg a szezont.Nagyon vártam már,de ha az lesz,mint tavaly év közben... :W
Csak a bénázásukon múlt,hogy izgalmas lett a vége.

(#24809) dokar válasza Motion_Blur (#24805) üzenetére


dokar
addikt

nahát-nahát :DDD

Red Bull gives you - flexible - wings

[ Szerkesztve ]

extra - SEXRay

(#24810) MPowerPH válasza kpal (#24807) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát, 2005-től azért nem volt olyan rossz. Előtte meg az volt, amit most az RBR produkál, csak az a csapat nem hibázott annyit, hogy a végére is izgalmas maradjon.

Don't Tread On Me

(#24811) kpal válasza Sanya595 (#24808) üzenetére


kpal
veterán

Még Schumacher várnám hogy valamit alkotna és legalább dobogós lenne .

(#24812) Motion_Blur válasza kpal (#24811) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hát az várhatod... megint egy vezethetetlen szar van alatta.

Alonso mért köre a Q3-ban nagyon szépnek és hibátlannak tűnt.
Középső szektorban +0.5s-re volt Vetteltől. Akkor kezdtem reménykedni, de az utolsó szektorban kapott 1mp-et..

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24813) #95904256 válasza Motion_Blur (#24805) üzenetére


#95904256
törölt tag

A többieknek még mindig nem sikerült ellesni a trükköt? :F

(#24814) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Én ezt nem értem:

Hamilton:"A Red Bull nem használta a KERS-t az időmérőn, ami azt jelenti, hogy a különbség akár 1.3 másodperc is lehet, és ez nem normális. De legalább az élmezőnyben vagyunk, és csatázhatunk a győzelemért. Csodás az autó, el sem tudom képzelni, milyen lehet vezetni a Red Bullt."

Akkor jól láttam. KERS nélkül agyoncsaptak mindenkit?! Ebben az esetben holnap tényleg nem lesz kérdés...szóval, ez megalázó. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#24815) Jadro


Jadro
veterán

Sok eső kellene a szezonra, mert úgy néz ki, anélkül unalmas lehet.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#24816) hunnylander


hunnylander
őstag

Kvali-adatlap

www.HunnyF1.com

(#24817) Thom! válasza hunnylander (#24816) üzenetére


Thom!
veterán

mester vélemény a mai napról? :DDD

(#24818) Motion_Blur válasza MPowerPH (#24814) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az a durva hogy az első két szektorban Hamilton alig veszített másfél tizedet Vettelhez képest. Az utolsó szektorban viszont kapott 6 tizedet. A gyors sikánban meg a két jobbos kanyarban agyonveri a mezőnyt a Kölök. Szerintem egy aero-igényesebb pályán még nagyobb lenne a RB / Vettel fölény.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24819) MPowerPH válasza Motion_Blur (#24818) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, én is ezt láttam. Alonso ideje is elég biztató volt a 2. szektorig. De az utcsóban kapott 1.0s-et, ha jól emléxem. Nah, ez a nem normális. Pl. jön Malaysia, majd Törökország. Ott nem látok esélyt arra, hogy valaki is a közelükbe ér.

b-type: Lehet pont Vettel vette jól, és ott a titok. :D

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#24820) #70869248 válasza Motion_Blur (#24812) üzenetére


#70869248
törölt tag

a 3. szektorban mindenki sokat kapott a Red Bull-tól, pedig sztem Vettel két látott leggyorsabb körében sem vette tökéletesen a 2. időmérési pont utáni bal-jobbot (11-12).
..talán nem is lehet tökéletesen venni.
De az biztos hogy az ezek utáni két jobbot nagyon jól veszi a két Red Bull, nagyon stabil autó.

(#24821) kpal válasza Motion_Blur (#24812) üzenetére


kpal
veterán

Egy helyben toporog mint tavalj.

(#24822) [CS]Blade2 válasza MPowerPH (#24819) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

0.953 -et kapott a 3. szektorban.

