- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rap, Hip-hop 90'
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifaa
csendes tag
Még elég kezdő vagyok, de egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget. Amit meg tudsz oldani, hogy egy jegyzet oldalra, ráközelítve kisebb betűkkel írsz.
Alapvetően egy jegyzetet PDF ben legalábbis, A 4 es méretben tudsz nyomtatni.A szöveg felismerő funkció is elég fejlett, elég csúnyán írok de a nagyját felismeri. Nem tudom hogy azzal hogy lehet kimenteni a szöveget...
De alapvetően elég sokrétű, az importálási lehetőség. Evernote, Dropbox, OneNote, + nagyon egyszerű csatlakozni a géphez helyi hálózaton keresztül pc-vel.
Szóval konkrétabbat nem tudok, de a rengeteg lehetőség közül biztos van megoldás a problémára. -
rolandg
tag
Szia!
Nem A/4-es az oldal mérete, és nem is lehet lefelé görgetni az R2-t. Iagzából eddig összesen egyszer használtam a nyomtatást, pedig olyan 1000 oldalt teli írtam már. Ha elfekteted, akkor tudsz rá úgy jegyzetelni, hogy nyomtatásnál kijöjjön egy oldal (nyomtató beállítása), de nem lesz kényelmes a kezelése. Inkább úgy jó, hogy 1 A/4-en két oldal egymás mellett van.
Tudunk segíteni linkkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 12,9 hüvelykes128gb wi-fi (4. generációs)+ üvegfólia
- MacSzerez.com - iPad Air M1 / 5. generáció / 64GB / Wifi / Pink / Garancia!
- szinte új iPad 2022 (10. generációs) Wi Fi 64GB silver ezüst Apple garancia
- szinte új iPad Pro 11" (4. generációs) (2022) M2 chip Wi-Fi + Cellular 128GB silver ezüst
- szinte új Apple Pencil C (USB C) garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+