Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Uplay

Hozzászólások

(#651) Archttila válasza hackeeeee (#650) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem kicsit megijedtél mi? :DD

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#652) hackeeeee válasza Archttila (#651) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Mivel nem nagyon indítom el, fel sem tűnt volna, pár ismerősöm kért, hogy nézzek már rá mert náluk nincs semmi.. :)

Véleményem szubjektív...

(#653) leviske


leviske
veterán

Sziasztok!

Azt látom, hogy márciusban volt ugyanilyen eset. Mindenesetre megvettem 20%-os kedvezménnyel az Odyssey-t Uplay-en és fizetést követően kaptam az arcomba egy Oops feliratot. A számlámról a pénz eltűnt, de a játék a könyvtáramban nincs meg. Átlagban ez mennyi idő alatt szokott megoldódni és milyen formában?

MOD: Közben látom gabee jr hozzászólását. Szóval akkor ez megszokott és pár nap múlva kapom meg a játékot. Kár, hogy ezzel kicsit elvették a kedvem tőle. :(

[ Szerkesztve ]

(#654) hackeeeee válasza leviske (#653) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Amúgy, érdemes felhívni a bankot ilyen esetben, hogy esetleg nem-e csak zárolásra került az összeg.

Van olyan, hogy mondjuk x napra zárolja, és utána automatikusan visszakerül a számlára az összeg, de ezt ugye te nem látod, csak a bank, hogy előjegyzett tranzakció-e, vagy sikeres.

Véleményem szubjektív...

(#655) leviske válasza hackeeeee (#654) üzenetére


leviske
veterán

Mármint úgy érted, hogy a Ubisoft bejelentkezett a pénzért és az OTP csak félrerakta nekik? Ez nem jellemző, vásároltam már aránylag sokszor online, ez az első ilyen eset.

Meg úgy látom ez annyira itt a topikban sem új, így nyilvánvalónak tűnik, hogy a Ubisoft töketlenkedik. Ez így azért elég gáz. Még az EA is megbízhatóbb ilyen szempontból.

Telefonálgatni még most nem fogok. Hibajegyet nyitottam neki, meg reménykedem benne, hogy ezen a héten vagy a számlámon lesz a pénz, vagy a könyvtáramban a játék.

(#656) hackeeeee válasza leviske (#655) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Amikor nem megy végig a tranzakció néha előfordul ilyen, igen. Mivel ugye bezárolja a bank, és mikor végigmegy a vásárlás, akkor küldi el. Van amikor a vásárlás ugye a zárolásnál megakad.

Digitális vásárlásnál én még nem találkoztam ilyennel, hogy nem azonnal lett volna meg az, amit megvettem.

Véleményem szubjektív...

(#657) leviske válasza hackeeeee (#656) üzenetére


leviske
veterán

Miután ma ment át egy átutalásom, úgy látom a számlatörténetben, hogy tényleg még a számlámon lehet az összeg, csak zárolva, szóval írtam a banknak. Ha nem kapok kielégítő választ, akkor meg majd felhívom őket.

(#658) hackeeeee válasza leviske (#657) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem tudom mennyire figyelik ezeket az üzeneteket, telefonon egyszerűbb.. :) :R

Véleményem szubjektív...

(#659) leviske válasza hackeeeee (#658) üzenetére


leviske
veterán

Választ azt kaptam, mégpedig azt, hogy telefonon hívjam fel őket. :DDD Szóval ezt nem úszom meg.

mod off

[ Szerkesztve ]

(#660) hackeeeee válasza leviske (#659) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Naszép, jó kör volt. :DDD

Majd légyszi jelezd, hogy mi a fejlemény. :R

Véleményem szubjektív...

(#661) leviske válasza hackeeeee (#660) üzenetére


leviske
veterán

Nos, zárolás alatt van az OTP-nél, elvileg 30-án feloldják. Közben a Ubisoft Support is reagált, ők is azt mondják, hogy hozzájuk végül nem jutott el.

Szóval, ha nem írnék többször a topikba az azt jelenti, hogy 30-án gond nélkül visszapakolta a pénzt az OTP a számlámra.

Valószínűleg jobb ötlet lehet a PayPal fizetési opciót választani, vagy a továbbiakban is kerülni a 20%-os kupon használatát.

(#662) uplay23 válasza gabee jr (#616) üzenetére


uplay23
újonc

Szia, kedves gabee jr!
Láttam, miket irogattatok Ironhide nevü felhasználóval, és azt szeretném kérdezni, hogy eltudná nekem is küldeni azt a linket? Ugyanez a problémám mint neki
Üdvözlettel: uplay23

(#663) Źşë' válasza mtibusz (#637) üzenetére


Źşë'
addikt

nekem most elég volt az is hogy a kód amit el kellene fogadnia azt nem fogadja el google authból (sokszor próbáltam beírni az éppen aktuális kódot, így kizárt 10percre a fiókomról... vicces), webes felületen be tudtam jelentkezni, valaki tapasztalt hasonlót google authal?

"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

(#664) Archttila válasza Źşë' (#663) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog (1)

Nyiss neki egy ticketet... nekem pár nap alatt jött a segítség, és most újra működik a 2 step auth.

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#665) Fred23


Fred23
nagyúr

Szerintem csak én bénázok, de linuxon ezt kapom:

Windows esetén minden rendben?

(#666) Fred23 válasza Fred23 (#665) üzenetére


Fred23
nagyúr

Na, megy linuxon is a Uplay, csak kicsit buherálni kell...

(#667) gejala


gejala
őstag

Mától van végre email lehetőség is kétlépcsős azonosításban. :C

(#668) Archttila válasza gejala (#667) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog (1)

(#666) Fred23

Elementary OS? :)

:C

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#669) Archttila válasza gejala (#667) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog (1)

Másodjára szop@t le a kétlépcsős... Ezt komolyan nem hiszem el! :W

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#670) Delávégá válasza Archttila (#669) üzenetére


Delávégá
tag

Felettébb érdekes, mert nekem évek óta be van állítva és semmi gond vele. De ha leírnád mi a gond lehet tudunk segíteni.

(#671) Ga3rieL


Ga3rieL
senior tag

Hali, valaki helpeljen plííz, mert mindjárt agyf@szt kapok :W

A kikúrt 2 lépcsős anyjukat,azt a uplaynek. Már egyik sem jó a 6 helyreállítókód közül sem, és a hitelesítő nincs a telefonomon, és új fiókot,ha csinálok,akkor abból a generált kódok sem jók. És most ott tartok,hogy már 3x 10 percre tiltották a fiókomat. Neten belépve próbáltam deaktiválni is ezt a szart, de csak tölt, lóf@szt nemcsinal. se ímélbe nemtudok küldeni amit akarnának, se megszüntetni ezt a kétlépcsős szart!!! Most ilyenkor mi k......a életet csináljak???? Mindja szétcseszem az egész mindenséget!!!!! :W :W :W :W

Vagyha új uplayt csinálok,akkor nemtudom arra átvinni a játékokat????

[ Szerkesztve ]

(#672) Delávégá válasza Ga3rieL (#671) üzenetére


Delávégá
tag

Supportnak kell írni. Ezt már csak ők tudják megoldani. Ha újra felrakod az appot telefonra azzal már nem fog működni, játékokat pedig nem lehet átvinni egyik fiókról a másikra. Írhatsz nekik Facebookon is állítólag ott gyorsan megoldják.

(#673) pigster válasza Ga3rieL (#671) üzenetére


pigster
senior tag

Szerintem fogd vissza magad! Normálisan is leírhatod, mi a probléma. Ne kelljen más szellemi moslékát olvasni...

FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.

(#674) Ga3rieL


Ga3rieL
senior tag

Mást nemcseszne fel, gondolod? Amúgy irtam, uborka supportnak fb-n privátba, de még semmi. lehethogy nem is lesz semmi

(#675) vitya81


vitya81
tag

Sziasztok!

Lenne egy (láma) kérdésem. Egyik barátom szeretné kipróbálni, ill. használni a uplay fókomat. Ő németországi, én magyar 'lenni' :D Ha megadom neki a belépési adataimat, akkor ez működhet? Csak azért vagyok bizonytalan, hogy én beléptem magyar IP-ről, ő meg a következő percben/órában németországi IP-ről... vagy ez hülyeség? Ennyire nem kell túlgondolni? Kérnék infót, tapasztalatot tőletek.

Köszönöm. Viktor :R

(#676) Nagus


Nagus
senior tag

Az elővásárlós játékoknál vajon működik a 100 talléros 20% árkedveznény?

(#677) zsoca29


zsoca29
tag

Helló!
Olyan gondom lenne,hogy nem tudok belépni a kétlépcsős azonosító e-mail nem jön.
Ez mért lehet?
Már többször is próbálkoztam,de nem érkezik az e-mail a belépési kóddal.

(#678) Delávégá válasza zsoca29 (#677) üzenetére


Delávégá
tag

Spam levelek között is megnézted? Milyen e-mailt használsz? Esetleg még érdemes a supportot felkeresni és vásárolt játék blokkjával, telepítő kóddal esetleg személyivel igazolni hogy tied az account. Biztos fognak segíteni. Állítólag facebook-on hamarabb válaszolnak mint e-mailen.

(#679) zsoca29 válasza Delávégá (#678) üzenetére


zsoca29
tag

Néztem ott is nincs,eddig jó volt csak most nem.
Citromail van.

(#680) Delávégá válasza zsoca29 (#679) üzenetére


Delávégá
tag

Én kukáztam a citromailt mert sokszor oda én se kaptam meg ezeket. Volt mikor 10 perc után megjött de volt hogy sose kaptam meg. Szerintem válts gmail-re.

(#681) zsoca29 válasza Delávégá (#680) üzenetére


zsoca29
tag

Ha be tudnak jelentkezni akkor váltanak.
De nem jön e mail

(#682) Delávégá válasza zsoca29 (#681) üzenetére


Delávégá
tag

Írj nekik facebook-on.

(#683) gejala válasza zsoca29 (#677) üzenetére


gejala
őstag

Szerintem náluk lehet valami gond, én se kapok emailt. Se indamail, se gmail címre, többszöri resend után sem.
Ubinál ez megszokott, náluk rendszeres, hogy eltűnnek játékok accountról, nem enged vásárolni weboldalon, kliensben vásárlás után nem jelenik meg a játék a könyvtáradban, vagy csak simán leáll a club, stb. :O

szerk.:
Most nézem, Twitteren írták:
"Hi everyone, we're aware of the issues affecting connectivity with the Uplay PC client and are working towards resolving this ASAP."
Ez lehet a gond akkor.

[ Szerkesztve ]

(#684) zsoca29 válasza gejala (#683) üzenetére


zsoca29
tag

Akkor nem nálam van a gond.
Egyszerűbb lenne,ha ki lehetne kapcsolni ezt a kétlépcsős azonosítást.

(#685) gejala válasza zsoca29 (#684) üzenetére


gejala
őstag

Ki lehet. Amikor bekapcsoltad, kaptál 6 kódot emailben, amivel be tudsz lépni és kikapcsolhatod.

(#686) zsoca29 válasza gejala (#685) üzenetére


zsoca29
tag

Megvan azzal be tudtam lépni.
Kikapcsoltam az a .....
Köszi szépen a segítséget. :R :R :R

(#687) gejala válasza zsoca29 (#686) üzenetére


gejala
őstag

Közben megint behalt a rendszerük. :DDD

(#688) zsoca29 válasza gejala (#687) üzenetére


zsoca29
tag

Mióta kikapcsoltam a 2 lépcsős azonosítót,azóta betudok lépni bármikor.

(#689) pigster válasza zsoca29 (#688) üzenetére


pigster
senior tag

Lehet, hogy más is.

FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.

(#690) Golden9


Golden9
addikt

Sziasztok!

Assassin's Creed Chronicles China Február 5-ig ingyenes.

[ Szeretkezve ]

(#691) need


need
addikt

Sziasztok..

Feltételezem hogy ti már játszottatok korábbi assassin's creed valamelyik részével..
na most hét elején vettem meg a assassin's creed rogue és folyamatosan kilépked ha Uplay alatt meg ha nem..
nem értem miért van ez!

Leszedtem az Uplayt és újra raktam és megy is egy ideig..azon belül indítom a játékot ami vagy az elején kilép vagy 1 óra múlva..de van amikor random..!

tanácstalan vagyok...!

[ Szerkesztve ]

D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73

(#692) Gh00st válasza need (#691) üzenetére


Gh00st
tag

Monitorozod a játékot?

<<< Richard B. Riddick >>> ...és Johns, Neked megvan a gerinced!!!

(#693) need válasza Gh00st (#692) üzenetére


need
addikt

Nem monitorozom..
Mivel lehet hogy lássam ha játszom?

D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73

(#694) Gh00st válasza need (#693) üzenetére


Gh00st
tag

Ezt nem azért kérdeztem, nincs rá szükség...de ha monitoroztad volna - ki iratod az értékeket - (pl. AB+RTSS), az bezavarhat és nem indul vagy kifagy a játék.
Én sokat szívtam ezzel, csak 5let volt.
:R

<<< Richard B. Riddick >>> ...és Johns, Neked megvan a gerinced!!!

(#695) Lacek89


Lacek89
tag

Sziasztok!

Uplay-en elfelejtettem a jelszavam, megpróbáltam cserélni de egyszerűen nem enged. Megkaptam a linket az e-mail címemre, kitalálom a jelszót+ megerősítés de folyamatosan azt a hibaüzenetet kapom hogy a közelmúltban használtam azt a jelszavat.

Valami ötlet?

(#696) Bluebess72


Bluebess72
csendes tag

Sziasztok!
Gépet rakok össze, és telepítek újra. A tulajnak óriási parája, hogy mi lesz a játékaival, és mentett állásaival. Mivel kizárólag single játszom, nem ismerem a folyamatot. Hogy megy egy Uplay által támogatott, vagy online játéknál? Uplay telepít, játék leránt? Gondolom mivel eddig is a gépen volt (legális) játék, bejelentkezem az Ő account-jával, le tudom tölteni újra. A mentett állásokat pedig kézzel átpakolom?

Ugyanez igaz a Battlefrontra is?

Köszönöm!

(#697) MasTer


MasTer
tag

Sziasztok. Megszűnt az email címem, amit beállítottam a Uplay-en, de nem tudom átállítani, mert az előző (megszűnt) címre küldi az átállításhoz szükséges információt. Mit lehet ilyenkor tenni? Nem szivesen veszteném el a játékokat egy következő win install esetén

[ Szerkesztve ]

MasTer of puppets I'm pulling your strings...

(#698) MasTer válasza Bluebess72 (#696) üzenetére


MasTer
tag

Szerintem az online játékok esetén (R6 Siege, For Honour, the Crew, stb) a felhőben tárolja a mentett információkat. Tehát ha bejelentkezel a megfelelő account-tal, akkor a mentett állások is megmaradnak. Ez igaz a single játékokra is pl. Assassin's Creed-ek, Might and Magic Heroes 6 stb. A régi játékok (Call of Juarez BiB) esetén előfordulhat, hogy a mentéseket nem szinkronizálja a Uplay, de az újakat igen.

[ Szerkesztve ]

MasTer of puppets I'm pulling your strings...

(#699) idegen lény


idegen lény
őstag

Sziasztok! Ha Uplay-ben veszem meg a Division 2-t, az mit jelent?

AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!

(#700) 3L1T3


3L1T3
addikt

Új telefonom miatt nincs 2 lépcsős belépési lehetőségem, és nincs is meg a recovery kód. Ötlet? Ticketet már írtam. :U

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Uplay
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.