(#24823) MPowerPH válasza [CS]Blade2 (#24822) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, közben javítottam. Az is piszok sok. :W

Don't Tread On Me

(#24824) #70869248 válasza MPowerPH (#24819) üzenetére


#70869248
törölt tag

nics kizárva....simán lehet hogy ezzel az autóval csak így lehet venni....nekem zavar volt a ritmusban szemre, de aztán ebben a sportban már ember legyen a talpán (vagy F1 versenyző) aki szemre megmondja mi az ideális....az látszott hogy a le-felcsapódó hátsó szárny kezelése nem gyenge. Hamilton pl. azért fékezte el magát nagyon mert féktávra még nem jött meg a stabilitás...kicsit későn ejtette rá a hátsó szárnyat.
A kigyorsoknál is látszik hogy ahogy rányitják a szárnyat rögtön megmoccan az autó.

(#24825) Krozoo


Krozoo
csendes tag

Sziasztok,

Hát számomra ez az időmérő eléggé kiábrándító volt...
A Ferrari/Merci úgy tűnik sehol se lesz ebben az évben az RB-vel szemben, pedig titkon reménykedtem hogy idén a Ferrari végre valami értelmes autót pakol a pilótái alá. :(

Amúgy nem tudom, hogy mennyi valóságalapja lehet, de 1-2 forumon olvastam olyan véleményeket miszerint az RB nem építette be a KERS-et az autóba. Az időmérő alatt én se láttam, hogy Vettelék 1x-is használták volna, de javítsatok ki ha tévedek.
Pedig a FOTA tavaly megegyezett abban, hogy mindenki használni fogja nem? (leszámítva a kis csapatokat).

Motion_Blur: Ha esetleg valóban nincs bennük KERS, akkor nem lehet, hogy a sokkal több ballaszt súly miatt jók ennyire a 3. szektorban?

[ Szerkesztve ]

(#24826) JColee válasza Krozoo (#24825) üzenetére


JColee
őstag

Abban egyeztek meg, hogy 2010ben nem használják.
A több ballaszt bőven nem hoz ennyit. Kókadt első szárny viszont annál inkább.

[ Szerkesztve ]

(#24827) sekli válasza #70869248 (#24824) üzenetére


sekli
addikt

nekem is ez tetszik a hátsó szárnyal kapcsolatban, nagyobb az emberi tényező az időmérőn... Lehet, hogy Webber pont ezért tiltakozott ennyire...

(#24828) Krozoo válasza JColee (#24826) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Azt tudom, de közös megegyezés alapján hozták vissza 2011-re nem? Gondolom akkor csak lehetett a csapatok között egy szóbeli megegyezés, hogy akkor mindenkihasználja kivétel nélkül, leszámitva a GP2-eseket. :)

Amúgy a KERS-s hiányát a nagyon szűk hátsó traktus is alátámaszthatja nem? Vagy azt teljesen máshova építik be a csapatok?

(#24830) BMW001: [link]

[ Szerkesztve ]

(#24829) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ha jól látom ez új pályacsúcs. Igaz, eddig is Vettel tartotta 1:23.9-el :)

Nyilván nem hivatalos pályacsúcs, mert azt csak versenyen lehet futni

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24830) MPowerPH válasza Krozoo (#24825) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ezt hol olvastad? Mert érdekelne. Elvileg ha nincs KERS, akkor annak a kis akkunak piros X-el áthúzva kellene lennie, legalábbis tavaly előtt így volt. :F
Az IM-en biztosan nem használták. Ellenben ez rajtnál óriási hátrány lehet. A KERS idén sokat fogyott, már annyira nem nehéz, tehát kicsit jobb a helyzet az egyensúly oldalán.

Ugye azt nem tehetik meg, hogy IM-en kiszedik, a versenyre meg visszateszik? Ilyenkor nem szabad hozzányúlni az autókhoz, ha jól tudom. :U

Don't Tread On Me

(#24831) Motion_Blur válasza #70869248 (#24824) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"A kigyorsoknál is látszik hogy ahogy rányitják a szárnyat rögtön megmoccan az autó."

Szerintem ez is közrejátszhatott Sutil forgásában.
Egyébként még szabadedzéseken megfigyeltem hogy Vettel sokkal korábban aktiválja a DRS-t mint pl. Alonso. Ez is egyfajta fokmérője lehet egy autó stabilitásának. Kijárati rázókon már fel van csapva a szárny :))

Krozoo: van KERS, csak nem használták

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24832) Peat;)


Peat;)
veterán

Amikor bemutatták az autókat már akkor látni lehetett, hogy a Ferrari mellőzte a radikális változásokat. Én sejtettem hogy ez lesz az alapján nem kell annak szakembernek lenni, főleg hogy a teszteken sem tudtak igazán gyors köröket menni. A Red Bull a tavalyi autóra építkezve sokkal többet változott mint a Ferrari...
A versenyen viszont lehet megtérül ez a visszafogottság, elég jók kiismerték a gumikat, csak a sebesség hiányzik, de jó taktikával (hehe ferrari és jó taktika...) egy ideig még tarthatják a lépést, Alonso drukker vagyok, de jó lenne ha már kikelne magából a srác és égetné a csapatát a média előtt, pl. ahogy Schumi tavaly a mercit. Az kell hogy változás történjen, ellustultak csöppet az olaszok. A merci meg előrelépett szerintem már most, nagyon sűrű a Red Bull után a mezőny.

A Mclaren mert próbálkozni, úgy nézett ki hogy beégnek vele, de most figyelembe véve hogy egy kiforratlan autójuk van, amit a következő hetekben, hónapokban ismernek ki, csak belőlük nézem ki azt a képességet hogy elkapják a Red Bullt, le a kalappal az üdítőgyározó Hamiéknak. :)) Bár a versenyen szerintem visszaesnek, de egyszer már megcáfoltak.

Hajrá Sauber! Mint csapat idén nekem ők lettek a legszimpatikusabbak, Perez is fizetős pilóta, de annak ellenére ügyesnek tűnik, autó sem rossz és a másik pilóta sem béna :).

(#24833) MPowerPH válasza Motion_Blur (#24831) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na igen. Ezt én is észrevettem. Elég korán rákapcsolják. Míg amikor pl. Alonso kicsit előbb rátolja, egyből kitör a hátulja. óriási a különbség.

Frenky89: Ezt nem értem én sem... Majd lehet fény derül erre is. Vagy nem működik megfelelően, és féltek nehogy valami bajt csináljon, vagy nem tudom. A gonosz mondatná velem, hogy nagyképűségből, így megmutatták, hogy KERS nélkül is szénné verik a többieket.(vagyis veri, mert Vettel -el egyszemélyes a csapat) Persze ez csak vicc, biztos más áll a háttérben.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#24834) Frenky89 válasza MPowerPH (#24814) üzenetére


Frenky89
őstag

Akkor jól láttam, hogy nem fogyott a kis piros csík, de mi haszna lehet annak, hogy nem használták a KERS-t, főleg úgy, hogy a kocsiban benne van csak nem nyomták a gombot? :F

(#24835) Krozoo válasza Frenky89 (#24834) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Na ezt én se értem...
Ha már beépítették a ballaszt kárára, akkor legalább hasznos súly legyen...

(#24836) IRON STORM


IRON STORM
őstag

Vettel úgy ment mintha oda lenne ragasztva a pályára. Elképesztő milyen stabil a kocsi. El is keseredtem rendesen. :)

Csak a TDi!

(#24837) hunnylander válasza Thom! (#24817) üzenetére


hunnylander
őstag

Majd a nap végén, most be vagyok havazva teendővel. :D

www.HunnyF1.com

(#24838) D@ni88 válasza Frenky89 (#24834) üzenetére


D@ni88
addikt

hát az lenne az értelme, hogy a többiek mégjobban össze fossák magukat...

Minek adják ki a lapjaikat, miközben ezzel még nagyobb káoszt csinálnak, mintha adtak volna nekik +2-3 tizedet még ezen felül?

[ Szerkesztve ]

(#24839) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Formula1 2011 Australia Vettel Pole Position Lap Onboard [HD]

Jó lenne látni a hátsó szárnyat is mellé.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24840) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten


Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24841) D@ni88 válasza Motion_Blur (#24839) üzenetére


D@ni88
addikt

Elég látni az első szárnyat :Y Az bólogat erősen a féktáv és egyenes között...

