Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beretvás
veterán
válasz
PH-User
üzenetére
Hali. neked ha jol hallom volt DFI lapod, hátha tudnál nekem segiteni..Van nekem az adatlapomon lévö lapom s nem tudom az NB frekit állitani, létezik ojan hogy nem is lehet?? nem akarom elhinni hogy egy DFI palban ne lehessen álitani, holott egy mezei lapon is lehet álitani..
Új hozzászólás Aktív témák
Témához kapcsoló anyag
Aktív témák
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- Milyen videókártyát?
- Milyen processzort vegyek?
- Arc Raiders
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali játékos kérdések órája
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gitáros topic
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 9700K 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 9 3900X 12-Core 3.8GHz (64M Cache, 4.6GHz) AM4 Processzor
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 7 5800X3D 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 7 5800X3D 8-Core 3.4GHz (96M Cache Up to 4.5 GHz) AM4 Processzor! BeszámítOK
- i5 9600KF i7 9700K Beszámitok!
Üzleti előfizetők hirdetései
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Creality Nebula Camera