Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- MasterDeeJay: Egy nem átlagos Asus videókártya (GTX950M 2GB GDDR3)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifaa
csendes tag
Még elég kezdő vagyok, de egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget. Amit meg tudsz oldani, hogy egy jegyzet oldalra, ráközelítve kisebb betűkkel írsz.
Alapvetően egy jegyzetet PDF ben legalábbis, A 4 es méretben tudsz nyomtatni.A szöveg felismerő funkció is elég fejlett, elég csúnyán írok de a nagyját felismeri. Nem tudom hogy azzal hogy lehet kimenteni a szöveget...
De alapvetően elég sokrétű, az importálási lehetőség. Evernote, Dropbox, OneNote, + nagyon egyszerű csatlakozni a géphez helyi hálózaton keresztül pc-vel.
Szóval konkrétabbat nem tudok, de a rengeteg lehetőség közül biztos van megoldás a problémára. -
rolandg
tag
Szia!
Nem A/4-es az oldal mérete, és nem is lehet lefelé görgetni az R2-t. Iagzából eddig összesen egyszer használtam a nyomtatást, pedig olyan 1000 oldalt teli írtam már. Ha elfekteted, akkor tudsz rá úgy jegyzetelni, hogy nyomtatásnál kijöjjön egy oldal (nyomtató beállítása), de nem lesz kényelmes a kezelése. Inkább úgy jó, hogy 1 A/4-en két oldal egymás mellett van.
Tudunk segíteni linkkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik
- 8 millió felett jár a Clair Obscur: Expedition 33, egy év alatt ért a csúcsra
- BestBuy topik
- Kuponkunyeráló
- Proxmox VE
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- újszerű iPad Pro 11" (4. generációs) (2022) M2 chip Wi-Fi 128GB space gray szürke ajándék