Egy kérdés felvetődött bennem, Webbernek is a flexibilis szárnyat adták?

[ Szerkesztve ]

(#24842) Krozoo válasza D@ni88 (#24841) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Majd az FIA az évad felénél talán :U észreveszi....

(#24843) D@ni88 válasza Krozoo (#24842) üzenetére


D@ni88
addikt

előző szezonban is végig így tolták...

(#24844) #70869248 válasza Motion_Blur (#24840) üzenetére


#70869248
törölt tag

kicsit hihetetlen hogy ennyire eltér a két autó hátsó traktusa szemből...ennyiben örülök annak hogy ez a sasszé is elég gyors a McLaren-nél, valahogy több fejlesztési lehetőséget látok az ők által használt aerofolyosóban.
Elvileg a kerekekről lelépő légörvények visszahúzóerejét is elképzelhető megbontani....hasonlóképpen a draft hatáshoz ami az oválon érvényesül amikor a hátsó autó gyorsítja az előtte haladót a légörvények bontásával.

szerk: egyenesben biztos lehet ezzel kezdeni valamit hiszen a kerékről lelépő légáram képe könnyen számolható...lenne, ha nem kormányzott kerék lenne :D
..szal egyenesben még gyorsulhatnak valamit...ha egyáltalán ez az elképzelés nem csak innen a székből megvalósítható..

[ Szerkesztve ]

(#24845) Thom! válasza Motion_Blur (#24840) üzenetére


Thom!
veterán

2010:
1. Sebastian Vettel 1:23.919
2. Mark Webber 1:24.035
3. Fernando Alonso 1:24.111
4. Jenson Button 1:24.675
5. Felipe Massa 1:24.837
6. Nico Rosberg 1:24.884
7. Michael Schumacher 1:24.927
8. Rubens Barrichello 1:25.217
9. Robert Kubica 1:25.372
10. Adrian Sutil 1:26.036

2011:
1. Sebastian Vettel 1:23.529
2. Lewis Hamilton 1:24.307s
3. Mark Webber 1:24.395
4. Jenson Button 1:24.779
5. Fernando Alonso 1:24.974
6. Vitaly Petrov 1:25.247
7. Nico Rosberg 1:25.421
8. Felipe Massa 1:25.599
9. Kamui Kobayashi 1:25.626
10. Sebastien Buemi 1:27.066
11. Michael Schumacher 1:25.971

(#24846) Thom!


Thom!
veterán

Érdekes mindenki lassabb, de a RB meg jobb mint tavaly :F

(#24847) Sherman


Sherman
tag

Megnéztem a BBC-s közvetítést az időmérőről, kár is hasonlítani.
Priceless ahogy Brundle megemlíti, hogy vannak emlékei arról a kavicságyról ahol Barichello most kicsúszott, és Coulthard arról beszél, milyen frusztráló ha a csapattárs 8 tizeddel ver :)

(#24848) Oliverda


Oliverda
félisten

Hamilton autójában van rá mód, hogy megjavítsák a KERS-et holnapra? Azt hiszem van lehetőség bizonyos alkatrészek cseréjére a quali és a verseny között, de nem tudom, hogy ebbe a KERS is beletartozik-e.

Motion_Blur #24802: Tudtommal a DRS-r csak 3 kör után lehet használni, akkor is csak, ha van valaki előtt a célegyenesben.

A flexi szárny egy vicc. Főleg azért mert a többiek még nem tudták lemásolni. :U

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24849) Krozoo válasza D@ni88 (#24843) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Naja...

De úgy tűnik, hogy az FIA-t nem is érdekli a dolog, nem hallani semmit felőlük ezzel kapcsolatban, tavaly is lapítottak mint sz.r a fűben. Pedig már a teszteken tisztán látni lehetett, hogy az RB első szárnya már megint össze vissza hajlik. :U

Bezzeg pl. 2007-ben a Ferka mozgó padlólemezét 1 futam alatt betiltatták...

[ Szerkesztve ]

(#24850) Motion_Blur válasza Sherman (#24847) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én is most nézem 720p-ben, összehasonlíthatatlan minden szempontból...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.