Hát, elvileg felejtős ilyen téma! De, azért ha nem vársz tőle túl sokat, még lehet benne egy kis örömöd. A záridőt 1/250-re ajánlatos rakni, max a labda gyorsabb ennél, általában (de lehet próbálkozni egy kis megalkuvással, akár 1/100-ig, de akkor már bemozdulás tuti). A fehéregyensúlyt tényleg be kell lőni (gépednél nemtom, hogyan kell behozni az elmentett beállitásokat, keresd meg a használatiban), de ha raw-ban is tudsz fotózni, ez utólag könyebb megoldani. A legnagyobb probléma, hogy 1/250-nél relative sok fény kell, erre a neon nem megfelelő, az esetek nagy részében, ezért kellene a vaku. Csakhogy, a beépített max pár méterre visz el normálissan, mondjuk 5-6m. Ja, és az ISO-t sem érdemes ilyen gépeken babrálni, max 100, mert e felett zajos. Ergo, nem lenne rossz egy külső vaku, az erősebb is, meg nem a gép aksiját szivogattja, és persze, sorozatfelvétel, nem szabad takarékoskodni a memkártyával. Lehetősség szerint, minnél közelebb a pályához, figyelni kell a többi fényhatásra, tehát, mondjuk egy ablak, amelyen besüt a nap, az cinkes lehet, illetve, a parkettáról visszatükrözödő fényre is figyelni kell, már, ha lesznek ilyenek. Ha van merszed, akkor próbálkozz ''kollégákhoz'' csattlakozni, Ők elvielg segitőkészek, mégha ''kicsit'' esettleg magukban kinevetnek. De, az fontos, hogy semmi esettre se akadályozd a munkájukat, mert azt hamar szóvá teszik. Ha lassu az AF, akkor sajna, csak trükközéssel lehet elkapni a pillanatot, tehát, egy áldogáló játékosra fókuszálsz (félig lenyomozz expo), és vársz, amíg oda kerül a játék, ahova Te fókuszáltál, és reménykedsz, hogy az jó is lesz. Ha az MF-l gyorsan tudsz utánna állítani a dolgoknak, akkor az lenne a legjobb, de szvsz, ez kizárt a kompakt kategóriában.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |