Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40613 üzenetére
4. percre nem kell sentry. Készülő cyber és zela a résbe. ha rusht derítesz akkor esetleg még pár probe fedezetnek. Ja, ha nem deríted, akkor a zelában kell bízni. vagy bejön vagy nem. Mellesleg 3 percre nem igazán lehet rusholni. A 4 még esetleg összejöhet, de az is nagyon low budget mód az ellennél. Ha ez után érkezik akkor meg már a falad megvan. Normálisabb rush távos mapokon a 9 pool kb a határ. Ha nem deríti protoss, vagy nem forge-ra gyúr, akkor elég necces lehet. 10 vagy afeletti pool verzióknál már vagy van zela és fal, vagy majdnem megvan mire beér az ellen. Forge esetén megvan az első cannon. Onnan fail.
edit: persze ezt inkább oxox véleményezze. Proti oldalról neki tuti több tapasztalata van arról mikor mi lesz készen. Nem hiszem, hogy ne lenne tapasztalata zerg girnyózás elleni védekezésben...
"és a warpgate ha agyon kronózod 5:30ra jön ki."
Na és? A 4 WG push volta téma? Ott számít ez a timing.editedit: 3-4 perces rushoknál az ellen ecoja iszonyat gyenge. ha fogod a lingeket és nem veszítesz 6-8 probeot, akkor többynire nyertél is. Minnél később jut be, annál kisebb az esélye, hogy nyerjen (Egyértelmű Kapitány nyilatkozott).
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest