Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Total War: Rome II

Hozzászólások

(#1751) Kiki18 válasza pakriksz (#1749) üzenetére


Kiki18
őstag

Olyan szintű összeesküvés elméleteket látsz bele,hogy az elképesztő :DDD
Vegyük végig,mert erre kiváncsi vagyok:

1, Írd le milyen géped van.Az enyémen minden minimumra állítva,de egész jól elmegy.Ami bajom van,hogy 3-4 perceket is képes tölteni 1-1 csata előtt és után(maga a csata 2 perc,de a töltés 2x4 perc LOL)

2,nem értem,mit kergetőzöl.Én könnyedén tudok támadni is,elmenekülni is,ilyen problémám sohase volt.Egyszerűen nem értem. Milyen fokozatban játszol?(Easytől kezdve a Legendaryig ismerem a játékot)

3,Ennyit nem recruitol,ezt mindannyian tudjuk,valamit benéztél.Egységeket sem tűntet el csata közben,az nagy vihart kavart volna a neten,egyszerűen csak nem figyeltél oda 3 percig,ennyi történt. Az agentjeik könnyen megölhetőek vagy átállíthatóak hozzád,csak nem mindegy hogy milyen irányba fejleszted az agenteket és hogy milyen módszerrel viszed véghez a küldetésedet.(nagyon sokat számítanak a százalékos esélyek) Te is képes vagy az összes épületében kárt tenni,ez nem újdonság sztem senkinek se. A javítási időt a játék készítői alkották meg ilyenre.De remélem tudod,hogyha magad nem javítod őket,akkor is (ugyan nagyon lassan) ,de maguktól javulnak az épületek.

4,nem csatlakozik be a térkép másik feléről,egyszerűen az adott hadserege "felügyeleti territóriuma" fedi a te hadseregedét.Ennek méretét úgy tudod megnézni,ha az adott sereg fölé viszed a kurzort.Annak hogy nincs késés,én még speciel örülök is(nemegyszer volt,hogy be se csatlakozott a felmentőseregem a csatába 60 perc alatt LOL)

5,nincsenek ragasztós hajók.A földi egységek egy év alatt(Azaz egy kör alatt) olyan gyenge hajókat tudnak csinálni,ami inkább szállításra alkalmas,mint komolyabb vizicsatára.Így nem véletlenül az a taktika,hogy hajócsatánál minél előbb átszáll az ellenség hajóira és kiírtja a legénységet.

6,nekem tetszik az orgyilkosságok sokszínűsége,és hogy minden egységgel lehet gyilkolgatni,mindnek megvan a gyengéje és erőssége. Nem tudom neked mit jelent a max sérülést okoz az ellenfélnek.Egységre vagy másik agentre érted?

7,Ezen jót nevettem,nem újraéleszti a frakciókat,hanem azok a városok fellázadtak és gyakran a korábbi tulajokhoz kerülnek vissza.Ami nekem ebben tetszik az az intelligencia,hogy pl a brit szigeteken fellázadt város helyén nem éled újra pl egyiptom,mert az tényleg vicces lenne.

8,Nem hülye az útvonaltervező,épp ellenkezőleg. Nem akarja,hogy vízreszállj,mert a szárazföldi egységeid sokkal sérülékenyebbek.Ugyebár a hajók jóval gyengébbek mint a valódi hadihajók(5. pont) ,ráadásul a vízreszálláskor el is veszi a sereged maradék lépését(hiszen kell 1 év a hajók építéséhez) így könnyedén megtámadhatóak. Szárazföldön belül pedig azért is kerülhet nagyot,mert pl a legközelebbi hágó,átjáró,vagy híd egy ellenséges sereg "felügyeleti territóriuma" fedi le. Ezt kifejezetten szeretem,mert be tudom védeni a hágókat és szorosokat,és így a gép nem tud megkerülni,kéntelen támadni rám(régebben ilyen nem volt lehetséges,egyszerűen elment melletted az ellenséges sereg)

9,Rád azért volt érvényes a sivatagi meghalásos dolog,mert az egységeid nem képesek ezt elviselni,míg mondjuk az ottani frakciók egységei(Karthágó,egyiptom,Parthia,stb) meg se kottyan. Valljuk be,ha elmennél egy teljesen más klímájú helyre,pl egy őserdőbe,nagyon hamar komoly gondba lennél.
Mélyvíznél gondolom a szárazföldtől való távolságra gondoltál,ott is egyértelmű,hogy az akkori hajózás nem volt képes hosszútávon távol lenni szárazföldtől,főleg nem óceánokat átszelni. Valójában nagyon gyakran kötöttek ki feltölteni a táraikat,stb ,de ezt a játékban már igen bonyolult lett volna megoldani,hát így lett megoldva.Szerintem ez is jobb a semminél.

10, villogó zászlónál komoly morális gondok vannak,a hadvezér közelbe hozásával,vagy speciális lehetőségeit használva ez rövid időre megoldható. Esetleg több egységet odavinni támogatásnak.

11,Nem sunyizank. Ki tudsz lépni a csatából,a kard melletti X-re nyomsz,és akkor nem veszel részt a csatában,ennyi az egész.Viszont hogy az ellenfélnél marad a város,annak sincs értelme.Én is játszottam nem egyszer ilyen csatát,éshiába maradtam egyedül és nyertem,megszereztem a szövetéségesemnek a várost.Magyarul azé lesz a város,aki előbb támadja meg.
A megoldás erre,hogy nem tartod az egységeidet az ellenséges város "felügyeleti territóriumán" belül,így nem tudsz becsatlakozni egy esetleges csatába. Valamint a szövetségesed se támadja meg a várost,mert nem érza magát elég erősnek hozzá.

12,Te itt gondolom a Pikás egységekre gondolsz(6m-es lánzsával felszerelt hoplitások) ,ezt csak Alexandrosz használta és főleg makedóniára jellemző,de persze 1-1 egység került a többi görög államhoz is.
Ha jobban megnézed a "normál" hoplitások is képesek phalanx alakzatra,csak ez nagyon lelassítja őket,igaz a védekezésük jobb lesz.

13. A gép magától nem minimalizálhatja(tüntetheti el) a kezelőablakokat. Vagy te kattintasz rá mindig(csak nem figyelsz) vagy játékhiba. Nálam soha nem volt ilyen,és más se jelezte még.A sunnyogást megint beleképzeled.

14,Nálam nem akadnak el egymásban a katonák,csak a szekerek és elefántokkal van ilyen gondom(de ez minden TW játékban így volt) A lovasság megállását se láttam még.

(#1752) pakriksz válasza Kiki18 (#1751) üzenetére


pakriksz
őstag

1. na minimummal ne vicceljünk, mediumra állítottam a textúrákat, már így is alig tűnik a legtöbb esetben szebbnek mint a medieval 2 maxon, mellesleg ezek a beállítások a csata nézetre vonatkoznak, nem a kampány nézetre ami a leglassabb.
2. leírtam, a retardált barom készítők által játékba rakott marhaságok ezt teszik lehetővé, és a gép ki is használja. Forced march-ban menekül a gép (tudod amikor 2x akkora távot tud megtenni 1 kör alatt), és ha én szintén így csinálom, nem tudom megtámadni, mert ugye forced march módban nem lehet. Ha várok egy kört hogy kikapcsoljam a forced march-ot, megint olyan távol megy hogy csak forced marchban lehet utólérni, és itt a kör bezárul(sőt láttam hogy a gép másik géppel is ezt csinálja, vagy 20 körön keresztül próbálta spárta elkapni egy obsidian kingdomos flottát, de soha sem tudta elérni, én is próbáltam de 4 kör után hagytam. Egyébként ugyan ezt én is meg tudom csinálni. Az idióta stancek miatt, a végtelenségig lehet menekülni, és semmit nem tehet ellene az ellenfél. Csak akkor van másképp ha a gép támadni akar.
Már rögtön a játék elején mikor még nem játszotta ezt a gép, akkor is gondoltam, hogy ez a forced march mekkora hülyeség, így akárki elől el lehet menekülni.
Egyébként normal-on játszom.
3. de igen, simán recruitol 1 körben 10 egységet, főleg a slave sereg.

4. igen, kicsit túloztam hogy érzékeltessem az arányokat, ugyanis az eddigi total warokban csak a közvetlen közelben lévők csatlakoztak be, itt meg egy fél tartománnyi "felügyeleti territóriuma" van.
"Annak hogy nincs késés,én még speciel örülök is" én meg nem örülök, mert irreális marhaság (ha csak nincs teleportjuk), és ennyi erővel akkor miért reinforcement, miért nem úgy lehet deployolni fullos seregként ahogy a fő sereget, hiszen alig van különbség...
5. igen meg zergelésre alkalmasak, 20+20 hajó tömbben megy, ha 1-2-t ledöfök 2 hajóval, addigra körbeveszi a zerg, és nem mehet semerre. Bár annyira hülye az MI hogy ellenfél nélkül is be tud ragadni, képes lökdösni az már elmerülő hajót, mert persze hátrafelé nem tudnak evezni...
6. másik agentre próbáltam, de a sérülés is ritkán megy.
7. nem lázad fel(pluszban lévő public ordernél lett a bábállamom egyik városa újraéledt frakcióé, egyszerűen megjelenik ott a már kinyírt frakció és kész és akkor is rebel-nek kéne lennie, nem egy halott frakciónak újraéledni. De ha lázadás lenne, az se kisebb hülyeség, főleg ha a frakció kinyírása és újjáéledése között eltelt 60 év, és közben a tartomány kultúrájának már köze nincs az újjáéledő frakció kultúrájához (pl sivatagi nomád volt, és egy latin/görög kultúrájú városba éled be)
8. aha, tehát nem bug hanem feature... na ne viccelődjünk. Majd én eldöntöm hogy mi a veszélyes (egyébként nem tudom miben gyengébbek a szállítóhajók, hiszen mint mondtam a döfőorr ott van rajtuk, sokan vannak, és ha hozzáérnek egy hadihajóhoz rögtön megfogják, nem menekülhet, márpedig a döfőorros szurkálás az elsődleges fegyver tengeri ütközetben, a hajóra szerelhető fegyverek szinte semmit nem érnek, maximum partról lőni földi egységeket), na meg egy 20 körös útvonal helyett 1-2 körös útért bevállalom a "veszélyt" főleg baráti vizeken ahol nincs ellenfél a közelben. De sajnos ez bizony bug, mert ilyen marhaságokat szárazföldön, víz nélkül és képes alkotni.
9. persze elképzelem ezt hogy egy európai ember elmegy egyiptomba, sétál 500 métert a piramisok között, és meghal :) Mert mint mondtam 1 kockányi sivatag, amin körön belül át is halad a sereg is már sebez, még csak nem is áll meg rajta.
10. igen játékosnál ilyenkor elkezdenek hullani az emberek, gépnél mintha semmi sem történt volna ugyanúgy harcolnak tovább.
11. igen, a visszavonulásra, amivel visszasétál a sereg 1 környi járást, aztán ott vagyok mint 1 körrel azelőtt.
Nincs értelme hogy az ellenfélnél marad a város, de a rome 2 újításainak nagy részének hasonlóan nincs értelme. Újraéledt líbia, rögtön vonultam a város felé hogy befoglaljam, épp a város mellett fogyott el a mozgásom, kör végén a tetű spártai szövetségesem egy hajóflottával ott termett, behúzott a csatába, ő meghalt, én kinyírtam a líbiaiak nagy részét, kidobta az ablakot hogy decisive victory, majd maradt a város a líbiaiak kezén...
12. nem, a phalanx alapvető görög taktika, mind ezt használta, nagy sándor onnan vette át. A normál hopliták "phalanx"-ja (shield wall) nem phalanx hanem egy vicc, semmire sem jó, nem tudják távoltartani az ellenfelet, egyszerűen rövid a fegyverük.
13. de csinálhatja, csinálja is. közelében nincs az kurzor.
14. akkor nem játszottál eleget/elfogult vagy

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#1753) Kiki18 válasza pakriksz (#1752) üzenetére


Kiki18
őstag

Erre a én nem mondok semmit. Meg se hallgatz semmit csak azt szidod ,amiről nem is tudod hogy esetleg változás vagy fejlesztés lenne.
A szárazföldi szállítóhajók 2 csákjázás után elsüllyednek,míg hadihajók (mérettől függően) 4-8 csákjázástól. És a csákjázást is tudod állítani ellenséges hajó átszállására.

Forsed marchproblémádat még mindig nem értem,és azt se hogy honnan veszed,hogy a gép saját magát kergeti. A frakció újjáéledésére se tudok mit mondani,mert annyira egyszerű mint az 1x1. Szép is lenne,ha mi pl németek után úgy döntenénk hogy most akkor kárpátoki lázadóknak hívnánk magunkat,nem pedig magyaroknak. :N

hagyományos görög phalanx

És ennek az alján ott van a makedón phalanx. A két dolog teljesen más.

Többet nem is írok,mert meggyőzhetetlen vagy,mindenben csak a rosszat és a kritikát látod,képtelen vagy újat tanulni vagy legalább a dolgokat logikus szempontból nézni.Ebből következőleg én hiába győzködlek,semmi értelme.

Rome 1 óta játszom a játékkal,de a légebbi harcmodorokat kedvelem (empire és napólen kimaradt,a shogunt is csak érintettem mert nem tetszik a stílusa/kultúrája).

Szerintem játszd végig az oktató kampányt,ott mindent elmagyaráz neked a gép(kell az angol tudás) ,de csak azt fogja elmondani neked,amit én neked eddig. :R

Szerk: 11-es válaszodra nem,nem veszítesz csatát és nem vonulsz vissza,egyszerűen nem veszel részt benne.Ha meg se nézed nem is értem minek erősködsz.

[ Szerkesztve ]

(#1754) Tenken válasza pakriksz (#1752) üzenetére


Tenken
őstag

Nem a játék szar, csak simán nem neked való... Ennyire felbasztad magad rajta nem is értem minek foglalkoztál ennyit vele. Pláne nem ilyen mennyiségben leírni a negatív véleményed.

Az említett hiányosságnak vélt dolgaid nem bugok, hanem játék elemek. Az egész game ilyenekből épül fel. Vitathatod, hogy szerinted nem reális csak nincs értelme. Menj tolj valami mást helyette.

Egyébként meg a panaszaid jó része egyértelműen jelzi, hogy nem vagy tisztában alapszinten a játékmechanikával. Így meg kritizálni valamit... Csak magadat minősíted.

"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente

(#1755) Csapoati


Csapoati
nagyúr

Lenne egy kérdésem: a Greenmangaming oldalon akciósak a kampány DLC-k (5 font darabjuk), melyiket lenne érdemes megvenni? Caesart, Hannibalt vagy egyiket sem? :)

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#1756) Kiki18


Kiki18
őstag

Tud valaki egy helyet ahol olcsón beszerezhető az alapjáték? Esetleg az összes eddigi DLC-vel együtt?

(#1757) Csapoati válasza Kiki18 (#1756) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Greenmangaming.com, EEKC1D-0FTUGV-M8G5ZN kuponnal 8,2 font az alapjáték, de a dlc-k is akciósak.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#1758) Kiki18 válasza Csapoati (#1757) üzenetére


Kiki18
őstag

:R

(#1759) Kiki18


Kiki18
őstag

Nagy a csönd a topikban. :))

Próbálta már valaki a 14-es patch beta-t? Elvileg nagyot optimalizáltak az AI gondolkodásán ostromban,kampány térképen is agresszívebb a gép és optimalizálták a memória használatot is. Én ugyan felraktam,de mivel egy kampány közepén vagyok,nagy változást nem érzékeltem.

Valamint ha esetleg valakinek van kedve,játszatunk multiba csatát vagy kampányt,utóbbit ugyan még nem próbáltam,de shogunos emlékeim alapján nagyon jó lehet. :K

(#1760) Kiki18


Kiki18
őstag

Ha valaki szeretne multizni(csatát vagy akár kampányt) az írjon rám nyugodtan! ;]

(#1761) Rojik válasza Kiki18 (#1759) üzenetére


Rojik
tag

Olyan sok megvitatni való nincs. :) A Béta patchet meg nem fogom felrakni. Majd ha kijön a végleges akkor azt úgy is felteszi.

Az én véleményem amúgy az, hogy a játékban történtek változások, van ami pozitív, van ami negatív.

Számomra pozitív:

- Diplomácia fejlődése (Egyértelműen jobb lett, mint pl. a Shogun 2)

- Provinciák megjelenése

- Ostrom menete

- Hadsereg központúság (Végre nem lehet néhány szabad csapattal várost támadni)

- Nagyobb városőrség létszám. (Végre nem kell külön seregeket állomásoztatni egy-egy városban, hanem már alapból több egység védi őket.)

Negatív:

- Városfal építés nincs. Egy építési hely elfoglalásával miért nem lehet falat építeni. Akár fából is lehetne, mert nem egyszer szívtam, hogy támadták a kis falumat éveken át és persze városfalat nem lehetett felhúzni, hogy segítse a védést.

- Egységek elakadása (Még a sokadik patch után is volt olyan csatám ahol kattintottam mondjuk a városfalra, hogy menjenek az íjászok fel, de valami láthatatlan erő mindig az útjukat állta és nem mozdultak meg 10+ utasítás ellenére sem)

- Frakción belüli politikai rendszer (Az alap ötlet jó, de a megvalósítás még elég gyenge és átláthatatlan. Még azért megpróbálom megtanulni, de számomra eléggé nehézkes.)

