Minden indításnál letörlöm, úgy a tuti. Ha fagyogat töröld ezt is: "TDU_MC_1_66_A_.dmp"
[ Szerkesztve ]
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
Minden indításnál letörlöm, úgy a tuti. Ha fagyogat töröld ezt is: "TDU_MC_1_66_A_.dmp"
[ Szerkesztve ]
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
(#3802) RoyalFlush válasza m0h0senator (#3800) üzenetére
Ok, de nekem kb. fél óránként lefagy a játék, valamikor korábban, valamikor később. Mindíg szakítsam félbe a játékot, lépjek ki, töröljem a fájlt majd indítsam ismét el a játékot? Ez azért kissé "érdekes" ..
[ Szerkesztve ]
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Oké, töröltem Megnézem most így ...
[ Szerkesztve ]
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Szép kör volt!!!
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
Megyek krúzolok kicsit singliben
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
Hú... rohadt nehéz volt de sikerült: 2:06:20-ot futottam (20"' büntetéssel, amit nem tudom hol kaptam). Egyébként minden elismerésem, csak a te futásod után hittem el, hogy lehetséges 2:07 alá menni. Rájöttem, hogy a pálya vége felé nagyon sokat hagytam benne.
Most megnézem a repedet.
Jah egyébként a verseny egyik szabálya, hogy screenshot csatolása után már nevezhetsz új időt, de még most az egyszer teszünk kivételt.
[ Szerkesztve ]
csak várjatok meg engem reszkessetek csak lesz időm kockulni egy kicsit a TDU-val, majd megmutatom mit tudok, nagyon fanatikus vagyok (cs1.6)
Nemtetszik hogy a kormány kicsit nehezen ránthato el 1ik kattanastol a másikig.. a motor kicsit fékez, ti használjátok az FFB-t? nálam kivan kapcsolva, ha meg szimulaciot bekapcsolom TDU-ban, elkezd szaggatni a game...
[ Szerkesztve ]
Vannak a pályán "úthibák"... néha-néha leszed egy-két pontot. Én nem tudtam helyhez kötni, az út mindig más pontján fordult elő.
DroneZ^: én nem használok FFB-t, mert mindig beforgatott kanyar után, a kigyorsításkor.
" ha meg szimulaciot bekapcsolom TDU-ban elkezd szaggatni a game..." ez a szimuláció mi akar lenni? ...nem vágom
[ Szerkesztve ]
Az egyik kanyart nagyon kicentiztem lehet, hogy a belsőíven picit lehuppant, de igen emlékszem arra az átkozott Brad-re akit alig lehetett perfect-re leszállítani.
Most vált biztossá, hogy Opelossal a 3. helyért fogunk csatázni .
Amúgy az a kérdésem volna, hogy az normális-e, hogy a legvadabb ellenkormányzással se tudom "kirántani" a kocsit, ha megindul a segge?? Vagy ez az a pont, ahol állítani kell az érzékenységen??
Ez nálam kényes kérdés, mert ugye 50-60°-ra oszlik a dolog, és hát, minél érzékenyebb, annál kellemetlenebbül érint a "Holttér" v középállás hiánya.
Sub-Dungeoneer lvl -57
az amikor, nemtom mi a neve, controlls utsó fülnél a jobb oldalon. valami izé, a lényege hogy a csuszka középen van, ha lehuzod teljesen megszünik az FFB kezelése, pl padkára felhajtasz, szimlulálja stb stb, az alap FFB csak annyi hogy középre ugrik a kormány.
Igazából nekem is az a bajom hogy kigyorsitásnál kimegy a segge a kocsinak, de még akkoris ha félgázzal megyek
- teljesen felengedem tovább csuszik, mintha továbbra padlogázzal mennél
- fékezek - finoman egyre jobban nyomva, akárhogy, csúszik tovább mikor megtapadnia kellene, vagy ha fékezéstől csuszik meg, nem elöre kellene csusznia tovább, mintha gázt adtam volna
mintha jégpálya lenne, néha.. AID bekapcsolva... néha sport néha hyper, ahogy Bronco tanácsolta... Amúgy nagyon sokat játszottam autos játékkal, nagyon sokat kormánnyal, csak nem a TDU-val.. Szal bármikor megtudom "tapasztani" a gumikat, TDUban meg nem sikerül, összevissza kacsázok
[ Szerkesztve ]
Én is igen vissza szoktam venni a tempóból, hogy ne legyen a vége legrosszabb esetben piruett. Még nem tapasztaltam ki igazából ..
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Detto ez....
Nnaakkor... sztem a játékban azt a csúszkát (az ffb-ét) vedd le teljesen. A linearityt tedd középre és a steering sensitivityt sose rakd 50%-nál nagyobbra -ez leginkább a kormányod elfordulási szögétől függ, tapasztald ki milyen érték a jó (nálam TDU-nál 242° az elfordulás, az érzékenység kb 35% (ha kisebb nem tudok megfordulni, ha nagyobb nagy sebességnél kacsázok..)).
Egyszerű a válasz... sehogy. Egy jól beállított DPF-el vagy G25-tel talán könnyebb megfogni mint az én MOMO-mmal, a nagyobb fordulás miatt. Az enyém étzékenysége 30% körül van a legtöbb autó esetében, ez nagy stabilitást ad egyenesekben és kanyarokban, de korlátozza az ellenkormányzási képességemet.
Én se tudom megfogni, ha nagyon megindul ezért nem versenyzek Saleen-nel és Viperrel. A gázpedállal minimalizálni tudod viszont a magcsúszásokat.
"A gázpedállal minimalizálni tudod viszont a magcsúszásokat." ... én azt mondom, hogy tudnád, mert a TDU nem lineárissan kezeli a pedálokat... nálam középállás fölött már padlóként fogja fel (gázadáskor), de ha padlóról felemelem középig akkor működik a félgáz... Bezzeg a GT Legendsben rendesen működik, uh nem a dfp pedálja rossz.
nekem kb 240-et fordul a kormányom, a steering bar sensitivity micsoda? Steering sensitivity nekem is 35% körül van. az a Rumble/FFeedback van teljesen lehúzva, az okozza a szaggatást... Viszont marha idegesitően tud kicsuzni a seggem az enzoval, pedig 100-as a kezehetősége, szaggatva nyomom a gázt, szaggatva fékezek, akárhogyan csinálom, elfut a feneke, és idegösszeroppanást tudok kapni...
Igaz... akkor fogalmazzunk úgy, hogy a gázpedál ügyes használatával sokat segíthetsz magadon.
Szerintem ne az Enzo-val kezd megtanulni az irányítást, hanem inkább valami D-s kocsival (Astonok, Mustang GT-R), vagy 288GTO.
Steering bars sens. -- (irányító karok érzékenysége ??)... igazából nem tudom, hogy mi szerepe van... az biztos, h nem a pedálérzékenységet állítja (én együtt állítgatom a steering s-vel)
[ Szerkesztve ]
azé nem nullkilóméteres vagyok, 2x végigvittem a játékot, és most kezdtem bele harmadhára, pl lambo murci coupe is A kategoria de millioszor jóindulatúbb az Enzonál. Mint irtam is, nagyon sokat jatszottam autos gammákkal, az öszes NFS-t végigvittem, tudom hogy lenézitek , de pl a régi Porsche Unleashed-et nem tartanám könnyünek, mikor törés nélkül kellett 1-2 pályát, pofátlan ellenséggel végigvinni.. Szóval a lényeg, ha nem is vagyok profi, de annyit mondhatok, ha TDU ugy akarja, kimegy annak a kocsinak a segge, és nem birom egyszerüen megállitani, volt olyan hogy visszarántottam, örültem hogy jajde jo, 10mp-ig légvonalban egyenesen ment, gondol egyet, és másik irányba kitolta a seggét... tud a játék 1-2 vicces dolgot csinálni
[ Szerkesztve ]
Észak keleti felőcsücsök kilátó parkolo D kat.
Várok.
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
... tud a játék 1-2 vicces dolgot csinálni
Nem beszélve a semmiből előtűnő, szembe jövő civilekről...
Krúzrombolók
Amágy ha már kezelhetőség: Corvette Z06 első nagyobb kocsim,még kezekhető (jobbam mint vipera pl.) És jól megy
Bronco: 15x sem érek be a célba:
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
Minden NFS (kivéve most wandet és por sztrít) és jóóóóó pár kellemes órát töltöttönk velük slipscreen,,,,,A régi szép időszal votak ott alap klasszikusok máig etalon nekem az első rész belsőnézét És végig tóltam streetroad-ot szal mondhatom van némi rálátásom a dologra, TDU más kategória,ez egy AutósMMO. Ha rendben hozznák a szerver-csatlakozási problémákat hibátlan lenne....de talán jelzi az is valamit hogy ezért vettem egy kormányt...... pedig FPS-es voltam
Szal tessék eséylt adni mert én már teljesen elmerültem. CSak meló és barátok rángatnak a szigetembol.....az én szigeteem...az én drágadágom.....
Az az autósgamék szentgrálja...a WOW-ja
Na szdidjazok, drága barátaimí
UFF.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
Fel, DroneZ^: A Steering Bars Sensitivity (kormány rúd érzékenység) ugyanaz, mint a Steerinr Sensitivity, csak míg utóbbi az autóknál, addig előbbi a mociknál fejti ki hatását.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Igen, ilyen megesik Vagy egy egyenes szakaszon az úton parkoló civil ...
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Sajnos még így is fagy a játék, talán egy xp újratelepítés majd segít ..
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Gyönyörű menet volt. Ha gazdag leszek veszek neked egy murcit.
TDUFORUM.EXTRA.HU
És ott az igazság Épp énis ezt akartam írni
W.O.T: gagyenkovHUN Klán:BPP
Na végre ezt is tudjuk, én pedig már annyit filóztam rajta
Ja én is kipróbáltam a pályát, de mivel 2.12 alá nem tudtam menni felnyomta az agyvizemet és többet voltam füvön mint nem na majd legközelebb.
szerk.:Szép volt gpower
[ Szerkesztve ]
Na én is csináltam egy verseny! A neve: KIKÖTŐ verseny! Próbáljátok ki! Kiváncsi vagyok a véleményetekre
W.O.T: gagyenkovHUN Klán:BPP
Ekkora képet ne tegyél be, jó lesz az linknek is.
Com'è diverso il mondo visto da qui
Jaj... akkor ezért nem vettem észre különbséget, mikor állítgattam. Mert ha kocsival, vagy motorral voltam mindig együtt állítottam a kettőt. Köszönjük, mindig tanul az ember.
[ Szerkesztve ]
Rendben! Vettem Így még jobb is mert legalább látszik is
[ Szerkesztve ]
W.O.T: gagyenkovHUN Klán:BPP
Höjj! 3. hely már biztos megvan! (igazi szmájltengeres kedvem lett!)
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#3839) RoyalFlush válasza TESCO-Zsömle (#3838) üzenetére
Ez nagyon brutális baleset lehetett
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
Mistralról tudok valamit? Mert ott van a legjobb áron a KORMÁNY LOGITECH MOMO RACING FORCE USB 23 600,00! Nem lehet tel -en elérno őket, és hallottam valami vizsgálatról is!
Linket tud valaki küldeni a DPF kormányokról?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
T-Zsömle! Hogy is van a bug előhívása, hogy 500-ra gyorsuljon! Ez a kuplungolás kemény feladat gamepadon is, nem is gondoltam, hogy lelehet fulladni ! Inkább el sem tudtam indulni, hagytam az automata kuplungot, de ezzel se könnyű, még sokat kell gyakorolni!
Kár, hogy automatán nem vált visszafelé!
[ Szerkesztve ]
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
Senki sem mondta, hogy könnyű. Azt modtam, sokat hoz. Egyébként megszokás kérdése. Ha sokáig csinálod, először azt jegyzed meg, hallás alapján mikor kell váltani, ill vizuális úton, hogy fékezésnél mennyit vissza. A második, ami sokkal nehezebb, ugynaz a "probléma", mint amivel a zongoristáknak vagy a dobosoknak kell megkűzdenie. Konkrétan, hogy a két kéz külön-külön mozogjon már-már reflexszerűen. Ez persze Gamepad-nél nehezebb, mert ott kicsi a terület. De pl még én is sokszor belezavarodok, ha manuálisan váltok és kanyarodni is kell. Perrsze ez azért va, mert csak akkor manual-ozok, mikor a szükség úgy hozza egyébként auto. Nem sietek sehova. De kb 1 napi gyakorlás után egy bizonyos pálya-auto konbinációt be tudok annyira gyakni, hogy elég jó időket futhassak.
Automata kuplunggal pedig semmi értelme! Csak rontani tudsz a dolgon, mivel automatika egy dolgot mindenkinél jobban tud: Hol kell felváltani.
Például ott van Saleen S7TT. Automata 6k-s fordulat utáni 2. osztásnál vált. Mondták, hagyjam ki az 1. folozatot, meg hogy 5k-nál elég váltani. Mindkét eset csak rontott a futott időn...
mod: MOMO
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Hali! Otthon nemtom h mivan a nettel, most is suleeból írok...
Na szal Mi is egy MOMO- kormányt készülünk beújítani, uh ez pont jól jött, köszi!
Saleennál az 1-est mindenképp ki kell hagyni rajtolásnál, időt vesztesz a váltással.
Gagyenkov: jó pálya, de a forgalom elrontja, nagyon lutri.
Nekem akkor lett rosszabb az időm, mikor kihagytam...
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#3847) TESCO-Zsömle válasza TESCO-Zsömle (#3846) üzenetére
Na, lemértem. Fej-fel mellett vanak az idők Near Future-ön...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Direkt a leg nagyobb forgalmat raktam be Hátha így nagyobb esélyem lesz mocival
W.O.T: gagyenkovHUN Klán:BPP
És mégse...
Sub-Dungeoneer lvl -57