Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: WELLPUR KVITA GF85 - JYSK - tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
És az miért van, hogy ha én maximumra állítom a játéktér ablakméretét, akkor induláskor a játékelemek az eredeti, 800*600-as beállításhoz alkalmazzák a koordinátáikat?
Tehát az alábbi kód beállítja ugyan a képernyő kitöltésére a pályát, de ha pl. az a_jatekos példány lekérdezi magának induláskor a Width és Height koordinátákat, azok mintha még mindig 800 és 600 lennének, holott nálam 1600*900-nak kellene lenniük (kiírva is annyi), de mégis a közép elhelyezés helyett balra fel kerül a játékelem:InitializeComponent();
WindowState = FormWindowState.Maximized;
Size = new Size(Width,Height);a_jatekos = new Jatekos();
a_jatekos.kepe = jaturhajokepe1;
a_jatekos.xhely = Width/2+a_jatekos.kepe.Width;
a_jatekos.yhely = Height-a_jatekos.kepe.Height*2;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

