Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Csak úgy... ki kellett írnom magamból...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
válasz
marcus.fenix
#3
üzenetére
én sokkal jobban utálom azokat a helyzeteket, amikor 20. szinten a veled együtt fejlődött levelibéka még mindíg felszippant az orrán
Az a másik nagy probléma.
Azzal semmi gond nincsen amúgy, ha sidequest-elés közben vagy free roam-ban mindenkinél izmosabb vagy, és lazán fejbekólintasz bárkit.
Azzal viszont szerintem van, ha a "sztori" fővonala egyszerűen nem jelent semminemű kihívást.Azt hogy az elején egy farkas is megöl, én nem bántam (bár nem volt ilyen gondom)
Hogy értsd: az elején orrba-szájba taktikázni kell, elcsalni az ellenséget, távolról leteríteni stb., mert ha face to face kerülsz többjükkel, akkor neked annyi (és igen, rohadtul reális, hogy fél tucat íjász még a félisten 99. szintű hőst is sündisznóvá lövi). Később meg már csak arra kell IQ, hogy ne felejts el lélegezni kattintgatés közben.
"megnyílt 120 pokolkapu, mind egyforma, zárjad befele őket"
Na ja, az is szar volt. Ellenben az Oblivionban szerintem jobb sidequest-ek voltak, mint a Two Worlds-ben. Bár ez is változó, ha jobban meggondolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vallás
- Pánik a memóriapiacon
- Konzol Screenshot
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

