Meglepett, hogy Steam és Origin mellet nem volt Uplay topic. Ami furcsa, mert Uplay-el van a legtöbb gond
Probléma megoldva, ezennel itt az Uplay topic
Meglepett, hogy Steam és Origin mellet nem volt Uplay topic. Ami furcsa, mert Uplay-el van a legtöbb gond
Probléma megoldva, ezennel itt az Uplay topic
Jelenleg halott az uplay pont rendszer is....
Aki valamely játékban feloldja a dolgot és nem kapja meg a pontot, ne csodálkozzon.
nekem a Watch dogz első pontot nem érzékelte, de amikor ACT1-ért megkaptam a pontot automatikusan adta az elsőt is. Szóval azért legalább ez meg van csinálva
Humans Killing Humans Since birth of Humans
Még mindig haldoklik a rendszer. Valvénál mekkora ünneplés lehet
Soha nem volt még ekkora tömegű játékos és nem is készültek ilyenre.. szóval persze hogy meghal
De még mindig jobb mint a többi játék ami manapság startolt ... ott nem csak szerverhibák voltak...
Humans Killing Humans Since birth of Humans
Mióta előrendelhető minden nap az eladási számokra izgultak, majd meglepte őket? Hagyjuk már
Mondjuk én nem bánnám, ha uplay roló le és beköltöznének steam vagy Origin alá. Előbbinek jobban örülnék, de második se lenne rossz.
hát igen nemhiába nem hiányzott eddig senkinek se ez a topik uplay kaki
Humans Killing Humans Since birth of Humans
Épp ezért kellet volna, hogy hiányozzon
Valaki el tudná árulni, hogy ez a mocskos Uplay miért nem hagyja letölteni a Far Cry 3-at? Egyáltalán miért tüntette el a játékaim közül? Másfél évvel ezelőtt kaptam a kódot, nem dobozos példány, tesztre érkezett - amit meg is írtam, akkor még szerepelt a játékok között -, most pedig semmi:
Ami viszont érdekes, hogy az eredményeim meg még megvannak, sőt, a játékot is meglévőnek írja, az áruházban is csak a többi rész szerepel, ergo az accountomon ott van a játék, csak valamiért nem tudom letölteni, mert a Uplay szerint nem rendelkezek vele.
Érdekes. Nem mintha újra végig akarnám játszani, de azért ha esetleg mégis kedvem lenne rá, hogyan szedjem le? Meg így addig nem is fogok több Ubisoft játékot venni, míg folyton eltünedeznek a könyvtáramból.
MOD: Mielőtt valaki kérdezi: Ott van a kód aktiválásának lehetősége, de mint mondtam, másfél évvel ezelőtt kaptam tesztre, akkor beaktiváltam, azóta ki emlékszik már rá?
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Próbáld meg kicsit később, hátha észhez tér.
Kiadótól kapott sima példány volt? Nem csak valami időlimites tesztpéldány?
update:
Mondjuk ahogy nézem minden játékod eltűnt. Nekem is csinálta ezt 2 napja, csak nem érintett, mert ami kellet steam-en volt meg, így elindult.
[ Szerkesztve ]
Rendes példány volt, egy szóval sem volt említve, hogy lejárna. Eddig még nem kaptam sehonnan olyasmit, ami idővel eltűnt. A Steam fiókomban pl. egy tucat olyan játék van, amik preview verziók voltak, majd a hivatalos megjelenéskor felfrissítették magukat teljes kiadásra.
Ha viszont tényleg időlimites példány volt, akkor mostantól ezt is észben tartom. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy azóta nem tettem még fel a Uplayt, amióta megírtam a Far Cry 3 tesztet, szóval másfél év alatt sokminden történhetett, de ez akkor is hülyeség, hogy amiatt vesznek el valamit, mert egy ideig nem használom...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Szerintem csak halott az uplay megint. Nálam kedden csinálta ezt. Pár órával később jó volt.
-
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Igen én is amondó vagyok hogy ez csak a mostani uplay csunájkodás... nagyon le van terhelve meg bugos és naggyából használhatatlan csúcsidőben... Remélhetőleg nem tart sokáig ez
Humans Killing Humans Since birth of Humans
[ Szerkesztve ]
Humans Killing Humans Since birth of Humans
De gonosz
nem tudom, hol lehetne ezt megérdeklődni, de nálam sem az AC példányokat, sem a FarC 3-at nem lehet elindítani, mert a bejelentkezés lefutás után azonnal kirakja az Uplay Launcher ablakot, miszerint:
"A program helyes működése hiba miatt megszakadt. A Windows bezárja a programot és értesíteni fogja Önt, ha megoldást talál a problémára."
És nincs més, csak a Program bezárása gomb.
Mondjuk egy ideje már én sem használtam, de nem értem, miért nem indul még a launcher sem.
Star citizen Referral CODE: STAR-X374-GRFQ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen . . . Szerintem is, csak nem pont úgy, waze!
Helló
Szeretném újratelepíteni a gépem. Megformázom a vinyóm stb...
