Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#231) PiTM0N


PiTM0N
tag

Sziasztok! Nekem szerencsére pozitív tapasztalatom volt velük, ASUS készülékkel.

Az ASUS TF201 típusú táblagépemen a hibajelenség az volt, hogy csak töltőről működött, ha kihúztam azonnal kikapcsolt és gyakran készenléti módban is kikapcsolt (miközben be volt dugva töltőre).

Nemrég (jan.12) személyesen leadtam, a dokkolójával és töltőjével együtt javításra, pontosabban árajánlat kérésre. Két nappal később meg is kaptam, melyben egy tétel szerepelt "Kalibrálás+Munkadíj" , összesen 5000Ft-ért, így kértem a javítást.

Január 15-én már kaptam is az értesítést, hogy készen van. Az ügyfélszolgálatos normális volt, csak nagyon sokat (50+perc) kellett várni mire sorra kerültem. Minden zokszó nélkül megvárta amíg megvizsgáltam új sérüléseket keresve a gépemet, és amíg kipróbáltam, hogy tényleg meglett-e javítva. Mivel minden rendben volt, átvettem és kifizettem.

Végig olvastam az egész topikot, ezért én is lefotóztam még a szervizükben, minden oldalról, eléggé rettegtem, mi lesz ebből, mert már sokszor lett szervizeltetve (máshol) ez a gép. Dióhéjban 6 hónapot nem tudtam használni, mert egyszer a kijelzőre tett egy nagy karcot, aztán kicserélték, de a hátlapról leszedték a festéket utána 2x. MediaMarkt biztostosítással volt ez a gebasz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.