Olyan szintű összeesküvés elméleteket látsz bele,hogy az elképesztő
Vegyük végig,mert erre kiváncsi vagyok:
1, Írd le milyen géped van.Az enyémen minden minimumra állítva,de egész jól elmegy.Ami bajom van,hogy 3-4 perceket is képes tölteni 1-1 csata előtt és után(maga a csata 2 perc,de a töltés 2x4 perc LOL)
2,nem értem,mit kergetőzöl.Én könnyedén tudok támadni is,elmenekülni is,ilyen problémám sohase volt.Egyszerűen nem értem. Milyen fokozatban játszol?(Easytől kezdve a Legendaryig ismerem a játékot)
3,Ennyit nem recruitol,ezt mindannyian tudjuk,valamit benéztél.Egységeket sem tűntet el csata közben,az nagy vihart kavart volna a neten,egyszerűen csak nem figyeltél oda 3 percig,ennyi történt. Az agentjeik könnyen megölhetőek vagy átállíthatóak hozzád,csak nem mindegy hogy milyen irányba fejleszted az agenteket és hogy milyen módszerrel viszed véghez a küldetésedet.(nagyon sokat számítanak a százalékos esélyek) Te is képes vagy az összes épületében kárt tenni,ez nem újdonság sztem senkinek se. A javítási időt a játék készítői alkották meg ilyenre.De remélem tudod,hogyha magad nem javítod őket,akkor is (ugyan nagyon lassan) ,de maguktól javulnak az épületek.
4,nem csatlakozik be a térkép másik feléről,egyszerűen az adott hadserege "felügyeleti territóriuma" fedi a te hadseregedét.Ennek méretét úgy tudod megnézni,ha az adott sereg fölé viszed a kurzort.Annak hogy nincs késés,én még speciel örülök is(nemegyszer volt,hogy be se csatlakozott a felmentőseregem a csatába 60 perc alatt LOL)
5,nincsenek ragasztós hajók.A földi egységek egy év alatt(Azaz egy kör alatt) olyan gyenge hajókat tudnak csinálni,ami inkább szállításra alkalmas,mint komolyabb vizicsatára.Így nem véletlenül az a taktika,hogy hajócsatánál minél előbb átszáll az ellenség hajóira és kiírtja a legénységet.
6,nekem tetszik az orgyilkosságok sokszínűsége,és hogy minden egységgel lehet gyilkolgatni,mindnek megvan a gyengéje és erőssége. Nem tudom neked mit jelent a max sérülést okoz az ellenfélnek.Egységre vagy másik agentre érted?
7,Ezen jót nevettem,nem újraéleszti a frakciókat,hanem azok a városok fellázadtak és gyakran a korábbi tulajokhoz kerülnek vissza.Ami nekem ebben tetszik az az intelligencia,hogy pl a brit szigeteken fellázadt város helyén nem éled újra pl egyiptom,mert az tényleg vicces lenne.
8,Nem hülye az útvonaltervező,épp ellenkezőleg. Nem akarja,hogy vízreszállj,mert a szárazföldi egységeid sokkal sérülékenyebbek.Ugyebár a hajók jóval gyengébbek mint a valódi hadihajók(5. pont) ,ráadásul a vízreszálláskor el is veszi a sereged maradék lépését(hiszen kell 1 év a hajók építéséhez) így könnyedén megtámadhatóak. Szárazföldön belül pedig azért is kerülhet nagyot,mert pl a legközelebbi hágó,átjáró,vagy híd egy ellenséges sereg "felügyeleti territóriuma" fedi le. Ezt kifejezetten szeretem,mert be tudom védeni a hágókat és szorosokat,és így a gép nem tud megkerülni,kéntelen támadni rám(régebben ilyen nem volt lehetséges,egyszerűen elment melletted az ellenséges sereg)
9,Rád azért volt érvényes a sivatagi meghalásos dolog,mert az egységeid nem képesek ezt elviselni,míg mondjuk az ottani frakciók egységei(Karthágó,egyiptom,Parthia,stb) meg se kottyan. Valljuk be,ha elmennél egy teljesen más klímájú helyre,pl egy őserdőbe,nagyon hamar komoly gondba lennél.
Mélyvíznél gondolom a szárazföldtől való távolságra gondoltál,ott is egyértelmű,hogy az akkori hajózás nem volt képes hosszútávon távol lenni szárazföldtől,főleg nem óceánokat átszelni. Valójában nagyon gyakran kötöttek ki feltölteni a táraikat,stb ,de ezt a játékban már igen bonyolult lett volna megoldani,hát így lett megoldva.Szerintem ez is jobb a semminél.
10, villogó zászlónál komoly morális gondok vannak,a hadvezér közelbe hozásával,vagy speciális lehetőségeit használva ez rövid időre megoldható. Esetleg több egységet odavinni támogatásnak.
11,Nem sunyizank. Ki tudsz lépni a csatából,a kard melletti X-re nyomsz,és akkor nem veszel részt a csatában,ennyi az egész.Viszont hogy az ellenfélnél marad a város,annak sincs értelme.Én is játszottam nem egyszer ilyen csatát,éshiába maradtam egyedül és nyertem,megszereztem a szövetéségesemnek a várost.Magyarul azé lesz a város,aki előbb támadja meg.
A megoldás erre,hogy nem tartod az egységeidet az ellenséges város "felügyeleti territóriumán" belül,így nem tudsz becsatlakozni egy esetleges csatába. Valamint a szövetségesed se támadja meg a várost,mert nem érza magát elég erősnek hozzá.
12,Te itt gondolom a Pikás egységekre gondolsz(6m-es lánzsával felszerelt hoplitások) ,ezt csak Alexandrosz használta és főleg makedóniára jellemző,de persze 1-1 egység került a többi görög államhoz is.
Ha jobban megnézed a "normál" hoplitások is képesek phalanx alakzatra,csak ez nagyon lelassítja őket,igaz a védekezésük jobb lesz.
13. A gép magától nem minimalizálhatja(tüntetheti el) a kezelőablakokat. Vagy te kattintasz rá mindig(csak nem figyelsz) vagy játékhiba. Nálam soha nem volt ilyen,és más se jelezte még.A sunnyogást megint beleképzeled.
14,Nálam nem akadnak el egymásban a katonák,csak a szekerek és elefántokkal van ilyen gondom(de ez minden TW játékban így volt) A lovasság megállását se láttam még.