Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#471) Logo válasza qltsar (#470) üzenetére


Logo
csendes tag

Megjött a válasz a Samsungtól:

"Tisztelt Varga Balázs!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az SM-G950FD modellkódú és IMEI számú készülékkel kapcsolatosan jelzett esetről sikeresen egyeztettünk a veszprémi márkaszervizünkkel.

Szervizes szakembereink arról tájékoztattak, hogy az esetet központi márkaszervizünk részére továbbították és az információt kapták, hogy a jelzett pixelhibára nem vonatkozik a garancia. Emellett, mivel a készülék az Európai Unión kívüli régióra gyártott, ezért nem áll módunkban garanciális keretek közt javítani azt, abból adódóan, hogy a javítás aránytalan többletköltséggel járna."

Mi ez, ha nem szánalmas? Van egyéb javaslatotok? Nem is értem, hogy lehet arra fogni, h nem EU-ból való a készülék??? A kijelző mégis belement? A 87k Ft jól esett, amikor kifizettem? Azt nem volt nehéz elfogadni?
A többletköltség az gondolom a kijelző cseréje... Értem én, vagy mégse? Felhívtam a telefonon a samsungot és jeleztem, hogy ez nekem nagyon nem megfelelő. Nem EU-s a telefon? A kijelző hova volt szánva? Gondolom EU-ba. Akkor oda miért nincs semmi garancia.

Javaslat? Ötlet? Fogyasztóvédelem? Békéltetőtestület? Mit tehetek? Nonszensz 2018-ban ilyen lehetséges.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.