Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz aujjobba #6434 üzenetére

    Egyébként az ügyfélszolgálat szándékosan nincs agyoninformálva, ez már más témában is előjött. Most például azzal, hogy ők kérdezik, látott-e az ügyfél előzetesen tranzakciós díj feltüntetést.

    Ha ilyen nem volt, akkor az eljárás aggályos, mert ha az ügyfél csak az általa kiválasztott összeget hagyta jóvá, akkor nem vonhatnának le plusz díjat a kártyáról, hanem majd az eredeti összeget csökkentve kellene jóváírni a Revolut számlán. Ez már egy fokkal korrektebb lenne, de ha pont forintra ki van számolva a feltöltés, és a végén kiderül, hogy kell még hozzá a levonás miatt 64 forintot feltölteni, akkor az megint minimum 3500 forint feltöltés...

    Ha egyébként tényleg az van, hogy egy harmadik szereplő nem konstans díjat számol fel a Revolut felé, akkor szerintem az lenne a legkorrektebb, ha az első top-up ingyenes lenne, és amikor annak kiderül a díja (ha volt), akkor azt jeleznék, és a következő tetszőleges forrásból érkező új pénz jóváírásakor terhelnék. Így a Revolut mindig hitelezne, de kiszámíthatóbbá válna, és lehet, hogy ezzel nyernének ügyfeleket.

Új hozzászólás Aktív témák