Nem szeretném a Uplay-es játékokat újra letölteni, mit kell tennem, hogy ne kelljen újra letöltenem a játékokat?
A mentéseim is megmaradnak így?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Sziasztok!
Lehetséges valahogyan Gamersgate-n megvásárolt játékot (pl. Prince of Persia Warrior Within) hozzáadni a fiókomhoz? Ha a Uplay kliensben a CD kulcshoz a gamersgate serialt írom be, azt nem fogadja el...
ipon.hu a legrosszabb webshop
Szia, nem
Írja is a honlap, hogy nem uplayes.
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
Nem tudom, mennyire aktuális még, de ha szinkronizáltad a felhővel, akkor megmaradnak a mentések.
Nekem az lenne a gondom egyrészt, hogy nem tudok szinkronizálni, másrészt, hogy barátnőmnek megvettem az AC Revelations Gold-ot 3.75 euróért. Mikor fizettem úgy írta ki a termékeket, hogy AC Revelations Gold 3.75, alatta a három DLC neve 0 euróért. Miután megtörtént a tranzakció, 4 kódot kaptam (a játékét, meg a DLC-két) de ezek közül csak a játékot tudtam aktiválni, a DLC kódjaira azt írta, hogy nem hiteles. Viszont a játék magában foglalja ezeket elvileg, azért Gold Edition, szóval nem értem, hogy most akkor ott lesznek a DLC-k, vagy írjak supportnak, hogy nem tudtam aktiválni 3 kódot a megadott négyből?
Boi!
Sziasztok!
Valaki próbálta már ezt a "Kód Visszahívása" gombot, hogy ez valójában mire is jó? Teszem azt megnyomom akkor visszakapom a kódom és beregisztrálhatom egy másik Uplay accountra az adott játékot?
Steam: edem05 / Origin: IIEMSII / PSN: xXIIEMSIIXx
Szia!
Félrefordítás. Ha jól tudom ott dlc-t tudsz beaktiválni.
Sziasztok! Meg lehet az uplayen oldani, hogy a letöltött játékokról biztonsági mentést csinálni, úgy mint például steamen?
Az uplay nem tudja azt mint a steam, hogy ha újratelepítem a windózt akkor ne kelljen a játékot megint letölteni? Mivel a játék ott csücsül az uplay könyvtárban! Előtte persze beállítottam, hogy az legyen a telepítés helye.
www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)
hello
megvettem a Crew nevű utós játékot, csináltam neki uplay accountot, aktiváltam a játékot, játszottam is vele, majd mikor meguntam kikapcsoltam a gépem. másnap próbálok belépni, és nem enged. azt írja hogy hibás email vagy jelszó. majd a 10. próbálkozás után kiírja hogy a ubisoft szolgáltatás jelenleg nem elérhető. próbáljam meg később vagy kapcsoljak offline módra. na most ezzel mit csináljak?
ui.: a játék dobozos, se steam, se origin, se semmi ilyesmit nem használok. és amikor jelszó emlékeztetőt küldök az email címre, nem jön semmi üzenet. az email címet még fel is írtam direkt, azért ha elfelejteném.
válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
ja és a jelszóm mindenhol ugyanaz úgyhogy azt se felejtettem/rontottam el.
Kifejezetten jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
ipon.hu a legrosszabb webshop
ezzel nem lettem okosabb, de köszi a hozzászólást. valaki valami használhatót tud mondani, vagy ezt megszívtam de ngyon keményen?
Hívd fel a supportot.
www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)
ok, ez jó 5letnek tűnik. van a ubisoftnak egy magyarországon üzemelő segítségnyújtó forróvonal? nem tudom hogy mennek ezek a dolgok, eddig még nem volt problémám ilyesmivel.
Sajnos nincs. Próbálj meg itt szétnézni : https://support.ubi.com
www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)
thank you
Azért olyan jó, hogy a saját kliensük olyan sebességgel képes lejönni - tegnap is ezért halasztottam -, mint amennyi 2003-ban volt a sávszélességem. Pontosabban annál is lassabban, mert akkor 48 KB/s volt (384 kbps-os ADSL)
Most viszont már kivárom. Egyébként ha a kliens fent van, akkor már képes szokott lenni frissíteni teljes sebességgel.
hi,
Uplayen mi ez a kód visszahívási lehetőség? Hányszor lehet kivenni? Ha akarom kiveszem belőle és odaadom valaki másnak akár játszani? o_O
https://billing.purevpn.com/aff.php?aff=37803 --->Pure VPN
Sziasztok.Adott két gép.Mindkettőn egy névvel fut az uplay(Persze nem egyszerre mert azt nem lehet ) A párom is AC-zik,és én is. Na most a gondom,hogy a Broterhood-al toljuk(kicsit retrozunk) és nála megjelennek a mentések az uplay felhő által,nálam meg otthon nem. Ez mitől lehet?
Vagy tárolja valahol a gépi mentést? Vagy hogy van eZ?
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!!!
