- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klaus Duran: 2025 dude
- weiss: Pant* rant
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz
joysefke #8033 üzenetére
a hiba megvan:
Valamiért nem működik az, hogy menet közben lecserélem a letöltés metódusnak átadott dummy Progress<> objektumot egy igazira. Nem értem, hogy miért, de így van.
Tehát a progress repoltolás itt nem működik a Progress objektum cseréje után sem:
var p = new Progress<double>();
Task t = _youtubeClient.DownloadMediaStreamAsync(streamToDownload, filename, p);
// lecserélem a Progress-t valami olyanra ami csinál is valamit
p = new Progress<double> (value => {....})
await tnem működik.
Nem értem miért nem működik, hiszen a DownloadMediaStreamAsync metódus is az átadott Progress objektumnak a referenciáját használja, _tudtommal_ nem készít róla fizikai másolatot.
szerk:
Uhh bakker, milyen jó volt leírni a problémát, most jövök rá mi a baj
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest