Én 2x vittem vissza sárgulás miatt! Holnap lesz pont egy éve, hogy megvettem, de 3 napon belül nem jelentkezett a probléma, így kb csak a 10. napon vittem vissza, ami azzal járt, hogy szervizbe küldték, de nem tudták a 15 napos határidőre megjavítani, így kaptam egy új "fődarabot"...ez kb egy hónap után ugyan-úgy sárgult, de mivel hozzám nőtt az alatt az egy hónap alatt, így csak mondogattam magamba, hogy majd leadom, de mindig nehezen váltam meg volna 15 napra a telefontól, így egészen március elejéig (itt már muszáj volt, mert az egy év garancia lassan lejár, mondjuk vki azt írta itt, hogy 2 év van a T-s telefonokra, én nem tudtam megállapítani) vártam a javítással! Bevittem és mondtam, hogy sárgul a kijelző, a szervizes meg se nézte, elvette, a papírra ráírta, hogy intenzív használat közben sárgul a kijelző és 12 nap után visszakaptam! Csere telefont kaptam, egy lg gt540-et, de az használhatatlan volt...még jó, hogy haver kölcsön adott egy Galaxy S3-at...Na és ekkor jöttem rá, hogy Samsungot soha a büdös életbe nem fogok venni...Jó telefon az S3, gyors meg minden, de azt a mű kijelzőt sosem fogom tudni megszokni...a Sony Xperia S (és szinte az összes Sony-é) tényleg kicsit fakóbb, meg a betekintési szöge sem olyan jó, de 100x élethűbb mint a samsung kijelzője...
Ja és az aláírásomba amit írtam azért írtam, mert a nagy és szép kijelző hamar leszívja az aksit... ![:D](//cdn.rios.hu/dl/s/d1.gif)
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 Ultra -- Xbox Series X -- Asus ROG G551