Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Swami

    senior tag

    válasz DaVE-1 #23094 üzenetére

    Ebben igazad van, de az is lehet, hogy nem is volt baja, talán az összes 835- nek sötét a DoVi-ja, vagy csak az én szemem nem volt ráállva. Ezt leszámítva a tv-nek gyönyörű képe volt és más tekintetben is megfelelően működött.
    A másik, hogy ha te bármilyen, akár csak általad vélt hibát jelzel a forgalmazó felé, azonnal hibásként szállítják vissza, próbálják javítani, és írogathatsz, meg telefonálgathatsz, hogy nem, nem akarod a javítást, te vissza akarod kapni a pénzed. Mindezzel időt vesztesz és jócskán meghosszabbodik az idő, mire visszakapod a lét.
    Egyébként meg jóhiszeműséget feltételezve gondolom, hogy a visszaküldött termékeket át- és bevizsgálják, mielőtt újracsomagoltként eladják. Legalábbis én így tennék...

  • boborján2

    senior tag

    válasz DaVE-1 #23094 üzenetére

    Csak ne feledd ,hogy ennek van egy másik oldala is.
    A törvény alapján simán megjátszák azt is , hogy 600ezeres fényképezővel lekattingatják a családi nyaralást, majd röhögve visszaküldik ,hogy bocs nem kell, mert nem tetszik.
    Ugyanez tv esetén is megesik ,csak mert valakinek épp nem tetszik a színe a talpának. Igen hallotam ilyenről is. Nyilván vásárlás előtt tájékozódni már luxis lett volna.
    Meg ugye itt is felmerült hogy a "trükk" miatt visszaküldték és megrendelték olcsóbban ugynanazt.

    Gondolj bele ,micsoda erőforrást venne igénybe minden egyes darabot felmérni, átvizsgálni.

    Természetesen nem védem őket , de ha én kereskedő lennék ,tudod ki a tököm vizsgálgatná saját költségen.
    Épp elég csalán lenne a se..emben egy ilyen szabályozás ,ahol a vevő kedve szerint bármit ingyen megtehet. Sokkal olcsóbb akár a rosszat is 4x oda vissza kiküldeni, aztán majd lesz valami, mint vizsgálgatni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés