Sziasztok
Valaki tudja itt esetleg?
Ha veszek 20%-os kupont az U koinokért(fogalmam sincs mi a neve) akkor az működik az akciós termékekhez is?
Sziasztok
Valaki tudja itt esetleg?
Ha veszek 20%-os kupont az U koinokért(fogalmam sincs mi a neve) akkor az működik az akciós termékekhez is?
ha 20%-nál nagyobb a kedvezmény akkor nem, ha kisebb akkor meg 20% lesz.
[ Szerkesztve ]
/s
Én ma ugyanígy jártam. Far Cry 5-öt akartam venni, 20%-os kupon kóddal, error 404 a tranzakció befejezése előtt. Játék nincs, viszont a számlálom a 15 ezer forint be van terhelve. Feladtam ticketet rá, de sajnos ahogy látom elég sokan jártak így (ubisoft fórumon kapásból vagy 5 topik van ezzel a címmel). Van aki azt írta régebben, hogy 1-2 hét volt mire egyáltalán bármit is visszareagáltak neki, volt, aki már fenyegetőzött, hogy csalás miatt feljelenti őket.
Igazából jelenlegi állás szerint ez nem más mint egy informatikai rendszerrel való visszaéléssel elkövetett csalás...
[ Szerkesztve ]
Értem, köszönöm
Nos, eltelt egy hét azóta, és ami a legjobb, én inkább a bank hibájának tudnám be, vagy legalábbis mindkét oldal hibás. "Előjegyzett tranzakció" megjegyzéssel szerepelt az adott Ubisoftos tranzakcióm, a bankszámlám "Zárolások" névvel illetett részén, ami mellé 7 napos időintervallum volt megadva, rákérdeztem az OTP chat-szolgáltatásán a dologra, ott egy alkalmazott azt mondta az az egy hét a könyvelésre adott maximum idő, azaz annak a végén elvileg lezárul a dolog, és megtörténik a vásárlás. Csakhogy most járt le az az egy hét, és megnéztem az előbb a számlámat, és visszament rá a pénzösszeg, amibe a játék került volna. Ergó mintha semmi se történt volna... Ami végülis jobb a semminél, mert nem loptak semennyit sem, csak így nem tudok vásárolni, bármennyire is szeretnék. Mellesleg én is megijedtem a nagy válaszidőkről szóló pletykáktól, de nekem gyorsan, sőt, egyre gyorsabban válaszoltak az elmúlt héten. Akár néhány óra múlva is válaszolnak (facebook-on biztosan, a support esetében pedig ha szerencsés vagy, de ott is max. 1 nap). Írtam egy üzenetet a dologról a banknak, majd a napfolyamán írok még ide, hogy mit mondtak. Megkérdeztem, hogy szerintük kinél lehet a hiba, illetve mi lehet a hiba, remélem lesz elképzelésük. Péntek estig tart a Spring Sale... jó lenne megoldani addig.
Nekem ilyen előjegyzett tranzakció az szokott lenni, amikor pl. Steamen veszek valamit, amit refundolok a számlámra. Akkor annyi történik, hogy 10-15 napig fogják az összeget a számlámon, aztán ha a kereskedő nem nyújt be kvázi igényt az összegre, akkor a bank feloldja az összeg blokkolását. Szerintem itt is ez történt főleg, hogy igen sok károsult jelenik meg fórumon, facebookon, stb.
Napok óta a frissítés sikertelen hibával indul az Uplay. Másnál van-e ez a gond?
Apropó Steam... láttam, hogy pár Ubisoft játékra ott is él az akció... talán ott kellene most próbálkoznom.
Szerk.: Vagy mégse él már az akció... akkor mindegy.
steele80: Installáld újra a programot.
[ Szerkesztve ]
Köszi! Már mindent kipróbáltam. D-ről átraktam C-re töröltem mindent, hivatalos oldalról leszedtem, telepítem, indul, frissít , újraindul és utána jön " A Uplay frissítése sikertelen" pont leszarnám, de ha indítom a játékot, akkor még ezzel kell szarakodni, hogy folytatás frissítés nélkül. Gagyi egy kliens.
Jó, hát ne haragudj, általában ez beválik... De írhatsz a Ubisoftnak is (először facebookon, vagy twitteren, ahol regisztrálva vagy). Btw rákerestem a dologra, másoknál vagy megoldotta a reinst., vagy nincs megoldás, mint nálad. De ha lehet játszani enélkül is (mármint a hiba kihagyása után), akkor kibírod szerintem, hátha egy új update majd megoldja.
