Hirdetés
- Graphics: Telefonvásárlási kálváriám....avagy clickbait cím: Horror a hardveraprón
- MasterDeeJay: Egy nem átlagos Asus videókártya (GTX950M 2GB GDDR3)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Áram nélkül....méltóság nélkül.....
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- N€T0X|N: Talaria tuning: meg kéne tudni állni!
- MasterDeeJay: ASRock B250M Pro4 coffeetime mod! (DDR4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifaa
csendes tag
Még elég kezdő vagyok, de egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget. Amit meg tudsz oldani, hogy egy jegyzet oldalra, ráközelítve kisebb betűkkel írsz.
Alapvetően egy jegyzetet PDF ben legalábbis, A 4 es méretben tudsz nyomtatni.A szöveg felismerő funkció is elég fejlett, elég csúnyán írok de a nagyját felismeri. Nem tudom hogy azzal hogy lehet kimenteni a szöveget...
De alapvetően elég sokrétű, az importálási lehetőség. Evernote, Dropbox, OneNote, + nagyon egyszerű csatlakozni a géphez helyi hálózaton keresztül pc-vel.
Szóval konkrétabbat nem tudok, de a rengeteg lehetőség közül biztos van megoldás a problémára. -
rolandg
tag
Szia!
Nem A/4-es az oldal mérete, és nem is lehet lefelé görgetni az R2-t. Iagzából eddig összesen egyszer használtam a nyomtatást, pedig olyan 1000 oldalt teli írtam már. Ha elfekteted, akkor tudsz rá úgy jegyzetelni, hogy nyomtatásnál kijöjjön egy oldal (nyomtató beállítása), de nem lesz kényelmes a kezelése. Inkább úgy jó, hogy 1 A/4-en két oldal egymás mellett van.
Tudunk segíteni linkkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- 4K vs 8K – Megéri-e a 8K TV 2026-ban?
- Túllépne a DRAM limitjein a Neo Semiconductor-féle 3D X-DRAM
- Autós topik