Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doongoo

    addikt

    válasz noto #191 üzenetére

    semmitmondó válasz jött csak (az viszont legalább gyorsan :) ):

    "I am Marie from OnePlus Customer Support and I will handle your case.
    I am sorry that your order has not been dispatched yet. I can imagine that this can be frustrating. I would like to kindly let you know that upon checking the OnePlus order number: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx in our system I saw that the order has been allocated. ETA for the order is 10th of March, courier DHL. The tracking number has not been generated yet. Please keep in mind that you should receive an email once the tracking number generates. Make sure that you check Spam/Junk folder as well as sometimes the emails tend to go there. Also, ETA can change and the order can be delivered sooner. You can check the status of the order from your OnePlus account-Orders."

    Még válaszoltam nekik, mert a levelük nem válasz a kérdésemre, hogy miért nem írtak az ígéretüknek megfelelően. Ez fájó igazából csak a kommunikációjukban, mert ez egy konkrét ígéret a hivatalos visszaigazolásban, ami azért köti őket.

Új hozzászólás Aktív témák