Sziasztok!
Már nem is tudom mikor léptem be a Uplay-be és azóta a telefonom is változott. Kétlépcsős azonosítás van. Semmilyen tartalékkódra nem emlékszem, ilyen jellegű email-eket pedig nem is szoktam kitörölni, elfér a win live mail-en, de semmi ilyen mail nincs. Lehet, hogy akkor még nem is így működött? Kérdés, hogy a google hitelesítőben a fiók névhez és a kulcshoz mit kéne beírnom, hogy a uplay-el sikeresen összekapcsoljon és a kódot elfogadja?
Előre is köszi
Iron
Ironhide
Minden kétlépcsős azonosítás csimborasszója: van hitelesítő kódod, azaz "recovery kódod"? Kaptál elvileg 6 db-ot, mikor az accounton beállítottad!
Uplay kétlépcsős azonosítás a gyakorlatban.
Ha nincs, utólag nem tudsz csinálni, ez nem így működik. Akkor az egész azonosításnak semmi értelme nem lenne.
Ez nem tréfadolog, egy vicces ficsőr. Itt nem lehet okoskodni, ügyeskedni, utólag összekapcsolni magyarán kicselezni ezt a rendszert, mert pont azért hozták létre. Csak és kizárólag Upay support fog segíteni neked, de gondolom tisztában vagy vele, hogy egy négy napos ünnep első napján vagyunk éppen.
"Csukaharapást szőrivel"
Nálam ue. volt pár napig, de tegnap meggyógyult, ráadásul magától.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Speciel nem kicselezni szeretném. A hitelesítőbe, amikor kéri, hogy írjam be a fiók nevet és a kulcsot hozzá, ott nem tudom mit csináljak. Fiók név még ok, de kulcs? A hitelesítőbe? Legalább adna QR kódot. Amit elméletileg kaptam mail-t, abban olyan kód van a leírások szerint, amit egyből a uplay oldalára kell beírni. Nem a hitelesítőbe.
Köszi, ha elejétől elmagyarázod, már nem tudom, 1-2 éve is volt mikor foglalkoztam vele. Írok a suppnak is, de sejtem, hogy nem tegnapra jön a válasz.
Ironhide
Nálam is rendbe jött!
Megnézted a linket amit küldtem?
Lépésről lépésre le van írva, rajzolva, hogy mi a beállítás menete.
Ha nincs belerakva a hitelesítőbe az Upay account, (márpedig nincs) és nem generálja a belépéshez szükséges kódot, akkor utólag ezzel a módszerrel (Írja be a fiók adatait) nem tudod felvenni az Upay-t. Ez a mit te küldtél a kétlépcsős azonosítás beállításának ez első lépése!
"Csukaharapást szőrivel"
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ismerősömnek feltörték az uplay fiókját és megváltoztatták az email címet (Nem volt bekapcsolva a 2 lépcsős azonosítás mert telefon újratelepítés után elfelejtődött.) Na most ügye az eredeti email címére kapott egy üzenetet hogy megváltozott az email cím, de ezzel semmit nem tud kezdeni, mivel ő nem tud belépni már a fiókba, hogy visszaváltoztassa mivel nem tudja az új emailt. De ahhoz hogy írni lehessen a supportnak ugyanúgy be kéne jelentkezni, Olvastam hogy a Facebook oldalukon is szoktak válaszolni, mennyi idő mire válaszolnak? Illetve hogy milyen információkat érdemes leírni amivel nem hiszik azt hogy mi akarjuk feltörni? Mert gondoltam rá, hogy az én fiókomon keresztül írok a supportnak de az FB-s megoldás akkor egyszerűbb lehet.
Köszi előre a választ.
Jellemzően ázsiai vagy orosz ajkú hekkerek fő játéka ez a nem elég biztonságosan védett account feltörése.
Amit tudtok tenni, Fb-on vagy a te fiókodból írni kell a supportnak.
Hogy be tudjanak azonosítani készíteni kell az ismerősödnek emaileket, amik a játékvásárlást, aktiválást igazolják és/vagy papír illetve digitális számlát is kell valószínűleg küldeni.
Nem árt, ha tudja mi volt a fiókján és pár biztonsági kérdést is lesz biztos, amit csak az account eredeti tulajdonosa tudhatott. Nem halott ügy, de időigényes és kicsit macerás is lehet ha nem tudják 100%-ig azonosítani a havert.
Sok sikert, szólj megoldódott az ügy, várjuk a fejleményeket!
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
Sziasztok. Választ keresek erre a problémára. Tegnap kezdődött és ma délután még 3x megcsinálta.
Épp a Siege-be voltam mikor evvel az ablakkal kiléptetett, és utána mikor visszabemenetem a gémbe offline-ba tett, és aztán ki kellett lépjek. És nemértem ez mi, tegnapig ilyen nemvolt. Valaki esetleg help és hogyan javítható, vagy ez maga uplay hiba és javítani fogják? Köszi előre is az infókat mindenkinek.
Tanulságképp leírom, hogy velem mi történt, nekem is feltörték az accountomat:
Egész héten távol voltam, mire hazaértem, és próbáltam belépni sikerült is, láttam, hogy valaki megváltoztatta a felhasználónevemet, barátaim eltűntek, helyettük mások vannak, és tegnap még játék is volt, etc.
Ez volt az egyetlen account, ahol nem volt beállítva a kétlépcsős azonosítás, egyszerű hanyagságból. Mindenhol máshol (email, steam, etc) kétlépcsős van, és erősebb jelszó.
Egyelőre sikerült jelszót változtatnom, beállítanom a kétlépcsőst, minden okénak látszik. Remélem, hogy más meglepetés nem fog érni.
sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnék rejtve maradni az ismerősök elől az uplay-en? Hiába állítom be a ne zavarj státuszt, boldog boldogtalan csatlakozik a játékomhoz, amikor épp egyedül nyomnám.
hmm belépek a kliensbe és level 0 fogad ez normális?
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Van valami probléma a Uplay szolgáltatással?
Kliensben profil 0. szint, Club units szintén 0. Supportba nem lehet belépni.
Nem merek játszani, nehogy a mentéseimet is resetelje.
Ubisoft, én így szeretlek.
Szerk: látom nem vagyok egyedül.
[ Szerkesztve ]
Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.
Nem vagy egyedül... egyébként én is pont emiatt nem merem a játékot elindítani
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Helyreállt
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Ha veszek egy UK exkluzív játékot magyar boltban, játszhatok vele itthon legálisan? Egyáltalán: menni fog a megvásárolt kulcs beregisztrálása VPN nélkül, illetve elindul majd VPN nélkül? Ha pedig esetleg ez nem szabályos, akkor miért vannak magyar boltokban külföldi régiós játékok?
magyar boltban olyat kell adjanak ami működik itt, hacsak nem vmi szürke gyanús webshop.
/s
Sziasztok!
Heroes VII játékot megvettem, viszont a kiegészítőt hozzá nem. A Trial by Fire viszont olyan kiegészítő lett, ami külön megvéve többe kerül, mint egy "complete edition" megvásárlása (ami tartalmazza a kiegészítőt is). Ha a Complete Editiont veszem meg, akkor számíthatok bármiféle anomáliára? Mentések elvesznek, kampányt elölről kezdeni vagy bármi efféle?
Vagy két külön játékként fog futni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
sziasztok kérnék egy nagy segitséget ezt irja ki nekem minden jatéknál köszönöm válaszotok
uplay nem lehet szinkronizálni a mentéseket
Ugyan igy jártam most én is, egyszerűen nem tudok belépni.
ÁdiBá
Lenne egy kisebb gondom és ezzel egy kérdésem is.
A gépemben csak egy ssd van amire az adott játék nem fér rá így gondoltam a hálózatban lévő nasra telepítem. Megadva az útvonalat a 17012 hiba kódot kapom, erre a futtatás rendszergazdaként a megoldás elméletileg, de akkor meg nem látja a kliens a hálózati meghajtókat. Ha meg nem a felcsatlakoztatott meghajtót szeretném választani, hanem a hálózatra megyek eltűnik a legördülő rész és nem tölti be a hálózati kapcsolatokat.
A kérdésem az lenne, hogy uplay nem tud hálózati meghajtóra telepíteni, amire tulajdonosi joggal vagyok belépve?
Sziasztok
Olyan gondom van, hogy a uplay nem indul el, hiába kattintok rá
Ha uninstall - t szeretnék nyomni, akkor kiírja, hogy előbb lépjek ki a uplay - ből
Ha újra szeretném telepíteni, szintén ezt írja ...
feladatkezelőbe zárd be
utána inditás
köszi, ott még nem néztem ... a jobb alsó sarokban nincs az ikonok között, de ránézek este a feladatkezelőben
Sziasztok!