Farcry 4 nem lehetett szinkronizálni a mentéseket uplay felhőbe .
már 2-szer újraraktam a gépet meg a játékot de ezt nem javítja állandóan újra kell kezdenem ha letörlöm.
Valakinek van valami ötlete ?
Minden más játékot lement a felhőbe Pl: The Crew. Farcry 3
Előre is köszi a segítséget.
..,
Nekem tökéletesen működik. Eredeti verzió?
https://billing.purevpn.com/aff.php?aff=37803 --->Pure VPN
természetesen eredeti
..,
Valaki tud esetleg uplay supportos email címet? Írtam uplay.com-on de basztak válaszólni.
Ez hihetetlen, 2014 májusában lett csak Uplay topik, előtte nem hiányzott senkinek?
Vannak nagyon beteg dolgai, egy példa tavalyról:
A digitálisan megvásárolt Black Flag-et a játék kb. 10%-nál (egy főküldetés felvétele előtt, tehát kikerülni sem lehetett!) kénytelen voltam abbahagyni, ugyanis folyamat kivágott az asztalra, a már klasszikussá váló a AC4BSP.exe működése leállt üzenettel. Aztán kiderült, hogy a játékfájlok nem épek(!), de hiába kértem különböző időpontokban 15x javítást rájuk, csak nem sikerült kijavítani az Uplay rendszerének. Pedig letöröltem fizikálisan párat, mindent elkövettem, semmi nem segített rajta, egy hónapig kínlódtam vele. Aztán ráuntam az egészre és megvettem DVD verzióban, feltettem lemezről, mint ahogy most, a Unity-t.
Mondanom sem kell, hogy így tökéletes.
Tanulság 1.0: SOHA, nem veszek többet digitálisan Ubi játékot!
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
Nekem azóta se válaszoltak... Milyen support ez??? Dögöljenek meg....
Nekem a ubisoft/g2a-s botránykor levettek 2 dlc-t. Anno irtam nekiek (uplay support) január 25-én. Azóta sem kaptam választ. Persze a dlc-ket nem adták vissza .
Tájak fotók emlékek - https://www.facebook.com/2barangolo
Skacok, ti milyen supportos címre írtok, hogy nem kaptok választ?
Legkésőbb 1 napon belül mindig kaptam választ, ha bármilyen Ubi játékproblémával ide írtam: techsupport[kukac]ubisoft.co.uk
Miután regisztrálják a kérést, kapni fog a kérés egy 2x6 számból álló incident (ügy) számot. Ezt addig update-elik, míg a dolgot le nem tudják zárni, ami kevesebb, mint egy hét alatt le szokott zajlani! Mondani sem kell, hogy a kommunikáció angol nyelven zajlik.
Sok sikert!
"Csukaharapást szőrivel"
Saját honlapjukon írtam. Ugyan úgy működik mint a Blizzardé pl. ott nekem is 1 nap alatt válaszóltak legkésőbb. De írok emailt hátha arra válaszólnak.
Üdv!
Ma igencsak érdekes problémába ütköztem.
Elkezdtem a korábban vásárolt (Még nem is telepített!) Játékaimat beaktiválni a csodálatos uplay rendszerben (fiókomban). Elérkezve az Assassin's Creed 3 Washington Edition-ömhöz a kódra azt írta ki, hogy már aktiválták.
Ehhez a lemezhez kapottat 100%, hogy nem aktiválta senki sem. (Mivel egyedül élek, más sem.) Még csak fel sem telepítettem, mióta megvettem a CD Galaxis-ban újonnan, fóliásan. Már írtam nekik ezért és próbáltam az uplay supportnak is írni. De nekik nem lehet, mert be van halva az oldaluk ezen része.
Minden játékot betudtam aktiválni, csak ezt nem. Van valami ötlet erre? Remélem nem buktam el 5ezret?! Természetesen a számla is megvan.
++++++Hirdetéseimben az ár kritizálását NEM veszem üzletrontásnak!++++++ Burkolást vállalok.
Pedig a supporton kívül más nem fog segíteni! Egyedül ők a kompetensek ebben a témában.
Kérni fognak egy fényképet a kódról, amit próbálsz aktiválni, (számla nem kell nekik, nem is értenék) aztán pár nap alatt lezavarják a dolgot, ha jogos a dolog kapni fogsz egy másikat. Nem tudom milyen címen próbálkozol, én a techsupport[kukac]ubisoft.co.uk címen mindig kaptam választ. Pl. ilyen dolgot is intéztem velük.
Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
Akkor a számláról is egy képet totál feleslegesen küldenék nekik? Azon gondolkodtam, hogy mindenről küldenék képet, hogy bizonyítsam a kód valós "tulajdonjogát".
++++++Hirdetéseimben az ár kritizálását NEM veszem üzletrontásnak!++++++ Burkolást vállalok.
Csak a kódról kértek tőlem képet.
Számlája nem mindenkinek van, nyerhetted is, kaphattad ajándékba is, ilyen alkalmakkor értelem szerűen nincs számla a birtokodban.
"Csukaharapást szőrivel"