Hirdetés
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pusszycat
nagyúr
A rollert, ami úgy 2 hete van meg és első rollerem, az ágyamtól 2 méterre van, és mivel vízzel nem szabad oltani ha valami beüt...
Kellene rendeljek valami poroltot mint az autóba amilyen van?
Képes vagyok naponta le fel cipelni az első emeletre a 27 kg. rollert-
Mikor a kezemben van 135 kg. vagyunk.
Ami a töltést illeti 3 vonalig engedem lemenni es 8 ig töltöm. (10 vonalka van)
Elégé felmelegszik a táp töltés közben.
Ja 68 km. rollereztem eddig.
Most úgy érzem egy e-bike jobb lett volna, vagy legyen ez is az is.
Amióta meg van a rollerem, förtelmes az idő, természetesen. Eső, szél hideg, és ezek kombinálva.
-
-
Aki nem ismerné a részleteket, hogy miért nem 100% hanem 80% és nagyon leegyszerűsítve:
Max G30E II-nél viszont a Ninebot appban nincs ilyen opció (sem).
Igen ezt én is kiszámoltam vele múltkor, hogy egy zsömle árából lehet vele gurulni 100km-t, miközben ugyanez kocsival alsó hangon 4000 Ft
Brutálisan nagy eltérés árban ugyanarra a 100km-re! Amúgy viccből mondom, ha piaci áron veszed az áramot, úgy már 70ft is van az!
Jaja, rezsilimiten túl, de akkor is kb majdnem ingyen van 100 km
Még a tömegközlekedést is veri sokszorosan.
Korábban a Xiaomi M365-nél a gyártó 1,1 kWh/100km-t adott meg, az volt nekem évekig a referenciapont, most még ezt is sikerült tovább csökkenteni! -
JasL
őstag
Igen ezt én is kiszámoltam vele múltkor, hogy egy zsömle árából lehet vele gurulni 100km-t, miközben ugyanez kocsival alsó hangon 4000 Ft
Brutálisan nagy eltérés árban ugyanarra a 100km-re! Amúgy viccből mondom, ha piaci áron veszed az áramot, úgy már 70ft is van az!
Nah, látod, te is beállítottad a 80%-ot ha sokáig nem mész vele... egyébként ez egy okos dolog!
Aki nem ismerné a részleteket, hogy miért nem 100% hanem 80% és nagyon leegyszerűsítve:Az akkuk úgy öregszenek el, hogy egyre több töltés-kisütés van bennük. Amikor nagyon feltöltöd, pl 100%-ra, akkor nagyon sok töltést tárol, és mivel tökéletes akku nincs, elkezdenek átszivárogni az elektronok az egyik pólusról a másikra, minél jobban töltött, annál inkább. Analógiával élve minél jobban fel van fújva a lufi, annál esélyesebb, hogy szökik belőle a levegő, mert nagyobb belül a feszültség! 80%-on viszont alig van átszivárgás, ezért is szállítják és tárolják a legtöbb lithium alapú akkumulátort a 70-80%-os töltöttségi állapoton, ezt hívják nominális feszültségnek. Minél inkább nominális feszültségen tárolod az akkut, annál kisebb a szivárgás ergo annál kevésbé öregszik az akku, tehát 80%-on. Ez egyébként nem tűnik soknak, 20%, de a tapasztalatok alapján 3x-5x hosszabb életűek így az akkuk: ha pl a rolelredben az akku 1 év alatt puszult volna meg (nyilván ez azért azt jelenti, hogy agyonhasználod és folyton 100%-ra töltöd), akkor ehelyett 3-5 évig jó lesz az akku. NEM azt mondom, hogy 1 év alatt MEGPUSZTUL, hanem hogy ha annyi lett volna, ezt előre nem tudjuk!
-
G30 Max
Xiaomi Pro 2:
-
Fogyasztás:
ChatGPT:
A Ninebot F3 elektromos roller körülbelüli áramfogyasztása 100 km megtételéhez az alábbiak szerint becsülhető:Akkumulátor és hatótáv
Beépített akkumulátor kapacitása: 477 Wh (46,8 V)
Maximális hatótáv: 70 km, ideális körülmények között, például Eco módban 15 km/h sebességgel
Áramfogyasztás számítása
Ha 477 Wh energiával 70 km-t tud megtenni, akkor az energiafogyasztás:
477 Wh / 70 km ≈ 6,81 Wh/km
Ez alapján 100 km megtételéhez szükséges energia:
6,81 Wh/km × 100 km = 681 Wh, azaz 0,681 kWh
Perplexity Pro:
Ninebot F3 áramfogyasztása 100 km-en
A Ninebot F3 (és F3 Pro E) elektromos roller főbb akkumulátor- és hatótáv adatai alapján megbecsülhető, hogy mennyi áramot fogyaszt 100 km megtétele során.Főbb adatok:
Akkumulátor kapacitás: 477 Wh (azaz 0,477 kWh).
Maximális hatótáv: 70 km egy töltéssel (ideális körülmények között, Eco módban, 75 kg terheléssel, sík úton).
Számítás
Az energiafogyasztás 100 km-re a következőképpen számítható:Egy töltéssel megtehető távolság: 70 km
Egy töltéssel felhasznált energia: 477 Wh = 0,477 kWh
Tehát 70 km-hez 0,477 kWh szükséges, így 1 km-re:
Fogyaszt
a
ˊ
s 1 km-re
=,
477
kWh
70
km
≈,
0068
kWh/km
Fogyaszt
a
ˊ
s 1 km-re=
70 km
0,477 kWh
≈0,0068 kWh/km
100 km-re:,
0068
kWh/km
×
100
km
=,
68
kWh
0,0068 kWh/km×100 km=0,68 kWh
Összegzés
A Ninebot F3 körülbelül 0,68 kWh áramot fogyaszt 100 km-en ideális körülmények között (Eco mód, sík út, 75 kg-os vezető, gyári adat alapján).Ez 680 Wh-nak felel meg.
Megjegyzések
A valós fogyasztás nagyobb lehet, ha nehezebb a vezető, dombosabb a terep, hidegebb az idő, vagy sport módban használják a rollert.Maximális sebességnél és nagyobb terhelésnél a hatótáv csökken, így a fogyasztás 100 km-re arányosan nőhet.
Összefoglalva:
A Ninebot F3 átlagos áramfogyasztása 100 km-en kb. 0,68 kWh (680 Wh), ideális körülmények között, gyári adatok alapján.Költségbecslés
Magyarországon az elektromos áram lakossági ára körülbelül 36 Ft/kWh. Így 100 km megtétele hozzávetőlegesen:
0,681 kWh × 36 Ft/kWh = 24,5 Ft
Fontos megjegyzések
A valós fogyasztás függ a sebességtől, terepviszonyoktól, a vezető súlyától és az időjárási körülményektől.
Sport módban (25 km/h) a hatótáv csökkenhet, így a fogyasztás nőhet, akár 9,5 Wh/km-re is, ami 100 km-re vetítve 0,95 kWh-t jelent.
Összefoglalva: A Ninebot F3 elektromos roller körülbelül 0,68–0,95 kWh áramot fogyaszt 100 km-en, ami 24–34 forintnyi költséget jelent, a használati körülményektől függően.
-
Mivel most úgy néz ki, hogy hetekig itthon fog pihenni, csakxa G30 és a Pro 2 lesz használatban, kapott egy 80%-os töltöttségi limitet:
-
-
-
No 100%-on van, de még 43 perc a kalibráció:
-
-
-
válasz
Luck Dragon #35 üzenetére
Ninebotnál van az a szokás, hogy 15 km/h-nál méri az elméleti maximumot. Más kérdés, hogy ma sikerült a felét teljesíteni úgy, hogy a végén már csak 10-zel szötymörögtem mint a Wehrmacht Moszkva felé. 😆
-
-
válasz
Luck Dragon #31 üzenetére
Köszönöm szépen!😊
Ma megvolt a Hajdúszoboszló- Berettyóújfalu egyszer:Hallgattam a Google Maps-re így Derecskén egy korábbi ismeretlen útvonalon sikerült az eddigi " kőbe vésett " háztól házig 36 km tovább csökkenteni, 34.96 km az új rekord a két lakás között.
Az eső is elkapott, és mint fentebb látható, éppen elhozott. Igen, a külső akkumulátor amint kaphatóvá válik berendelős lesz, olyan 100 000 Ft körüli árra számítok.
A Hajdúszovát- Derecske közötti rendkívül rossz úton, szinte úszott az F3,xez sajnos a G30-nál sincs meg ilyen komfortosan.
Ami a töltés illeti: igen, a G30 Max 3A-es gyorstöltése azért hiányzik.
Ceia:
--Van logikus elfogadható oka annak, hogy a rollert "aktiválni" kelljen
Van, biztonság. Nehezebb ellopni. -
válasz
Hieronymus #32 üzenetére
Nekem is lesz majd, csak az aktuális projekt jobban leköt, és minden pénzt elvisz.
-
válasz
Luck Dragon #31 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta viszonylag hosszú ideig.
Autóval jártam bevásárolni, munkába. ... Tömegközlekedés van, tömeggel, mert ritkák a járatok. Ráadásul városnézés is be van iktatva az útvonalba. Persze vannak gyorsabb járatok, csak például a buszmegállóig kell eljutni valahogy.Megvettem a rollert és bevált. Nagyon be vált. Felénk csak 20 a maximális roller sebesség, de így sem lassabb a közlekedés, mint autóval. Csúcsidőben sokkal gyorsabb. Mini Metró, személyre szabott útvonallal. Torontóban én sem vennék. Ott minden elérhető a valódi Metróval.
-
Gratulálok hozzá!
Én egyenlőre elengedtem a roller vásárlási kérdést . -
JasL
őstag
Én nem csak rollerezek, sok éve drónozok is, LiPo, Liion, mindenféle akkuval. Egyébként nem kell hinni senkinek, elmész szépen a google-ra, megnézel pár tudományos folyóiratot meg szakcikket, aztán levonod a következtetést. Mondhat akárki akármit, a kémia és fizika nem hazudik.
Aktiválás a gyártónak kell, hogy ne legyenek hamisítványok a piacon, hamis szériaszámmal. Te se szívesen gariztatnál olyan rollereket ha te gyártanád őket, amit nem nálad vettek, és ingyen adnád az alkatrészt. Valamint a firmware-ket is így tudják leküldeni, az meg csak neked jó, ha van app és ingyen kapod a frissítéseket.
Akinek gombos a telefonja, az lábhajtású rollert vesz azt kész. Senki nem fog fegyvert a fejedhez, hogy vegyél roller, ha meg mégis veszel, elfogadod, hogy kell hozzá okostelefon azt kész. Egyébként a gyártók szupportjai pont az ilyen kérdéseidet megválaszolják.
U-lakatot úgy tárolom, hogy belerakom a hátizsákba és úgy megyek. Mivel általában nem öncélúan rollerezgetek, hanem valahova megyek vagy valamit elhozok, az úgyis kellene. De amúgy vannak vázra rögzíthető U-lakat tartók is, ha mégis hátizsák mentes akarsz lenni. Vagy nem zárod le, hanem ha mész vkihez, beviszed a lakásba stb. Ha boltba mész, meg úgyis jó a hátizsák.
Egyébként mint a többi sportág is, itt is vannak feltételek meg szokások, amit vagy elfogadsz, vagy nem, nem muszáj csinálni egyáltalán.
Összességében nagyon jó dolog erollerezni, én öreg fejjel is imádom, nagy élmény vele közlekedni! Én mondjuk bohócban csinálom: se sisak, se védőfelszerelés, csak egy táska meg táskában U-lakat azt kész.
-
ceia
őstag
Szeretnék rollert, de szerintem nagyon kevés az információ erről a témáról. A technikai része még csak utánajárható, 10 coll, meg hátsókerékhajtás kell, és defektmentes gumik, víz elleni védelem és legalább 350-400W, és a motorfékes akkutöltés sem rossz dolog, növelheti a hatótávot.
A töltésről ki ezt mond, ki azt. Van aki szerint mindig fullra kell tölteni, van aki szerint soha. És mindkettőt olyan írta, akinek már sok rollere volt, ezen igazodjál ki..
Én azt hiszem, jó lesz az 90%-ra, és akkor már nem lehetek rossz.
De engem inkább azok az infók érdekelnének, amiket valahogy mindenki kerül megosztani!-- Van logikus elfogadható oka annak, hogy a rollert "aktiválni" kelljen? Úgy értem, ha megveszel egy motorkerékpárt, az anélkül is megy. Sőt, a nem elektromos autók is, legalább is régen így volt. És akkor egy jóval lassabb járműhöz aktiválás kell, mint egy email fiókhoz?
Ennek mi az értelme? Nekem ebből az jön le, hogy így akarják rád erőszakolni az appliációjuk felrakását a telefonodra, ahol aztán adatot gyűjthet rólad, és elküldi nekik. De most ezért?
-- Mit csinál az, akinek nincs telefonja, vagy gombos telefonja van? Akkor az nem használhat rollert?
-- Állítólag ha nem aktiválom a rollert, nem fog teljes sebességgel menni, csak 14-gyel, azaz csak ECO mód, és amint bekapcsolom, elkezd folyamatosan csipogni, és nem hagyja abba, amíg ki nem kapcsolom. Tehát csipog mindig, menet közben is. Mert ezzel akarnak rákényszeríteni, hogy tedd fel az appot. Ez igaz?
--- Az U-lakatot hol tároljátok menet közben? Valaki azt mondta, hogy kell egy hátizsákot is vennem, és abban viszem magammal. De akkor ha rolleres vagy, hátizsákosnak is kell lenned? Még sosem volt hátizsákom, és nem is nagyon tetszik az ötlet, hogy legyen.Sajnos nincs egy rolleres sem az ismerettségi körömben. A kiszemelt roller szintén Segway lenne, Ninebot Kickscooter F2 Plus E.
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #27 üzenetére
Igen az automatikus feloldas az tenyleg egy jo dolog! Bar mivel akkor is lakatolnam, azt se hasznalnam
Nekem az felesleges, +0 értéket ad hozzá, erre nem is pazarolnék upgrade pénzt. A roller szerintem legeslegfontosabb paramétere a motor ereje és az emelkedő %. Utána sorrendben akksi, felfüggesztés. Ha csak ennyit tudna, de 100 ezerrel olcsobban (nyilvan alap kijelzo azert kell), azt venném. És csakis újan.
Sokat gondolkodtam táskavásárláson, de végül maradt a mindent a zsebbe. Gyalog is úgy mennék, meg csak pakolászás+időpazarlás. Néha a végletekig egyszerusitett dolgok a legcelravezetobbek.
-
Azt én raktam rá, az M365-ösömről szedtem le, eladás előtt. Addig marad csak, ameddig meg nem érkezik a fehér
Az app: G30-nál nem így mutatja a töltést. illetve nem írja ki, hogy mennyi van még hátra.
Ma megkapta az SJGP71-es kameratartót is, a Wild Man táskát, és a HOCO CA73 telefontartót, ameddig nem lehet a GPS-re előfizetni.Ma kikapcsoltam a szoftveres zárat, tök felesleges, úgyis mindig lakatolom, csak lassítja az indulást.
F3 E-nél, beállítható, hogy amint közelébe érek, oldjon fel
Ehhez viszont van modul, ami leszedhető szabadon, illetve visszahelyezhető, ha már nincs szükség pl a telefontartóra:
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #25 üzenetére
Mármint melyik része? Régóta ilyen az app, nekem is. Az a piros fékkar borítás ugye nem gyári?
Remélem csak te raktad rá!
Nálunk szerencsére a LIDL parkolóban van kerékpárzár lebetonozva, ahhoz szoktam U-lakatolni, meg a KFC előtt is, ott pedig eurofamily, DM, stb társai vannak. Olyan helyre nem is megyek, ahol ez nincs, megőrülnék, ha csak a szoftveres zárra kellene hagyatkoznom. Magyarországon ami nincs lebetonozva, az eltűnik (meg betonozva is csak lassabban).
Ma kikapcsoltam a szoftveres zárat, tök felesleges, úgyis mindig lakatolom, csak lassítja az indulást.
Egyébként ma mentem megint vele, és határozottan jobban tetszik a LED-es kijelző, talán kevesebbet is eszik mint a TFT. Az első felfüggesztést viszont egyre jobban elfogadnám, ha az jó. Viszont az egyenes kormányt is megszerettem, nem vágyok hajlítottra.
-
Ez is klassz:
-
Nappali fény pipa, magyar ugar pipa:
-
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #21 üzenetére
A támadási módszert tekintve lehet, hogy erősebb. Volt YT-n videó erről, hogy melyik típust hogyan lehet bontani, a tesók általában U-lakatig tudnak menni, az már megállítja őket. A láncokra még rámennek. 15ezer ft védelemig tesók eltolják, 30ezerig már hangos eltolni meg látványos (akkus flex), 45ezer ft feletti cumókkal meg órákig szopnak (akkus flexszel is).