- Hajók ostromnál használhatatlanok. (2 Ballistával szétvertem egy teljes létszámból álló hajósereget 0 vesztett egységgel)

- Hadsereg újratöltése egységekkel (Hátránynak érzem, hogy ha egy egységet akarnék újrasorozni a seregembe menjek vissza a rendes sereggel 3-5 kör alatt, majd vissza. Ezt meg lehetett volna oldani sorozás késleltetéssel is anélkül, hogy az egységek megjelentek volna a térképen. (Pl. Rákattintok egy egység sorozására, ami több tartományra van. Lenne 1 kör az egység felállítás és 3 kör míg megjelenik a seregben, mivel utat kell megtegyenek a hadsereghez való csatlakozásig. Addig meg csak szürke maradna az egység.)

Ennyi most így, ami eszembe jutott. :)

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#1762) Kiki18 válasza Rojik (#1761) üzenetére


Kiki18
őstag

Nem értem,miért nem teszed fel a 14-es bétát. Én feltettem,mert nagy változásokat ígértek,a kampánytérkép nm fog annyira lassulni,az ostromot vezető AI okosabb lesz,javították az egyégek úttalálását,stb.
Itt egy tesztvideó:[link]

Az ostromok messze jobbak és sokkal nehezebbek lettek,mint azelőtt.Az ellenség nem a kapun jön be,nem veszíti el a serege felét,nem hagyja hogy szétlőjék a tornyok az egységeit ,és még sorolhatnám.A videó jól összefoglalja ,hogy milyen stílusban nyomja a gép.
Valamint ha a gép védi a várost,és többfelől támadsz,akkor kivonul és a gyengébb sereged ellen vonul.

- Városfal építés nincs. Egy építési hely elfoglalásával miért nem lehet falat építeni. Akár fából is lehetne, mert nem egyszer szívtam, hogy támadták a kis falumat éveken át és persze városfalat nem lehetett felhúzni, hogy segítse a védést.

Ezzel én is egyetértek, nagyon sok játékos is kérte már,hogy legyen választható fafal legalább. Remélem CA szeretné ezt is megvalósítani.

(#1763) Xerxész válasza Kiki18 (#1762) üzenetére


Xerxész
őstag

Mikori ez a 14 beta pöcs?

(#1764) Kiki18 válasza Xerxész (#1763) üzenetére


Kiki18
őstag

Nincs egy hetes.

(#1765) Rojik válasza Kiki18 (#1762) üzenetére


Rojik
tag

Kipróbáltam a patchet és nekem nem lett jobb. :) Sokkal többet akad a játék mert a gép nem tudja, hogy hova küldje az egységeket. Több egység beragad házakba, egymásba vagy csak egyáltalán úgy dönt, hogy ő bizony letojja, hogy én azt mondom nekik, hogy menjenek ide vagy oda, meg sem mozdulnak. Az egységek meg ugyanolyan buták. A városfal tetején van az ellenség, rákattintok, hogy támadja erre elindul kifele a városból... Nem, nem voltak kint katonái csak a városfalat rosszul értelmezi a játék, ha útvonalat kell tervezni. Annyi viszont változott, hogy a gép 1 létrán mászik felfele az összes egységével és nem töri be a kaput ahol sokkal több egysége betudna jönni. :D Valamint 5 egysége a gépnek a legutóbbi ostromnál is egy helyben mozgott, mert beragadt. Szóval gratulálok nekik, hogy még a 14. patch után is ilyen állapotban van a játék. Maga a játék jó lenne, de ami hibák még benne vannak...

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#1766) Kiki18 válasza Rojik (#1765) üzenetére


Kiki18
őstag

Részvétem,hogy nincs pozitív tapasztalatod. :R
Egyetértek,még mindig gyerekcipőben jár a játék több lényegi pontja,de a legelejéhez képest már sokkal élvezhetőbb. :K

(#1767) Xerxész válasza Rojik (#1765) üzenetére


Xerxész
őstag

A kapun - elvileg - logikus okból nem mennek be, ezt az összehasonlító videóban mondja is a srác: egyrészt az egy szűk hely, ha a kapu túloldalára felállítasz egyetlen ( ! ) erős gyalogságot, simán megállítják a benyomulókat, akármennyien vannak (thermopülai-effekt). Én mindig ezt "kiskaput" használtam ki védekező ostromnál. :D
A másik ok, hogy a kapuban olajat öntenek a benyomulók nyakába, ami azért elvesz jónéhány embert azon a szűk helyen. Továbbá a tornyokból is kapják a nyilas áldást, szóval ez szerintem jó módosítás, hogy nem akar mindenáron betörni a kapun a gép.

[ Szerkesztve ]

(#1768) Bali27


Bali27
addikt

Arról van valakinek tapasztalata hogy SSD-n van -e érdemi sebesség növekedés? Vagy mind1 hogy ssd vagy Hdd?

(#1769) Terrorista válasza Bali27 (#1768) üzenetére


Terrorista
senior tag

Én mindig SSD-n játszottam és nem volt gondom a pálya töltésekkel. De szerintem nem is ez volt anno a fő gond, hanem szimplán vga problémákba ütköztek a srácok. Nem jól optimalizálták asztali vga-ra és ezt viszont nem tudom mennyire javították ki.

Rég játszottam már a játékkal, eltelt azóta vagy 8-10 patch. :)

[ Szerkesztve ]

(#1770) Xerxész


Xerxész
őstag

Olyat lehet a játékban, hogy ha elfoglalom egy idegen kultúra városát, akkor az adott város épületei megmaradjanak az adott kultúra stílusában?
Ugye a játék mindig kiírja, hogy célszerű átkonvertálni az épületeket, de akkor pl. egy ostromnál, amikor látom élőben a várost, már az én frakcióm stílusában generálja le a játék.
De én azt szeretném, hogy pl. az arab épületek maradjanak meg arab stílusban az elfoglalás után is... Ilyet lehet? :)

(#1771) Tenken válasza Xerxész (#1770) üzenetére


Tenken
őstag

Sajnos a város kinézete ostrom alatt mindig az adott tulaj eredendő frakciójának megfelelő lesz. Viszont az épületeket nem feltétlenül kell lerombolni. Sokszor olyan kombinációkat adnak ami egész jól kiegészíti a te lehetőségeid is, esetleg olyan bónuszt ad, amit mi nem is tudunk "előállítani". Főleg a későbbi szakaszban, mikor magasabb szintű épületek maradnak hátra.

"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente

(#1772) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Optimalizálták már a játékot? (bocs, ha már volt szó, telefonról macerás.

(#1773) Tibor18


Tibor18
újonc

Helló!
Olyan gondom van, hogy nem indul el a Roma 2. Eredeti a játék, játszottam vele egyik nap, rendesen működött, a következőn meg már nem indult el. A piros most fehér hátér feljön a lógóval aztán csak tölt. Elindítom a feladatkezelőt az azt írja a Róma 2 nem válaszol. Szóval nem tudom mi lehet a gond. Ha valaki tud segítsen. Köszi.

(#1774) Kiki18 válasza Tibor18 (#1773) üzenetére


Kiki18
őstag

Tegnap nálam gond nélkül ment,most megnéztem miután ezt írtad,és nálam elindított egy letöltést. Ez szerintem Az Emperor Edition lesz!

1.2GB méretű a frissítés.

(#1775) Tibor18 válasza Kiki18 (#1774) üzenetére


Tibor18
újonc

Hali
Nekem is lejött az emperor kieg. de nem indul továbbra sem. Kicsit jobban beleástam magam és mutex error om van, ezért nem indul. Csak fogalmam sincs mit kellene vele csinálnom. Segítség?

(#1776) Kiki18 válasza Tibor18 (#1775) üzenetére


Kiki18
őstag

Sajnos akkor nincs ötletem. :(

Az emperorba eddig csak belekóstoltam,folytattam az iceni kampányomat. Elsőre ami nagyon más ,azok a színek. Van ahol nagyon jól eltalálták (pl főmenü) ,de van ahol eltúlozták. És inkább az utóbbi. :(

(#1777) thomiboy válasza Tibor18 (#1775) üzenetére


thomiboy
csendes tag

Hali!
En a menteseimet nem tudom folyatni, gondolom a modok miatt halt meg. Amugy ujj jatekot tudok kezdeni.

(#1778) bugylee válasza ForRedGlory (#1772) üzenetére


bugylee
tag

Optimalizálták már a játékot?

Nem is tudom, h sírni v röhögni kell ezen, h egy évvel a megjelenés után még ilyen gondok vannak. Hogy a többit ne is említsem. De, hogy válaszoljak is, nem. Még nem volt rá idejük. Nézz vissza jövő ilyenkor, hátha nagyobb szerencséd lesz.

(#1779) Rojik válasza ForRedGlory (#1772) üzenetére


Rojik
tag

Ennél jobban kétlem, hogy optimalizálni fogják a játékot, de nekem nagy gondom nincs vele. A körök 30 másodpercig töltenek kb. Ilyen több perces várakozás nálam nincs, mondjuk fullosan dolgoztatja a játék a processzoromat, pedig egy 3770k-ról van szó. Gyengébben ugye nem próbáltam. Egy biztos, sokkal jobbá vált a játék a patchekkel, szerintem megéri egy pillantást rávetni megint, ha már megvan neked. Egy biztos, nekem tetszik a játék.

(Amúgy bugok még mindig vannak. Róma ostromakor pl. 2 sereggel támadtam meg a várost ugye és a hadsereg létszám olyan nagy volt, hogy néhány egységemet a városfalon belül pakolta le. :D)

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#1780) SSJmeszes


SSJmeszes
senior tag

Mit tettek a játékkal?
Azt látom, hogy volt valami update..

De eddig körönként volt ~14.000 bevételem..
Ebből most, hogy lett egész pontosan 1360 aranypéz körönként?

YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

(#1781) Xerxész válasza SSJmeszes (#1780) üzenetére


Xerxész
őstag

Lehet, nehezítettek... :D

Volt valami béta patch nem olyan túl régen, amiben elvileg továbbfejlesztették az AI-t...pl. városostrom esetén már nem akar mindenáron a kapun betörni...
Ez a patch féleség is belekerült a mostani update-be?

(#1782) Kiki18 válasza Xerxész (#1781) üzenetére


Kiki18
őstag

-Ez már korábban bekerült,több mint 1 hónapja,ez volt a patch 14-es.

-Ezután jött a daughters of mars kiegéyzítő LC,aminek egy része ingyenes volt (konkrétan azért lett az,mert a 14-es patch hibáit,amiből lett egy pár,ki kellett gyorsan javítsák,és a félig ingyenes LC ezt is tartalmazta,és így lett a játék verziója 14.1)

-A mostani update pedig egy komolyabb ráncfelvarrás,újragondolták a népek egyensúlyát ,diplomáciát ,polgárháború rendszerét,stb. Millió más dolgot.

Érdemes egy új kampányt kezdeni,hogy ne érjene miket fura meglepetések. :P

(#1783) SSJmeszes válasza Kiki18 (#1782) üzenetére


SSJmeszes
senior tag

Lehet nálam is összegabalyodhatott valami?
Mert így nem valami faszántos a dolog. Hogy körönként lett kemény ~1400 arany bevételem.. a 14.000 ről..

YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

(#1784) Kiki18 válasza SSJmeszes (#1783) üzenetére


Kiki18
őstag

a 14000-ből ítélve eléggé nagy lehet a frakciód már.
nekem épp egy kampány elején jött a frissítés,volt vagy 10 városom, a bevételem nem változott semmit.

Szerintem nézd át a provinciákat,állítgass az adón(csökkents le egy körig majd emeld vissza) ,lehet hogy visszaáll a számítás.

De ha biztosra akarsz menni,érdemes újrakezdeni a játékot. :K

(#1785) BladeHero


BladeHero
tag

Szasztok:)

Szeretném megkérdezni hogyan akadályozhatom meg a polgárháború kitörését ha már császárságot választottam.Mentésem sajna csak sokkal későbbi van.(i.u.90-ben járok)
Sajna nem gondoltam,hogy akkor is kitör ha minden tartományban a legalacsonyabb közrend 100%
Kösz előre is :)

RPCJ

(#1786) Bali27


Bali27
addikt

Sziasztok.. Lehet hülyeséget fogok kérdezni. Medieval 2-ből a Magyar moddal toltam sokáig. Mai napig ez a kedvenc, de az AI -val van némi gondom még ott is. Az a kérdés hogy Rome2-ben az AI mennyivel fejlettebb, "emberhez hasonlóbb" mint az előző verziókban?

(#1787) kacsyx


kacsyx
aktív tag

Ha már beragadó egységek, nekem a kedvencem az volt, mikor az egyiptomi ellenséges sereg a város melletti fallal körülvett kúria udvarára szorult be teljes egészében. Próbaképp odaküldtem egy egységet, hátha kiugrasztják őket, de nem, nem tudtak kijönni az udvarról. Ezernyi sebből vérzik ez a játék és pár kör után teljesen automatikus benne minden, semmi élvezetet nem nyújt.

(#1788) Kiki18 válasza kacsyx (#1787) üzenetére


Kiki18
őstag

Mikor történt ez a beragadás?

(#1789) wednesday válasza Bali27 (#1786) üzenetére


wednesday
őstag

Ugyan a Rome2-vel még nem játszottam, de az eddigi TW-knél az AI sose volt a helyzet magaslatán. Csodálkoznék, ha ez itt is másképp lenne.

De szerintem ez azért van, mert hatalmas kihívás lenne egy kicsit is logikus AI-t írni, ami real time tud reagálni. Elsősorban a csatákra gondolok. A nagy térképen, körökre osztott résznél, már most lehetne jó is.

(#1790) kacsyx válasza Kiki18 (#1788) üzenetére


kacsyx
aktív tag

Már fogalmam sincs, pár hónapja volt. Ugyanannál a városnál történt, erre emlékszem, falak sem voltak és kétszer is megesett, mindkétszer a fejemet fogtam, hogy lehetnek ennyire sügérek.

(#1791) Kiki18 válasza kacsyx (#1790) üzenetére


Kiki18
őstag

Csak azért,mert ezt már rég javítottak (14.1-es patch volt anno)

(#1792) kacsyx válasza Kiki18 (#1791) üzenetére


kacsyx
aktív tag

Egy szóval sem állítottam, hogy jelenleg is probléma, épp ellenkezőleg, azt taglaltam, hogy én min lestem annak idején a legnagyobbat.
Hogy a széria a béka feneke alá süllyedt, ezt továbbra is tartom, akárhány javítás érkezik még. Az alapkoncepciótól bűzlik az egész.

(#1793) Kiki18 válasza kacsyx (#1792) üzenetére


Kiki18
őstag

Számomra az empirebtotal war-tól kezdve rossz/ unalmas a játék. Részben az adott kort feldolgozó téma miatt, részben a játékmotorváltozás miatt. Kipróbáltam az összes tw-t a medieval 2 és a rome 2 között, de nem tudtak jobban lekötni 1 hónapnál. Azóta ez az elsô tw ,és nem a játék mûködése/ motorja miatt.... A helyzet ugyan sokat javult,most már játszható állapotban van,de szerintem a hibák a gyökerekbôl jönnek,amivel már nem tudnak mit kezdeni kozmetikázáson kívül.

(#1794) Pierre75 válasza Bali27 (#1786) üzenetére


Pierre75
senior tag

Túl sokat ne várj tőle. A Med2 volt nekem is a nagy kedvenc, bár a Med1 táblás rendszerét sajnáltam, mikor kidobták a folytatásokból. Én a helyedben a Shogun2-t próbálnám ki. Kocajátékosként nekem a legnagyobb kihívást az jelentette.

Kiki18
"Számomra az empirebtotal war-tól kezdve rossz/ unalmas a játék. Részben az adott kort feldolgozó téma miatt, részben a játékmotorváltozás miatt."
Nekem is hasonló a véleményem. Bár a Shogun2 nem volt rossz. Abban éreztem kihívást, a többi csak gyengén sikerült rókabőr lett.

[ Szerkesztve ]

(#1795) Kiki18 válasza Pierre75 (#1794) üzenetére


Kiki18
őstag

Valóban, a Shogun 2 már jó(jobb) volt,de amit én nagyon hiányoltam és sajnáltam, az az egységek közötti diverzitás,ami a Rome1 és Medieval 2-ben is megvoltak(valamint a Rome 2-ben is megvannak).
Ez számomra egy külön elvárás egy TW játéktól.(és talán emiatt csalódtam nagyot az Empire-től kezdődően)

(#1796) Csapoati


Csapoati
nagyúr

Nocsak, jövőre jön a rólam elnevezett Total War Attila :DD

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#1797) Pierre75 válasza Kiki18 (#1795) üzenetére


Pierre75
senior tag

6 hónap után ránéztem újra a Rome2-re. Annyi tűnt fel, hogy nehezebb lett (VH-n játszom), jobban oda kell figyelni. Az optimalizáció: a fene érti ezt a játékot, olykor gyönyörűen fut 2x40 egységgel is, nincs a lovasságnál az az apró szaggatás. Olykor meg 20 egységnél is röcög pár mp-t kamera forgatásnál. A szinekkel játszottak újra, nekem nem tetszik.
C64 után nagy álmom volt, hogy vki megcsinálja PC-n a Storm Across Europe-t. Arra várhatok...

(#1798) Csapoati


Csapoati
nagyúr

Ja, a hétvégén pedig ingyenesen játszható a játék a Steamen!

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#1799) Xerxész válasza Csapoati (#1796) üzenetére


Xerxész
őstag

Ez egy kiegészítő vagy DLC lesz a Rome II-höz?

Végre valami magyar vonatkozású Total War! :))

(#1800) Csapoati válasza Xerxész (#1799) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Azért a Medievalekben lehetett is lenni magyarokkal. :)
Én standalone kiegnek értelmeztem, de nem nagyon írtak róla semmi konkrétabbat.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Total War: Rome II
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.