Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Uplay

Hozzászólások

(#605) doooo válasza thomasfinal (#603) üzenetére


doooo
veterán

Nos, eltelt egy hét azóta, és ami a legjobb, én inkább a bank hibájának tudnám be, vagy legalábbis mindkét oldal hibás. "Előjegyzett tranzakció" megjegyzéssel szerepelt az adott Ubisoftos tranzakcióm, a bankszámlám "Zárolások" névvel illetett részén, ami mellé 7 napos időintervallum volt megadva, rákérdeztem az OTP chat-szolgáltatásán a dologra, ott egy alkalmazott azt mondta az az egy hét a könyvelésre adott maximum idő, azaz annak a végén elvileg lezárul a dolog, és megtörténik a vásárlás. Csakhogy most járt le az az egy hét, és megnéztem az előbb a számlámat, és visszament rá a pénzösszeg, amibe a játék került volna. Ergó mintha semmi se történt volna... Ami végülis jobb a semminél, mert nem loptak semennyit sem, csak így nem tudok vásárolni, bármennyire is szeretnék. Mellesleg én is megijedtem a nagy válaszidőkről szóló pletykáktól, de nekem gyorsan, sőt, egyre gyorsabban válaszoltak az elmúlt héten. Akár néhány óra múlva is válaszolnak (facebook-on biztosan, a support esetében pedig ha szerencsés vagy, de ott is max. 1 nap). Írtam egy üzenetet a dologról a banknak, majd a napfolyamán írok még ide, hogy mit mondtak. Megkérdeztem, hogy szerintük kinél lehet a hiba, illetve mi lehet a hiba, remélem lesz elképzelésük. Péntek estig tart a Spring Sale... jó lenne megoldani addig.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Uplay
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.