Ami megállít kb mindent, az ez: [link]
-
-
Igazából az a helyzet, hogy:
1. Az F3 E nem lesz egyedül hagyva egy percre sem
2. A lakat csak extra, elsődlegesen a Pro 2-höz és a G30-hoz használom.
3. Minden rolleremben van nyomkövető, az F3 -ban kettő is, egy Apple és a Samsung.
4. Ezen felül szoftveresen is le van zárva. -
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #18 üzenetére
Igen, az annyiba kerül kb, bár még szállítással is olcsóbb lett volna netről, sokat nem nyertél vele
A láncokat én annyira nem szeretem már, volt biciklin még lánc anno, de az a szövet rész folyton összeszedte a koszt, a végére olyan durván, hogy nem is tudtam táskába rakni, mert összekente volna. Az U-lakatot sokkal egyszerűbbb tisztítatni, meg ezt nem lehet erővágóval átvágni mint a láncot. Egyébként szerintem erre kicsit többet kellett volna költened, az ajánlás az a roller árának 10%-a, általában ennek megfelel a lakat erőssége is. De ha felétek nincs sok tesó, akkor jó lehet ez az olcsóbb lánc is, legalább jó márkából választottál. Azért én 250ezres rollerre legalább egy 25-30ezres Kryptonitot raktam volna az erővágó feletti biztonsági szintet célozva, ezeket a járgányokat tipikusan erővágóval támadják, nem kézi fűrésszel... gyorsan elcsípik aztán go... az U-lakatokkal ezt nem tudják eljátszani. Remélem azért sokáig megmarad neked, nagyon szép járgányod van
Azért ilyen lánccal órákra ne hagyd egyedül, mert képesek hazamenni erővágóért akiknek tetszik és visszamenni érte.
Egyébként köszi a képeket, hát ez a váz irtózatosan rossz U-lakatos záráshoz. A főváz részen tuti nem lakatolnám vele, hamar leverné a festéket, a másik rész meg pont olyan, hogy abban nem bíznék, hogy nem téphető le. Ez az F2-n pont sokkal jobban meg volt oldva, a váz elágazott Y-ban, és csak a váz tönkretételével lehetne oldani a lakatot, plusz sokkal több távolságot enged a lakat és a tároló között.
-
-
futo001
senior tag
Nem tudom minden lakasbiztositas ilyen-e, de nalunk nem fizet elektromos bringa vagy roller okozta tuzkarra. Konkretan ha hazon belul tarolom ervenytelen a biztositasom. Erdekes modon az autoval nem problemaznak, mondjuk az pont LFP esetunkben, de akkor is fura.
-
És/vagy viszonylat van.
Köszi. Eredetileg Kínából azért rendeltem fehéret, mert a G30-nál játszadotztam el a gondolattal, de aztán ott teljesen fekete lett. Itthon meg már csak a fehér volt. Mondom magamban, ha nem fog tetszeni, akkor majd rendelek feketét, de szerencsére felrakva tetszikLakatolás:
Nos igen, ezt elől a keréknél nem tudod lelakatolni, és hátul sem.
Két hely van, pirossal bejelöltem:
Ez elvileg egy olyan hely, ami korábban nem létezett. Nem tudom mi a neve
A másik pedig ez:
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #13 üzenetére
Nem a 25km/h számít csak annál? Tehát hiába erősebb a motor, ha 25km/h a max, nem?
Amúgy szép roller, de én ilyen fehérítést biztosan nem csinálnék, sokkal jobban látszik rajta a felvert sár meg kosz. Amúgy látom kijavították az egyik olyan dolgot, ami nagyon idegesít, hogy nem a lábfejnél van a gumi töltősapka, hanem feljebb. Folyton kirugdosom belőle. Ma mentem egy kört az enyémmel, még mindig jó mókaLehet azt az első felfüggesztést még elfogadnám, meg a nagyobb Wattokat, a többi igazából így egy kör után nem érzett hiányzónak, kijelzőre rá se nézek, csak nagyon ritkán akkor is csak km/h érdekel, semmi más. Még hajlított kormányon gondolkoztam, hogy biztos jó, de teljesen kényelmes volt ma az egyenes is.
Viszont még mindig nem látom, hol segít ez a dizájn az U-lakatolásban? Hol dugod át?
-
Ráadásul kulccsal sokkal gyorsabb a nyitás/zárás.
Tele van a youtube lakat és zárnyitós videókkal A kulcsos lakatok egy része gyorsabban nyitható kulcs nélkül, mint kulccsal. A videók alapján derült ki. Amelyik kulcs nélkül zárható, az nyitható is kulcs nélkül. Egy rugó gondoskodik a zárt állapotról. Több módon lehet kijátszani.
A számzár biztonságossága leginkább a gyártási minőségen múlik.
Csak olyat érdemes megvenni, aminek legalább 5 számjegye van.
A használat közbeni kopások miatt félévenként érdemes cserélni a szám kombinációt.Ninebot rollerem van. Habár rendelkezik lopást akadályozó riasztóval, a hangerő nevetségesen halk. Mindig keresek valami lebetonozott valamit, amihez hozzázárható. A kerékpárról megörökölt számzáras lánccal használom. Ki lehet nyitni, de hosszabb ideig kell játszani a zárótárcsákkal. Nem biztos, hogy megéri kinyitni. A hosszabb idő növeli a lebukás esélyét. (A roller nem értékes fogás, belépő kategória.)
-
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #11 üzenetére
Az jó, nem szabad csutig lemerült roller megvenni amúgy sem, ott ha sokáig állt, nagyon hazavágja az akkut az alacsony fesz. Pár éves akkus tapasztalatom alapján az akkukat 70%-80%-on tárolni a legjobb huzamosabb ideig. Mostanában már csak 90%-ig töltöm a rollert, ha másnap megyek is vele (appban beállítható), ha még aznap akkor 100%, minden más esetben csak 80%-ig érdemes. És 30%-nál szigorúan megy töltőre, egyedül 50%-nál nem töltöm fel azonnal, bár ha megyek vele akkor is, mert úgy már érezhetően köhög a dombon velem. Legközelebb viszont biztosan a PRO verziót fogom venni, a +4% emelkedő és +400W motor miatt!
-
-
JasL
őstag
Hol kapsz Kryptonite-ot 12k-ért? Mármint.. végülis van annyiért is ahogy nézem, de nekem Evolution van és kicsit drágább is volt. Számzárast fix hogy nem raknék rá, azzal próbálkoznak. Ráadásul kulccsal sokkal gyorsabb a nyitás/zárás. [link]
Tudom, hogy elöl van, nekem is
A vázban egy V alakú lyuk, de ezen vmi más megoldás lesz.
-
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Ajándékba kaptam!😊👌
Illetve, veszek hozzá eredeti Ninebotot számzárast.
Valamint lehet kapni kriptonitot 12K körül.
Jasl: elől. -
JasL
őstag
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Azt szerintem semmi nem akadályozza meg, csak ha lebetonozott valamihez hozzálakatolod
Bár az se, csak azt helyszínen kell leoperálni, húzósabb meló!
Tényleg, ki mennyiért vett hozzá és milyen lakatok? Nekem egy U-lakat van rajta, Kryptonite.
-
-
JasL
őstag
A doboza sokkal csúnyább lett, mint az elődjének szerintem. Nálam F2 Plus van, de nagyon tetszik az F3! +200W a motorra, ezt el tudnám viselni, a kijelző szép, de igazából nem selling point, a külső akku csomag viszont jó cucc lesz! Összességében jó gép, kellene, de F2-ről nem érzem a motivációt az upgrade-re, ebben is még csak 150km van.
Ami igazán kellene róla, az az AirLockAz az U-lakat segítő az hol van rajta?
-
Megjött.
-
válasz
Hieronymus #2 üzenetére
Pontosan.
-
Mint az autók többsége esetében, belső nélkül közvetlenül a gumiabroncsot fújják fel.
Ebben a gumiabroncsban van egy köztes réteg, ami a futófelület sérülése esetén, például szöget szed fel az abroncs, automatikusan zárja le a sérülést.
Ez a réteg a levegő szökését is akadályozza. Nem vagy csak ritkán korrigálni a guminyomást. -
JasL
őstag
Az mit jelent, hogy nincs benne tömlő? Nem kell fújogatni, kb tömörgumi szerűség?
Új hozzászólás Aktív témák
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest