Hát, ez eléggé CPU-függő. Van játék, nem is olyan régi, amellyel 4.5GHz-en CPU-limites vagyok egy szerény GTX560-nal. Asszem a Rage volt ilyen legutóbb, VSync OFF sem volt 100% GPU-terhelés, csak driverből feljavítva a grafikát, no de úgy meg mindig kockázva rakta ki a távolabbi objektumokat Anizo szűrés miatt (anélkül meg 3dfx grafika). Persze nyilván 110FPS fölött nem annyira érdekes a dolog, de én azért szeretem tudni az egyes progik és hardverek teljesítményét.
Tirexi: Játékokat illetően tévedsz, legalábbis így, általánosságban kijelentve a dolgot.
lipi67: De megszaladt! Megmondom a tutit: LinX-re 20 kör a lehető legmagasabb terhelésen, és mindenre adj még egy kis plusz feszt, akkor stabil lesz a rendszer, mert a 20 LinX kör sem biztos, de már konvergál hozzá. Általában egyébként elég azt figyelni, hogy pusztán (CPU/RAM/VTT) fesz-emelés után nő-e a GFlops érték, mert, ha igen, akkor kell a plusz fesz, hiába stabil pl. 20 kör.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!