Én az első Assault fegyót (a R-201 Carbine-et, ha jól emlékszem ez a neve) és az első Submachine Gun-t, a CAR-t húztam regen-ig. Nekem eddig a CAR tetszett a legjobban. De azt nem tom mire jó ez a regen. Kaptam egy "gold" skint, és húzhatom tovább a fegyvert. Más jelentősége van?
Ezen kívül mentem pár kört a D-2 Double Take-vel. Ami elvileg sniper, de én nem nagyon campelek. Ezért volt pár fragem amin jókat röhögtem. Ilyen levegőben repülve magam alá Headshot meg ilyenek.
Egyébként még mindig nagyon tetszik nagyon a game. Amiért fikáztam korábban az az erőssége, ez az ugri-bugri. Olyan frankó kis movementeket lehet összehozni benne ami a Quake-et idézi fel bennem. Igaz a bunny hop még nem megy, és igazán annyira nem mozgok jól, de majd alakul.
99%-ban még mindig csak Pilot vs. Pilot-ot játszok (ti mit szoktatok?). De néha rányomok a mixtape-re, lesz ami lesz alapon. Nem bánnám ha lenne valami HC mód a jövőben a sok Wh-s Aim-os perk helyett. Kíváncsi lennék úgy is a game-re. Meg persze kis mapok+1v1 játékmódra is, de sajnos az 1v1 nem divat manapság.
Igazából nem egy hardcore game ez, nem versenyjáték, de én se vagyok hc (még ha korábban ezt is gondoltam magamról) és az Overwatch-os borzasztó nagy csalódás után végre egy élvezhető multis lövölde.
Ma el is fogom kezdeni a cfg átalakítását. Bár nem jelentősen. A jó öreg source engine-t már jól megismertem az évek alatt.
Egyenlőre maradnak az alap parancsok:
-high
-novid
-fullscreen (valamiért nekem sose fullscreen-be indul)
+cl_showfps 1
+cl_showpos 2
+m_rawinput 1
Várható a játékhoz single player kiegészítés? Nagyon jó lenne egy E. Anderson féle időmanipulálós kis DLC, egy laza 10-12 órás játékidővel. Csípném.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”