- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Seirei
tag
Üdv, frissíteném fejleményekkel a TCL storym mert homár valamiért nem nagyon akarja lehozni.
Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott.
Fogyasztóvédelem természetesen hárított hogy nem hatósági ügy, vigyem bíróságra.
Gyártó nem reagált, fb-n rájuk írva csak annyit kaptam vissza hogy ők nem állnak kapcsolatban az ügyfélszolgálatos részleggel, rossz ajtón kopogtatom.
Emag visszapattintotta a tv-t szervizből, egy teljesen röhejes munkalappal párosítva (sorozatszámot figyelni!), kép.Megkérdeztem, hogy mi ez, semmi konkrétum nincs tisztázva rajta, gyakorta náluk állt 3 hétig a tv vagy mi? Válasz természetesen nem érkezett, többszöri email és ügyfélszolgálaton töltött 20+ perc várakozás után se.
Mindeközben a online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta.És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel
. Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt."
Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte.
Ráadás kettő: a kibocsátott garanciapapíron mintha kicsit más lenne az a sorozatszám mint ami a szerviz munkalapon (és az ott látható sorozatszámot használva a jegyzőkönyvben is) szerepel, kép.
De igen, tudom, én vagyok a tudatlan fogyasztó aki nem tud semmit meg amúgy is minek mentem oda.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! 3Dconnexion SpaceMouse Enterprise egér garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- APC UPS 950VA (BX950MI-GR)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest