Sziasztok!
Nos evvel az TMX-es ügyel mit tudok tenni,mert már felháborító ami ezek művelnek
Itt a levél mindkét féltől,megy a mutogatás ide oda,én nekem ott van bent a telefonom kb 1 hónapja
Ráadásul a május 15-én adtam le az extdiginél,és a TMX-hez június 7 én érkezett be.
"shop@edigital.hu <shop@edigital.hu> (időpont: 2018. máj. 28., H, 12:38) ezt írta:
Kedves Ügyfelünk!
Közösségi oldalunkon való megkeresésére hivatkozva írok Önnek.
A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484664) jelenleg még a márkaszervizben van, 277710 szervizlapszámmal.
Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
Sajnos arra rálátásunk nincs, hogy mely márkaszervizbe közvetítette ki cégünk a terméket.
Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.
Üdvözlettel,
Berán Tünde
Ügyfélszolgálati munkatárs
H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu
Tisztielt Extrem Digital!
Ezt a levelet kaptam a Tmx-től,legyenek szívesek érdemben választ adni a levelükre,köszönöm.
-- Kérem, e fölött a sor fölött kezdje írni a válaszát! --
TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
máj. 30. 13:38 CEST
Tisztelt Hubai Zoltán!
Sajnos nincsen találat a rendszerünkben.
Kérjük a leadás helyén érdeklődjön az ügyben , hogy a készüléket mikor és ki szállította el, illetve nyomon követési számot is tud kérni amin ellenőrizheti hol jár a csomag.
Illetve kérjük ellenőrizzék az azonosítót, hogy nem e lett elírva.
Megértését Köszönjük,
Üdvözlettel,
NAGYPAPA