Az online játéknél mennyire számít a feltöltési sebesség, egyáltalán mekkora adatmennyiséget töltök fel?
Válaszokat előre is köszönöm.
üdv. B.
Sziasztok!
A következő dologgal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
A kétlépcsős azonosítás be volt kapcsolva az accountomon.
Sajnos abba a hibába estem, hogy a telefonom megadta magát, és factory reset lett a vége, ami ugye azzal jár hogy a készülékről minden törlődik.
Én jóhíszeműen abban a tudatban voltam, hogy előtte minden képet , zenét stb, stb sikerült elmenteni az asztali gépemre.
Mint ez utólag kiderült, sajnos a képernyő fotókat tartalmazó mappát nem igazán sikerült.
Így a 2 lépcsős azonosításhoz szükséges kódok is oda lettek.
Mit tehetnék hogy ismét be tudjak lépni? (felhasználó nevet + jelszót hiába adom meg, ez sajnos kevés)
A Magyar oldalon [link] így esélytelen a belépés, mert kéri a Google Hitelesítő által generált ellenőrző kódot, ami ugye jelenleg nincs.
Felraktam azóta a telefonra újra az autentikátort, de az jelenleg nem áll kapcsolatban az UPlay fiókommal.
Hová tudnék írni? milyen e-mailre vagy mit tehetnék hogy kikapcsolják ezt a 2 lépcsős azonosítást legalább ideiglenesen?
Köszönöm a segítséget.
üdv. Tibi
https://youtu.be/44NQkFJaEuE
update: sikerült egy hiba jegyet kreálnom.
Kaptam róla e-mailt is. Remélem kikapcsolják.
https://youtu.be/44NQkFJaEuE
Siker!!! Törölték a kétlépcsős azonosítást, egy Fiók Tulajdonos Hitelesítés (e-mail) után.
Így a hiba megoldva. Ismét be lehet lépni.
https://youtu.be/44NQkFJaEuE
Sziasztok!Szerintetek miért nem lép be a Pc-m az Uplay alkalmazásomba?Semmit nem reagál a gép,csak egy pillanatra elkezdi tölteni.Az adott hiba miatt most telepítettem újra.Köszönöm a segítséget
Én is ezzel szívok, egy vicc az egész Ubisoft úgy ahogy van.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
mentéssel kapcsolatos kérdés:
AC IV kezdtem el játszani, 10%-nál járok. Ha leszedem gépről és esetleg később akarok vele játszani, mentés megmarad és onnan folytatom, vagy újra kell kezdeni?
Közben viszonylag hamar nekem is megcsinálták.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Sziasztok
Magyar ubi support hány nap alatt szokott reagálni?
Ugyanis szívás van az AC Odyssey-vel... Elővételben megvettem Steamen, de egyszerűen nem tudom Uplayben beaktiválni, folyamatosan kulcsot kér... Pedig legalább 10-szer megcsináltam a Steam Activation Issue [link] szerint...
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
Nekem a 2-step verification ticker-re kb. 2 nap alatt reagáltak.
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Tök jó, nekem a magyar support 1 hete tojik válaszolni... A Facebookon tudtam az angol nyelvű supporttal kommunikálni, de ők sem oldották meg a problémát... Szerintem visszakérem a pénzt, mert ez nevetséges...
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
Sziasztok
A problémám a következő: van egy uplay accoutom, amivel még a the crew-t toltam. Most a six siege-et vettem meg, ezért újra be akartam lépni. Hónapok teltek el az előző bejelentkezés óta. Próbáltam belépni azzal a 2 e-mail címemmel, amit regisztrációkra szoktam használni. Mindkettőből kizárt a rendszer. Jelszó visszaállítást kellett kérnem, de egyikre sem jön meg.
A felhaszánlóvenem, amit szoktam használni, már be van regelve (nyílván én). Tehát a nevet tudom, az e-mail valamiért nem stimmel.. Na de így, hogy be sem tudok lépni, ilyenkor hogy a francba érem el a supportot? Mert a knowledgebase leírásokkal kb kitörölhetem.
Erre valakinek van ötlete? Hálás lennék!
üdv
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
Hová lettek a Uplay fiókról a játékok? Jó pár ismerősöm összes játéka eltűnt, az enyémek is.
Véleményem szubjektív...
sziasztok
az Uplay mentéseimet hogyan tudnám áttenni ismerősömnek ? gépről kimásolom de nála nem jelenik meg a játékba