Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz Zsolt,72 #43 üzenetére

    El nem tudom képzelni, hogy valakinél hogy lehet ez remek kikapcsolódás. Tényleg.

    Mint írtam, én a sorozatba az új érában kapcsolódtam be, az Angel of Darkness-el, lett, amilyen lett, nekem anno bejött (hogy most hogy fogom megélni a felújítást, ki tudja majd). Utána a Legend és az Annyversary már új motor, játékmechanika, egy mestermunka lett, imádtam őket. Az első öt teljesen kimaradt, ezért szenvedem végig őket (illetve még csinálom, a tök feleslegesen berakott London első pályán vagyok túl, tényleg annyira nem volt semmi benne, totál értelmetlennek tűnt a pályaszerkezet is, csak a végén az átvezető tartalmaz némi információt), mert anno csak olvastam rólunk, hogy mekkora siker, meg milyen remek.

    Valahogy nem is az én stílusom. Én alapvetően a belső nézetes sztorivezérelt lövöldéket kedvelem, de mivel ebből nem lehet "megélni", hamar rákaptam a TPS nézetre is. Mindegy, csak legyen jó sztorija, lehessen benne puffogtatni, ha vannak feladványok, jöhetnek, csak ne kelljen feltúrni a pályát egy kulcsért, legyen már valami utalás, vagy valami nyom, ilyesmi.

    Páran írtátok, hogy régen ez a nehézség megszokott volt. Nulla segítség, oldd meg, ahogy tudod. El is gondolkodtam, hogy a videójáték miért nem volt akkor népszerű (eltekintve a játéktermi egyszerűbb, vagy multis címektől). Valószínű ezért. Mára már átestünk a ló túloldalára, néhány aktuális cím már lassan magát játsza végig. A kánaán nálam a 2000-es évek eleje, olyan 2010-ig bezárlólag volt. utána egy időre abba is hagytam a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák